Hop til indhold

Recommended Posts

Xxinthedark skrev, for 21 minutter siden:

Det er lidt øv, når man endda bookede 24 timer i forvejen, så det kunne passe ind i mine planer :P

Helt enig. Jeg har selv været i sammen situation mange gange. Det er ikke i orden. Omvendt så er der rigtig mange som brænder pigerne af. Det er ej heller i orden.

Det eneste man kan gøre er vel selv at overholde tiden, så de ikke behøver at overbooke.

 

Ganske uacceptabelt er det når pigernes billeder/profiler er falske. Det er et no go'. Denne piges billeder er ægte, hvorfor jeg vil argumentere for, at hun får lidt snor.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Diana aflyste med halv times varsel idag for vandrøret åbenbart var sprunget. Ift de andre kommentarer om aflysninger, så er det nok pga dobbeltbookinger. Det er fandme irriterende!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nokia3210 skrev, for 7 minutter siden:

Diana aflyste med halv times varsel idag for vandrøret åbenbart var sprunget. Ift de andre kommentarer om aflysninger, så er det nok pga dobbeltbookinger. Det er fandme irriterende!!!!

Hvad tid var det sådan ca.? :-)

Jeg så nemlig begge pigerne samt en tredje mand forlade lejlighedskomplekset, da jeg ellers skulle have haft tid med Barbara.. Måske har de valgt at tage en fridag. Jeg ved det ikke :) Er der nogen som har haft held med at besøge dem idag? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nokia3210 skrev, for 2 minutter siden:

Ved 15 tiden

Hmm ja okey, vi må se.. Måske har de haft holdt fri tidligere på dagen, og er først på arbejde til aften.. Vi må se om der er nogle som har haft held med at besøge dem idag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xxinthedark skrev, Lige nu:

Hmm ja okey, vi må se.. Måske har de haft holdt fri tidligere på dagen, og er først på arbejde til aften.. Vi må se om der er nogle som har haft held med at besøge dem idag :)

Lavede aftalen igår. De kan selvfølgelig være gået fordi vandrøret skulle laves, var i hvert fald ikke selv blevet for at kigge på det. Nu må vi se. Det er ikke første gang jeg får meldinger som skifter 180 grader (igår kunne hun, men så ikke alligevel.... og så alligevel efter at jeg havde lavet anden aftale). Det er sgu irriterende.

Jeg har også måtte aflyse en aftale, men gør det i god tid!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nokia3210 skrev, for 1 minut siden:

Lavede aftalen igår. De kan selvfølgelig være gået fordi vandrøret skulle laves, var i hvert fald ikke selv blevet for at kigge på det. Nu må vi se. Det er ikke første gang jeg får meldinger som skifter 180 grader (igår kunne hun, men så ikke alligevel.... og så alligevel efter at jeg havde lavet anden aftale). Det er sgu irriterende.

Jeg har også måtte aflyse en aftale, men gør det i god tid!

Det er drøn ærgerligt, at de ikke har bedre styr på det synes jeg.. Måske er det fordi, at de selv varetager bookingerne, også går det galt fordi, at de ligger så meget på lagnerne =) Håber på det bedste, og at du får en tid med Diana imorgen =) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xxinthedark skrev, for 7 minutter siden:

Det er drøn ærgerligt, at de ikke har bedre styr på det synes jeg.. Måske er det fordi, at de selv varetager bookingerne, også går det galt fordi, at de ligger så meget på lagnerne =) Håber på det bedste, og at du får en tid med Diana imorgen =) 

Gør jeg ikke, for er ude af byen imorgen og hele weekenden. Men sådan kan det gå. Lavede en aftale med Chloe i stedet (har kommenteret en andens anmeldelse af hende herinde) og hun gjorde det fint. God oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nokia3210 skrev, Lige nu:

Gør jeg ikke, for er ude af byen imorgen og hele weekenden. Men sådan kan det gå. Lavede en aftale med Chloe i stedet (har kommenteret en andens anmeldelse af hende herinde) og hun gjorde det fint. God oplevelse.

AH ja super fint. Godt at du fik noget for pengene.. Det kunne være, at man skulle prøve det i stedet.. God vind, og tak for din info! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse. Men læs lige teksten igennem for gentagelser en anden gang. ;-)

Synd at så fin en pige prostituerer sig selv i øvrigt. Hun har sgu fortjent bedre end at sprede ben for en masse liderbukke som os!

Redigeret af new explorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
new explorer skrev, for 3 timer siden:

God anmeldelse. Men læs lige teksten igennem for gentagelser en anden gang. ;-)

Synd at så fin en pige prostituerer sig selv i øvrigt. Hun har sgu fortjent bedre end at sprede ben for en masse liderbukke som os!

Nå så de grimme mennesker fortjener ikke  et godt liv? Kun flotte? Hehe driller blot :D

 

Så længe det er folks eget valg, så har jeg fuld tillid til, at de ved hvad der er bedst for dem selv. Ikke en socialdemokratisk formynderkultur der dikterer, hvad der er bedst for folk.

Jeg har opbygget personlige relationer til 2 Købe piger, som jeg var stamkunde hos.

Den en er fra Rusland. Meget meget smuk og charmerende pige, som kunne få hvem hun ville have. Hun kunne gifte sig til både penge og kærlighed på en gang. Men hun foretrækker sine mange mannevenner og faste kunder. Lig dertil at hun ikke gider et 8-16 job. Hun er for vild, rastløs og har et for stort forbrug. Man må respekterer hendes valg!!!

