Hop til indhold

Recommended Posts

Bare tanken har alene kredset oppe i mit hovede en del gange. Reglerne er aftalt på forhånd, så man ved hvad du må under seancen.

Tænk sig at møde op på en dunkel parkeringsplads, se bilen med "offeret" rulle ind på pladsen og når signalet gives, så stiger man ud af bilen og går et par fyre hen til bilen, river hende ud af bilen og slæber hende med ind på et øde sted. 

Nu har jeg aldrig været med til voldtægt, men prøver så godt og sætte mig ind i hvad man skal gøre - nu hvor tingene er atalt på forhånd.

Jeg ved jeg står på en dogging plads i Esbjerg, et kendt sted hvor mange seriøse folk tropper op når der fra dogging-fun bliver smidt op på deres forum at vi er til at finde på VKV.

Det er et godt sted, der kommer en del, men man ved også at der bliver sorteret en del fra..det har de jo ret til når de nu er gratis og deltage- bliver man så lukket ind, så har du ikke mange minutter og gøre godt med.

Nå tilbage til tøsen som er klar over at hun indefor kort tid bliver smidt hen over den bænk som står på pladsen..De fremmødte fyre står allerede klar med store stive pikke, de sulter efter at kaste sig hen over hende. Hun bliver beordret til at sprede sin ben, blotte sin våde mis til offentligt skue for fyrene. De bliver ophidset over synet. de nærmere sig med små skridt og bliver bedt om at fastholde hende, hun må og skal ikke have lov til at røre sig ud af flækken. En fyr finder vej op til hendes mund og lister sit store lem ind i munden på hende og nærmest voldtager hendes mund. Du kan se hun nyder det, ingen klynk fra hendes side af. Armene bliver holdt på ryggen, så hun ikke kan gøre modstand. Og benene bliver spredt så den første fyr kan trænge op i hende. Hun giver et sæt fra sig af da han trænger helt i bund på hende. For at hun holder sin kæft, så får hun en gagbold i munden, så hun ikke siger ret meget.

For at gøre legen sjovere så har man taget lidt af hendes legetøj med hjemmefra, en stål buttplug, en buttplug med en rævehale, en oppustelig buttplug. Fornemmer du hun godt kan li analsex, så er du ikke gået forkert i byen, for det kan hun.

Stillinger variere fra ryggen til bagfra.. hun bliver godt udnyttet og forhåbenligvis godt brugt i den tid vi skal bruge før vi alle fyre er tilfreds med tøsen.

På et tidspunkt bliver hun spændt fast til bordet så hun ikke kan rende nogen vegne. Se det kan vi mænd godt lide.

Vi afslutter alle sammen med et stort spermbad ud over hendes krop og lader spermen trænge ind i huden, for det siges at sperm er sundt for huden

Efter et par timer, så slippes hun fri igen, hun vender sig om og takker de fremmødte mænd at de ville være med til at bruge hende. Derpå sætter hun sig tilbage bilen. Hendes fisse, røven og munden er godt brugt og svæver på en lyserød sky over der var så mange der ville være med på den aftalte leg.

 

Hovsa..der er jo ingen drøm, det er jo en virkelighed der snart kommer på tale.. den sidste weekend i Juni mdr, der sker det på dogging- pladsen ved Esbjerg..VKV som mange måske kender..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Martin1963 skrev, 1 time siden:

Jeg syntes at det er en farlig vej at gå - tænk hvis man blev afhængig og ikke kunne styre sine lyster.

Så har man et kæmpe problem, og bliver forhåbentlig straffet med en masse år i fængsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 1 time siden:

er du på sugardaters?

Hov.. troede du efterlyste en tøs. Jeg var vist lige lidt for hurtig de ;) Det lyder som et frækt arrangement !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, for 2 timer siden:

Hov.. troede du efterlyste en tøs. Jeg var vist lige lidt for hurtig de ;) Det lyder som et frækt arrangement !

Jeg efterlyser ikke nogen tøs, jeg prøver og se om der er nogen mænd med stort M herinde, som vil proppe den oplevelse i bagagen.

Tøsen kender jeg, hun er så klar på den oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det stinker lidt at en mand har lavet et 'set  up' med Rape play. 

