Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Synes  det  er  et  mega  frækt  setup  hvis  man  er  indforstået  med  legen  og  rammerne.  Et  stopord  kan  anbefales  når  sådanne  lege  skal  udleves.  God  fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 14/6/2017 at 13:22:

Det er en god grundregel, at lade være med at presse en pige, kæreste til udførelse af ens egne fantasier. Jeg kender selvfølgelig intet til omtalte pige, men efter at have læst hvad manden ellers har skrevet på EG, kunne jeg godt blive bekymret for, at den gode grundregel måske ikke bliver overholdt 100% 

Nogle fantasier har det bedst ved ikke at blive realiseret, og nærværende fantasi indeholder for mig at se, alt for mange risici for at ende med et rigtigt kedeligt resultat.

@TheVoice ser du..for det første er denne glædespige slet ikke min kæreste, hun er den glædespige jeg besøgte for noget tid siden, jeg er forsat kunde hos hende, vi kom desværre *pis* til at udvikle et godt venskab. Dette betyder at vi har snakket om det med RapePlay og skulle folk somevt en dag findes til det (hvilket ikke tror) så er de mere end velkommen til at tage en snak med pigen selv da det er hendes fantasi og det er hende selv der har bragt det på banen.

Jeg er bare fyren som ville løfte hendes fantasi og sørge for at folk overholdte reglerne og et stopord skal øjeblikkelig stoppe legen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 14 timer siden:

Synes  det  er  et  mega  frækt  setup  hvis  man  er  indforstået  med  legen  og  rammerne.  Et  stopord  kan  anbefales  når  sådanne  lege  skal  udleves.  God  fornøjelse 

Tusind tak skal du have. 

Måske lykkes det, måske lykkes det ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyrmedtøs skrev, for 2 timer siden:

@TheVoice ser du..for det første er denne glædespige slet ikke min kæreste, hun er den glædespige jeg besøgte for noget tid siden, jeg er forsat kunde hos hende, vi kom desværre *pis* til at udvikle et godt venskab. Dette betyder at vi har snakket om det med RapePlay og skulle folk somevt en dag findes til det (hvilket ikke tror) så er de mere end velkommen til at tage en snak med pigen selv da det er hendes fantasi og det er hende selv der har bragt det på banen.

Jeg er bare fyren som ville løfte hendes fantasi og sørge for at folk overholdte reglerne og et stopord skal øjeblikkelig stoppe legen.

Jeg har nok bare tolket dit indlæg forkert. Det skyldes nok at du skrev at det var noget du har tænkt en del over.  Bortset fra det, mener jeg nu stadig at man skal tænke sig godt om, før man arrangere en sådan "leg".  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storpik33 skrev, den 15/6/2017 at 16:42:

Hvor er det møde sted i Esbjerg ??

Det bliver ikke i Esbjerg alligevel. Folket er ikke til at drive derud, det er for åbent alt for lidt diskret. Så tænker jeg bare at det er jo her hvor par og singlefyre træffes til knep i det frie.

Men er det for kr, så vil de ikke. Er det gratis, så vil de gerne. 

Ps jeg har stået på dogging pladsen i Esbjerg også kaldet VKV og der var sgu gang i den. 2 par og en røvfuld horny fyre, men da det er gratis, så skal du også forvente der står en mand og prikker dig på skuldren at du er inde i legen. 

Redigeret af fyrmedtøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...