Hop til indhold
Excalibur

20 årige Anastasia studine - Helt igennem fantastisk

Recommended Posts

Kære Anastasia, 

Det er bare så dejligt at vide at du holder fast i dine værdier, det gør det ekstra dejligt at besøge dig. Man ved man er i gode hænder hos dig. Til dem der ikke syntes det er pengene værd må for min skyld gerne blive væk. Jeg er mere en tilfreds og du er noget ganske særligt. Det eneste jeg kan udsætte er at der er alt for sjældent det lykkes mig at møde dig. Det er hver gang været en stor fornøjelse og det hele værd. Jeg føler mig rigtig godt tilpas i en smuk piges selskab. Håber du nyder lakridserne. 

Din naturlige tilgang og dit sind er et plus oven i alle dine andre kvaliteter. 

Jeg har kun superlativer tilovers fra Anastasia. Pas godt på hende og behandle hende med den respekt hun fortjener hun er en perle. Klart en af de få man har lyst til at besøge igen.

Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeNissen skrev, for 4 timer siden:

Kære Anastasia, 

Det er bare så dejligt at vide at du holder fast i dine værdier, det gør det ekstra dejligt at besøge dig. Man ved man er i gode hænder hos dig. Til dem der ikke syntes det er pengene værd må for min skyld gerne blive væk. Jeg er mere en tilfreds og du er noget ganske særligt. Det eneste jeg kan udsætte er at der er alt for sjældent det lykkes mig at møde dig. Det er hver gang været en stor fornøjelse og det hele værd. Jeg føler mig rigtig godt tilpas i en smuk piges selskab. Håber du nyder lakridserne. 

Din naturlige tilgang og dit sind er et plus oven i alle dine andre kvaliteter. 

Jeg har kun superlativer tilovers fra Anastasia. Pas godt på hende og behandle hende med den respekt hun fortjener hun er en perle. Klart en af de få man har lyst til at besøge igen.

Peter

Fedterøv! Til grin :lol:

Redigeret af GoldenBoy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...