Virkeligt Risky business for både det de deltagende mænd og kvinden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyrmedtøs skrev, den 7/6/2017 at 22:28:

så slippes hun fri igen, hun vender sig om og takker de fremmødte mænd at de ville være med til at bruge hende.

jeg synes du blander underkastelse og rapeplay sammen

en "voldtaget" pige ville da aldrig takke bagefter - ihvertfald ikke hvis hendes rolle skal være gennemført

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 8 timer siden:

jeg synes du blander underkastelse og rapeplay sammen

en "voldtaget" pige ville da aldrig takke bagefter - ihvertfald ikke hvis hendes rolle skal være gennemført

Sorry jeg brugte en forkert sætning, nu er voldtægt ligefrem noget jeg praktisere meget. 

Men jeg kan godt se der ikke er vanvittig mange der vil være med på legen, det er vel det forkerte sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyrmedtøs skrev, for 7 minutter siden:

Sorry jeg brugte en forkert sætning,

det er gennemgående for det meste af teksten at det virker mere som underkastelse end rapeplay

nærmest voldtager hendes mund. Du kan se hun nyder det, ingen klynk fra hendes side af

- blotte sin våde mis til offentligt skue for fyrene

- Fornemmer du hun godt kan li analsex, så er du ikke gået forkert i byen, for det kan hun

det er jo meget fint med et setup når nu hun tænder på det

men hvis det skal slå igennem til deltagere er det vel vigtigt at man ikke "sælger" oplevelsen som noget det ikke helt er alligevel

:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

fyrmedtøs skrev, for 13 timer siden:

Sorry jeg brugte en forkert sætning, nu er voldtægt ligefrem noget jeg praktisere meget. 

Men jeg kan godt se der ikke er vanvittig mange der vil være med på legen, det er vel det forkerte sted.

Jeg synes I har en spændende ide - så kan det vist være ligemeget hvilken kategori de professionelle meningsdannende konkurrenter mener den falder ind under.
Havde jeg kunnet den dag havde jeg stillet op. 

- God Fornøjelse :-)

Mvh,
Brandmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brandmand skrev, for 1 time siden:

 

Jeg synes I har en spændende ide - så kan det vist være ligemeget hvilken kategori de professionelle meningsdannende konkurrenter mener den falder ind under.
Havde jeg kunnet den dag havde jeg stillet op. 

- God Fornøjelse :-)

Mvh,
Brandmand

Helt enig med Brandmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Brandmand skrev, for 11 timer siden:

 

Jeg synes I har en spændende ide - så kan det vist være ligemeget hvilken kategori de professionelle meningsdannende konkurrenter mener den falder ind under.
Havde jeg kunnet den dag havde jeg stillet op. 

- God Fornøjelse :-)

Mvh,
Brandmand

Du har fuldstændigt ret i at ideen er spændene. Men hvis du tror at min 'mislyd' i tråden handler om konkurrence eller lign tager du helt fejl. Jeg tænker på pigen i denne her leg - ikke en fis andet. 

Jeg personligt tilbyder intet der tilnærmelsesvis minder om trådstarters set-up..... men et rape-play eftersøgt af en kæreste eller lign til en pige, kan gå rigtigt galt. 

Folk må ærlig talt lege rape-play til de er grønne i hovedet......men hvis pigen nu selv havde været arrangør så havde det virket lidt mere 'samtykkende'.

Hvis sådan en leg går galt så er det altså politiet man kommer til at tale med.....ikke de 'meningsdannende konkurrenter'......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Folk må ærlig talt lege rape-play til de er grønne i hovedet......men hvis pigen nu selv havde været arrangør så havde det virket lidt mere 'samtykkende'

Tænker, om man egentlig selv kan arrangere en voldtægt af sig selv?

Går der så ikke lidt af fidusen af det så?

Tænker, at der da må mangle en hel del af det overraskende og ukendte, som ellers ville pumpe adrenalinen rundt med 10 atmosfæres tryk?

Venligst

French 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@frenchlover1 Jo du har da ret. Men det er satme et sats at møde op til et rape-play arrangeret af en mand uden at rent faktisk vide om pigen er 1000% afklaret med hvad der skal ske. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 39 minutter siden:

Jo du har da ret. Men det er satme et sats at møde op til et rape-play arrangeret af en mand uden at rent faktisk vide om pigen er 1000% afklaret med hvad der skal ske. 

Jeps.

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 timer siden:

@frenchlover1o du har da ret. Men det er satme et sats at møde op til et rape-play arrangeret af en mand uden at rent faktisk vide om pigen er 1000% afklaret med hvad der skal ske. 

