Hop til indhold
genertmand

Blandede oplevelser i Flensborg

Recommended Posts

Jeg har i nogen tid "nasset" ved at læse andres anmeldelser uden selv at bidrage men her kommer lidt gengæld.

Alle pigerne kan ses på

https://sexnord.net/modelle/1/Schleswig-Holstein/3/Flensburg  eller

http://www.engelsburg-fl.de/aktuelle_maedchen.htm

Kom til Flb i forgårs og var ude og se mig omkring i går lørdag - uden succes.

Jeg havde set frem til at møde Katharina eller Ivonna, som begge ser brandgodt ud på billederne og begge holder til i Plankemai 14, men ingen af dem svarede - heller ikke i dag.

Engelsburg:

Glücksburgerstrasse 64: Alexandra svarede ikke og Maria var bestemt ikke pigen på billedet.
Taubenstrasse (hvor jeg har fået fantastisk sex, ikke mindste med den overlækre Jessica som holdt for 2-3 år siden for at koncentrere sig om sin nye kæreste): Døren blev åbnet af en stor fed matrone som ikke havde meget med billederne at gøre,

Jenny på Finkenstrasse så faktisk bedre ud end på billederne, men hun ville have 65 Euro for 20 minutter med kun fransk og samleje! Jeg kunne godt få fodsex - for 20 Euro ekstra. Hun sagde at det var hende der bestemmer priserne, og det gav jeg hende ret i og bemærkede at det til gengæld var mig der bestemte, om hun skulle tjene penge eller se fjernsyn - og skred.

Karla samme sted havde intet med billederne at gøre.

Den lækre Amelia svarede ikke på telefonen hverken i går eller i dag.

I dag var jeg så af sted igen, og det er muligt, at jeg i det var nogle af pigerne oven for jeg besøgte.

Jeg startede med igen at prøve hos de lækre Katharina eller Ivonna - og igen lukkede de heller ikke op. Men Katarina må have været der siden mit besøg i går, for da blev jeg så sur at jeg rev hendes håndskrevne seddel ned! - men der var kommet en ny op i dag.

Og så var jeg igen på Glücksburgerstrasse 64, igen uden at Alexandra lukkede op. Et par andre lukkede heller ikke op.

MEN SÅ VAR DER HELD I SPRØJTEN!
Vivien på Batteriestrasse 3 ser ikke specielt ophidsende ud på billederne, men jeg havde besluttet, at i dag VILLE jeg have fisse. Og hun var en virkelig dejlig pige og så mindst lige så godt ud som på billederne - nok også fordi hun var sød og dejlig at tale med. Så vi hyggesnakkede lidt og blev enige om 50 Euro for 20 minutters gensidig fransk og fodfetish og gensidig fransk. Og så lå vi og nussede lidt inden hun kravlede ned og tog kalorius i munden og gav mig det bedste fransk jeg har fået i MEGET lang tid. Jeg spurgte, om hun ikke brugte kondom, og hun svarede nej og om det var i orden med mig.  - Jooooo når hun nu alligevel var begyndt :) - og så fortsatte hun, indtil jeg foreslog at vi gik i gang med det gensidige - og det blev det franske ikke mindre godt af.

Det var bare rigtig godt og vi hyggesnakkede et stykke tid bagefter.

Hun kan virkelig anbefales.

I morgen forsøger jeg Katharina og Ivonna, og hvis de ikke lukker op, og Amelia heller ikke gør det - så tilbage til Vivien. Eller måske dropper jeg de andre og kører direkte til Vivien - jeg blev sgu lidt lun på hende :)

 

PS: Min GPS førte mig til en anden gade end Plankemai. Brug i stedet Karlstrasse (cirka) 130, så er der 20 meter til Plankemai på venstre side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
genertmand skrev, for 4 timer siden:

Men Katarina må have været der siden mit besøg i går, for da blev jeg så sur at jeg rev hendes håndskrevne seddel ned!

Haha der har været gang i dig :) det er vist det man kalder Bubber-sur :D 

Men tak for beretningen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
genertmand skrev, for 5 timer siden:

I morgen forsøger jeg Katharina og Ivonna, og hvis de ikke lukker op, og Amelia heller ikke gør det - så tilbage til Vivien.

