Hop til indhold
skipperfraek

daiting sider

Recommended Posts

har i nogle forslag til seriøse sider ...jeg har godt nok fundet mange useriøse   lol ...www.vop.dk betalte til denne var ok i starten men nu er det da ikke andet en fup ?...har været på scror.dk før ...måske skulle jeg prøve igen ......hvad har i oplevet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 16 timer siden:

Jeg har haft god succes med Tinder.

Men ja, der findes mange fup sider, hvor der enten er meget få kvinder eller kun bots.

Finder man kærester på Tinder ? :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Finder man kærester på Tinder ? :ph34r:

Det er muligt. Men bruges primært af folk, der enten bare vil have deres næste knald eller en bolleven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 5 minutter siden:

Det er muligt. Men bruges primært af folk, der enten bare vil have deres næste knald eller en bolleven.

Så du søgte ikke en kæreste ? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

tror de fleste af de sidder er fup...det er ikke som i gamel dage da man brugte ofir chat ...tror kun at scor.dk er seriøs ...i hvert fald selve siden men mange useriøse menesker der inde lol...har kigget lidt på victoria milan ..men fuck det er sku for dyrt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

Prøv med div. single/dating sider på facebook - eller opret din egen gruppe - det er gratis ;-)

jeg har scoret via en køb/salg/bytte gruppe - så det er også muligt uden om dating grupperne på FB ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv xklub.dk der har jeg  fået en del oplevelser igennem men man skal skrive en ordentlig profiltekst og vær høflig og læse par eller Q profilerne igennem før man skriver til dem, det er den bedste måde at gøre det på og tag et evt. Afslag med et smil.

ser selv en fortiden jeg har mødt derinde, bedste råd er at være høflig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...