Hop til indhold

Recommended Posts

Dc0306 skrev, for 16 timer siden:

Nogen der ved om hvor hun holder til nu, om det er diskret jeg bor i Randers så bare område så kan jeg se om det skal være mørk når jeg tager der over 

send en sms til hende så får du det at vide af hende hvor hun holder til 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke mange nyere beskeder omkring Tinna, så er en opdatering. Det er stadig hende på billederne. køn rolig og jordnær pige. ingen stress med at komme igang eller få en ud af døren.. Hun reklamerer med best sex, det var ikke min oplevelse..

Tinna positionerede sig selv i nogle stillinger hvor jeg ikke havde mulighed at få maksimal nydelse.. Den del var enormuinspirerende. Det virkede lidt til at hun ikke ville bankes af kødfætteren, så jeg vendte tilbage til oralsex.

det positive var hendes oralsex. Hun sutter som en drøm med vacuum og slik. generelt godt mundarbejde ! jeg kommer næste gang kun for oralsex med afslutning i munden. Selv med sæd i munden tog hun det hele roligt og stadig ingen stress. Dog vil jeg spørge om jeg kan få lov at få en rigtig tur mod ekstra betaling. Synes faktisk nogle piger burde tage ekstra for "fuck me +200kr" eller hvad de vil have som er indenfor rimelighedensgrænser.. nogle piger gør det naturligt og andre skal lige påmindes om den del er måske lidt for kedelig og mangler lidt samspil fra pigens side. 

 

Nogen der har samme oplevelse med hende ? godt mundarbejde og kedelig samleje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...