Hop til indhold
genertmand

Blandede oplevelser i Flensborg

Recommended Posts

storeslem skrev, for 7 timer siden:

Lørdag og søndag plejer at være skifte dag for pigerne. Så de er svære at regne med, men man kan jo være heldig. Personligt tager jeg aldrig derned i weekenden, men først om mandagen hvis jeg kan.

Ja, allerede lørdag kan de have lukket butikken pga. velstand efter en hård fredag aften og for at lukke den op et andet sted om søndagen, hvor de lige skal have sig indrettet - så der kan man nemt komme til at løbe rundt til lukkede døre, manglende navneskilte, dørklokker, osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan faktisk ikke huske, om jeg har været dernede på en lørdag ... en enkelt gang måske. Jeg har dog haft udmærkede erfaringer på søndage, men det er rigtigt at man ikke skal komme derned for tidligt på dagen på en søndag. Så kan man godt risikere lukkede døre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var en tur over grænsen, for at klare juleindkøb. 

På vej ud af butikken, kunne jeg mærke, at der var fyldt i løgposen.

Så måtte jeg en tur på nettet, og se hvad der var af gotter i Flensborg.

Første valg var Christina, på Dubuger str. 17. Desværre optaget. https://sexnord.net/profile/27625

så tog turen til Glückburger str. https://sexnord.net/profile/28936

Gevinst. Blev lukket ind af en slank pæn pige/dame. Der var lidt mørk i lokalet. Vi talte lidt frem og tilbage, og fandt en god pris.

45 min med alt jeg kunne tænke mig. 80 euro.

Så blev der tændt lys, så jeg kunne finde pengene. MUMS MUMS MUMS.Det blev det ikke dårliger af.

Af med tøjet. Og så var der bad. Begge to under bruseren. dejlig varmt vand, og en skøn vask.

Ind på sengen, hvor der blev uddelt kys og kram. 

En skøn krop, ikke et gram for meget, og to smukke bryster, der bare skulle kysses og krammes.

Det blev til en skøn time, hvor alt blev prøvet. Og ingen kik på klokken, eller skynde på.

Det var en tur værd, og det bliver ikke sidste gang..

    

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kæmpe forskel på pigerne i flensborg efterhånden.

Før var der meget ens priser og kvalitet. Nu passer de billeder ofet ikke, der vises på de to sider.

Der er ofte mange kilo på de piger der vises.Nok fordi det er ældre billeder der vises.

ØV ØV  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...