Hop til indhold

Recommended Posts

trold2 skrev, for 24 minutter siden:

men der er nu mange som har haft hende som trofæ, fandt ud af det her , at hun gik på hotel med en dagen efter vi havde været sammen i påske sidste år

det er klart nok at hun ses med flere når jeres møder ikke drejer sig om et eksklusivt sb/sd forhold, men regulære sex-for-money-meetings (præcis som en gp) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 15 minutter siden:

det er klart nok at hun ses med flere når jeres møder ikke drejer sig om et eksklusivt sb/sd forhold, men regulære sex-for-money-meetings (præcis som en gp) :)

hvad ved du om det ? vi mødtes eksklusivt 1 gang i ugen , over flere måneder , og jeg var hendes faste sugardad, med gaver oveni betaling nogle gange

 og hun fik en ok betaling hver gang og vi var begge tilfredse, men hun så

flere fandt jeg ud af , så vi stoppede , men endte sammen igen et års tid efter

er du hende da ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 25 minutter siden:

det er klart nok at hun ses med flere når jeres møder ikke drejer sig om et eksklusivt sb/sd forhold, men regulære sex-for-money-meetings (præcis som en gp) :)

prøv at læs mit svar højere op i tråden så vil du se , hvilken slags forhold jeg har haft derinde ok, og så vil du nok skrive lidt anderledes end du gør her

Del dette indlæg


Link til indlæg

@StudineMILF Det samme kan vi mænd jo også sige.

Jeg finder fx det ret iøjnefaldende, at mange anmeldelser på SD handler om, at der ikke sker en skid hvis man kontakter en kvinde med samme pris som en ludder ville tage, men hvis man forsøgsvis prøver at love flere tusind så får man svar med det samme. 

Tror generelt, at begge køn glemmer den modsatte part. Det gør vi mænd, og det gør i kvinder. 

Kvinder har den samme tendens, som mænd har, at klage over alle de onde mænd/kvinder der findes i verden.

I ser prisen som en form for godhed. Altså hvis han vil betale store penge er han bedre end hvis han ikke vil. Og det skal i måske tænke mere over end det faktum, at i er i dette erhverv. Altså jeg ser en tildens til glorification til de mænd der vil betale mange penge. Men et had til dem der ikke vil. 

Og på den anden side ser jeg en tendens , fra os mænd, til at sætte de kvinder på en pedestal, der knalder for andet end kun penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 27 minutter siden:

Måske du bare skulle acceptere, at vi kvinder har hver vores pris. Hvis i ikke vil betale, så synes jeg i skal smutte videre til en anden. Noget af det mest nedværdigende for mig ihvertfald er når en mand vil presse mine priser ned. :(

Held og lykke og God Påske :rolleyes:

Vh

StudineMILF

Det gør jeg bestemt også.. jeg bliver hverken sur eller noget og siger pænt nej tak.. Sådan er gamet jo :-) Og man må også acceptere at når man søger en yngre model så har vi måske forskellige opfattelser af tingene :-) Og ja, det må gerne koste mere end profferne.. men synes helt ærligt det er nogle vilde priser der bliver slynget ud.. :-) Nå.. rigtig god påske til dig også StudineMILF:. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 1 minut siden:

@StudineMILF Det samme kan vi mænd jo også sige.

Jeg finder fx det ret iøjnefaldende, at mange anmeldelser på SD handler om, at der ikke sker en skid hvis man kontakter en kvinde med samme pris som en ludder ville tage, men hvis man forsøgsvis prøver at love flere tusind så får man svar med det samme. 

Tror generelt, at begge køn glemmer den modsatte part. Det gør vi mænd, og det gør i kvinder. 

Kvinder har den samme tendens, som mænd har, at klage over alle de onde mænd/kvinder der findes i verden.

I ser prisen som en form for godhed. Altså hvis han vil betale store penge er han bedre end hvis han ikke vil. Og det skal i måske tænke mere over end det faktum, at i er i dette erhverv. Altså jeg ser en tildens til glorification til de mænd der vil betale mange penge. Men et had til dem der ikke vil. 

Og på den anden side ser jeg en tendens , fra os mænd, til at sætte de kvinder på en pedestal, der knalder for andet end kun penge. 

Kære 19517

Du fik et råd af en anden GP herinde. Tror du måske skulle tage imod det. Gå på en Dating side og find dig en kæreste. Dette og Sugardating er steder hvor man tilbyder sex eller andet for penge. Hvis man ikke vil betale så går man videre. Prøv og hav lidt respekt overfor det andet køn. Det er jo ikke en bil du skal forhandle om. 

Held og lykke med det og så hører du ikke mere herfra.

Hilsen

StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg
stålmanden skrev, for 2 minutter siden:

Det gør jeg bestemt også.. jeg bliver hverken sur eller noget og siger pænt nej tak.. Sådan er gamet jo :-) Og man må også acceptere at når man søger en yngre model så har vi måske forskellige opfattelser af tingene :-) Og ja, det må gerne koste mere end profferne.. men synes helt ærligt det er nogle vilde priser der bliver slynget ud.. :-) Nå.. rigtig god påske til dig også StudineMILF:. 

Vil du have datteren, så må du forstå at du ikke bare kan få hende sådan uden videre, hvis du altså er oppe i alderen. En anden ting er, at i min verden bør der ikke være forskel på prisen, og det er ingen hemmelighed, at jeg synes at lige børn leger bedst. Dvs. jeg søger KUN mænd der vil kvinder på min alder og derfor søger jeg heller ikke mænd jeg kunne være mor til. 

God Påske og held og lykke :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @StudineMILF

Det råd jeg fik fra en GP'er var ikke rettet mod mig. Det var rettet mod GP'eren der kom med det. Hende som kom med rådet blev meget personlig og gik efter spilleren og ikke boldten. Og det er i grunden ærgerlig. 

Men se lige hvad du har skrevet. Det er altså det vildeste du nogen sinde har skrevet. Du påstår altså, at penge er respekt. Ej jeg er helt rundt på gulvet lige nu. 

Jeg ser der på en anden måde end jeg tror du gør. Jeg kender dig jo ikke så jeg gætter bare. Men jeg ser handlinger som respekt. Når jeg møder en kvinde er jeg meget omsorgsfuld og vil ikke have at hun skal være utryg eller føle tvang til noget hun ikke vil. Dét er respekt i mine øjne. 

Jeg håber at jeg har læst din tekst forkert. Men lad mig spørge dig om noget der har lagt mig på sinde længe. 

Hvad ville du helst. 

Møde en fyr som viste dig den vildeste respekt og var sød, rar og på alle måder et dejligt menneske at være sammen med, men som ikke ville betale mere end, skal vi sige 500 kroner for, skal vi sige, en hel aften. 

ja ja jeg ved godt det er sat på spidsen

Eller ville du møde en fyr der var en klodsede nar der ikke kunne andet end at få dig til at føle afsky, men som ville betale skal vi sige 10.000. for en aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 7 minutter siden:

Kære @StudineMILF

Det råd jeg fik fra en GP'er var ikke rettet mod mig. Det var rettet mod GP'eren der kom med det. Hende som kom med rådet blev meget personlig og gik efter spilleren og ikke boldten. Og det er i grunden ærgerlig. 

Men se lige hvad du har skrevet. Det er altså det vildeste du nogen sinde har skrevet. Du påstår altså, at penge er respekt. Ej jeg er helt rundt på gulvet lige nu. 

Jeg ser der på en anden måde end jeg tror du gør. Jeg kender dig jo ikke så jeg gætter bare. Men jeg ser handlinger som respekt. Når jeg møder en kvinde er jeg meget omsorgsfuld og vil ikke have at hun skal være utryg eller føle tvang til noget hun ikke vil. Dét er respekt i mine øjne. 

Jeg håber at jeg har læst din tekst forkert. Men lad mig spørge dig om noget der har lagt mig på sinde længe. 

Hvad ville du helst. 

Møde en fyr som viste dig den vildeste respekt og var sød, rar og på alle måder et dejligt menneske at være sammen med, men som ikke ville betale mere end, skal vi sige 500 kroner for, skal vi sige, en hel aften. 

ja ja jeg ved godt det er sat på spidsen

Eller ville du møde en fyr der var en klodsede nar der ikke kunne andet end at få dig til at føle afsky, men som ville betale skal vi sige 10.000. for en aften. 

