Hop til indhold

Recommended Posts

Guest TboneDK
trold2 skrev, for 53 minutter siden:

har ikke brug for små blå , bare hun er liderlig nok så er den oppe ) 

du har sgu mange mærkelige erfaringer, tørre skeder , små blå og manglende eriktion  tja 

det kommer vel når man når de 70 80 år ) 

.. Det næste bliver vel, du siger, "Min Far, kan Tæske din far!"

Du er jo uden for pædagogisk rækkevidde, og da jeg ikke ønsker yderlige afsporing af tråden, og en ADM der skal gribe ind for at stoppe dine lettere debile og famlende holdninger & konklusioner, så lukker vi den bare der. Hvis det eneste du kan bidrage med, er grundløse beskyldninger & illusioner om hvad jeg kan, og ikke kan, så bare hold dig fra mine indlæg i fremtiden. Det er jo alligevel ikke noget der bidrager til noget positivt for dig alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herefter mener jeg det skal være en regel hvis man vil skrive anmeldelser at fortælle størrelse og gerne også nogen slags måleenhed for stivheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 44 minutter siden:

Herefter mener jeg det skal være en regel hvis man vil skrive anmeldelser at fortælle størrelse og gerne også nogen slags måleenhed for stivheden. 

helt enig, og man skal kunne dokumentere det , fra 2 side , end ens egen lol den var go

Del dette indlæg


Link til indlæg

STOP nu trold2, hvis du vil lette hjertet for mere, så gå ned i Kvickly og post på opslagstavlen.

A.man

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 19 timer siden:

ja måske kan man sprøjte når hun gør det ? og en halv times massage og oral er 900

jeg kan ikke se nogen prisliste på deres hjemmeside

Kig på forsiden nederst: https://daisyclub.dk/ Megafransk er inklusive, men spørg altid den enkelte pige for en sikkerheds skyld.

trold2 skrev, for 19 timer siden:

du nedgjorde pigen og pralede om dig selv det siger noget om dig sådan er det

Pigen bliver ikke nedgjort. Det er ikke "pral," men forbrugeroplysning - det er da nyttigt at vide, hvad en pige kan klare. Det er ikke nødvendigvis lykken at have en stor pik.

trold2 skrev, for 18 timer siden:

problemet med en pige ovenpå er ikke at hun ikke kan få den ind, der kan komme et barn ud ok

Der kan ikke "komme et barn ud" uden videre. Det kræver hormonelt betinget udvidelse af bindevæv og muskulatur i bækkenbunden. Jeg har prøvet at knalde en lille kvinde, der ikke orkede knibeøvelser efter fødsel, og det var som at parkere det berømte løbehjul i en flyhangar, når hun blev ophidset, selvom jeg er lidt over gennemsnittet ...

Mænd holder i øvrigt lettest rejsning liggende på ryggen, så din viden om fysiologi er vist i det hele taget ret mangelfuld.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha
TboneDK skrev, den 15/4/2017 at 15:16:

Nope, du ville stå med samme "problem" som mig ;-)

Jeg er glad for, at dette problem findes! - Så har jeg det meget bedre med min alm størrelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trold2 du er sku da så skide irriterende og kan ødelægge enhvers lyst til at skrive et indlæg. Pak sammen med alt dit lort, og brug din tid et andet sted. Jeg har i øvrigt aldrig læst noget fornuftigt komme fra dig!

Godt indlæg Tbonedk, du er altid en fornøjelse at læse :-)

 

Scaglietti

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, den 15/4/2017 at 15:27:

du nedgjorde pigen og pralede om dig selv det siger noget om dig sådan er det

 

Du lyder som en indremissionsk kværulant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 7 timer siden:

 

Du lyder som en indremissionsk kværulant.

tak ) 

har du læst hvad han skriver , alt fra krop , måden hun sutter på og hendes størrelse , som han jo har vidst i forvejen er galt ; og hun kan ikke give massage
det er bare en dårlig dag han lader gå ud over en anden, og benytter lejligheden til at prale , nej du , jeg ved godt hvem der er kværulant her 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
trold2 skrev, for 12 timer siden:

tak ) 

har du læst hvad han skriver , alt fra krop , måden hun sutter på og hendes størrelse , som han jo har vidst i forvejen er galt ; og hun kan ikke give massage
det er bare en dårlig dag han lader gå ud over en anden, og benytter lejligheden til at prale , nej du , jeg ved godt hvem der er kværulant her 

Pudsig, at du åbenbart mener stort set ALLE praler, når de skriver noget her på siden.

Du må lide svært under mindreværdskomplekser, siden du har behov for at mene, at alle andre, der åbenbart får mere end dig, praler.. Sørgeligt!

Og det du lige har skrevet er jo totalt vrøvl, og nonsens (igen) 
Jeg har/havde ikke en dårlig dag, og som jeg også skrev i min anmeldelse, så kommer jeg ikke på DaisyClub for massagen. Det fås meget bedre andre steder, hvis det er Thai-Massage, eller sportsmassage man leder efter.  

"Måden hun sutter på"? - Jeg påpegede bare at jeg ikke selv tænder på den måde, det gør andre måske? Men det var ikke et problem, da pigen er meget samarbejdsvillig, og bare "skiftede" til det jeg havde lyst til. Og mht. størrelsen på pigen, så har jeg været sammen med en del, der ikke var/er ret store/petit, og der er bare forskel på hvad de kan "klare", præcis som at du kan møde en dansk pige på 178, der er super stram, eller en anden der er 165 og bestemt ikke er stram.

Tror du skal få lidt flere oplevelser ind under huden, før du forsøger at "vejlede" og rette på andre her på siden. Som du kan se, er der åbenbart flere der efterhånden er træt af dit evindelige vrøvl, og ligegyldige indlæg..

Kravl tilbage hvor du kom fra, og lad os andre kunne læse/skrive anmeldeser, som evt. kan belyse en pige/sted/oplevelse - Præcis det som siden her er lavet til.

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

hold nu kæft , jeg har min opfattelse af hvad du skrev og det ændrer du ikke ved at tro du kan tale ned og være smart overfor mig

kors , den besked siger mere om dig end nogen anden , prøv at bliv lidt tør bag ørerne inden du udtaler dig om andres erfaring , og blive voksen nok

til at se på dig selv , og om der kunne være noget om den kritik du får

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mand imod mand. Come and see the inglorious shootout about the little japanese fuckdoll!

Ja, jeg tror faktiskt jeg er feminist.:(

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 6 timer siden:

hold nu kæft , jeg har min opfattelse af hvad du skrev og det ændrer du ikke ved at tro du kan tale ned og være smart overfor mig

kors , den besked siger mere om dig end nogen anden , prøv at bliv lidt tør bag ørerne inden du udtaler dig om andres erfaring , og blive voksen nok

til at se på dig selv , og om der kunne være noget om den kritik du får

Er ret sikker på, at ADM vil lukke denne tråd meget snart, og jeg håber så at @trold2 vil undlade at hetze, når vi andre hører mere om kernen: erfaringer med Angela.

A.man

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Pigeforskeren skrev, for 4 timer siden:

Åh, ja - det var vist hende, v kom fra. - Dejlige øjne!

 

Hun har mange gode egenskaber ;)

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...