Hop til indhold
McLovin

Jenny eller Crystal / begge i Kastrup

Recommended Posts

Jeg har besøgt Jenny engang, på Østerbro. Det gør jeg gerne igen.... hold da op en babe......

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har besøgt Jenny engang, på Østerbro. Det gør jeg gerne igen.... hold da op en babe......

Kan næsten fornemme jeg så ikke behøver betvivle billedernes ægthed?  

Var sex'en så også god?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt Jenny engang, på Østerbro. Det gør jeg gerne igen.... hold da op en babe......

Anyway.... er netop hjemvendt fra en tur på Jenny. Og ja hun er en Babe med stort B. Men så stoppede underholdningsværdien også for mig der. Betalte for 15 min. da jeg simpelhen ikke længere gider betale 1000+ hvis jeg efterfølgende synes jeg har gjort en dårlig handel. Blowet med gummi var på et acceptabelt niveau. Sexen var ikke værd skrive hjem om. Da vi gjorde det i doggy med mekaniske stønne lyde fra hendes side, stødde jeg en enkelt gang til, hvortil hun reagerede med sætningen "at det altså ikke var hardcore sex". Tror hun er lidt metaltræt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Crystal var hellere ikke meget værd. Ja jeg tog lige en tur i kvarteret. To piger indenfor en time og begge to ikke særlig gode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...