Observator 292 Skrevet 25. Maj, 2017 Kære alle Nogen vil måske efterhånden have glemt at der faktisk er en moderator der hedder Observator. Det kan jeg godt forstå - Jeg har ikke været meget online på det sidste. Derfor vil jeg vælge at stoppe mens legen er god. Hverken I eller mine fantastiske kolleger er tjent med en moderator, der kun er lejlighedsvis logget på. Eroguide er kun tjent med det bedste. Derfor vælger jeg at trække mig nu. Det har været en fornøjelse at være moderator for jer. Alt det bedste fra Observator Og vær nu søde ved de tilbageværende moderatorer..... de gør et stort stykke arbejde 17 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 25. Maj, 2017 Alt godt fremover og tak for indsatsen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 25. Maj, 2017 Tak for indsatsen BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 25. Maj, 2017 Der skal lyde en tak for indsatsen herfra også. Det er ikke så meget vi har set til dig på det seneste, men du tog opgaven som moderator seriøst når du var på. -Ledvogter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 25. Maj, 2017 Der skal også lyde en kæmpe tak for indsatsen fra mig og resten af teamet bag Eroguide.dk, for det gode arbejde du har lagt herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg