Hop til indhold
TheVoice

Sørger kvinde med fisse

Recommended Posts

an2n skrev, for 2 minutter siden:

Det er Ellen Price, som sad model, og dansede på Det Kgl. . . . . ;) 

Noget siger mig, at du er lidt ældre end mig :D;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

Noget siger mig, at du er lidt ældre end mig :D;) 

Google er bare min ven . . . ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Så ville brysterne strutte noget mindre end dem hun kan præsterer.. I det hele taget ville den statue komme til at se lidt mere medtaget ud.. Hahaha..

Medmindre vi gå ud fra mine arbejdsbilleder:P.? Hahaha.. 

Jamen så må vi da bare på den nye statue få fremhævet dine andre fortrin i stedet, JR, det er jo opgaven for en rigtig (trylle)kunstner;)

20170403_210606.jpg

Dejlig positur, lækkert hår, den stammeste røv...synes helt ærligt at en statue som den på billedet må give den gamle statue godt og grundigt baghjul...:wub:

P.S. synes du nu også der er noget i vejen med din numse, så finder vi bare en havfruehale at sætte på...:P

 

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 31 minutter siden:

Jamen så må vi da bare på den nye statue få fremhævet dine andre fortrin i stedet, JR, det er jo opgaven for en rigtig (trylle)kunstner;)

20170403_210606.jpg

Dejlig positur, lækkert hår, den stammeste røv...synes helt ærligt at en statue som den på billedet må give den gamle statue godt og grundigt baghjul...:wub:

P.S. synes du nu også der er noget i vejen med din numse, så finder vi bare en havfruehale at sætte på...:P

 

JA! så mangler du/vi bare at finde en stor sten hun kan sidde og se lidt lækker og "uskyldig" ud. Damestenen på Fyn er nok lige et par numre for stor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, Lige nu:

JA! så mangler du/vi bare at finde en stor sten hun kan sidde og se lidt lækker og "uskyldig" ud. Damestenen på Fyn er nok lige et par numre for stor

Desværre hedder jeg ikke Sten...;)

For ellers ville jeg da godt lægge mig permanent underneden...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 8 timer siden:

På den danske messe eller udstilling om et eller andet og i forbindelse med et eller andet som jeg heller ikke husker i Beijing Kina, var der lavet en kopi af Den lille Havfrue.:wub:

Det kan være du stadig kan støve hende op derude i Fjernøsten  8 - 10 tidszoner fra Danmark     -      er det diskret nok??????????

der er ca 4 gange så mange indbyggere i Beijing som der er i hele Danmark, så at det skulle være mere diskret er ret svært at forestille sig :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 14 timer siden:

der er ca 4 gange så mange indbyggere i Beijing som der er i hele Danmark, så at det skulle være mere diskret er ret svært at forestille sig :unsure:

- nu gik mit forslag mere på, at han er langt hjemme fra og risikoen for at hans nabo lige går forbi er nok usandsynlig - eller bare det at støde ind i dansker.

N L

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...