Hop til indhold
Excalibur

20 årige Anastasia studine - Helt igennem fantastisk

Recommended Posts

Jeg har lige haft fornøjelsen af at besøge Anastasia i dag!

Sikke en helt igennem smuk pige, sød og intelligent pige. Jeg sidder nu her næsten 10 timer senere, stadig lidt småforelsket og smilende ved tankerne om vores møde.

Jeg har tidligere kun fuldt lidt med fra sidelinjen herinde, uden at have en profil, men efter mit besøg hos Anastasia, er jeg lige nødt til dele min gode oplevelse :)

Jeg vil nu ikke gå i detaljer om akten, men SHIT nogle fantastiske bryster og helt utrolig røv! WAUW!

Hun virker meget oprigtig, og jeg har klart det indtryk at hun holder meget af det hun laver. Dette syntes jeg helt klart betyder en hel del.

Hvis man er nervøs for at blive opdaget, så er stedet utroligt diskret. Ingen grund til at bekymre sig om dette.

Kommer jeg igen? Kan paven og biskopperne lide små drenge? (selvfølgelig kan de det)

Pas utroligt godt på hende, og vær sød ved hende! Hun er virkelig en juvel! :)
https://annoncelight.dk/showad/210997

Mvh
Excalibur

Redigeret af Excalibur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Arhh vi vil gerne beholde hende herover i hovedlandet, IPå Tysklands tange tager jo aligevel til FKK i Hamborg, eller deromkring, prutter om prisen hos de søde danske GP, vil altid have jydefransk selvom det ikke er en option jf Gp annonce....vi flinke høflige Købehavnerne er bedre kunder en Jyderne, så Anastacia vil foretrække København:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa
Lange skrev, den 25/4/2017 at 22:06:

Fin anmeldelse af en mega sød pige. Kommer du ikke til Jylland igen?

På et tidspunkt gør jeg, men der går nok desværre et par måneder før jeg kommer til Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Anastasia skrev, for 1 time siden:

På et tidspunkt gør jeg, men der går nok desværre et par måneder før jeg kommer til Jylland.

... Altså, SÅ langt er der, heller ikke derover mere, IC3 gør det under 2½ time ;)

Vi beholder dig også gerne her på "ØEN" for os selv, haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kongw skrev, for 23 timer siden:

Spørgsmål er der nogen der ved hvordan hendes moster ser ud ?

 

 

Det gad jeg også godt vide :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anastasia skrev, den ‎25‎-‎04‎-‎2017 at 22:04:

Tak for de søde ord. Håber vi ses igen!!! :)

Hejsa- lyder sgu da helt fantastisk med sådan en lækker tøs:) jeg kommer til DK d. 9/6 efter nogle lange i uger i udlandet. mon du er hjemme der ??

knuz John

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give Excalibur ret i hans anmeldelse, Anastasia er helt fantastisk, hun er intelligent, hviler i sig selv og har det godt med det hun gør, hun er super sød og det er svært ikke at blive lidt forelsket. Og helt diskret på Frederiksberg.

 

Der findes ikke noget bedre end en dansk pige, der er helt naturlig uden tattoos og skønhedsoperationer.

Anastasia har en super ungpigekrop og hendes ansigt er gudesmukt, 

Det er en sand fornøjelse når hun sidder på ansigtet og man ligger og slikker og når man tager hende i doggy og nyder hendes flotte bagdel og ungpigekrop.

Ved et besøg hos Anastasia er man nærmere himlen.

 

Redigeret af Albert7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må helt tilslutte mig, Anastasia er fantastisk smuk og sød, med de dejligste bryster og den sødeste numse. Hun giver en sexoplevelse af klasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dandy skrev, den 1/5/2017 at 21:54:

Det gad jeg også godt vide :-)

Hendes moster er virkelig også lækker, hun har en mere udadvendt/sprudlende energi, de er super skønne begge to, på hver deres måde. 

Jeg ved dog ikke hvordan de er sammen, har kun prøvet dem hver for sig.

Det kunne være helt perfekt at høre fra nogen der har prøvet en trekant med dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt Anastasia her til aften. Virkelig god oplevelse og 100% et besøg værd, til alle fyre der er til unge piger. Stedet er diskret, og lejligheden er ganske fin. 

Lækker pige, rigtig pænt ansigt, lækker krop (er dog højere end min sædvanlige præference, men gør ikke noget i dette tilfælde), meget indlevende under sex og rigtig dejlige fyldige læber, som matcher mine store "neger-læber" perfekt. Og hun holdte sig absolut ikke tilbage med kyssene, tværtimod.

Virkelig sød, meget frisindet og helt igennem afklaret med hendes bi-job, hvilket gør hende fantastisk hyggelig at snakke og chille med. 

