Hop til indhold
Rejsenetværk

Hvad koster det at sugardate

Hvad koster det at sugardate  

66 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvad koster det at sugardate

    • En sugardate koster 1000 - 1500 kr
      17
    • En sugardate koster 1500 - 2000 kr
      20
    • En sugardate koster 2000 - 3000 kr
      10
    • En sugardate koster 3000 - 5000 kr
      3
    • En sugardate koster 5000 - 10000 kr
      7
    • Ikke dyrere end købesex, det kræver bare tid, finesse og energi
      12


Recommended Posts

Bemærk!
 
Vejledning til afstemning
 
Når jeg angiver beløb, så er det alt inclusive!

Altså udgiften samlet for en mand til både forkælelse og sex.

Lige meget om der kun betales for forkælelse, kun for sex, eller for begge dele.
 
Både mænd og piger kan stemme.
------------------------------------------------------
 
Dezmodevil skrev dette i tråden:
 
Hvad gør jeg forkert på SugarDaters®
Startet af 19517 
"Det er noget vrøvl at give eroguide anmeldelser skyld for at amatørpigerne er skræmt væk. Det er ufatteligt få anmeldelser der er og nu har jeg set over 25 sugarbabes (nogle gange mere end 1 gang) og de har alle undtaget få været fuldstændig uvidende om dette forum...
 
læg hellere skylden på det faktum det er gratis for SB at oprette en profil og derfor er der mange fakes eller useriøse...
 
Udover det er der unge piger der tænker de kan få vildt høje beløb også uden at yde noget... plus mænd der bare betaler boxen... 
 
Der er også mange kræsne enlige mødre hvor jeg har tænkt at det kan da findes i byen eller på dating.dk ... 
 
Når det er sagt så kan det lykkes at finde ufattelig lækre oplevelser derinde men det kræver finesse, energi pg tid"
---------------------------
 
Her opretter jeg en afstemning for at pejle os ind på, om sugardating er økonomisk tilgængelig, eller ikke som et alternativ til at købe sex af glædespiger?
 
Stem gerne både piger og mænd, jer der har gjort jer erfaringer, og ved hvad sugardating kan koste.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
 
Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest autisten

Øh jeg lavede en fejl, da jeg stemte. :oops:

Jeg har i gennemsnit givet mellem 1500 og 2000 kroner for en aftale og ikke mellem 2000 og 3000 kroner.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg har svaret ikke dyrere end købesex, men sandheden er, at det svinger utroligt meget. Min "billigste" oplevelse var med en ung pige, som jeg mødtes med første gang over en kop kaffe, og næste gang vi mødtes og hyggede ville hun ikke have andet end lidt kaffe og frugt. Jeg har også mødtes med en, der fik 3000kr for længere møder, hvor vi lavede mad sammen, og hun overnattede. Det dyreste har været 6000kr for omkring 6 timer med 2 piger, og så har der været alt muligt indimellem. 

 Jeg har dog lært, at jeg kan nå ret langt med naturlig charme, venlighed og at være en moden mand, selvom jeg ærligt talt er ganske normal af udseende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har lavet den klassiske begynderfejl, Rejse. Hvis jeg nu vil svare "1500" så kan jeg ikke afgøre, hvor jeg skal sætte krydset (det samme gælder de andre intervalgrænser). ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 1 time siden:

Her opretter jeg en afstemning for at pejle os ind på, om sugardating er økonomisk tilgængelig, eller ikke som et alternativ til at købe sex af glædespiger?

er det ikke ret meget en købesexprisliste du har lavet? 

min SD betaler mig et fast beløb hver måned og så ses vi typisk to gange om ugen, nogen gange tre 

det kan være en date, eller madlavning, eller film og chokoladehygge, eller en tur i parken, eller sex 

hvad sex angår: nogle gange mødes vi til et hurtigt knald, andre gange kærestehygger vi under dynen i mange timer

det kommer helt an på lyst, muligheder den enkelte dag, og hans tid, hvad vi beslutter os for

ingen af os har lyst til et "ægte" kæresteforhold og de forpligtelser der følger med, men vi har alligevel begge lyst til en intim relation så dette virker perfekt for os

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
aaisha skrev, for 25 minutter siden:

er det ikke ret meget en købesexprisliste du har lavet? 