 

Trinetease.

Nu ligger det sådan at jeg rent faktisk har brugt en del tid på og drøfte dette emne med pigen, hørt om der er grænser jeg skal være opmærksom på. Hende selv bragte den på banen og jeg ville bare løfte opgaven, så hun mindst anede uråd om hvor det skal ske, hvornår det skal ske, hvor mange der deltager..dog er hun klar over at en dag så skr det når hun mindst forventer det. Som hun selv siger;

Jeg vil vide mindst muligt om det.

Er det mere troværdigt at en kvinde sætter en event op eller kan en mand ikke gøre det for hende?

Jeg har for mange år tilbage sat et par gb op, hvor fyrene var fløjtende ligeglad med hvem der var arrangør, det eneste de ville var at knalde og det skete også..

Jeg satte et op for nylig for en kvinde og det var hendes første debut og endte overraskende godt..både oplevelse og indtægt. Alle kr gik til hende, min værdighed er alt for stor til jeg kan og vil tage penge fra en pige af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 10 timer siden:

Tænker, om man egentlig selv kan arrangere en voldtægt af sig selv?

Går der så ikke lidt af fidusen af det så?

Tænker, at der da må mangle en hel del af det overraskende og ukendte, som ellers ville pumpe adrenalinen rundt med 10 atmosfæres tryk?

Venligst

French 

Du ramte da også sømmet med fuld drøn. Her sidder jeg og tænker det samme ting.

Jeg skal nok finde de fyre der vil deltage en dag, det er bare spørgsmål om tid. Og de fyre skal stole på at jeg har fået grønt lys fra hende af til at fuldføre den mission.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Du sidder anonymt på et forum - hvor ingen kender hinanden og ønsker tillid til dig som anonym person..... mænd som skal stole på at de ikke ender med ørene i maskinen og en tur forbi en anklager.

Jeg kan faktisk godt se det frække i din ide - men jeg kan bare også godt se det 'farlige' i det. 

Og det kan jo godt være at du har talt tingene igennem med pigen - men mændene herinde kender hende jo ikke. Du beder om blind tillid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, den 6/10/2017 at 10:24:

Tænker, om man egentlig selv kan arrangere en voldtægt af sig selv?

Går der så ikke lidt af fidusen af det så?

Ikke hvis man ikke ved, hvornår. Det er behandlet humoristisk i en film for nogle år siden,  hvor det netop ikke fungerer for kvinden, fordi hun forventer det eller genkender manden på lugten eller noget andet. Det ender selvfølgelig galt - filmen kan anbefales som let underholdning:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 18 timer siden:

Du sidder anonymt på et forum - hvor ingen kender hinanden og ønsker tillid til dig som anonym person..... mænd som skal stole på at de ikke ender med ørene i maskinen og en tur forbi en anklager.

Jeg kan faktisk godt se det frække i din ide - men jeg kan bare også godt se det 'farlige' i det. 

Og det kan jo godt være at du har talt tingene igennem med pigen - men mændene herinde kender hende jo ikke. Du beder om blind tillid.

Hvordan kan jeg så stole på de fyre som siger de vil være med..nemt nok..de fyre som er tilmeldt hendes fremtidige GB og dukker op, dem trækker jeg ud til siden og tager et alvorsord med dem..

Så ved de hvem hun er..(selvom man ikke skal kende en GP ind til benet). Og jeg ved hvem fyren er.

De er mere end velkommen til at drøfte ideen med kvinden og høre de samme ord fra hendes mund og være forsikret om der ikke kommer til at ske det mindste..Ligesom jeg skriver her.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 23 minutter siden:

Det lyder som en super god plan :-) @fyrmedtøs

Jeg har afgivet mit løfte til hende, så agter jeg også og gennemføre det for hende..That´s for sure..

De fyre findes, det ved jeg..De skal bare findes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en god grundregel, at lade være med at presse en pige, kæreste til udførelse af ens egne fantasier. Jeg kender selvfølgelig intet til omtalte pige, men efter at have læst hvad manden ellers har skrevet på EG, kunne jeg godt blive bekymret for, at den gode grundregel måske ikke bliver overholdt 100% 

Nogle fantasier har det bedst ved ikke at blive realiseret, og nærværende fantasi indeholder for mig at se, alt for mange risici for at ende med et rigtigt kedeligt resultat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...