Der er nogle dage i Flensburg, hvor man bare ikke har held i sprøjten og det er en ørkenvandring - der er det at jeg bare kører til P-club, betaler lidt mere - men man er 100% sikker på at finde en sød yngre slank pige eller to, der gerne vil med ovenpå - og man kan få lov at vaske støvet af sig både før og efter ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 7 timer siden:

Haha der har været gang i dig :) det er vist det man kalder Bubber-sur :D 

Men tak for beretningen :) 

Ja, det er sgu frækt at de skriver de er der uden at være det :(
Tak for det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Der er nogle dage i Flensburg, hvor man bare ikke har held i sprøjten og det er en ørkenvandring - der er det at jeg bare kører til P-club, betaler lidt mere - men man er 100% sikker på at finde en sød yngre slank pige eller to, der gerne vil med ovenpå - og man kan få lov at vaske støvet af sig både før og efter ;-)

Jeg har været i P-club to gange men har bedre erfaringer med de "private" piger - som jo også er billigere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
genertmand skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været i P-club to gange men har bedre erfaringer med de "private" piger - som jo også er billigere.

Jeg synes mange stederne rundt omkring i Flensburg virker lidt snuskede - og man skal kende stederne, for at finde frem til dem og ringe på den rigtige dør - og så ved man ikke altid, hvad der gemmer sig bag, hvis den åbnes - men her kan man både blive positivt og negativt overrasket - vælger man så at gå igen, er det næsten 100 at man får døren slammet i bag sig.

Men især mht. ekstra, såsom fisseslik kan man spare penge i forhold til P-club, hvor det åbenbart skal koste ekstra - men de mere snuskede steder, hvor det er med i prisen, afstår jeg gerne fra den fornøjelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
genertmand skrev, for 18 timer siden:

Jeg har i nogen tid "nasset" ved at læse andres anmeldelser uden selv at bidrage men her kommer lidt gengæld.

Alle pigerne kan ses på

https://sexnord.net/modelle/1/Schleswig-Holstein/3/Flensburg  eller

http://www.engelsburg-fl.de/aktuelle_maedchen.htm

Kom til Flb i forgårs og var ude og se mig omkring i går lørdag - uden succes.

Jeg havde set frem til at møde Katharina eller Ivonna, som begge ser brandgodt ud på billederne og begge holder til i Plankemai 14, men ingen af dem svarede - heller ikke i dag.

Engelsburg:

Glücksburgerstrasse 64: Alexandra svarede ikke og Maria var bestemt ikke pigen på billedet.
Taubenstrasse (hvor jeg har fået fantastisk sex, ikke mindste med den overlækre Jessica som holdt for 2-3 år siden for at koncentrere sig om sin nye kæreste): Døren blev åbnet af en stor fed matrone som ikke havde meget med billederne at gøre,

Jenny på Finkenstrasse så faktisk bedre ud end på billederne, men hun ville have 65 Euro for 20 minutter med kun fransk og samleje! Jeg kunne godt få fodsex - for 20 Euro ekstra. Hun sagde at det var hende der bestemmer priserne, og det gav jeg hende ret i og bemærkede at det til gengæld var mig der bestemte, om hun skulle tjene penge eller se fjernsyn - og skred.

Karla samme sted havde intet med billederne at gøre.

Den lækre Amelia svarede ikke på telefonen hverken i går eller i dag.

I dag var jeg så af sted igen, og det er muligt, at jeg i det var nogle af pigerne oven for jeg besøgte.

Jeg startede med igen at prøve hos de lækre Katharina eller Ivonna - og igen lukkede de heller ikke op. Men Katarina må have været der siden mit besøg i går, for da blev jeg så sur at jeg rev hendes håndskrevne seddel ned! - men der var kommet en ny op i dag.

Og så var jeg igen på Glücksburgerstrasse 64, igen uden at Alexandra lukkede op. Et par andre lukkede heller ikke op.

MEN SÅ VAR DER HELD I SPRØJTEN!
Vivien på Batteriestrasse 3 ser ikke specielt ophidsende ud på billederne, men jeg havde besluttet, at i dag VILLE jeg have fisse. Og hun var en virkelig dejlig pige og så mindst lige så godt ud som på billederne - nok også fordi hun var sød og dejlig at tale med. Så vi hyggesnakkede lidt og blev enige om 50 Euro for 20 minutters gensidig fransk og fodfetish og gensidig fransk. Og så lå vi og nussede lidt inden hun kravlede ned og tog kalorius i munden og gav mig det bedste fransk jeg har fået i MEGET lang tid. Jeg spurgte, om hun ikke brugte kondom, og hun svarede nej og om det var i orden med mig.  - Jooooo når hun nu alligevel var begyndt :) - og så fortsatte hun, indtil jeg foreslog at vi gik i gang med det gensidige - og det blev det franske ikke mindre godt af.