Jeg vender 100% tilbage en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Disclaimer: Jeg skriver ikke noget jeg ikke ville sige ti en person jeg står ansigt til ansigt med.

Når jeg læser en anmeldelse og en annonce som denne om Anastasia bliver jeg bedrøvet.

Det viser for mig hvor lavt service niveauet for danske GP'er er sammenlignet med prisen. Omkring halvdelen af annoncen handler om ting man ikke må.

Når jeg singler Anastasia's annonce og denne anmeldelse ud er det ikke som et enkelt angreb på Anastasia, men en generel anklage imod hovedparten af Danske GP'er. 

Min anklage er at det er bare dårlig service at man ikke kan få super og mega fransk hos danske piger og at priserne skal være så høje. Det med ingen fingre! Har man rigtigt sex uden at man må røre? Ok at sige at folk skal bade og rense negle osv. 

Ingen fingre, fuldt dækket osv osv... Det er ikke sex... Det er bare dårlig service

Der er få undtagelser blandt danske GP'er og de piger skal selvfølgelig ikke føle sig ramt, men resten bør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa
Fissehviskeren skrev, for 7 timer siden:

Disclaimer: Jeg skriver ikke noget jeg ikke ville sige ti en person jeg står ansigt til ansigt med.

Når jeg læser en anmeldelse og en annonce som denne om Anastasia bliver jeg bedrøvet.

Det viser for mig hvor lavt service niveauet for danske GP'er er sammenlignet med prisen. Omkring halvdelen af annoncen handler om ting man ikke må.

Når jeg singler Anastasia's annonce og denne anmeldelse ud er det ikke som et enkelt angreb på Anastasia, men en generel anklage imod hovedparten af Danske GP'er. 

Min anklage er at det er bare dårlig service at man ikke kan få super og mega fransk hos danske piger og at priserne skal være så høje. Det med ingen fingre! Har man rigtigt sex uden at man må røre? Ok at sige at folk skal bade og rense negle osv. 

Ingen fingre, fuldt dækket osv osv... Det er ikke sex... Det er bare dårlig service

Der er få undtagelser blandt danske GP'er og de piger skal selvfølgelig ikke føle sig ramt, men resten bør.

Dårlig service??? Fordi man passer på sit helbred??

NEJ TAK til klamydia, gonorré, syfilis ect.. Oralsex er IKKE sikker sex! Jeg synes det er sørgeligt, når kvinder vælger at tilbyde usikker sex og forstår heller ikke hvorfor de ikke har mere respekt for deres eget helbred. Muligvis pga. uvidenhed? Tvang??

Nu ved jeg ikke om du misforstår det med ingen fingre? Jeg må røres, kysses og slikkes over hele kroppen, bare ikke fingrene ind i mig. Skeden er et følsomt sted og jeg vil ikke risikere diverse bakterier osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
Anastasia skrev, for 6 timer siden:

Dårlig service??? Fordi man passer på sit helbred??

NEJ TAK til klamydia, gonorré, syfilis ect.. Oralsex er IKKE sikker sex! Jeg synes det er sørgeligt, når kvinder vælger at tilbyde usikker sex og forstår heller ikke hvorfor de ikke har mere respekt for deres eget helbred. Muligvis pga. uvidenhed? Tvang??

Nu ved jeg ikke om du misforstår det med ingen fingre? Jeg må røres, kysses og slikkes over hele kroppen, bare ikke fingrene ind i mig. Skeden er et følsomt sted og jeg vil ikke risikere diverse bakterier osv.

Sådan skal det lyde Anastasia! Absolut ingen grund til at lytte til pres og ubegavede kommentarer!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anastasia skrev, for 12 timer siden:

Dårlig service??? Fordi man passer på sit helbred??

NEJ TAK til klamydia, gonorré, syfilis ect.. Oralsex er IKKE sikker sex! Jeg synes det er sørgeligt, når kvinder vælger at tilbyde usikker sex og forstår heller ikke hvorfor de ikke har mere respekt for deres eget helbred. Muligvis pga. uvidenhed? Tvang??

Nu ved jeg ikke om du misforstår det med ingen fingre? Jeg må røres, kysses og slikkes over hele kroppen, bare ikke fingrene ind i mig. Skeden er et følsomt sted og jeg vil ikke risikere diverse bakterier osv.

Først: Tak fordi du svarer og holder svaret så konkret på emnet.

Dernæst mit udgangspunkt: Jeg ser på dit arbejde som noget der bør side stilles med alle andre masørers. Hvem er det der bestemmer hvilken del af kroppen man masserer med? For mig er det et eller andet gammeldags "helligt" pricip om at penis og vagina er noget unikt som ikke er en  "normal" del af kroppen...

