Hop til indhold
svanemorfbi

Hvor mange glædespiger har en kæreste

Recommended Posts

Davs

Nu kommer jeg jo lidt sent ind i tråden og I har jo allerrede startet med at strides om hvem af jer der giver det bedste svar...men jeg kan da byde ind med et...

Jeg kan forstå at pigen starter i branchen mens hun har et forhold, okay siden hun starter, i branchen, og ikke får en elsker/de går i svinger club eller andet så er det penge..., altså må han jo havde været indstillet på at der har skulle ydes et eller andet med kroppen for at de kom ind (pengene)

Han kunne jo gøre det samme, eller må vel deltage på lige fod, med at skaffe, til det hjemlige hus, men jeg kan forstå han har mere travlt med at spæne rundt og evt købe(bruge penge) lege dum dreng 5 år. på 3 ben. Han ser ikke det han gør som utroskab, men som gengæld. For han ser hende job som utroskab, ikke at tjene penge....og det er her problemet ligger!

Da der sikkert er blevet talt alt det der skal tales om den sag,...så har han ikke endnu gjort sig det klart, hvad det er hun "sælger" og hvad det er han "har"

Hun "sælger" sin krop, en tid,

....ikke sit sind, ikke sit hoved, ikke sine føelser, dem har han!    (den er svær at forklare)

Manden der kommer og køber en ydelse, er der en tid, feks 60 min, og går igen..... men kærsten er inde i hovedet måske hele tiden, føelserne for ham er der hele tiden.

Hvis kærsten bare vil eje hendes krop, kan han jo bare købe den?...så behøver han jo ikke skændes med hende?

Men han vil bestemme.

Selv om hun stopper i branchen og forholdet forsætter, vil han altid, bestemme!

Han vil altid være mistænksom osv og i div skænderrier vil ting blive trukket frem.

Kære pige.

Bryd ikke sammen

Bryd ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Din mand har et alvorligt mindreværdskompleks. Han kan sikkert ikke selv sætte ord på, men du træder på hans mandighed, hver gang du scorer en flot fyr. At du oven i købet får penge for det, gør det kun værrer. Det gavner ikke at han kan få al det fisse han vil hos dig, for det er ikke det, der er hans problem. Alene det at du har et større sex-drive end han, føler han nedgør hans selvforståelse som mand.

Knuden kan nok kun løses med et hug!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil sig mange tak for en masse rigtig gode input , det har givet meget stof til eftertanke og mit hjerte banker endnu mere for denne branche og verden. Det er få steder at man bliver mødt med sådan en varme. Hvad jeg gør og ikke gør, er under overvejelse pt. Men ihvertfald fik jeres input gang i flere tanker. Tusind tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
svanemorfbi skrev, den 7/5/2017 at 11:41:

Jeg begyndte som GP ca 4-5 mdr inde i forholdet. 

Han burde have droppet dig som kæreste på det tidspunkt, han er tydeligvis ikke typen der er villig til at dele sin kæreste med en masse andre mænd, og eftersom du ikke bliver tilfredstillet af det som han kan levere på det seksuelle område, så er der ikke meget andet at gøre end at konstatere at I ikke passer sammen. 

Jeg tror faktisk også at jeg ville have det mere end almindeligt svært med en kæreste der4-5 mdr inde i vores forhold, kom og sagde at nu ville hun altså ud og knalde med en masse andre mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja jeg havde en kæreste, som var GP, uden jeg vidste det, da en af mine venner kom og fortalte om min kæreste der jobbede på 2 bordeller, NDR.Fasanvej og i Smallegade i primo 90 erne var jeg en knækket fyr, og måtte slå op med hende...og jeg kunne den dag i dag ikke have en kæreste der arbejde som GP, derimod kan jeg sagtens have en kæreste der HAR arbejdet som GP...uden at hun skulle høre et eneste ondt ord om den sag i et skænderi eller lign...

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
aaisha skrev, den 7/5/2017 at 12:49:

så burde han jo i stedet gøre det forbi og ikke plage hende psykisk

Hørt @aaisha.... jeg vil dog også mene at hvis kæresten har en intakt personlighed og han ka mærke det brænder ham op indeni som @Trinetease så flot beskriver ja så må han jo også tage sit ansvar for sig selv og hans liv og fortælle hende det ikke kan fungerer... når han så ikke gør det og viser den afstumpet adfærd så han yderst usund på alle planer og se at komme væk fra hinanden.... det ka jo desv ellers ende galt og få fatale konsekvenser... alt godt frem @svanemorfbi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 22 minutter siden:

Hørt @aaisha.... jeg vil dog også mene at hvis kæresten har en intakt personlighed og han ka mærke det brænder ham op indeni som @Trinetease så flot beskriver ja så må han jo også tage sit ansvar for sig selv og hans liv og fortælle hende det ikke kan fungerer... når han så ikke gør det og viser den afstumpet adfærd så han yderst usund på alle planer og se at komme væk fra hinanden.... det ka jo desv ellers ende galt og få fatale konsekvenser... alt godt frem @svanemorfbi

Mange tusinde tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal finde en mand der vil finde sig i at du giver andre mænd noget han mener at have eneret på. Jeg ved at disse mænd og kvinder findes og jeg vil ikke gå ind på om hvordan disse mennesker er skruet sammen. Og jeg vil heller ikke ind på om det er sundt i længden at have en kæreste der ikke er din.. Jeg har set nogle programmer i tv hvor det handlede om at swinge og nogle at dem var det meget tydeligt, at den ene part kun gjorde det fordi de ikke mente, at de var andet værd. Altså at fx manden ikke kunne lide at kvinden lå med andre men han kunne ikke gøre det forbi. På den måde var han i et evigt toturkammer med sig selv. 

Din kæreste kan ikke klare det og du må gøre det slut med det samme. Dit job, eller ham. For det kommer ikke til at gå. TRO mig. 

Jeg har kendt mange piger i mit liv og INGEN af dem kunne finde ud af at have "rigtig" kærester ved siden af. 

uuuuuuud

Held og lykke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Lady Cherie skrev, for 6 timer siden:

Da der sikkert er blevet talt alt det der skal tales om den sag,...så har han ikke endnu gjort sig det klart, hvad det er hun "sælger" og hvad det er han "har"

Hun "sælger" sin krop, en tid,

....ikke sit sind, ikke sit hoved, ikke sine føelser, dem har han!    (den er svær at forklare)

Manden der kommer og køber en ydelse, er der en tid, feks 60 min, og går igen..... men kærsten er inde i hovedet måske hele tiden, føelserne for ham er der hele tiden.

Ja, den er svær at forklare...;)

Men hvis TS gerne vil fortsætte forholdet, så er hun simpelthen nødt til at gøre forsøget på at forklare ham det, så han fuldt ud forstår det og accepterer det - uanset at du måtte mene at der sikkert er blevet talt alt det der skal...

Alternativt, så er der jo en del herinde der blot konstaterer - drop det på forhånd...måske fordi det er vanskeligere end som så at forklare det, på en måde der gør at manden får ro i sindet...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det vil kræve et virkeligt stort stykke arbejde af manden i forholdet. Han er jo knækket, og er helt derude hvor han tænker på 'hævn sex' osv. Han er så vred at han ikke kan være i sig selv. 

Om en mand på sigt vil kunne være i et forhold med en GP er jeg den forkerte til at svare på....mit forhold gik ikke, mine penge var for 'nemme' og han blev simpelthen doven.

Men trådstarters mand er jo ramt helt inde i sit inderste, så alverdens samtaler dem imellem vil ikke fikse det store. Det lyder som om at det er prøvet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Det vil kræve et virkeligt stort stykke arbejde af manden i forholdet. Han er jo knækket, og er helt derude hvor han tænker på 'hævn sex' osv. Han er så vred at han ikke kan være i sig selv. 

Om en mand på sigt vil kunne være i et forhold med en GP er jeg den forkerte til at svare på....mit forhold gik ikke, mine penge var for 'nemme' og han blev simpelthen doven.

Men trådstarters mand er jo ramt helt inde i sit inderste, så alverdens samtaler dem imellem vil ikke fikse det store. Det lyder som om at det er prøvet. 

 

Han er så langt ude i ulykkelig kærlighed at jeg ikke kan have andet end medlidenhed med ham. Han er havnet sammen med en kvinde som ham ikke burde havne sammen med, men tilsyneladende kan ingen af dem indse det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj

Synes det er et rigtigt interessant emne det her og vil da gerne bidrage lidt.

