Hop til indhold
Fick

fantastisk smuk og fræk sugarbabe

Recommended Posts

bonderosen skrev, for 1 time siden:

Vil du ik fortælle lidt.om hende....krop ansigt....og hvordan  i sengen..

Hvornår skal du mødes med hende ;)?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bluffer jeg. Hmmm næppe,,besøgt søndag aften,,ok fræk sugarbabe,,men ærligt jeg prøvet andre der lige så lækker og fræk som hende her,,og igen intet bluf herfra,,,du spørger bare og jeg svare dig,,hr misundelig

Del dette indlæg


Link til indlæg
karl47 skrev, for 10 timer siden:

link der virker please

Linket I tråden virker. Hvis ikke er du blokeret 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222
Gamledreng skrev, den 14/2/2018 at 18:45:

Vil lige tilslutte mig hyldesten af denne smukke dejlige søde kvinde. Er netop hjemkommet fra et besøg hos hende, og hun er skøn, ser udtroligt dejlig og lækker ud, er utrolig dejlig og lækker. Super humør, og hun kan virkelige lide sex. woow siger jeg bare. De af jer der er så heldige at få en aftale med hende har noget at glæde sig til.

Hun er en perle...af alle de søde piger jeg har mødt gennem tiden, så er hun en virkelig perle. Havde jeeg været 20 år yngere, været lækker og rig, så havde jeg forsøgt at beholde hende for mig selv.

Kan du give et link til hendes profil

Søger man på navnet findes det ikke på sugsrdaters som aktiv profil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just yours skrev, den 9/4/2018 at 15:23:

Nogen der er blevet tilbudt hende uden gummi....??

Start dog med at læse tråden forfra inden du spørger... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222 skrev, den 21/2/2018 at 12:41:

Kan du give et link til hendes profil

Søger man på navnet findes det ikke på sugsrdaters som aktiv profil

Så vil hun slet ikke kontaktes eller findes derinde af dig. Man kan altså godt gøre så bestemte aldre, køn o.s.v IKKE kan finde én 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
snois skrev, for 8 timer siden:

Så vil hun slet ikke kontaktes eller findes derinde af dig. Man kan altså godt gøre så bestemte aldre, køn o.s.v IKKE kan finde én 

Nej det er en skrøne. På fx Tinder Kan du indstille profilen så fx kun dem under en vis alder kan se den. Men sådan er det ikke sugardaters.Men pigen Kan blokere en individuelt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamledreng skrev, den 14/2/2018 at 18:45:

Vil lige tilslutte mig hyldesten af denne smukke dejlige søde kvinde. Er netop hjemkommet fra et besøg hos hende, og hun er skøn, ser udtroligt dejlig og lækker ud, er utrolig dejlig og lækker. Super humør, og hun kan virkelige lide sex. woow siger jeg bare. De af jer der er så heldige at få en aftale med hende har noget at glæde sig til.

Hun er en perle...af alle de søde piger jeg har mødt gennem tiden, så er hun en virkelig perle. Havde jeeg været 20 år yngere, været lækker og rig, så havde jeg forsøgt at beholde hende for mig selv.

Hvad tog hun for 1 og 2 timer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, den 5/5/2017 at 14:01:

Det er ikke korrekt - sådan virker sugardaters.dk ikke ! - jeg søger udelukkende på de unge kvinder, men derfor kan +40 kvinder da godt se på min profil - og omvendt :-)

nej det kan de ikke, det er jo derfor der er filter på , siden, så man under sin profil, kan sætte værdi i , hvem kan se min profil, ud fra alder 
tror simpelthen ikke du er på siden, hvis du var ville du vide det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
psps skrev, for 2 timer siden:

nej det kan de ikke, det er jo derfor der er filter på , siden, så man under sin profil, kan sætte værdi i , hvem kan se min profil, ud fra alder 
tror simpelthen ikke du er på siden, hvis du var ville du vide det

 

Du har ret, det filter / alders interval satte jeg til da jeg oprettede mig for 4-5 år siden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fick skrev, den 28/4/2017 at 23:40:

Have had the pleasure of visiting the incredibly beautiful and naughty sugarbabe Madeleine

Kan du fortælle mere om denne pige? Har du hendes billeder? Hvordan reagerer hun på anal? tak på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, den 21/5/2018 at 20:33:

Du har ret, det filter / alders interval satte jeg til da jeg oprettede mig for 4-5 år siden :-)

Jeg troede også, at det var gas, da jeg læste om filtret her i tråden, men jeg måtte konstatere, at det er der.

Det glæder mig egentlig lidt, at vide, at de unge piger har en mulighed for at sortere fra, og at de profiler jeg ser, har valgt, at jeg må se deres profil (selvom de måske ligesom jeg selv har glemt, at det har valgt det)

Jeg dater ind i mellem en ung pige i Århus, og hun siger, at hun er træt af uge mænd, og så giver det jo meget mening at kunne vælge dem fra

Redigeret af Den grå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Den grå skrev, den 28/5/2018 at 08:52:

Jeg troede også, at det var gas, da jeg læste om filtret her i tråden, men jeg måtte konstatere, at det er der.

Det glæder mig egentlig lidt, at vide, at de unge piger har en mulighed for at sortere fra, og at de profiler jeg ser, har valgt, at jeg må se deres profil (selvom de måske ligesom jeg selv har glemt, at det har valgt det)

Jeg dater ind i mellem en ung pige i Århus, og hun siger, at hun er træt af uge mænd, og så giver det jo meget mening at kunne vælge dem fra

DET ER NOGET VRØVL. DER ER IKKE FX ALDERSFILTER PÅ SUGARDATERS PÅ SAMME MÅDE SOM PÅ TINDER!!!!

Derimod kan man indstille hvem man selv vil søge på ud,fra bla alder. Men ALLE mænd kan se pigens profil med mindre hun har blokeret en konkret. Og det er meget almindeligt pigerne gør det for at bevare overblikket i de mange henvendelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du trykker på min profil stå der allerøverst under indstilliger "hvem kan se min profil" Der kan man indstille lidt, bla. alder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...