Du har virkelig ikke forstået konceptet ved "KØBESEX".  Du vil ikke give penge for sex, for det er ikke ægte for dig, og nej det er det da heller ikke 100 %, men mange glædespiger kan virkelig godt lide og lave aftaler, og det er da for mig temmelig ægte. Jeg tror sagtens du kan finde en glædespige, som du får noget dejlig sex med, hvor begge nyder det. Du må bare lede lidt videre. I mine øjne skal sex mellem 2 menensker dog KUN være gratis, hvis man er kærester, men det er så bare min mening. :P

Held og lykke med det

Hilsen

StudineMILF 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@StudineMILF Gad vide om det er mig der ikke kan finde ud af, at skrive så det kan forstås. Jeg på råber mig sagtens skylden. 

Vi har vist misforstået hinanden. 

Jeg ved godt hvad købesex er. Jeg mistede min mødom til købesex. Jeg har mødt rigtig mange kvinder i min tid som sexkøber og når jeg ser tilbage til de gode stunder har det altid været med kvinder jeg i forvejen kunne lide. Altså hvis man møder en kunde/GP som man ikke kan med, ja så bliver det bare ikke nogen god oplevelse, for nogen. 

Dine meninger er lige så gode/rigtige som mine. Men jeg er uenig med dig. Jeg kan godt have sex med en kvinde jeg ikke betaler for eller er kærester med. Tænk på sexklubber og ja, bare en date på en cafe der udvikler sig. 

Held og lykke fremover med dine lyster. Jeg håber du finder lige dén mand du bliver glad for. 

Hilsen 

19517

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, den 16/4/2017 at 11:31:

Men se lige hvad du har skrevet. Det er altså det vildeste du nogen sinde har skrevet. Du påstår altså, at penge er respekt. Ej jeg er helt rundt på gulvet lige nu. 

Så er det fordi der er noget du har misforstået. I DK har vi ikke en pruttekultur på markedet. Derfor er det i mange tilfælde respektløst at prutte om en annonceret pris, uanset hvad det er der udbydes på markedet, men dog nok med nogle ting mere end andre. Andre steder er det anderledes. Din misforståelse må gå på, at du ikke betragter det som et marked?

Som sagt er det anderledes andre steder i verden:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den 16/4/2017 at 11:46:

I mine øjne skal sex mellem 2 menensker dog KUN være gratis, hvis man er kærester,

What?! Come on! Jeg har sgu da haft masser af sex med ikke-kærester, men som var gratis?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 minutter siden:

What?! Come on! Jeg har sgu da haft masser af sex med ikke-kærester, men som var gratis?

Så jeg har måske ikke lov til at have min egen mening om hvem jeg vil give min krop til ? Jeg kan betro dig, at jeg heller ikke har lyst til at knalde med mænd der hopper på alt med en puls. Det er ganske enkelt for nemt og få fat på sådan en mand, og så er han i min optik ikke kærestepotentiale længere. Hvis man vil have mig må man betale. :mrgreen: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 19 minutter siden:

Så jeg har måske ikke lov til at have min egen mening om hvem jeg vil give min krop til ? Jeg kan betro dig, at jeg heller ikke har lyst til at knalde med mænd der hopper på alt med en puls. Det er ganske enkelt for nemt og få fat på sådan en mand, og så er han i min optik ikke kærestepotentiale længere. Hvis man vil have mig må man betale. :mrgreen: 

Du må sætte hvilke normer for dig selv du vil. Men dit udsagn var fremsat som generelt. 

Personligt hopper jeg ikke på alt med en puls - hvad er det dog for en våset tankegang at enten hopper man på alt med puls eller også er man kærestepotentiale. :roll:

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

sjov at læse det her ,hygger mig ,smiler og takker ,jeg har nogen gang tak nej tak ,og så får man en sviner hmmm smiler. prøv at skriv 1 sms til en der kom sv med et spø.svare den det blev til 5 sms .skulle så li ring til henne snak under 10 min .min mave sagde nej .kun ikke li at sige det .så sagde at jeg ville tænke over og skriv det ,skriv nej tak .fik så 5 sms der svine mig til , som kalde mig navn jeg ikke kender. og til li hellige ja jeg er ordblind .have en god mandag  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 21 minutter siden:

Du må sætte hvilke normer for dig selv du vil. Men dit udsagn var fremsat som generelt. 