Det var bare rigtig godt og vi hyggesnakkede et stykke tid bagefter.

Hun kan virkelig anbefales.

I morgen forsøger jeg Katharina og Ivonna, og hvis de ikke lukker op, og Amelia heller ikke gør det - så tilbage til Vivien. Eller måske dropper jeg de andre og kører direkte til Vivien - jeg blev sgu lidt lun på hende :)

 

PS: Min GPS førte mig til en anden gade end Plankemai. Brug i stedet Karlstrasse (cirka) 130, så er der 20 meter til Plankemai på venstre side.

Du kan ikke bruge telefonnumrene på Engelsburg til noget; men ofte annoncerer pigerne på Sex-nord eller Fairgirls med mobilnumre, så man kan lave en aftale.

Jessica, snøft! hun er savnet, hammerflot kvinde og gav en god oplevelse, sikke en krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bingo i dag. Var først hos Amelia https://sexnord.net/profile/49 på en lille gade tæt ved Batteriestrasse hvor jeg var i går. Hun ser brandgodt ud (bortset fra kæmpetatoveringer) og er også sød at tale med. Jeg er svoren fodfetichist og havde udset mig hendes lækre tæer på billederne. Men hun er kilden :(  :(

Videre med mig - og denne gang var Ivonna hjemme https://sexnord.net/profile/16401
Hun ser 98% så godt ud som på billederne. Og hun er RIGTIG sød. Vi havde en lang snak om alt og intet og efterhånden kredsede vi os ind på at snakke priser. Hun ville have 50 Euro for 20 minutter som efterhånden blev til 30 med samleje og fransk. Så byttede jeg samleje til gensidig fransk og fik fodfetish med i handlen, og ZA (Zungenanal = sorte kys) sneg sig også ind :) - og ikke noget med hård forhandling, for det bryder jeg mig ikke om. Jeg spurgte hende, om hun havde urinsex, bare for at høre, hvad det kostede, ønskede det egentlig ikke. Og så blev den søde Ivonna helt ked af det, for hun havde altså lige tisset :) - og jeg skulle da have ringet i forvejen, hun havde næsten dårlig samvittighed.  Men hun mente nu, at hun måske alligevel kunne klare det hvis hun gik ud i køkkenet og drak et par glas vand - og det gjorde hun så :)
Hun startede med at massere min pik med fødderne - uuum. Fodfetish, dejligt - slikkede hende op ad benene til fissen, så om på maven til sorte kys - og derpå gensidig fransk. Det kunne hun bare, selv om det denne gang var med gummi. Og minsandten om ikke de to glas vand ville ud igen, så dem fik jeg også fornøjelse af :) 
Så kunne den lille mand ikke holde sig mere, men da var der også gået en del mere end de 30 minutter som vi var blevet enige om.
Og så mere hyggesnak indtil jeg foreslog at hun skulle gøre klar til en ny gæst - bestemt ikke fordi jeg ikke havde lyst til at tale om hende. Hun bor i Ukraine - heldigvis den vestlige del, så vi snakkede også om Putin, Porosjenko, Janukovitj  og andre korrupte forbrydere.
Hun og Katharina rejser hjem om en uges tid, men de kommer igen og hun lovede at sende mig en mail når hun ved hvornår det bliver


Mit arbejde hernede slutter i morgen, så jeg kan lige nå en mere. Men nu ved jeg sgu ikke om det skal være Ivonna eller Vivien. Nogen bud?

Redigeret af genertmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 4 timer siden:

Du kan ikke bruge telefonnumrene på Engelsburg til noget; men ofte annoncerer pigerne på Sex-nord eller Fairgirls med mobilnumre, så man kan lave en aftale.

Jessica, snøft! hun er savnet, hammerflot kvinde og gav en god oplevelse, sikke en krop.