min SD betaler mig et fast beløb hver måned og så ses vi typisk to gange om ugen, nogen gange tre 

det kan være en date, eller madlavning, eller film og chokoladehygge, eller en tur i parken, eller sex 

hvad sex angår: nogle gange mødes vi til et hurtigt knald, andre gange kærestehygger vi under dynen i mange timer

det kommer helt an på lyst, muligheder den enkelte dag, og hans tid, hvad vi beslutter os for

ingen af os har lyst til et "ægte" kæresteforhold og de forpligtelser der følger med, men vi har alligevel begge lyst til en intim relation så dette virker perfekt for os

 

 

Det er da dejligt med et uforpligtende forhold, som er perfekt for begge. Men nu hvor du tager dig betalt for det med et fast beløb, så er du prostitueret. Det er købesex. Slut.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden

Man er sgu da for dum og en taber, hvis man betaler en SB / GP for andet end sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 1 minut siden:

Men nu hvor du tager dig betalt for det med et fast beløb, så er du prostitueret. Det er købesex. Slut.

jeg har da heller aldrig påstået andet

slut med dig, tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
singelmanden skrev, for 3 minutter siden:

Man er sgu da for dum og en taber, hvis man betaler en SB / GP for andet end sex.

Jeg har det på samme måde med folk der betaler for at se fodbold. Men hvad har det egentlig med sagen at gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
aaisha skrev, for 31 minutter siden:

er det ikke ret meget en købesexprisliste du har lavet? 

min SD betaler mig et fast beløb hver måned og så ses vi typisk to gange om ugen, nogen gange tre 

Jo, det er lidt en håbløs analyse der er gang i her, vil ikke mene at det kan stilles sådan op... Det er ikke sugardating i hvertfald :) 

singelmanden skrev, for 2 minutter siden:

Man er sgu da for dum og en taber, hvis man betaler en SB / GP for andet end sex.

Nej det er man nu ikke, vil du sammenligne IQ og levestandard så smid en PM ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden
Sparkster skrev, for 3 minutter siden:

Jo, det er lidt en håbløs analyse der er gang i her, vil ikke mene at det kan stilles sådan op... Det er ikke sugardating i hvertfald :) 

Nej det er man nu ikke, vil du sammenligne IQ og levestandard så smid en PM ;) 

Sorry, men det er man altså uanset tykkelsen på ens tegnebog.. Beklager :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest autisten
singelmanden skrev, Lige nu:

Man er sgu da for dum og en taber, hvis man betaler en SB / GP for andet end sex.

Jeg har da hørt om nogle, der betaler en SB eller GP for at tage med ud at spise.

Så du mener altså, at jeg er dum fordi jeg også gerne betaler for nærhed, intimitet og hyggesnak? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
aaisha skrev, for 8 minutter siden:

jeg har da heller aldrig påstået andet

slut med dig, tak!

Ok, men jeg læste blot dit indlæg som endnu et forsøg på at glorificere sugarbabe-rollen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden
autisten skrev, for 1 minut siden:

Jeg har da hørt om nogle, der betaler en SB eller GP for at tage med ud at spise.

Så du mener altså, at jeg er dum fordi jeg også gerne betaler for nærhed, intimitet og hyggesnak? :) 

Hvis du ikke betaler ekstra for "hyggesnak" osv, så er det helt fint :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
singelmanden skrev, for 5 minutter siden:

Sorry, men det er man altså uanset tykkelsen på ens tegnebog.. Beklager

Det skal du da ikke beklage, det er din holdning - det er heldigtvis ikke lig med at det er sandheden :) Igen med mindre du opfatter dig selv som "dum", vil jeg med største (og lidt ynkelige) fornøjelse vise dig at man bestemt ikke behøver at være dum, for at have det fint med at "betale" for en date, som der ikke med garanti ender i sex :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden
Sparkster skrev, for 7 minutter siden:

Det skal du da ikke beklage, det er din holdning - det er heldigtvis ikke lig med at det er sandheden :) Igen med mindre du opfatter dig selv som "dum", vil jeg med største (og lidt ynkelige) fornøjelse vise dig at man bestemt ikke behøver at være dum, for at have det fint med at "betale" for en date, som der ikke med garanti ender i sex :) 

 

Jeg er nu ret overbevist om, at langt de fleste mænd er enige med mig. Men derfor kan du da sagtens være en sød fyr alligevel. Måske alt for sød :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 10 minutter siden:

Ok, men jeg læste blot dit indlæg som endnu et forsøg på at glorificere sugarbabe-rollen. 

jeg svarede på hvordan betaling foregår i mit sb/sd forhold og hvad det indebærer

det er det trådstarter spørger til

at du læser det som glorificering gør bare at jeg tænker mit om din fatteevne

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 16 minutter siden:

Ok, men jeg læste blot dit indlæg som endnu et forsøg på at glorificere sugarbabe-rollen. 

