Hop til indhold
Einstein

Effektiv malkemaskine.

Recommended Posts

For nogle år siden undersøgte jeg på SM-porten om nogen af danske dominaer havde denne slags malkemaskine. Det havde ingen. Dog havde nogen en Venus 2000, som jeg prøvede og som ikke virkede særligt godt. Fandt lige denne video, som måske kun kan opleves i udlandet (England ??) Dykkerdragten og gasmasken kan jeg godt undvære.

http://www.txxx.com/videos/1152691/milking-machine2 /

Mvh. Einstein.

Redigeret af Einstein
Vil gerne underrettes om evt. svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den, der er vist med manden iført sort gummioutfit er netop en Venus 2000, som ikke virker særlig godt. Den, som jeg linkede til, kan sammenlignes med de malkemaskiner, der bruges i landbruget, idet der er en lidt støjende kompressor, der driver den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er også vist her i en anden udgave sammen med electrostimuleringsapparatet ET 312. Jeg har eksperimenteret med electrostimulering i flere år og det har den fordel, at det er alle de små muskler i de erogene zoner, der tvinges til rytmiske sammentrækninger, der føles som en orgasme. Manuel stimulering, onani og massage er kun påvirkning udefra. Jeg har 3 elboxe, bl.a. en Sanitas, der kan ses på Youtube. Den har 70 programmer, heraf flere man selv kan programmere delvis. Den viste ET 312 er ret dyr, ca. kr. 2000,-. Jeg ville gerne prøve om den er pengene værd.

http://www.txxx.com/videos/270083/redz245-femdom31 /

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Einstien

 

Den viste på Madames billede er ikke en Venus 2000 . men denne her The Milker http://www.uniquelady.dk/lovebotz-the-milker-luksus-malkemaskine.html

  Den har et lidt bedre suge greb end Venus 2000 Som mange ellers er glad for:-)  

 

Redigeret af Madame-elisabeht(TV)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Einstein skrev, for 5 timer siden:

Den er også vist her i en anden udgave sammen med electrostimuleringsapparatet ET 312. Jeg har eksperimenteret med electrostimulering i flere år og det har den fordel, at det er alle de små muskler i de erogene zoner, der tvinges til rytmiske sammentrækninger, der føles som en orgasme. Manuel stimulering, onani og massage er kun påvirkning udefra. Jeg har 3 elboxe, bl.a. en Sanitas, der kan ses på Youtube. Den har 70 programmer, heraf flere man selv kan programmere delvis. Den viste ET 312 er ret dyr, ca. kr. 2000,-. Jeg ville gerne prøve om den er pengene værd.

http://www.txxx.com/videos/270083/redz245-femdom31 /

Jeg har selv købt en boks fra Rimba( 4 kanaler og en del programmer) til 1298, - og eksperimenteret lidt på det seneste.

Bl.a. med en kombineret plug fra Mystim, der kan stimulere prostata og analt på samme tid på 2 forskellige kanaler...Sgu en meget fed følelse at blive kneppet godt igennem, uden at røre en finger selv.:)

De tvungne rytmiske sammentrækninger du beskriver kan jeg nikke genkendende til, og det er simpelthen en skøn oplevelse...

Boksene er lidt hampre, alt efter hvad de kan - men typisk er de dyrere klart merprisen værd i overraskelser og mulig nydelse, har jeg hørt fra flere...

Kan anbefale E-stim til alle der gerne vil udvide horisonten lidt mere end hr. og fru DK...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt i en anden retning...er der nogen som ved om der findes en malkemaskine til kvinder?

Redigeret af Neslo1108

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, den ‎30‎-‎04‎-‎2017 at 15:01:

Kære Einstien

 

Den viste på Madames billede er ikke en Venus 2000 . men denne her The Milker http://www.uniquelady.dk/lovebotz-the-milker-luksus-malkemaskine.html

  Den har et lidt bedre suge greb end Venus 2000 Som mange ellers er glad for:-)  

 

den gad jeg godt prøve mens jeg bliver kneppet med strapon

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Neslo1108 skrev, den ‎01‎-‎05‎-‎2017 at 22:46:

Lidt i en anden retning...er der nogen som ved om der findes en malkemaskine til kvinder?