Det har jeg aldrig tænkt over. Godt tip :)

Ja, hun var vidunderlig og af en eller anden grund var hun altid på Taubenstrasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Genertmand

Jeg var hos Katharina i går - vi kunne næsten have løbet på hinanden! Og jeg vil foreslå dig at vælge/prøve Katharina. Jeg fik en dejlig halv time med tungekys, urinsex og afsluttende med anal. Katharina er en lille lækker sag; hun ser meget uskyldig ud, men bare vent til I havner på sengen, så ved hun godt hvad hænder, mund og tunge kan bruges til. Jeg ved ikke om hun tilbyder fodsex, men kan ikke forestille mig at hun ville afvise det når hun tilbyder så meget andet. 

At tage hende bagfra til afslutning var et højdepunkt... hun har en fræk lille røv.. uha, uha..det holdt jeg ikke til ret længe. Ville gerne have afsluttet i munden på hende, men men.. det må blive næste gang.

PS. hun fortlate mig at de begge havde været ved stranden søndag og sole sig... hun taler i øvrigt rigtig godt tysk og engelsk ohg har også meget i hovedet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du nogen erfaringer med Marta? Jeg har ikke kunnet finde anmeldelser mm. Hun interesserer også mig, men det ville jo være rart at vide lidt - ellers må du endelig ...

Næste uge kommer Magda på samme adresse - hende har jeg besøg flere gange.

De andre er lidt unge for mig :-) Har desværre lidt for tit oplevet at unge ser lige så godt ud som deres service er dårlig. De lidt ældre er sjældent så "knibske"..

Lidt underligt med Anka - hun er på adressen Schiffsbrücke, hvor der ellers kun er thai'er - og hun angiver at være rumæner???

Del dette indlæg


Link til indlæg
wilson skrev, for 5 timer siden:

Hej Genertmand

Jeg var hos Katharina i går - vi kunne næsten have løbet på hinanden! Og jeg vil foreslå dig at vælge/prøve Katharina. Jeg fik en dejlig halv time med tungekys, urinsex og afsluttende med anal. Katharina er en lille lækker sag; hun ser meget uskyldig ud, men bare vent til I havner på sengen, så ved hun godt hvad hænder, mund og tunge kan bruges til. Jeg ved ikke om hun tilbyder fodsex, men kan ikke forestille mig at hun ville afvise det når hun tilbyder så meget andet. 

At tage hende bagfra til afslutning var et højdepunkt... hun har en fræk lille røv.. uha, uha..det holdt jeg ikke til ret længe. Ville gerne have afsluttet i munden på hende, men men.. det må blive næste gang.

PS. hun fortlate mig at de begge havde været ved stranden søndag og sole sig... hun taler i øvrigt rigtig godt tysk og engelsk ohg har også meget i hovedet :-)

Hvad betalte du for det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
wilson skrev, for 1 time siden:

Lidt underligt med Anka - hun er på adressen Schiffsbrücke, hvor der ellers kun er thai'er - og hun angiver at være rumæner???

Ja, undrer mig også lidt - men det kan være at de rumænske piger er begyndt at udkonkurrere de thailandske?
Eller de gerne vil være lidt mere alsidige i Schiffbrücke, som nærmest er et mindre Laufhaus-bordel ;-)
Personligt bryder jeg mig dog ikke om stedet, da det lugter lidt af bordelmutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
wilson skrev, Lige nu:

100 euro - og det var det værd :-)

 

Det gør Ivonna for det halve :)    Der skal jo også være til et besøg hos Calle på vejen hjem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 12/6/2017 at 08:19:

Der er nogle dage i Flensburg, hvor man bare ikke har held i sprøjten og det er en ørkenvandring - der er det at jeg bare kører til P-club, betaler lidt mere - men man er 100% sikker på at finde en sød yngre slank pige eller to, der gerne vil med ovenpå - og man kan få lov at vaske støvet af sig både før og efter ;-)

Det er så ærgeligt at de ikke er mere aktive med at vise hvem man kan besøge på stedet osv.