Da jeg startede som GP, der spurgte jeg nogle kammerater, hvad de ville sige til, at jeg blev GP, for ligesom at få en føling for, hvem man kunne snakke med om det. Det viste sig hurtigt, at mange synes det var noget underligt noget eller decideret klamt. Jeg fandt da heldigvis en, som synes det var en god ide og vi fik snakket meget om diverse ting og sager og jeg blev faktisk mere og mere klar over, at det jo ikke er de andres mening der tæller, men min. Ligesom det er DIN mening der tæller i den her udfordring. Ja bare kald mig en egoistisk kælling, det er mit kælenavn og jeg elsker det. ;-) Uanset hvordan man vender og drejer alting, så er der i sidste ende kun DIG tilbage. DINE ønsker, DINE drømme, DIN lykke. Er du glad?? Gør han dig glad?? Hvad gør dig glad?? Tænk på hvordan du vil reflektere over dit liv når du er 90 og sidder på plejehjem. Har DU haft et godt og rigt liv. Har DU opnået og oplevet det DU ville. Hvis det gør DIG glad, at arbejde som GP, jamen så fortsæt med det. Gør han dig ikke glad, jamen så find da en der gør. Liver er kort. Ingen ved hvornår det slutter. Lev DIT liv i dag, som DU ønsker det. Ingen ved om det er slut i morgen, om en uge, et år eller om du er så heldig og blive 90 på et plejehjem. Jeg er 100% klar over, at det er mega egoistisk, men for fanden! Det er sku da DIT liv og DU har fandeme kun 1! Så nyd det som DU vil. :D Jeg har gjort lige hvad der passede mig de sidste 2 år og jeg har fandeme aldrig været mere lykkelig. Jeg er godt nok single og GP, men hvis jeg en dag finder en mand, så skal han fandeme også kunne fylde mit liv, hvis han har tanker om, at jeg skal stoppe som GP, ja med mindre jeg selv vælger det selvfølgelig. JEG vil være glad og lykkelig og prøve, gerne alting her i livet og jeg synes ikke du fortjener andet end lykke. Så find den søde. Find din lykke, uanset om det er med eller uden ham. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss Nj skrev, for 1 time siden:

Synes det er et rigtigt interessant emne det her og vil da gerne bidrage lidt.

Da jeg startede som GP, der spurgte jeg nogle kammerater, hvad de ville sige til, at jeg blev GP, for ligesom at få en føling for, hvem man kunne snakke med om det. Det viste sig hurtigt, at mange synes det var noget underligt noget eller decideret klamt. Jeg fandt da heldigvis en, som synes det var en god ide og vi fik snakket meget om diverse ting og sager og jeg blev faktisk mere og mere klar over, at det jo ikke er de andres mening der tæller, men min. Ligesom det er DIN mening der tæller i den her udfordring. Ja bare kald mig en egoistisk kælling, det er mit kælenavn og jeg elsker det. ;-) Uanset hvordan man vender og drejer alting, så er der i sidste ende kun DIG tilbage. DINE ønsker, DINE drømme, DIN lykke. Er du glad?? Gør han dig glad?? Hvad gør dig glad?? Tænk på hvordan du vil reflektere over dit liv når du er 90 og sidder på plejehjem. Har DU haft et godt og rigt liv. Har DU opnået og oplevet det DU ville. Hvis det gør DIG glad, at arbejde som GP, jamen så fortsæt med det. Gør han dig ikke glad, jamen så find da en der gør. Liver er kort. Ingen ved hvornår det slutter. Lev DIT liv i dag, som DU ønsker det. Ingen ved om det er slut i morgen, om en uge, et år eller om du er så heldig og blive 90 på et plejehjem. Jeg er 100% klar over, at det er mega egoistisk, men for fanden! Det er sku da DIT liv og DU har fandeme kun 1! Så nyd det som DU vil. :D Jeg har gjort lige hvad der passede mig de sidste 2 år og jeg har fandeme aldrig været mere lykkelig. Jeg er godt nok single og GP, men hvis jeg en dag finder en mand, så skal han fandeme også kunne fylde mit liv, hvis han har tanker om, at jeg skal stoppe som GP, ja med mindre jeg selv vælger det selvfølgelig. JEG vil være glad og lykkelig og prøve, gerne alting her i livet og jeg synes ikke du fortjener andet end lykke. Så find den søde. Find din lykke, uanset om det er med eller uden ham. ;-) 

Elsker dit input og syn på sagen, og fik lidt fornyet syn og energi af at læse dette. Jeg tænker på, at du skriver, at hvis du fik en kæreste og du skulle stoppe som GP , så skulle din kæreste kunne fylde dit liv. Hvordan tænker du?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj
svanemorfbi skrev, for 1 minut siden:

Elsker dit input og syn på sagen, og fik lidt fornyet syn og energi af at læse dette. Jeg tænker på, at du skriver, at hvis du fik en kæreste og du skulle stoppe som GP , så skulle din kæreste kunne fylde dit liv. Hvordan tænker du?  

Jamen han skal kunne fylde mit liv med glæde, sex, oplevelser, kærlighed, tryghed. Hvad man nu har brug for som individ. Jeg ved ikke selv, om jeg kan være en GP og en kæreste på samme tid (har ikke prøvet det), så måske stopper jeg af mig selv. Jeg er meget følsom, så måske det bliver for meget, at have et hjerte fyldt med kærlighed og så samtidig skulle gi så meget af sig selv til en/flere andre. Men hvis ikke han kan fylde mit liv og mit hjerte, jamen så skal han jo slet ikke være en kæreste i første omgang. :-) 

Grunden til at jeg er GP, er jo ikke kun penge, men også fordi jeg netop ikke har en kæreste, som kan give mig sex og oplevelser. ;-) 

Jeg synes jo selv, lige pt, at jeg har det bedste fra to verdener. Jeg har min frihed som single, kan gøre lige hvad der passer mig og så får jeg mine behov for sex, oplevelser og selvfølgelig også penge ved at være GP. Måske ændre det sig en dag, men lige nu er jeg lykkelig på den her måde. :D 

Det er også det jeg mener med mit indlæg. Man udvikler sig personligt med tiden, verdenen forandre sig, man tænker anderledes, man får nye drømme. Så gør hvad der er rigtigt for dig lige nu og vær lykkelig for det valg du træffer. Jeg gad ikke gå på kompromis med mænd mere, så derfor er jeg en lykkelig single og har den frihed som er vigtig for mig, samtidig med at mine behov bliver opfyldt som GP. :-)

Vi er alle forskellige og det der er rigtigt for en, er jo ikke nødvendigvis det rigtige for en anden.

Vær glad søde. Sommeren er på vej, solen skinner. :D Det er alt for trist, hvis ikke det kan nydes. ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er enig med trinetease jeg har selv kærste samtidig med dette job men vi snakkede det igennem og ved at han forstod at det var et arbejde har han accepteret det og hjælper nogle gange med det administrative men han har fuld ud tillid til at det kun er et job og at det er ham jeg elsker kender 2 andre der har kærster på og ja kominikation og tillid er nøgle ordene så ja det kan lade sig gøre men det er ikke altid det fungerer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jalousi og besiddertrang er dræbende for et hvert forhold, uanset hvad man beskæftiger sig med. Jeg er helt på linje med Trine; kom ud af det forhold i en fart.

Og ja, det kan godt lade sig gøre at være i forhold i denne branche :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, den 8/5/2017 at 19:58:

Ja jeg havde en kæreste, som var GP, uden jeg vidste det, da en af mine venner kom og fortalte om min kæreste der jobbede på 2 bordeller, NDR.Fasanvej og i Smallegade i primo 90 erne var jeg en knækket fyr, og måtte slå op med hende...og jeg kunne den dag i dag ikke have en kæreste der arbejde som GP, derimod kan jeg sagtens have en kæreste der HAR arbejdet som GP...uden at hun skulle høre et eneste ondt ord om den sag i et skænderi eller lign..

Der er jo to "spor" i denne tråd, afhængig af, hvordan man møder hinanden.

Det ene spor er, at man møder hinanden i f.eks et professionelt forhold, der udvikler sig. Her er begge parter klar over præmisserne for et forhold – og alligevel kan det, som i alle andre forhold, gå galt grundet helt andre ting.

Det andet er, at den ene part i et forhold (som dit) enten arbejder som glædespige, uden at den anden ved det, eller at den anden (vel som regel kvinden?) i forholdet meddeler, at hun vil begynde som glædespige.

I det sidste tilfælde foreligger der jo en helt ny situation, som nødvendigvis må blive genstand for en stillingtagen af den ene eller anden slags.

Kunne jeg selv være kæreste med en glædespige? Jeg ved det ikke, for jeg er aldrig blevet stillet over for valget "ja" eller "nej". Men jeg ved, at følelser er uhyre stærke kræfter, der kan feje alt andet til side. Lige fra Werther til Sixtin Sparre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
svanemorfbi skrev, den 8/5/2017 at 17:08:

Vil sig mange tak for en masse rigtig gode input , det har givet meget stof til eftertanke og mit hjerte banker endnu mere for denne branche og verden. Det er få steder at man bliver mødt med sådan en varme. Hvad jeg gør og ikke gør, er under overvejelse pt. Men ihvertfald fik jeres input gang i flere tanker. Tusind tak

Hva så er kæreste forholdet stoppet eller forsøger at få det til at fungere til begges tilfredshed ? 

Jeg har tænkt lidt over denne tråd, herunder blandt anden den med at han besøger andre piger som "hævn". Jeg kan godt følge tanken i, "Så kan du selv prøve at føle....". Men i forhold til et kæreste forhold til en GP, synes jeg ikke det giver nogen mening - Det er jo ikke et monogamt forhold.

Jeg ville da mene, at det gav mere mening at sige og ønske "Jeg ønsker lejlighedsvis at besøge forskellige piger, for også at mærke susset eller bare få nogle nye input eller bare føle at der var en bedre balance i forholdet"

Reelt burde det jo være en fin aftale. Jeg ved godt det er lidt følsomt, men jeg synes faktisk at det er fair, at begge parter under disse omstændigheder har deres seksuelle frihed. Det er langt bedre end at lave alle mulige regler og restriktioner på hvordan  GP´es gæster må se ud osv. - Det bliver hurtigt noget kontrol noget. Det er da bedre at begge parter kan glæde sig over hinandens små seksuelle kryderier, end at rende rundt at være utryg og bange ved nogle regler som man alligevel ikke kan kontrollere om de overholdes. 

Jeg begge parter ikke tænker lidt i banerne omkring åbne forhold, bør man ikke efter min mening forsøge sig med et kæreste forhold. Det er jo ikke bare et arbejde for at kunne betale nogle regninger.  De fleste at den slags forhold ville i fællesskab sagten kunne skaffe penge nok til at kunne leve godt sammen. Et eller andet sted er man jo nødt til at forholde sig til, at GP´en får dækket nogle behov som ikke kan dækkes via et traditionelt job, og det er jo derfor jeg mener at der bør være et match omkring at begge parter får nogle behov dækkes ved at have sin seksuelle frihed. 

Der er også en anden ting som jeg har undret mig lidt over, det er at manden tilsyneladende har haft kvaler i flere år. Jeg forstår ikke helt hvorfor han ikke efter en prøve periode sagde "Jeg troede jeg kunne håndtere det, men det kan jeg ikke. Hvis det er meget vigtigt for dig at være GP må vi nok hellere bryde med hinanden" Det er jo ærlig snak, ingen kan jo forudsige hvordan man vil have det før man oplever det. 

Omvendt kunne jeg såmænd også godt forestille mig, at nogen GP´er kan have svært ved at håndtere, at sætte modparten seksuelt fri. Jeg mener også i generel sammenhæng, at fordi man ikke påvirkes af, at ens favorit GP har andre gæster, så kan man ikke gå ud fra at det ej heller vil påvirke en, hvis man pludselig bliver kærester.

Alt i alt mener jeg faktisk at det for de fleste mennesker ville være noget af et følelsesmæssigt "overgreb" at indgå et parforhold med en GP eller Gigolo. Det kan såmænd godt være, som mange er inde på, at det aktuelle forholdt er kørt af sporet, uden fremtid osv. Men for nye måske forhold, synes jeg man skal gøre sig ekstra umage, og gå lidt stille frem, snarere en bare at kaste sig ud i det og sige "Det er jo bare et arbejde".  Og specielt til mændene lad nu være med, at tro at det at få en kæreste som er GP nødvendigvis er den ultimative løsning på et parforhold - En sød, kærlig og hengiven kæreste der samtidig er nymfoman. Det er nok ikke meget anderledes end hvis man bliver kæreste med en komiker, så skal man nok heller ikke forvente, at personen underholder en med komik dagen lang ;)

Det gælder nok begge veje rundt, at man skal huske at det er menesket bag Gp´en eller gæsten man skal forelske sig i, og ikke de isolerede "Roller" der foregå i det frække rum i købe verdenen, hvorfor det igen er klogt at gå lidt stille frem - Man kan blive overrasket når man bliver præsenteret for virkeligheden. :)

Er begge parter af den rette støbning skal de nok få forholdet til at blomstre og udvikle sig for begge parter. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 16/5/2017 at 02:50:

Hva så er kæreste forholdet stoppet eller forsøger at få det til at fungere til begges tilfredshed ? 

Jeg har tænkt lidt over denne tråd, herunder blandt anden den med at han besøger andre piger som "hævn". Jeg kan godt følge tanken i, "Så kan du selv prøve at føle....". Men i forhold til et kæreste forhold til en GP, synes jeg ikke det giver nogen mening - Det er jo ikke et monogamt forhold.

Jeg ville da mene, at det gav mere mening at sige og ønske "Jeg ønsker lejlighedsvis at besøge forskellige piger, for også at mærke susset eller bare få nogle nye input eller bare føle at der var en bedre balance i forholdet"

Reelt burde det jo være en fin aftale. Jeg ved godt det er lidt følsomt, men jeg synes faktisk at det er fair, at begge parter under disse omstændigheder har deres seksuelle frihed. Det er langt bedre end at lave alle mulige regler og restriktioner på hvordan  GP´es gæster må se ud osv. - Det bliver hurtigt noget kontrol noget. Det er da bedre at begge parter kan glæde sig over hinandens små seksuelle kryderier, end at rende rundt at være utryg og bange ved nogle regler som man alligevel ikke kan kontrollere om de overholdes. 

Jeg begge parter ikke tænker lidt i banerne omkring åbne forhold, bør man ikke efter min mening forsøge sig med et kæreste forhold. Det er jo ikke bare et arbejde for at kunne betale nogle regninger.  De fleste at den slags forhold ville i fællesskab sagten kunne skaffe penge nok til at kunne leve godt sammen. Et eller andet sted er man jo nødt til at forholde sig til, at GP´en får dækket nogle behov som ikke kan dækkes via et traditionelt job, og det er jo derfor jeg mener at der bør være et match omkring at begge parter får nogle behov dækkes ved at have sin seksuelle frihed. 

Der er også en anden ting som jeg har undret mig lidt over, det er at manden tilsyneladende har haft kvaler i flere år. Jeg forstår ikke helt hvorfor han ikke efter en prøve periode sagde "Jeg troede jeg kunne håndtere det, men det kan jeg ikke. Hvis det er meget vigtigt for dig at være GP må vi nok hellere bryde med hinanden" Det er jo ærlig snak, ingen kan jo forudsige hvordan man vil have det før man oplever det. 

Omvendt kunne jeg såmænd også godt forestille mig, at nogen GP´er kan have svært ved at håndtere, at sætte modparten seksuelt fri. Jeg mener også i generel sammenhæng, at fordi man ikke påvirkes af, at ens favorit GP har andre gæster, så kan man ikke gå ud fra at det ej heller vil påvirke en, hvis man pludselig bliver kærester.

Alt i alt mener jeg faktisk at det for de fleste mennesker ville være noget af et følelsesmæssigt "overgreb" at indgå et parforhold med en GP eller Gigolo. Det kan såmænd godt være, som mange er inde på, at det aktuelle forholdt er kørt af sporet, uden fremtid osv. Men for nye måske forhold, synes jeg man skal gøre sig ekstra umage, og gå lidt stille frem, snarere en bare at kaste sig ud i det og sige "Det er jo bare et arbejde".  Og specielt til mændene lad nu være med, at tro at det at få en kæreste som er GP nødvendigvis er den ultimative løsning på et parforhold - En sød, kærlig og hengiven kæreste der samtidig er nymfoman. Det er nok ikke meget anderledes end hvis man bliver kæreste med en komiker, så skal man nok heller ikke forvente, at personen underholder en med komik dagen lang ;)

Det gælder nok begge veje rundt, at man skal huske at det er menesket bag Gp´en eller gæsten man skal forelske sig i, og ikke de isolerede "Roller" der foregå i det frække rum i købe verdenen, hvorfor det igen er klogt at gå lidt stille frem - Man kan blive overrasket når man bliver præsenteret for virkeligheden. :)

Er begge parter af den rette støbning skal de nok få forholdet til at blomstre og udvikle sig for begge parter. 

 

 

Hej igen, kan godt lide din måde at tænke på. Vi er stadig sammen, men det er vist lidt 1 skridt frem og 2 tilbage. Jeg har prøvet at sige at vi skal sætte hinanden seksuelt fri, godtnok er jeg selv jaloux, men hvis han er hos mig lige efter de er færdige så går det jo nok alligevel. Det er meget op og ned med hvordan det egentlig går, og jeg er i tvivl om det kan lykkedes. Er ikke i tvivl om, at han også er i sine følelsers vold. Han søger ligesom andre græsgange, gør sig fin og går på café og værtshus osv, hvor jeg ikke kommer med. Og når jeg så giver slip og tænker-ja det var så det og trækker mig selv, så kommer han kærlig tilbage. Jeg tror bare at jeg lader tiden gå, og så kommer svaret nok af sigselv lige pludselig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
svanemorfbi skrev, for 2 timer siden:

Hej igen, kan godt lide din måde at tænke på. Vi er stadig sammen, men det er vist lidt 1 skridt frem og 2 tilbage. Jeg har prøvet at sige at vi skal sætte hinanden seksuelt fri, godtnok er jeg selv jaloux, men hvis han er hos mig lige efter de er færdige så går det jo nok alligevel. Det er meget op og ned med hvordan det egentlig går, og jeg er i tvivl om det kan lykkedes. Er ikke i tvivl om, at han også er i sine følelsers vold. Han søger ligesom andre græsgange, gør sig fin og går på café og værtshus osv, hvor jeg ikke kommer med. Og når jeg så giver slip og tænker-ja det var så det og trækker mig selv, så kommer han kærlig tilbage. Jeg tror bare at jeg lader tiden gå, og så kommer svaret nok af sigselv lige pludselig.

Kære Svanemorfbi

Det der går ganske enkelt ikke.. glem det.. ud med ham, i er ikke gode for hinanden..

Jeg har selv haft et forhold til en gp, hun var meget åben om hvad hun lavede. I starten havde hun dårlig samvittighed over for mig og jeg havde naturligvis også visse betænkeligheder den anden vej.

Mine tanker gik meget på at få hende til at stoppe, det ville hun såmænd også gerne. Jeg måtte dog (omend modstræbende) acceptere at hun ikke umiddelbart kunne stoppe, da det for hende handlede om økonomi og hun ville ikke gøre sig afhængig af mig og min økonomi. Det var jeg nødt til at respektere.

Men hvordan gør man så kunsten i praksis, at lukke af for at ens kæreste ligger i med andre mænd.. det ikke lige den øvelse en normalt tænkende (lettere jaloux) mand er verdensmester i.

For mit eget vedkommende lykkedes det sådan nogenlunde ved, at vi i det daglige agerede som om at hun havde et helt normalt arbejde, således tog hun hjemmefra i helt almindeligt dagligdags afslappet tøj, for så på arbejdspladsen at skifte om til "arbejdstøj". Inden hun tog hjem igen fra arbejdspladsen skiftede hun tilbage til dagligtøjet igen, således at jeg fik hende hjem i civil.

Således kunne jeg bilde mig selv ind at hun jo bare tog ind på kontoret, fabrikken eller hvad vi nu kaldte hendes arbejdsplads.

Det var svært, jeg vænnede mig aldrig helt til det, men det gik dog og var ikke den egentlige årsag til at vi ikke blev sammen.

Men ud fra dine skriverier her, så vil jeg ikke tro at din kæreste har den fornødne kapacitet til at udføre samme øvelse.

Det er absolut ikke nemt..

Mvh Oldie

Redigeret af Oldie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svanemorfbi, du kommer her og hælder vand ud af ørerne om hvor kontrollerende, dominerende og jaloux din mand er. Og får vores alle sammens medfølelse og gode råd. Men så viser det sig at du selv er lige så jaloux og i bare tirrer hinanden, nærmest som en leg. Se at blive voksne begge to. Der er kursus i børnehaven rød stue til højre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, 1 time siden:

Svanemorfbi, du kommer her og hælder vand ud af ørerne om hvor kontrollerende, dominerende og jaloux din mand er. Og får vores alle sammens medfølelse og gode råd. Men så viser det sig at du selv er lige så jaloux og i bare tirrer hinanden, nærmest som en leg. Se at blive voksne begge to. Der er kursus i børnehaven rød stue til højre.

Ja det kan godt lyde sådan, men det stik af jalousi jeg føler er ikke noget jeg bruger imod ham, jeg æder den og er glad for at se ham bagefter han har været ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det undrer mig faktisk, at du bliver irriteret over hans lyst at have sex med andre. Jeg tror ikke hans lyst til dig bliver hyppigere af at han er monogam. Lysten til sex varierer for mig af forskellige årsager, men ingen af dem har noget med hyppighed at gøre. 

NAY - hvis selvværdet er i bund kan det mærkes på sexlysten - 5 kg ekstra på sidebenene f.eks

YAY - nyhedsinteressen ved at blive jagtet/feteret af et lækkert hankøn, så stryger vi opad igen på lyst-barometeret.

NAY - er jeg i parforhold, er et morgenskænderi en bremseklods for min aftenSEXYmood - det sucks og er uretfærdigt, men især de små ting som pengeproblemer/"du lovede at rydde op" banaliteter er drænende for min lyst til at give spontane blowjobs.

YAY - TUNGEKYS- masser af dem -OG leveres der tungekys af +4 minutters varighed, er der stor chance for at ovenstående argument kan glemmes en stund, især hvis opfulgt af en fjollet nøgen mand der kan få mig til at grine ved at løbe gennem stuen mens han laver "helikopteren"....

