Hop til indhold

Recommended Posts

Næse skrev, den 6.6.2021 at 20:39:

Jeg ringede til hende for at aftale en tid hun tog den ikke men ringede tilbage lige efter, hun virkede sød i telefonen vi fik aftalt en tid senere på dagen og hun sagde hun ville sende adressen hun er på til mig med det samme, men den kom ikke. Da der var en time til den tid vi have aftalt og og ikke stadig ikke havde fået hendes adresse skrev jeg til hende om hun ville sende den men intet svar prøve så at ringe til hende  et par gange 30 min før tiden men hun tog den ikke og ringede ikke tilbage, så jeg måtte det . Måske skal jeg prøve igen en anden dag eller bare skyde en hvid pil efter at få prøvet hende,

Pudsigt at ingen reagere på dette scenarie..hvis det var en “glædespige” som var blevet brændt af på denne måde af en kunde,så skulle de sædvanlige herinde nok sidde og Øffe løs 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har desværre også oplevet at køre til Randers efter aftale og aldrig få svar på SMS om adresse. Ventede og skrev igen men aldrig svar. Imidlertid er jeg totalt opsat på at møde hende da jeg lige akkurat ikke nåede hende da hun sidst tog hjem. Så vil give det en chance til. Så til dem der har mødt hende i denne omgang. Sidst var hun altid i tårnhøje stiletter. Det er turn on for mig så er hun stadig i dem? Jeg synes hendes billeder er knap så afslørende denne gang som sidst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Tina randers skrev, for 7 timer siden:

vor exista întotdeauna oameni pro și contra. if I don't answer it means I don't have time.

Kiss from Tina

Øh undskyld Tina, jeg kan ikke forstå Spansk (i andre må gerne irettesætte mig såfremt jeg har mis skriv) dog forstår jeg godt resten af skriv, Tina :rolleyes:

Men så vælger jeg at svare på dansk (går udfra Eg er et dansk site) jeg læser at hvis du ikke har tid = optaget, så svarer du ikke, fair nok måske :rolleyes:

Men hvis en person bestiller tid hos dig i go tid og måske bor langt væk og først får adresse når han er i Randers eller hvor det nu er?

Så når vedkommende når frem, måske 1 til 2 timer senere så har du imellem tiden ombooket og vinkede farvel til vedkommende, er det korrekt?

Isåfald må du virkelig være en hver mands drøm :P eller har jeg misforstået noget, bla tråden? 

Good luck 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må lige tage Tina i forsvar her, for de gange jeg har besøgt hende i 2018 og 2019 på Skelvangsvej, fik jeg adressen på sms inden jeg kørte hjemmefra. Jeg vil personligt aldrig besøge en GP, der ikke vil oplyse mig adressen inden mødet - har prøvet at stå til skue for en hel boligblok. for efter nogen tid at blive anvist en helt anden adresse. Det er slut og piger med falske manipulerede billeder er slut.
Tina havde dengang retvisende billeder på annoncen, der ikke var manipulerede, men vil godt give Jer ret i, at billederne på annoncen nu ser manipulerede ud og at hun ligesom os andre, har fået lidt flere kilo på kroppen under Corona. Tina har tidligere været meget mere petit og slank i forhold til de nyeste billeder. Øv for det.
Stor ros til Tina - der reflekterer på Jeres skriv, men hun bliver absolut nødt til at gøre det bedre og overholde sine aftaler, hvis hun vil undgå en shitstorm.

@Tina randers
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers500 skrev, den 13.6.2021 at 23:14:

Jeg må lige tage Tina i forsvar her, for de gange jeg har besøgt hende i 2018 og 2019 på Skelvangsvej, fik jeg adressen på sms inden jeg kørte hjemmefra. Jeg vil personligt aldrig besøge en GP, der ikke vil oplyse mig adressen inden mødet - har prøvet at stå til skue for en hel boligblok. for efter nogen tid at blive anvist en helt anden adresse. Det er slut og piger med falske manipulerede billeder er slut.
Tina havde dengang retvisende billeder på annoncen, der ikke var manipulerede, men vil godt give Jer ret i, at billederne på annoncen nu ser manipulerede ud og at hun ligesom os andre, har fået lidt flere kilo på kroppen under Corona. Tina har tidligere været meget mere petit og slank i forhold til de nyeste billeder. Øv for det.
Stor ros til Tina - der reflekterer på Jeres skriv, men hun bliver absolut nødt til at gøre det bedre og overholde sine aftaler, hvis hun vil undgå en shitstorm.