Man kan søge behandling for projektioner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
singelmanden skrev, for 32 minutter siden:

Man er sgu da for dum og en taber, hvis man betaler en SB / GP for andet end sex.

vil det sige at alle der bruger deres egne penge på at købe anderledes end du ville gøre, i dine øjne er tabere?

jeg vil fx hellere cykle end købe en bil men jeg mener da ikke at bilejere derfor er tabere

jeg ville fx heller ikke betale en pige i Randers penge for sex men jeg mener da ikke at du er en taber på dét grundlag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
aaisha skrev, for 2 minutter siden:

jeg vil fx hellere cykle end købe en bil men jeg mener da ikke at bilejere derfor er tabere

Nu er det virkeligt ærgerligt at cykle så måske lige der... ;) 

Generelt at kalde folk "tabere" fordi de bruger de penge de nu tjener, på det de nu kan lide... det er lidt langt ude :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest singelmanden
aaisha skrev, for 1 minut siden:

vil det sige at alle der bruger deres egne penge på at købe anderledes end du ville gøre, i dine øjne er tabere?

jeg vil fx hellere cykle end købe en bil men jeg mener da ikke at bilejere derfor er tabere

jeg ville fx heller ikke betale en pige i Randers penge for sex men jeg mener da ikke at du er en taber på dét grundlag

Det er også meget forkert af mig, at kalde dem tabere.  Mange af dem er nok ensomme mænd, som køber "venskab" for en aften. Det er i mine øjne meget forkert, at en køn ung og grisk pige modtager ekstra betaling for denne ydelse. Det er at udnytte et ensomt menneske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det er der sikkert nok, men jeg er nu ikke ensom :) det er nemt at sige, men jeg er heldig med en tæt omgangskreds og et job hvor jeg møder mange spændende mennesker.

Det jeg ikke har er evnen og lysten til at være i et forhold - Har besøgt GP'er for sex'en, men når den står alene, så er det lidt en tom fornemmelse jeg tager derfra med - sådan er vi forskellige. Jeg er kæmpe fan af flirten og uvisheden - den forsvinder lidt når jeg bestiller fra menuen ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver et sted mellem 0 og 1000kr, har aldrig været over. Det er mindre end hvad en ordentlig gp tager. Ergo betaler jeg ikke for sex hos en SB men for rengøring mv :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Problemet er jo at mange mænd opfatter SD som et billigere alternativ en en GP. Du kan opnå længere tid sammen med en Pige for færre penge end du skulle betale en GP for samme tid.

Jeg tror faktisk at @aaisha er den der har fat i hvad det nok burde være..... længere tid sammen og en tættere relation :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trinetease skrev, for 15 minutter siden:

Problemet er jo at mange mænd opfatter SD som et billigere alternativ en en GP. Du kan opnå længere tid sammen med en Pige for færre penge end du skulle betale en GP for samme tid.

Jeg tror faktisk at @aaisha er den der har fat i hvad det nok burde være..... længere tid sammen og en tættere relation :-)

:!:Jeg havde faktisk en opfattelse af at det var meget mere dyrt at være SD end at være GPkunde. Men nu er min erfaring med at være SD også begrænset, synes bare jeg har læst om store beløb til pigen for at være SD, men kan sagtens være at det modsatte er tilfældet.

:!:Når jeg læser indlæg herinde af og til i mange forskellige tråde virker det til at flere mænd er meget opsatte på at ville lave alt mulig andet med sugarbaben eller GPen end at have sex, flere søger vel en kæreste uden forpligtigelser eller søger måske en erstatning for den kæreste eller kærligheden de mangler. Altså opfyldelse af et meget emotionelt behov fremfor fysisk behov. Det må folk selv gøre som de har lyst til, hver sin lyst. Men jeg håber inderst inde at de godt ved på hvilke penge-præmisser det sker på, ellers er de ude i et stort selvbedrag og man kunne måske tro at den kærlighed de mener de får er helt ægte på deres indlæg af og til når de skriver om hvor vilde de tror GPen eller sugarpigen er med dem, man kan ikke købe kærlighed men man kan købe noget der ligner, som Simon Spies så rigtig sagde :idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...