Er det en malkemaskine til brysterne du har i tankerne - en fantasi jeg har gået og leget med - men ikke fundet en der kan kunne hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Erostek 312 koster 5000-6000 kr. jeg har 2 stk. så  ved det med sikkerhed. Den absolut bedste og også dyreste malkemaskine er fra firmaet Serius Kit, den kan du prøve hos mig. Det er det eneste sted i Danmark, du finder den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man ser de priser som findes hos f.eks. Paradiss, så får man det indtryk, at sælgerne mener, at når mænd er liderliige svigter deres dømmekraft totalt og man kan forlange fuldstændig urealistiske priser for sexlegetøj. Jeg fandt en kinesisk hjemmeside med electrosex udstyr til markant lavere priser. Hvor godt det virker er ikke til at sige, men til en pris på under 10 dollars, er risikoen til at overse. Hvis nogen her i forum kan fortælle om evt. problemer med at købe via nettet og specielt om toldbestemmelser og begrænsninger, vil jeg sætte stor  pris på det.

https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=200003053&initiative_id=AS_20170507044636&SearchText=electro+sex+box

Mvh. Einstein.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen så lige den film, du har lagt link til. Det er lige præcist den malkemaskine, jeg har. Jeg har også Venus 2000, men den her er af en helt anden kvalitet.

Ang. toldregler så kan du bruge aliexpres og ebay til billigt electro. Det er fuldstændigt de samme ting/tilbehør som du køber i de dyre butikker.

Køber du for over 100- risikerer du at pakken bliver åbnet. Mener det koster omkring 160- og 22% moms oven i

Vær obs på at der er stor forskel på elbokse. De giver ikke samme impulser. Nogle føles meget stikkende nærmest som nåle. Der er ikke nogen tvivl om, at erostek 312 er langt den bedste, men også den dyreste. Jeg har arbejdet med elektro i rigtigt mange år. Jeg har 7 forsellige slags elbokse, men bruger kun erostek 312, da mine gæster ikke kan lide de andre. Håber at du kan bruge det til noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den ‎09‎-‎05‎-‎2017 at 13:48:

Er det en malkemaskine til brysterne du har i tankerne - en fantasi jeg har gået og leget med - men ikke fundet en der kan kunne hjælpe.

ja netop til brysterne..har heller ikke fundet det...

Redigeret af Neslo1108

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43
Einstein skrev, den ‎10‎-‎05‎-‎2017 at 14:23:

Når man ser de priser som findes hos f.eks. Paradiss, så får man det indtryk, at sælgerne mener, at når mænd er liderliige svigter deres dømmekraft totalt og man kan forlange fuldstændig urealistiske priser for sexlegetøj. Jeg fandt en kinesisk hjemmeside med electrosex udstyr til markant lavere priser. Hvor godt det virker er ikke til at sige, men til en pris på under 10 dollars, er risikoen til at overse. Hvis nogen her i forum kan fortælle om evt. problemer med at købe via nettet og specielt om toldbestemmelser og begrænsninger, vil jeg sætte stor  pris på det.

https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=200003053&initiative_id=AS_20170507044636&SearchText=electro+sex+box

Mvh. Einstein.

http://www.toldpriser.dk/toldregler her lidt om priser og regler. 

har selv købt en del elektronik i udlandet og noget skuffer fælt og andet er rimeligt til prisen...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat
madame-anni skrev, for 1 time siden:

Den store malkemaskine som jeg har fra Serius Kit kan så sandeligt også malke bryster. Einstein du kunne da godt komme med et pænt svar, når jeg bruger tid på at give dig gode råd. 

 

Bliver man malket helt Tom af flere omgange? Madame Anni 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, for 4 timer siden:

Hey Downunder

 Ja det er muligt at blive malket til sædafgang i sådan en malkemaskine - Super frækt på en syndig søndag:-)) 

 

 Madame Elisabeht

Malke muligheder.JPG

Tak for det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Einstein skrev, den 30/4/2017 at 14:50:

Den er også vist her i en anden udgave sammen med electrostimuleringsapparatet ET 312. Jeg har eksperimenteret med electrostimulering i flere år og det har den fordel, at det er alle de små muskler i de erogene zoner, der tvinges til rytmiske sammentrækninger, der føles som en orgasme. Manuel stimulering, onani og massage er kun påvirkning udefra. Jeg har 3 elboxe, bl.a. en Sanitas, der kan ses på Youtube. Den har 70 programmer, heraf flere man selv kan programmere delvis. Den viste ET 312 er ret dyr, ca. kr. 2000,-. Jeg ville gerne prøve om den er pengene værd.

http://www.txxx.com/videos/270083/redz245-femdom31 /

har lige set den video flotte sygeplejesker men manden  får jo ikke udløsning i den malke maskine lidt trivelt at se på er der andre video klip der er bedre

Del dette indlæg


Link til indlæg
downunder skrev, den 21/5/2017 at 13:56:

Tak for det :)

Lyder frækt nyt og spændende hvor lang tid går der før man så er mallket færdig og kan man blive stiv og komme igen når man leger med sådan en legetøj ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...