@Tina randers
 

Den kan jeg også tilslutte mig. Har besøgt Tina flere gange da hun var på skelvangsvej. Det man ser på billederne er hvad man får, selv om måske billederne straffer hende lidt for hun var meget mere hapser i virkeligheden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig skrev, den 11.6.2021 at 15:31:

Øh undskyld Tina, jeg kan ikke forstå Spansk 

Teksten er skrevet på rumænsk og derefter oversat til engelsk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har i dag haft en dejlig oplevelse hos Tina, der tog imod i entreen kun iført hofteholder. Hun er smuk og virkeligt behagelig at tale med. Hun har en krop, som jeg vil betegne som stadigt værende ungpigeagtig med naturligt strut i brysterne og en lækker lille popo. Hun er kort sagt drønsexet, og jeg gik smilende derfra. Eneste minus er, at det kan være lidt svært at finde en parkeringsplads i nærheden, dog ligger det i gåafstand fra den lokale Netto, hvor man evt. kan parkere dytten, hvis ikke man vil ud og lede efter en plads langs vejene i området (hvilket kan være svært).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må hellere se at få besøgt Tina, medens hun er her. Det kunne jo være rart at få fedtet rumsterstokken lidt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mellemben
1master skrev, for 44 minutter siden:

Jeg må hellere se at få besøgt Tina, medens hun er her. Det kunne jo være rart at få fedtet rumsterstokken lidt :D

Åh jo til alle jer som husker Villy Søvndal, i burde alle få rusket Rumsterstokken :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nervøse skrev, den 14.7.2022 at 13:47:

Mon hun kommer tilbage en dag ?

Det håber jeg hun gør. Hun er simpelthen en dejlig kvinde.

Jeg besøgte hende sidste sommer lige inden hun rejste tilbage til Rumænien. Den gang sagde hun, at hun har planer om at vende tilbage til Randers. Men det er desværre snart et år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ANALyst skrev, for 13 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/218823

Så er hun åbenbart tilbage i Randers.

Heldigvis - vil jeg forsigtigt tilføje, efter to år er hun tilbage må jeg konstatere.

Sidst var hun en lækker trimmet slank pige, hvilket også kan ses på billeder e fra håndvasken, og med mørkt hår.

Jeg bemærker på de nye billeder, at hun har taget en del på i vægt og sandsynligvis ikke længere er den lille slanke petit kvinde, som jeg elskede at besøge. Der er åbenbart på billederne blevet lidt mere vægt bag hende og det er desværre ikke lige mig, så jeg holder lige igen med besøg i denne omgang. Der kan selvfølgelig være manipuleret med billederne, hvem ved?

Det gode ved @Tina randerser, at hun følger med her på siden og ofte kommenterer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanishMember skrev, for 2 timer siden:

Heldigvis - vil jeg forsigtigt tilføje, efter to år er hun tilbage må jeg konstatere.

Sidst var hun en lækker trimmet slank pige, hvilket også kan ses på billeder e fra håndvasken, og med mørkt hår.

Jeg bemærker på de nye billeder, at hun har taget en del på i vægt og sandsynligvis ikke længere er den lille slanke petit kvinde, som jeg elskede at besøge. Der er åbenbart på billederne blevet lidt mere vægt bag hende og det er desværre ikke lige mig, så jeg holder lige igen med besøg i denne omgang. Der kan selvfølgelig være manipuleret med billederne, hvem ved?

Det gode ved @Tina randerser, at hun følger med her på siden og ofte kommenterer.

 

Altså sidst jeg besøgte hende tilbage i sommer '21, da brugte hun faktiskt ikke de billeder med mørkt hår. Hun brugte kun de andre, hvor jeg ikke rigtigt kan se at hun skulle have mere kød på der. Dengang var hun dejlig slank og petit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tina randers skrev, for 24 minutter siden:

I'm 52 kilos, I'm blonde, I have current photos, I'm just as playful

You are soo sweet and calm in this comment, Tina..no disrespect at all......just relaxed and no critical defense like many other girls attend to.....a lot of respect your way, Tina....would love to meet You....I always thought You look sooooooo sexy, baby:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tinna er virkelig toplækker i videoen....en af de lækreste piger i DK, IMO:rolleyes:...og så helt i RANDERS!!!....for helvede!..alt for meget transporttid...øøøv!!

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nervøse skrev, for 2 timer siden:

Nogen der har prøvet hendes megafranske son hun reklamerer med ?

Ja, det har jeg og jeg var ganske tilfreds.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...