NEJ TAK til klamydia, gonorré, syfilis ect: Du har ret! Der er en chance. Du kan også få orm fra a spise sushi og blive kørt ned hvis du cykler. Fra hvad jeg ved er der ikke en epidemi i omløb blandt dem der arbejder med sex. Jeg er ikke 18 år og har været sammen med mange piger hvor jeg har fået super og mega fransk. Jeg har aldrig fået noget ubehageligt med hjem.... Det med tvang og uvidenhed er fordomme. Jeg kan kun sige at jeg aldrig ville være sammen med en pige hvor jeg på nogen måde havde fornemmelsen af at der var tvang involveret.    

Sidst: Skeden er et følsomt sted og jeg vil ikke risikere diverse bakterier osv.: Ja den er følsom. Det er ligesom det der er attraktionen for os mænd :). Det med baktierier osv... Hold nu op! Så få dine kunder til at afspritte deres hænder! Få dem i bad! 

Min anke var at sex er fysisk. Det er beskidt (når det er bedst). Bekymringer om baktier på hænderne og bagtanker om at kunderne er fyldt med kønssygdomme er i min verden bare ikke et godt udgangspunkt for et godt "knald". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Filippa
Fissehviskeren skrev, for 21 minutter siden:

Min anke var at sex er fysisk. Det er beskidt (når det er bedst). Bekymringer om baktier på hænderne og bagtanker om at kunderne er fyldt med kønssygdomme er i min verden bare ikke et godt udgangspunkt for et godt "knald". 

Jeg synes det lyder direkte ufornuftig.

Jeg vil aldrig gå på kompromis med mit helbred. Hvad andre vælger er op til dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fissehviskeren skrev, for 19 timer siden:

Først: Tak fordi du svarer og holder svaret så konkret på emnet.

Dernæst mit udgangspunkt: Jeg ser på dit arbejde som noget der bør side stilles med alle andre masørers. Hvem er det der bestemmer hvilken del af kroppen man masserer med? For mig er det et eller andet gammeldags "helligt" pricip om at penis og vagina er noget unikt som ikke er en  "normal" del af kroppen...

NEJ TAK til klamydia, gonorré, syfilis ect: Du har ret! Der er en chance. Du kan også få orm fra a spise sushi og blive kørt ned hvis du cykler. Fra hvad jeg ved er der ikke en epidemi i omløb blandt dem der arbejder med sex. Jeg er ikke 18 år og har været sammen med mange piger hvor jeg har fået super og mega fransk. Jeg har aldrig fået noget ubehageligt med hjem.... Det med tvang og uvidenhed er fordomme. Jeg kan kun sige at jeg aldrig ville være sammen med en pige hvor jeg på nogen måde havde fornemmelsen af at der var tvang involveret.    

Sidst: Skeden er et følsomt sted og jeg vil ikke risikere diverse bakterier osv.: Ja den er følsom. Det er ligesom det der er attraktionen for os mænd :). Det med baktierier osv... Hold nu op! Så få dine kunder til at afspritte deres hænder! Få dem i bad! 

Min anke var at sex er fysisk. Det er beskidt (når det er bedst). Bekymringer om baktier på hænderne og bagtanker om at kunderne er fyldt med kønssygdomme er i min verden bare ikke et godt udgangspunkt for et godt "knald". 

Jeg har aldrig oplevet at føle mig hæmmet ved at skulle bruge gummi eller tage andre hensyn. De fleste piger, og ikke kun gp har grænser.

Anastasia skal selvfølgelig passe på sig selv, dermed passer hun også på sine kunder. 

Ved at bruge kondom kan hun jo være sammen med kunder med kønssygdomme uden at blive smittet og uden at viderebringe smitte, 

Der er masser af piger, hvor du kan få, hvad du ønsker, at sætte spørgsmålstegn ved Anastasia's eller andres grænser,  er mangel respekt for andre værdier, end dem du selv repræsenterer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anastasia skrev, for 21 timer siden:

Jeg synes det lyder direkte ufornuftig.

Jeg vil aldrig gå på kompromis med mit helbred. Hvad andre vælger er op til dem.

Fedt at du holder på de værdier. Hvis en gp ikke kan give engod sikker oplevelse skulle hun vælge et andet hverv

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nice girl and all, but 300 Eur an hour with such limitations is not sex and definitely not GFE. That's like trying to tie shoelaces with your arms tied behind your back or kissing through a glass. I had sex with so many girls over the years I lost count, but I have never had any health issues from it. Never had problems with STDs or bacteria.

 

Maybe we should start using these for sex. 

220px-Positive-pressure_biosafety_suit.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...