 

Nej min påstand er den, at meget flotte piger har flere valgmuligheder her i livet end de meget grimme. Så lad hende glad komme til de liderlige danske mænd :) 

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Can someone please give me some guidance on how to get to get place from Copenhagen central station?   I'm from Sweden so not sure how to take three bus or maybe walk?  Thanks

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiwimoney skrev, for 3 minutter siden:

Can someone please give me some guidance on how to get to get place from Copenhagen central station?   I'm from Sweden so not sure how to take three bus or maybe walk?  Thanks

Take the s-tog line B towards "Høje Taastrup St.". Around 15 min on the train, then some minutes of walking. All together less than 20 min. Enjoy :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 3 minutter siden:

Take the s-tog line B towards "Høje Taastrup St.". Around 15 min on the train, then some minutes of walking. All together less than 20 min. Enjoy :)

 

Thanks a lot 

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 1 time siden:

Hey tak for tippet, men du skulle have holdt det for dig selv :ph34r: Nu har jeg håber jeg, at jeg kan prøve den famøse Barbara irl denne gang :-P

Hehe. God fornøjelse :D

Jeg har allerede selv booket 45 min. med den petite super skønhed. 

Desværre laver hende og Diana ikke trekant sessions denne gang. Den må jeg desværre stadig have til gode. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe ... Jeg gad godt vide, om det er bagmanden eller Barbara, som fik ideen til at hæve prisen.

Jeg synes, at det bare manglede, hendes priser flugter eller er højre end alle de andre pigers.

Jeg håber blot, at nogle af pengene ryger i Barbaras egne lommer.

 

En pige i branchen fortalte mig forleden, at udenlandske bagmænd tilbyder piger til DK, hvor den danske bagmand betalt et beløb for pigerne, og var indtjeningen ikke høj nok, blev den danske bagmand kompenseret. Den danske bagmand betalte således et formidlingsgebyr, og pigerne kom med en indtjeningsgaranti. Pigernes betaling var en flat-rate. Mon ikke at der hviler et stort pres på disse piger, fra både den danske og udenlandske bagmand. Den udenlandske bagmand ønsker et minimumsomsætning så han undgår at skulle kompensere den danske bagmand. Ligeledes ønsker den udenlandske bagmand at pigen tjener gode penge, så han på et senere tidspunkt kan formidle andre piger til den danske bagmand (gensalg). Den danske er interesseret i at pigen arbejde 24/7, da han kun tjener de penge som kommer efter at de andre er blevet betalt.

Jeg forstår hvorfor godt, hvorfor nogle pigers service og engagement kan være lig nul. 

Barbara bør betales for den gode ydelse hun gir' :) - anset hvilken ordning hun arbejder under.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 23 minutter siden:

En pige i branchen fortalte mig forleden, at udenlandske bagmænd tilbyder piger til DK, hvor den danske bagmand betalt et beløb for pigerne, og var indtjeningen ikke høj nok, blev den danske bagmand kompenseret.

Jeg håber ikke det er sandt, men jeg tror på det :(

Det var jo for at stoppe den slags at prostitution i det hele taget blev lovligt. Der er kun en der skal have penge og det er pigen selv. Hun skal betale husleje og annoncering og skat, selvfølgelig, men sgu da ikke slide røven i laser for 2 sæt bagmænd der skal ha først, før hun får noget.......

Hvis vi supporter den slags, uanset hvor flotte pigerne er, ender det sgu med at det bliver ulovligt igen. Tænk jer om for vores allesammens skyld. Finder i piger der arbejder under de forhold så meld det, eller i det mindste blacklist dem herinde :(

Jeg blir så sur.......

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 5 timer siden:

 

Hehe ... Jeg gad godt vide, om det er bagmanden eller Barbara, som fik ideen til at hæve prisen.

 

Fint indlæg, du skriver, der virkelig bevidner, hvor kynisk den branche kan være :) 

Barbara har fortalt mig, hun er selvstændig. Jeg ved, at det blot kan være noget, hun siger, dog er jeg sikker på, det passer i hendes tilfælde, ligesom det eksempelvis gør med Diana (de er bedste veninder). De har selv lejet lejligheden, og hele setuppet og alting tyder på, de er selvstændige, og at alle penge går i deres lomme. Og heldigvis for det, for det er fuldt fortjent! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 20 minutter siden:

Fint indlæg, du skriver, der virkelig bevidner, hvor kynisk den branche kan være :) 

Barbara har fortalt mig, hun er selvstændig. Jeg ved, at det blot kan være noget, hun siger, dog er jeg sikker på, det passer i hendes tilfælde, ligesom det eksempelvis gør med Diana (de er bedste veninder). De har selv lejet lejligheden, og hele setuppet og alting tyder på, de er selvstændige, og at alle penge går i deres lomme. Og heldigvis for det, for det er fuldt fortjent! 

Nogle gange lejer de selvstændige sig ind hos en dk bagmand som de betaler for at tage sig af lokaler og annoncer. det er helt fint for mig

Jeg ved ikke noget om Barbara. Jeg håber blot, at hun får pengene, som den ekstra pris kaster af sig. Det fortjener hun :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...