Savner virkelig en opdateret hjemmeside for stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
genertmand skrev, den 13/6/2017 at 12:22:

Det gør Ivonna for det halve :)    Der skal jo også være til et besøg hos Calle på vejen hjem :)

Kommer vel an på hvor lang tid nydelsen skal vare, jeg betalte 130 hos Katherina i Onsdags for 2 timer inkl. ALT :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige, at det er vigtigt at forstå, hvordan det foregår i lejlighederne i Flensburg og mange andre steder i Tyskland. Pigerne lejer typisk stedet for en uge ad gangen, og så rejser de videre til et andet sted, oftest en anden by. Specielt ved Engelsburg er der som regel kun en pige i en lejlighed, og de styrer det hele selv. Der er ingen telefondame eller lignende. Det er også hende selv, der helt selv bestemmer hvornår hun står til rådighed. Det vil sige, at det kan godt ske, at hun ikke lige er der (der skal vel også købes lidt ind en gang imellem), og så er der ikke nogen til at åbne døren. Hvis hun er i gang med en anden kunde, bliver der heller ikke svaret.

Af samme grund skal man heller ikke blive ved med at ringe på, hvis der ikke bliver åbnet. Det er faktisk ret distraherende, hvis man er der inde, at ringeklokken bliver ved med at bimle. Så hvis døren ikke bliver åbnet når du ringer på, så tag lige en runde en halv time og prøv igen, hvis du da ikke bare prøver den næste pige på listen med det samme. De steder, hvor der er to eller flere piger i en lejlighed gælder det samme. De kan jo godt begge to være optaget samtidigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenRødeBaron skrev, den 9/7/2017 at 20:25:

Jeg vil sige, at det er vigtigt at forstå, hvordan det foregår i lejlighederne i Flensburg og mange andre steder i Tyskland. Pigerne lejer typisk stedet for en uge ad gangen, og så rejser de videre til et andet sted, oftest en anden by. Specielt ved Engelsburg er der som regel kun en pige i en lejlighed, og de styrer det hele selv. Der er ingen telefondame eller lignende. Det er også hende selv, der helt selv bestemmer hvornår hun står til rådighed. Det vil sige, at det kan godt ske, at hun ikke lige er der (der skal vel også købes lidt ind en gang imellem), og så er der ikke nogen til at åbne døren. Hvis hun er i gang med en anden kunde, bliver der heller ikke svaret.

Af samme grund skal man heller ikke blive ved med at ringe på, hvis der ikke bliver åbnet. Det er faktisk ret distraherende, hvis man er der inde, at ringeklokken bliver ved med at bimle. Så hvis døren ikke bliver åbnet når du ringer på, så tag lige en runde en halv time og prøv igen, hvis du da ikke bare prøver den næste pige på listen med det samme. De steder, hvor der er to eller flere piger i en lejlighed gælder det samme. De kan jo godt begge to være optaget samtidigt.

Hvad vil du sige med det her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ottoeretnæsehorn skrev, den 15/7/2017 at 03:48:

Hvad vil du sige med det her?

Han vil nok sige at man får bedre fisse, hvis man er lidt tålmodig og respekterer pigernes arbejde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenRødeBaron skrev, den 7/9/2017 at 20:25:

Jeg vil sige, at det er vigtigt at forstå, hvordan det foregår i lejlighederne i Flensburg og mange andre steder i Tyskland. Pigerne lejer typisk stedet for en uge ad gangen, og så rejser de videre til et andet sted, oftest en anden by. Specielt ved Engelsburg er der som regel kun en pige i en lejlighed, og de styrer det hele selv. Der er ingen telefondame eller lignende. Det er også hende selv, der helt selv bestemmer hvornår hun står til rådighed. Det vil sige, at det kan godt ske, at hun ikke lige er der (der skal vel også købes lidt ind en gang imellem), og så er der ikke nogen til at åbne døren. Hvis hun er i gang med en anden kunde, bliver der heller ikke svaret.

Af samme grund skal man heller ikke blive ved med at ringe på, hvis der ikke bliver åbnet. Det er faktisk ret distraherende, hvis man er der inde, at ringeklokken bliver ved med at bimle. Så hvis døren ikke bliver åbnet når du ringer på, så tag lige en runde en halv time og prøv igen, hvis du da ikke bare prøver den næste pige på listen med det samme. De steder, hvor der er to eller flere piger i en lejlighed gælder det samme. De kan jo godt begge to være optaget samtidigt.

Lørdag og søndag plejer at være skifte dag for pigerne. Så de er svære at regne med, men man kan jo være heldig. Personligt tager jeg aldrig derned i weekenden, men først om mandagen hvis jeg kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...