Jeg har aldrig haft mere lyst til sex end efter jeg har valgt denne hobby - (ikke helikopteren altså- men glædespigejobbet) - Bl.a fordi jeg er dejligt selvsikker omkring min krop idag, og ikke så genert ved at tale sex - plus jeg ved hvilke grænser/begrænsninger jeg har sexuelt. - Din kæreste er åbenlyst helt nede på selvværdet - om du har nogen skyld i dette, eller årsagen er kronisk jalouxi, som du skal flygte langt væk fra kan jeg ikke sige... men jeg ville faktisk også ryge helt ned i kulkælderen, hvis jeg var skrupforelsket i en fyr og han efter kun 4! måneder allerede fandt mig utilstrækkelig. Det ville ærlig talt ikke give mig en skid lyst til at tage tøjet af :( 

Mine kærester gennem årene har forresten ALLE brokket sig over at få for lidt hahahaha, så jeg er åbenbart en klassisk søstjerne, når mine forhold bliver for lange.. udspredt på ryggen mens jeg læser Ude & Hjemme under forspillet.

- Er han storforbruger af dine PRO-moneter, og du skal arbejde overtid for at betale hans ferier mm -og han samtidigt klandrer dig jobbet - ja så er han fandme en røv med ører. .... 

- Men hvis du i 3-4 år langsomt har knækket hans "spirit", og frataget ham hans mandighed, ikke haft styrken til at sætte ham fri når du kan se at forholdet ikke gør ham til et bedre menneske og ej heller villet kvitte et job, der tydeligvis gør hans liv til et helvede - så går prisen som R.. M..Ører altså til dig.

Redigeret af RIKKE - GFEscort

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 1 time siden:

Svanemorfbi, du kommer her og hælder vand ud af ørerne om hvor kontrollerende, dominerende og jaloux din mand er. Og får vores alle sammens medfølelse og gode råd. Men så viser det sig at du selv er lige så jaloux og i bare tirrer hinanden, nærmest som en leg. Se at blive voksne begge to. Der er kursus i børnehaven rød stue til højre.

Det er vist stadig meget vi slet ikke ved omkring deres kæreste forhold. Jeg tænker på  forskelligheder, konflikter, fælles drømme, persontræk m.v.  Derfor skal man jo være varsom med på et spinkelt grundlag at drage forhastede konklusioner.

Nå, men det var egentligt bemærkningen omkring "Se at blive voksne begge to. Der er kursus i børnehaven...." jeg har en kommentar til. Jeg synes tit jeg hører noget tilsvarende når vi taler om følelser der skaber udfordringer. Jeg mener ikke børn har patent på følesesstyrret adfærd.  De fleste af vores beslutninger, også voksne, træffes på baggrund af følelser, det samme gælder vores adfærd i forskellige sammenhænge. Ja livet ville sikkert være nemmere, hvis man traf beslutninger på baggrund af fakta og fornuft krydret med en stor følelsesmæssig kontrol. Men hvor ville livet dog være kedeligt, hvis man fra barn til voksen gennemgik denne forvandling. 

Følelser er ikke "barnlige", og hvis man har den indstilling, så bliver kommunikationen, kompromisserne også derefter. Der vigtig at man tager modpartens følelser alvorligt og respektere at dem. Det man så i kommunikationen kan skelne imellem er følelser der er begrundet, og følelser der er ubegrundet. Føler man jaolausi, utryghed, mistillid m.v. så forsvinder disse følelser ikke ved at fortælle modparten "tag dig sammen, se at blive voksen".  Fordi man ikke kan genkendte en følelsesmæssig adfærd hos en selv, så bliver følelser jo ikke uægte for modparten, og den slags kommentarer viser jo desværre ikke at man respektere at følelserne er der, samt at man ønsker først at lytte, derefter at for talt omkring er de ubegrundede eller begrundede, og hvordan kommer vi videre, får løst problemerne, eller finder nogle værktøjer til at begrænse eventuelle kedelige udfordringer og handlinger. 

Kommunikation fører ikke til noget, hvis man ikke forinden viser at man tager modpartens følelser alvorligt. Kommunikation kan ej heller stå alene, der handler ej heller om at få placeret ansvar, hvilket er en klassisk fejl. Man skal jo arbejde sammen omkring at løse udfordringerne og begge parter skal også kunne udvise handling. Det er også en klassisk fejl at en af parterne typisk siger "Ja, så må du jo gøre noget ved dig, nej vi må gøre noget ved det".

Jeg er godt klar over, at man kan nå et punkt hvor konflikt niveaet har nået et omfang hvor alt er prøvet og man bare må konstatere "Vi prøvede, men det vil bare ikke lykkedes for os". I en sådan situation er det da også det rigtige at skilles. Der så ej heller nogen der efterfølgende kan hævde "I gav for let op, ligesom det er lidt populært at hævde for den tid vi lever i"

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...