Hop til indhold
Guest Trinetease

Lyst eller afhængig....

Recommended Posts

Guest Anilingus
gerog skrev, for 12 minutter siden:

Livet leves forlæns, forstås baglæns ;)

Mener nu, at livet skal leves forlæns - men tages hårdt bagfra...:P:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@Trinetease

Afhængigheden du snakker om, ligger for mig at se nok nærmest i, at man som mand ved samvær med en kvinde bliver bekræftet, som mand - det uanset om man er i fast forhold eller ej.

På tilsvarende vis kan jeg læse i en nystratet tråd, at nogle kvinder i branchen også tænder på det kick bekræftelsen af dem og begæret fra mænd giver...

I realiteteten baserer den bekræftelse der ligger på begge sider sig blot af den økonomi der også er flettet ind imellem...

Hermed kan det naturligvis for mændenes vedkommende let skabe et skævt syn, som du skriver...

Ligesom jeg vil postulere at det for kvindernes vedkommende let kan skabe et skævt syn på samvær med mænd(mennesker) senere i livet...

Du skriver jo selv, at begæret nok er det, du mener bliver sværest at undvære.;)

 

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 13 timer siden:

Hej Kære Mænd :-)

Et spørgsmål til jer ( primært til dem i forhold ).

Skaber Købesex mere eller mindre lyst i jeres forhold? 

Bliver i/er blevet afhængige af købesex? 

Jeg tænker nemlig at det måske godt kan skabe et skævt syn på det tætte og nære når man i virkeligheden hele tiden kan betale sig til 'nyt, vildere og måske ligefrem bedre' end derhjemme? 

Kh Trine

For mig er det omvendt, når jeg ikke får nok derhjemme, så bliver det købesex, men når det kører på skinner derhjemme, så er der meget langt mellem GP besøgene. Så afhængig, ja, af sex, men ikke af købesex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Interessant emne @Trinetease, som sikkert har ligeså mange svar, som der er mænd.

Personligt har jeg været sammen med den samme kvinde - og kun hende - i 27 år - indtil for nylig altså. Vi har et godt og sundt forhold på rigtig mange plan og et sexliv som vel flest, der har sine højdepunkter og bølgedale.

Hun har imidlertid været hårdt ramt af stress i en lang periode, og det har gjort at hun og vi har været lidt i 'overlevelses-mode' og mere i hovedet end i kroppen.

Jeg har gennem en årrække, med ujævne mellemrum gået til Thaimassage, for behandling og velvære. Jeg blev for første gang spurgt om jeg ville have ekstra, sidste sommer, da jeg opsøgte et sted jeg ikke havde været før. Jeg takkede pænt nej - maybe next time - men var helt opslugt af tanken i en uges tid - lyst vs moralske kvababbelser - inden jeg lod proppen springe ugen efter.

Noget efter endte jeg på EG, under en søgning efter god (grøn) thaimassage i min hjemby. Det var jo slet ikke dét jeg søgte efter, men nysgerrigheden var vakt og jeg begyndte at følge lidt med på sitet og undersøge hvad 'der bød sig'. Jeg blev mere og mere tiltrukket af at prøve en GP og efter en del research, valgte jeg at lade min 'mødom' sprænge i januar. Jeg frygtede det værste, men fik en skøn oplevelse, som jeg var høj på, et par dage bagefter (og i øvrigt var sammen med konen samme aften, for første gang i 3 mdr.). Ansporet af det heldige resultat, opsøgte jeg 3 andre på de følgende 10 dage, med vekslende succes. Yderligere 2 har jeg besøgt senere, men selvom pigerne var søde og dejlige, blev det aldrig det whau, som det var første gang.

I den første intensive periode, var jeg sgu selv bekymret for hvad jeg havde rodet mig ud i. Om det ville udvikle sig til en jagt på den ultimative sexoplevelse, som jeg ikke selv var herre over. Og hvilke konsekvenser det ville få for min moral og økonomi - og mit ægteskab.

Det skal siges at jeg er ædru alkoholiker, så jeg er jo disponeret for at miste kontrollen ift. en last, og ved af egen erfaring hvad det kan medføre.

Jeg har dog oplevet mindre og mindre 'opsathed' under 'planlægning' og afvikling af besøg hos GP'er. Forventningens glæde, spændingen og liderligheden forsvandt simpelthen gradvist. Jeg er kommet til den konklusion at det jeg søger, er at stille min 'hudsult', nærhed og forbundethed. Her når selv den smukkeste, lækreste, dygtigste 'pro', ikke selv den middelmådige lagengymnastik med konen/kæresten, til sokkeholderne.

Det er altså 'kæresteoplevelsen' som aktiverer MIT serotonin-fix (et af de belønnings-stoffer hjernen producerer, når vi gør noget 'godt' for os selv og giver følelse af velvære). Og så det nye og spændende - og det kan jo i dagens natur ikke gentages, med mindre man gør det mere ekstremt. Og tanken om GB, fisting, SM m.v., er ikke noget som tænder lige mig.

For 35 år siden kunne forsiden af RAPPORT i kiosken gøre mig helt balstyrisk. Senere skulle der levende billeder til. Tidligere kunne en t-shirt med to buler give stådreng, senere helst et close-up af honningkrukken.

Min pointe med dette lange skriv, er at det er forskelligt hvad der skal til for at hæve vores serotonin-spejl - og det er det som driver os i alle livets forhold. For nogle er en daglig løbetur sagen (ja, det kan man også blive afhængig af, har jeg hørt), for andre en flaske whisky og atter andre et besøg hos en GP med jævne mellemrum.

