Hop til indhold
TheVoice

Sørger kvinde med fisse

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 32 minutter siden:

Sørger kvinde med fisse

Hej 

Jeg skal snart til København - Nogen der kender en kvinde med en fisse, der kan besøges ? 

hvorfor sørger du ? det var vel mere nærliggende at sørge hvis hun ikke havde (en f...e) ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Der er jo en del transpersoner i København, så måske har @TheVoice tidligere haft alternative oplevelser? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 timer siden:

Hej 

Jeg skal snart til København - Nogen der kender en kvinde med en fisse, der kan besøges ? 

OK - nu arbejder vi seriøst. - Ved du nogenlunde hvor i byen, du skal færdes. - så kan vi bedre vejlede dig til en rigtig god fisse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 13 minutter siden:

så kan vi bedre vejlede dig til en rigtig god fisse.

Nu må du heller ikke gøre det for nemt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
JenniferRomantica skrev, for 43 minutter siden:

Jeg vil tro at din mulighed for at finde noget med de høje krav du har er rimelig lille.. Måske du skulle sætte dine krav en smule ned:P.. Hahaha..

Der stilles vel, som jeg læser teksten i overskriften dette spørgsmål:

Sørger kvinde med fisse?

Det er vel egentlig udelukkende det kvindelige publikum herinde der kan svare på om det er en sorg at have en fisse, herunder dig JR, altså...:P

Hilsen drillepinden A

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, 1 time siden:

OK - nu arbejder vi seriøst. - Ved du nogenlunde hvor i byen, du skal færdes. - så kan vi bedre vejlede dig til en rigtig god fisse.

Det er lige hvor det er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg vil tro at din mulighed for at finde noget med de høje krav du har er rimelig lille.. Måske du skulle sætte dine krav en smule ned:P.. Hahaha..

Ok, så bare en sød kvinde. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har muligvis en anbefaling til dig

nogen siger godt nok at hun kan være lidt kold

andre siger hun er ret passiv

men alligevel er hun meget populær, ufatteligt eftertragtet

hun har mange besøgende, vel egentlig en af de mest besøgte piger i hovedstaden, hvis ikke i hele DK

vær sød ved hende så hun ikke taber hovedet

 

 

 

 

 

 

havfrue.jpg.6950001ffaa9f4cbb5d895bf2e34510a.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 24 minutter siden:

jeg har muligvis en anbefaling til dig

nogen siger godt nok at hun kan være lidt kold

andre siger hun er ret passiv

men alligevel er hun meget populær, ufatteligt eftertragtet

hun har mange besøgende, vel egentlig en af de mest besøgte piger i hovedstaden, hvis ikke i hele DK

vær sød ved hende så hun ikke taber hovedet

 

 

 

 

 

 

havfrue.jpg.6950001ffaa9f4cbb5d895bf2e34510a.jpg

 

Hun har ikke meget fisse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nap dig en på den anden side af sundet, med lidt held gir det husly og omtale i avisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Han ændrede også sine søgekriterier til bare en en sød pige.. Hehe..

*GRINER* - i starten var det også bare fissen, der var det ligegyldigt om der var en kvinde - det gør tingene noget nemmere :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, 1 time siden:

jeg har muligvis en anbefaling til dig

nogen siger godt nok at hun kan være lidt kold

andre siger hun er ret passiv

men alligevel er hun meget populær, ufatteligt eftertragtet

hun har mange besøgende, vel egentlig en af de mest besøgte piger i hovedstaden, hvis ikke i hele DK

vær sød ved hende så hun ikke taber hovedet

 

 

 

 

 

 

havfrue.jpg.6950001ffaa9f4cbb5d895bf2e34510a.jpg

 

Det var da et fint bud - Tror du man kan møde hende lidt mere diskret ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 39 minutter siden:

Nap dig en på den anden side af sundet, med lidt held gir det husly og omtale i avisen.

Jeg er jo en lovlydig mand, så det tør jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FindHolger skrev, for 36 minutter siden:

*GRINER* - i starten var det også bare fissen, der var det ligegyldigt om der var en kvinde - det gør tingene noget nemmere :-)

 

Er du nu også sikker på det - Piger med fisse kan ofte føle at de er noget særligt. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

 

http://www.afrodites-piger.dk/pige.php?id=1

http://www.afrodites-piger.dk/pige.php?id=3

Jeg tror du vil være godt tjent med Sexy Jasmin i Herlev. Ud ad ringvejen, til venstre ad Kantatevej og siåind ad den lille Obovej. Huset ligger lige over for en stor Netto. Du bør nok bestille tid. Jasmin er populær. - Nu kommer det an på hvilken dag, du kommer. - Jasmin knepper onsdag og lørdag. - Fredag og søndag er der en anden pige, Fanny, som er en sød lille en. Hun er rigtig populær. - Begge pigerne har hår på fissen. Håber, du synes om det. Sådan nogle er jo lidt sjældne. - Håber, du får en god by-tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Ha ha navnet afrodite ligger tæt på Hermafrodit (tvekønnet) - Interessant

@TheVoice, du opretter en efterlysning under hyggesnak. Med din anciennitet på EG burde du vide bedre. Efter en masse sjove kommentar er der endelig en der så hjælper dig, men det laver du også grin med. Bad du om hjælp eller var det bare en dårlig joke? Hvis joke, så  ligger den vist korrekt under hyggesnak...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playful skrev, for 7 minutter siden:

@TheVoice, du opretter en efterlysning under hyggesnak. Med din anciennitet på EG burde du vide bedre. Efter en masse sjove kommentar er der endelig en der så hjælper dig, men det laver du også grin med. Bad du om hjælp eller var det bare en dårlig joke? Hvis joke, så  ligger den vist korrekt under hyggesnak...

 

Regnede egentligt med at folk godt kunne regne ud at det var en joke, inspireret at de mange efterlysninger hvor man tænker "Ok du søger et blowjob - Har du ellers ikke nogen krav eller forventning"

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 34 minutter siden:

Det var da et fint bud - Tror du man kan møde hende lidt mere diskret ?

jeg tror ikke hun sådan lige bevæger sig ud af sin zone

hun er lidt tung at danse med på det punkt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Playful
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Regnede egentligt med at folk godt kunne regne ud at det var en joke, inspireret at de mange efterlysninger hvor man tænker "Ok du søger et blowjob - Har du ellers ikke nogen krav eller forventning"

Hmmm... ok. Jeg er måske i mit seriøse hjørne i dag, siden jeg ikke fangede den. Nu kan jeg godt se, at det er en joke... lidt a la den gang du lavede sjov med BDSM events.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...