celeron 0 Skrevet 10. Juni, 2017 Nogen der har prøvet hende endnu, hende som står over for cirkel k Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 10. Juni, 2017 Det er svært at vide, hvem du taler om... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 10. Juni, 2017 Dandy skrev, for 3 timer siden: Det er svært at vide, hvem du taler om... - - hende der ved busstoppet og venter på næste bus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralph Nord Skrevet 12. Juni, 2017 Det er hende der, som står på 2 ben og har bukser på. Hende MÅ du da kende ?!? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 12. Juni, 2017 celeron skrev, den 10/6/2017 at 19:38: Nogen der har prøvet hende endnu, hende som står over for cirkel k Ja - men hun stod der nu ikke særligt længe - hun betalte iøvrigt for overnatningen på hotellet overfor Cirkel K. Nu ved jeg jo ikke om det er den samme pige, hende jeg havde en oplevelse med var blond og helt glat (barberet) og langtfra blank. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Junior 80 Skrevet 12. Juni, 2017 Ja har prøvet hende, det var dog sidste år. Men så hende på busstop stedet for to måneders tid siden.. hun er sigøjner, egentlig OK fræk. Fik bare et blow af hende i bilen dengang, hvilket hun gjorde OK. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 5. Juli, 2017 Huserer, hun stadig deromkring ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enjoy 9 Skrevet 25. April, 2018 Har lige været forbi, og hun lever og levere stadig.... selv hvis du på cykel.... dog er der ret trafikeret i området, men hun kender nogle små “ diskrete” steder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torpedo 63 Skrevet 26. April, 2018 Hvad tid på døgnet er hun der ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Enjoy 9 Skrevet 26. April, 2018 Uden at kende hendes arbejdstider 100 procent, ville jeg mene at hun står der fra 21 tiden og til efter midnat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torpedo 63 Skrevet 29. Maj, 2018 Er der nogen der har set hende fornyligt ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1099 Skrevet 29. Maj, 2018 Jeg er med på en lytter her , lyder lidt frækt.....jeg checker stedet ud i morgen aften for at se om hun skulle være der ved 21 tiden...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 865 Skrevet 29. Maj, 2018 Jeg er også med på en lytter - og for så vidt også en kigger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torpedo 63 Skrevet 1. Juni, 2018 PDRHAN var du så forbi ???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 592 Skrevet 5. Juni, 2018 Der står 2 i øjeblikket da jeg kørte forbi forleden. En i bukser og en som er mere sexet klædt i kort kjole og høje hæle. Typisk fra kl. 21 og frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1099 Skrevet 6. Juni, 2018 torpedo skrev, den 01-06-2018 at 07:21: PDRHAN var du så forbi ???? Nej , jeg nåede det desværre ikke , er det ved bus stoppested de står over for Cirkel K? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1099 Skrevet 8. Juni, 2018 torpedo skrev, den 01-06-2018 at 07:21: PDRHAN var du så forbi ???? Har lige været forbi her nu kl 22 , der var desværre ikke nogen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 8. Juni, 2018 pdrhan skrev, for 1 time siden: Har lige været forbi her nu kl 22 , der var desværre ikke nogen... Jeg har set hende stå ved busstoppestedet her til aften, måske har du bare været uheldig og været der mens hun var "optaget" Det virker som om hun har mange kunder igennem på sådan en aften, så også to "nye" piger på den anden side af gaden lige efter tanken, ved p-pladsen ved en nedlagt lagerbygning.. Virker som om det er blevet et populært sted at samle piger op.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1099 Skrevet 9. Juni, 2018 SuperWood skrev, for 12 timer siden: Jeg har set hende stå ved busstoppestedet her til aften, måske har du bare været uheldig og været der mens hun var "optaget" Det virker som om hun har mange kunder igennem på sådan en aften, så også to "nye" piger på den anden side af gaden lige efter tanken, ved p-pladsen ved en nedlagt lagerbygning.. Virker som om det er blevet et populært sted at samle piger op.. Hmm ok tak ,må ud og lure igen senere, dem du så, var det på samme side som tanken ligger på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SuperWood 58 Skrevet 9. Juni, 2018 pdrhan skrev, for 13 minutter siden: Hmm ok tak ,må ud og lure igen senere, dem du så, var det på samme side som tanken ligger på? Der er hende på den modsatte side af tanken ved busstoppestedet, og så var der to andre på samme side som tanken ind mod byen, det var første gang jeg så dem igår da jeg var ude og løbe min aften tur.. Har ikke prøvet nogen af dem, ser bare hende ved stoppestedet tit da jeg bor tæt ved og hun står på min løberute 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1099 Skrevet 9. Juni, 2018 (edited) SuperWood skrev, 1 time siden: Der er hende på den modsatte side af tanken ved busstoppestedet, og så var der to andre på samme side som tanken ind mod byen, det var første gang jeg så dem igår da jeg var ude og løbe min aften tur.. Har ikke prøvet nogen af dem, ser bare hende ved stoppestedet tit da jeg bor tæt ved og hun står på min løberute Haha ok cool , må lige forbi og checke det ud.....nu fandt jeg ud af hvor det er Cirkel K lige over for Telenor på p pladsen hvor der er 3-4 containere stillet op og et skur overdækket med plastic og eurobakker Men ingen derude nu , nok for varmt haha Redigeret 9. Juni, 2018 af pdrhan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 858 Skrevet 5. Juli, 2018 de er der stadig. i går 4/7 var der 3. jeg var beskeden og nøjedes med hende der står overfor tanken. sød pige, men uden dansk kundskaber. 400 var det eneste danske ord hun kunne Selv ord som "old" or "age" forstod hun ikke. Med lidt skrivearbejde og tegnsprog fandt vi frem til at hun var 33 og hed noget med amanda eller deromkring. Startede med et blæs med gummi og derefter alm sex. Sex i bilen er svært, men hun gjorde sit bedste. Ingen problemer med at man ikke måtte pille/nusse etc. jeg valgte at slutte med et blæs uden. Med fingre viste hun 5 fingre (500 ialt). Herefter fik jeg et blæs, som jeg ikke kan beskrive !! Jeg ved bare, at jeg kom i munden på hende og at det føltes som om, at min pik var sprunget i luften Sammenlagt vil jeg give hende 5 eller 6 af 10. En tilfredsstillende oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg