Hop til indhold

Recommended Posts

KindKiddo skrev, for 11 timer siden:

Haha, den må være så tæt på 100%, som noget kan være. Og du skal ikke være bange for at blive udsat for "skjoldet" her :D

Vi får skapa ett "petite eroguide forum " :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, 1 time siden:

Vi får skapa ett "petite eroguide forum " :D 

God idé!

Jeg slutter mig til koret. Barbara er enestående. Ikke bare fantastisk flot og dejlig, men også sød, charmerende og nærværende... 
Vær god ved hende!!! ( vær god ved alle!!!) - så kommer hun måske igen ;-)

 

Ved ikke om jeg skal gentage besøget, eller prøve Diana næste gang... sikke dog et luksusproblem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi.  I tried to text Barbera, but she doesnt reply.  Does anyone know if maybe it's becuase I have a Swedish telephone number?  Thanks in advance

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiwimoney skrev, for 52 minutter siden:

Hi.  I tried to text Barbera, but she doesnt reply.  Does anyone know if maybe it's becuase I have a Swedish telephone number?  Thanks in advance

If I should guess, then is your phone perfectly ok and Barbara is super busy. And I think she will be very busy for the duration of her stay in dk, so you need to be a bit patient.

Rarely have I meet such a diamond in this business, I am still flying of joy since my visit 2 days ago.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kiwimoney skrev, 1 time siden:

Hi.  I tried to text Barbera, but she doesnt reply.  Does anyone know if maybe it's becuase I have a Swedish telephone number?  Thanks in advance

Yes she is probably too busy - she told me she is extremely booked at the moment, and she is taking care of herself and only accepting what she can handle... so I would just try again tomorrow...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, nu ved jeg slet ikke om jeg skal tilbede eller forbande @KindKiddo for anmeldelsen. Pigebarnet ligger højst sandsynligt med benene i vejret 24/7 med hudafskrabninger på tiss´konen. Hun er ganske umulig og få fat i :(. Helt ærligt. Næste gang du finder en diamant...kan du så ikke  nøjes med at skrive det i pb til mig? :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Ja, nu ved jeg slet ikke om jeg skal tilbede eller forbande @KindKiddo for anmeldelsen. Pigebarnet ligger højst sandsynligt med benene i vejret 24/7 med hudafskrabninger på tiss´konen. Hun er ganske umulig og få fat i :(. Helt ærligt. Næste gang du finder en diamant...kan du så ikke  nøjes med at skrive det i pb til mig? :D 

 

Nu har det varit torka i 3 veckoroch helt plötslligt kommer nya piger som är top notch + alla de "gamla" Leticia, Sonja och så vet jag en till :D Skulle inte förvåna mig om Nicky dök upp också...hon har varit borta ett bra tag. Hur ska vi ha råd till detta??

Redigeret af Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 1 time siden:

Nu har det varit torka i 3 veckoroch helt plötslligt kommer nya piger som är top notch + alla de "gamla" Leticia, Sonja och så vet jag en till :D Skulle inte förvåna mig om Nicky dök upp också...hon har varit borta ett bra tag. Hur ska vi ha råd till detta??

Ja, de 2 første uger her i maj måned bliver meget dyr med alle de besøg, man skal nå hos de fantastiske babes, der er i landet pt. Men det bliver alle pengene værd! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 5 timer siden:

Ja, nu ved jeg slet ikke om jeg skal tilbede eller forbande @KindKiddo for anmeldelsen. Pigebarnet ligger højst sandsynligt med benene i vejret 24/7 med hudafskrabninger på tiss´konen. Hun er ganske umulig og få fat i :(. Helt ærligt. Næste gang du finder en diamant...kan du så ikke  nøjes med at skrive det i pb til mig? :D 

 

Hehe, hun kan hvertfald få kunder hele dagen lang, 24/7, hvis hun vil, ser det ud til :D Hun burde dog have tid i morgen eller i overmorgen. Det kræver naturligvis, at man også selv kan, når hun kan.
Haha, der går der nok længe, før jeg møder sådan en babe igen, der er "fresh outta tha kitchen", og leverer, som hun gør. Men næste gang bliver du den første, der får det at vide :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

KindKiddo Håber du får en ekstra gratis tur næste gang ;), du har fået sparket godt gang i forretningen, det er stort set umuligt at få en tid, så tror jeg tager en af de andre gode piger der er i landet pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæsten skrev, for 6 timer siden:

KindKiddo Håber du får en ekstra gratis tur næste gang ;), du har fået sparket godt gang i forretningen, det er stort set umuligt at få en tid, så tror jeg tager en af de andre gode piger der er i landet pt.

Hun har også skrevet tusinde tak til mig et par gange for at promovere hende. Hun virkede meget taknemmelig, så det er jo win-win for alle. Du må booke nogle dage frem. Hun tager hjem d. 16. maj, så håber, du kan nå at finde en dag, hvor det passer ind :)

Jeg har nu booket en trekant med hende og Diana, og jeg glæder mig som et lille barn til at lege med de to smukke babes sammen :wub:

Redigeret af KindKiddo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må sige at jeg faktisk er lidt glad for at Barbara har fået så travlt da jeg skal forbi hendes arbejdsplads på vej fra og til mit eget arbejde. Og hvis ikke hun havde så travlt ville det blive nogle dyre arbejdsdage for det trækker helt vildt i mig for at komme ind i varmen igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 3 timer siden:

Hun har også skrevet tusinde tak til mig et par gange for at promovere hende. Hun virkede meget taknemmelig, så det er jo win-win for alle. Du må booke nogle dage frem. Hun tager hjem d. 16. maj, så håber, du kan nå at finde en dag, hvor det passer ind :)

Jeg har nu booket en trekant med hende og Diana, og jeg glæder mig som et lille barn til at lege med de to smukke babes sammen :wub:

Du burde også sende hende dit kontonummer, din gangster :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 19 timer siden:

Nu har det varit torka i 3 veckoroch helt plötslligt kommer nya piger som är top notch + alla de "gamla" Leticia, Sonja och så vet jag en till :D Skulle inte förvåna mig om Nicky dök upp också...hon har varit borta ett bra tag. Hur ska vi ha råd till detta??

+ Crystal og Amanda...så bliver ruinen fuldbyrdet for mit vedkomne :) . Damn, hvor jeg savner Crystal. Hun er stadig for mig, hvad Barbara er for @KindKiddo:) , tror jeg...

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 timer siden:

 Damn, hvor jeg savner Crystal. Hun er stadig for mig, hvad Barbara er for @KindKiddo:) , tror jeg...

Det är tur vi har lit forskellig smak....annars hade det var travlt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, den 9/5/2017 at 22:50:

Nu har det varit torka i 3 veckoroch helt plötslligt kommer nya piger som är top notch + alla de "gamla" Leticia, Sonja och så vet jag en till :D Skulle inte förvåna mig om Nicky dök upp också...hon har varit borta ett bra tag. Hur ska vi ha råd till detta??

Helt enig. Husk Mina er også i byen :)

Der er nok at bruge pengene på!

Del dette indlæg


Link til indlæg

B fortalte mig, at hun er tilbage engang i juni :D

 

Så den travle forretning har da været god for at lokke hende tilbage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey, er der andre som har fået beskeden om at hun måtte aflyse grundet sygdom? :/ Det er pænt træls være 10 min derfra med stiv dolk også få den besked. Skal bare lige høre om, hun skal besøges en anden dag når hun er blevet frisk :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xxinthedark skrev, for 2 timer siden:

Hey, er der andre som har fået beskeden om at hun måtte aflyse grundet sygdom? :/ Det er pænt træls være 10 min derfra med stiv dolk også få den besked. Skal bare lige høre om, hun skal besøges en anden dag når hun er blevet frisk :P

Åh jo.. men tror nu ikke det er sygdom, nærmere dobbelt bookninger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne se, at jeg ikke var den eneste. Observerede en anden mand der ligeledes prøvede at komme i kontakt over telefon, men han kom ikke ind :) Og jeg så to piger samt en mand forlade komplekset. Som meget vel lignede dem, så tror måske, at den er god nok :) Tænkte også dobbeltbooking selv, men tilbød at springe til hvis der kom mulighed senere, men hun sagde:" Sorry not today,  but tomorrow is Perfect. I Will be better."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 5 minutter siden:

Så må vi alle give hende en lektion så de tikke gentager sig :)

Det er lidt øv, når man endda bookede 24 timer i forvejen, så det kunne passe ind i mine planer :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...