Personligt hopper jeg ikke på alt med en puls - hvad er det dog for en våset tankegang at enten hopper man på alt med puls eller også er man kærestepotentiale. :roll:

Jeg kan ikke stå til ansvar for hvordan du tænker omkring de ting jeg siger. Jeg har jo bare min mening og du har din. Jeg har ikke angrebet nogen herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 36 minutter siden:

Så er det fordi der er noget du har misforstået. I DK har vi ikke en pruttekultur på markedet. Derfor er det i mange tilfælde respektløst at prutte om en annonceret pris,

Jeg ved godt, at man betrakter det som en form for respektløshed når man prutter om prisen. Jeg kan ikke huske, at jeg nogen sinde har pruttet om prisen på nær i thailand hvor det bliver betragtet som dumhed ikke at gøre det. Altså at kvinden ser dig som lide sum turistagtig hvis du bare accepterer hendes pris.

Nå men det er vist en anden historie. 

Jeg er ret interesseret i det faktum, at vi sexkøbere anslår prisen som værdi af produktet. Og kvinderne gør det samme, men bare med modsat fortegn. Dvs at kvinderne ser prisen, ikke at forglemme vores vilje til at accepterer denne, som en form for respekt til hendes person. På den måde bidrager vi til den illusion at hun er det beløb værd i penge. Og ikke noget andet. Og det i sig selv er ret ondt og måske derfor nogle kvinder ikke bliver glade i denne verden. 

Jeg har mødt nogle kvinder i denne verden, der kan se videre end pengene, og det er i mine øjne den vigtigste vej til lykke i,stadig i denne verden. På den anden side står jeg og oplever, at de bedste besøg, hende hos mig eller mig hos hende, har været hvor kvinden har været tilstede i mere end én forstand. Jeg har oplevet det ganske få gange og det er de gå gange der holder mig i gang. For jeg vil gerne opleve flere af dem. Og ja, jeg taler om "hende der slap væk" Du kender hende godt og du drømmer selv om hende. Vi har alle KVINDEN vi tænker på når vi er alene og drømmer om lige dén gang vi knaldede som vilde eller elskede ømt som kærester. 

Og det leder mig igen tilbage til værdi. Når jeg er sammen med en kvinde og jeg føler dette misundelsesværdige øjeblik. Ja så har penge ingen værdi. Men når jeg, som de fleste gange, bare oplever noget andet. Så har pengene jeg giver hende, en værdi. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 8 minutter siden:

Jeg kan ikke stå til ansvar for hvordan du tænker omkring de ting jeg siger. 

Nej ingen er forpligtet over evne.

19517 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er ret interesseret i det faktum, at vi sexkøbere anslår prisen som værdi af produktet. Og kvinderne gør det samme, men bare med modsat fortegn. Dvs at kvinderne ser prisen, ikke at forglemme vores vilje til at accepterer denne, som en form for respekt til hendes person. På den måde bidrager vi til den illusion at hun er det beløb værd i penge.

Du glider i din argumentation. Du glider fra at 'respekt for sælger' (kvinden) betyder at man accepterer prisen for det hun tilbyder på markedet (købesex) til at prisen på det markedsførte (sex) er det samme som prisen på sælgeren (kvinden). Det er samme argumentationsteknik/tankefejl som prostitutionsmodstandere ofte benytter/lider af.

Jeg tror ikke der er mange GP'er, som mener at deres værdi er det samme som den pris de sætter på deres ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 minutter siden:

Du glider i din argumentation

Du har sikkert ret. Jeg "snakker" bare. Når jeg skriver gør jeg det ret hurtigt. Og nogen gange kommer der lidt ekstra på. Altså skriver jeg kun lidt langsommere end jeg tænker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...