Jeg tænker at der er mænd som bruger det som afveksling og inspiration til den hjemlige erotik, mænd som holder en 'funktionspromille' med regelmæssige besøg og mænd som hele tiden må have flere/vildere oplevelser for at få samme kick - og så nogen som mig, som har 'brugt kilden op' på kort tid.

Ligeså vekslende tror jeg effekten på den hjemlige lyst er. Det er kemien som bestemmer!

Py-ha, det blev en længere svada, men det er jo ikke enkelt dét her. Og det er nok også derfor jeg stadig hænger lidt på herinde: selvom min karriere som GP gæst muligvis er ovre, er det jo interessant hvad den hersens seksualitet gør ved os. Spændende tråd!

Glædeligt forår derude - under som over lagenerne :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Jimbo skrev, den 1/5/2017 at 13:16:

For mig er det ren lyst som får mig til at købe sex. Jeg får nogle sommerfugle i maven som jeg har svært ved at finde andre steder. Desværre får jeg ikke samme lystfølelse med min kone. Tilgengæld får jeg kærlighed og nærvær derhjemme som ingen GP'er kan give mig. Jeg er blevet afhængig af det kick det giver mig at besøge GP'er, det er nærmest som et drug for mig, og der går sjældent en en dag hvor jeg ikke tjekker annoncer ud.

Fuldstændig det samme her

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for mange gode og interessante input her i tråden.

I bund og grund handler det for mig om afhængighed af sex og kvinder.  Sex med konen, elskerinden, sugardateren, GP.

Jeg har en smuk kone, men jeg kan desværre ikke holde mig fra andre. Hvorfor så ikke?

 

Jeg har et større sexdrive end hun kan opfylde længere

Jeg elsker kvinder, deres sødme og deres kroppe

Jeg får et kick, de gange hvor jeg har været med en og det har klikket både for oven og for neden :-)

 

 

I mit tilfælde gør det, at jeg får sex ved siden af, at jeg stadig er gift med min kone, som jeg er glad for, og som jeg har børn sammen med. Men mit udensoms tager toppen af de frustrationer, som jeg og sikkert mange andre mænd får ved underskud af sex.  Jeg kan blive helt umulig :-) .

Derfor fungerer det for mig at bevare mit ægteskab sådan.  Er klar over at mange kvinder vil betragte det som en rådden analyse. Og det har de måske ret i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Axl Rose
Trinetease skrev, den 1/5/2017 at 12:15:

Hej Kære Mænd :-)

Et spørgsmål til jer ( primært til dem i forhold ).

Skaber Købesex mere eller mindre lyst i jeres forhold? 

Bliver i/er blevet afhængige af købesex? 

Jeg tænker nemlig at det måske godt kan skabe et skævt syn på det tætte og nære når man i virkeligheden hele tiden kan betale sig til 'nyt, vildere og måske ligefrem bedre' end derhjemme? 

Kh Trine

Jeg får helt klart mere lyst derhjemme når jeg også besøger gp'ere. Har ikke besøgt mange, men dem jeg har besøgt har faktisk ikke givet mig en oplevelse, som jeg ikke har kunnet få hjemme. Men jeg har fået levet en fræk fantasi ud ved at prøve det... og så er der hele spændingen og forvetningen op til. Den kan nogle gange være mere spændende end selve besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 4 timer siden:

 

Jeg har en smuk kone, men jeg kan desværre ikke holde mig fra andre. Hvorfor så ikke?

 

 

Hvad nu hvis din kone ville dyrke sex ligeså meget som dig, tror du så at du kunne undvære det kick man får ved at købesex ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TheVoice skrev, for 55 minutter siden:

Hvad nu hvis din kone ville dyrke sex ligeså meget som dig, tror du så at du kunne undvære det kick man får ved at købesex ? 

 

Nej. Jeg ville stadigvæk have andre kvinder. Købesex eller ej. :-)

Det er ikke begrebet købesex, der giver mig et kick. 

Men slet og ret sex. Inkl. Købesex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 4 minutter siden:

Nej. Jeg ville stadigvæk have andre kvinder. Købesex eller ej. :-)

Det er ikke begrebet købesex, der giver mig et kick. 

Men slet og ret sex. Inkl. Købesex. 

Respekt for et ærligt svar. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden jeg kneppede den første GP, blev jeg afhængig. 
Jeg er afhængig af at knalde min. én ny pige hver uge. Uanset hvor "plat" og ungdommeligt, det lyder, så er det, hvad jeg er, og jeg har det helt fint med det. Om det så er 15 min. besøg hos en ny smuk pige, så er det fint, så længe jeg får stillet den lyst og afhængighed hver eneste uge. Nogle uger skal der min. 2-3 piger til, før jeg får lysten tilfredsstillet (ligesom det er tilfældet denne uge, hvor jeg har knaldet tre nye GP'ere).
Det behøver dog ikke at være en GP, jeg knalder hver uge. Kan også være en pige, jeg møder i privaten. Det hænder dog langt oftest, at det er en GP, da setuppet er så dejlig nemt og lige til, og så findes der smukke GP'ere, som man nemt kan besøge, hvor det ville tage lang tids kommunikation og flirt for at lukke den i privaten med piger af samme kaliber.

Jeg elsker generelt set bare unge piger. En smuk ung og fast krop, som passer mine præferencer perfekt, er direkte kunst i mine øjne. Det mest fantastiske er næsten, at de kan se forskellige ud, være i foreskellige farver og samtidig være smukke på hver sin måde. 
Jeg elsker følelsen af at røre og se på en smuk ung krop. Det er virkelig et syn, jeg holder af. Især når man så knepper pigen i mens, og man samtidig kan nyde synet og følelsen af, det strammer lidt omkring den stive pikkemand. Er kemien til stede blandt begge parter, så kan det hele gå op i en højere enhed, og så er sex noget af det absolut bedste i denne verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...