Hop til indhold
normade

Skive Viborgvej 49

Recommended Posts

Da jeg så Kira var på i Svalereden ved Holstebro var jeg ikke længe om at beslutte mig for et besøg hos nok Danmarks sødeste GP , men da jeg ankom på adressen var der ikke mindre end tre biler parkeret uden for huset .En hurtig søgning på nettet fandt jeg en annonce på GP i Skive på Viborg vej 49 . Så afsted mod Skive det gik for fisse skulle der til ,Ankom på adressen som er inde i Skive by og ikke særlig diskret , jeg gik op og ringede på døren og blev lukket ind af en sød blondine som jeg tror var omkring de 40 hun fortalte på fejlfri engelsk at hun var fra Polen men boede i Danmark , vi aftalte fransk og dansk til 700 og så gik det løs !!!pigen var sød og indlevende og det var en rigtig girlfriend oplevelse med ægte tunge kys bestemt ikke sidste gang jeg besøger stedet . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kira24år skrev, for 19 timer siden:

;) det var sødt sagt normade, ked af du måtte køre forgæves. Hav en dejlig dag kys Kira 

Træls man ikke kan få dig for sig selv :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...