Hop til indhold

fantastisk smuk og fræk sugarbabe

Featured Replies

Skrevet
Sting222 skrev, for 2 timer siden:

DET ER NOGET VRØVL. DER ER IKKE FX ALDERSFILTER PÅ SUGARDATERS PÅ SAMME MÅDE SOM PÅ TINDER!!!!

Derimod kan man indstille hvem man selv vil søge på ud,fra bla alder. Men ALLE mænd kan se pigens profil med mindre hun har blokeret en konkret. Og det er meget almindeligt pigerne gør det for at bevare overblikket i de mange henvendelser

Hvorfor ydmyger du dig selv ved at udstille din uvidenhed i caps? 

• Svar 59
  • Visninger 34.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Voila Ikke så svært. Men det havde et link fra trådstarter nok heller ikke været.

• Hvis ikke din shity kommasætning afslørede dit ringe intellekt, så lad det vedhæftede billede være bevis. 

• hm det er ikke meget af en anmeldelse, hvad gav du , hvor mødtes i , hvor meget tid havde i sammen og hvilken slags sex ) f eks og nogle links kunen være fint og lidt geografi og så kunne de

Postede billeder

Skrevet
Sugardad skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor ydmyger du dig selv ved at udstille din uvidenhed i caps? 

Jeg har oprettet en NY profil på svigerdaters 6 gange på 3 år senest for en uge siden så jeg ved hvad jeg snakker om i modsætning til dig. Det har aldrig været det filter du ævler om

Skrevet
Sting222 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har oprettet en NY profil på svigerdaters 6 gange på 3 år senest for en uge siden så jeg ved hvad jeg snakker om i modsætning til dig. Det har aldrig været det filter du ævler om

Hvis ikke din shity kommasætning afslørede dit ringe intellekt, så lad det vedhæftede billede være bevis. 

PSX_20180603_202233.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Har lite svårt att förstå eder. 

Kanske har någon redan skrivit det

Om Sugarbabes sätter åldern till högst 40 år ser du henne inte om du är äldre 

Redigeret af Myspyse

Skrevet

Fick ändra åldern mycket för att se henne på sökresultaten

Skrevet
Myspyse skrev, for 6 timer siden:

Har lite svårt att förstå eder. 

Kanske har någon redan skrivit det

Om Sugarbabes sätter åldern till högst 40 år ser du henne inte om du är äldre 

eccact

Skrevet

Sikke en diskussion over en skide funktion drenge :P

• 4 years later...
Skrevet
ims skrev, for 19 timer siden:

Ved godt det er en gammel tråd men er der nogle som kan bekræfte om det er den samme kvinde?

https://sugardaters.com/da/profile/YvzYJGDzwk

Det er hende. Har ikke besøgt hende for nyligt. Men mon ikke hun stadig kan finde ud af at knalde...? :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.