Hop til indhold

Recommended Posts

Kan man mom finde en sugarbabe her inde? 

Har nogen prøvet det?

Hvis ja, så fortæl mig om det for så vil jeg også prøve. 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

@trold2 har du prøvet sugardate ? Ville hellere det men gider heller ikke bruge penge på Sugardate siden for at erfarer, at det er det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@trold2 Så ville jeg gerne spørge dig om en masse spørgsmål. For det første - hvis man ser på den samlede tid kvinden tilbringer sammen med dig, sparer du så penge? . og nej, jeg vil ikke bare spare penge men hvis jeg gerne ville tilbringe, skal vi sige, 3 timer sammen med hende, og det så kostede 6000, ja så kan jeg jo lige så godt ringe efter en pro. Nå, men - jeg er ude efter oplevelser med "almindelige" kvinder der bare kan lide hygge/sex og så lige har fundet denne metode. Har du fundet en fast? og er det så nemmere på sugardate's site? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 53 minutter siden:

@trold2 Så ville jeg gerne spørge dig om en masse spørgsmål. For det første - hvis man ser på den samlede tid kvinden tilbringer sammen med dig, sparer du så penge? . og nej, jeg vil ikke bare spare penge men hvis jeg gerne ville tilbringe, skal vi sige, 3 timer sammen med hende, og det så kostede 6000, ja så kan jeg jo lige så godt ringe efter en pro. Nå, men - jeg er ude efter oplevelser med "almindelige" kvinder der bare kan lide hygge/sex og så lige har fundet denne metode. Har du fundet en fast? og er det så nemmere på sugardate's site? 

jeg bruger vel ca 2 timer sammen med min faste , ca en gang i ugen og hun får 1000 nu vi ses fast, til en start fik hun 1500 .

og ja hun er mere almindelig bestemt, vi taler om problemer , hvordan det går, og andre almindelige ting måske også, så det ligner lidt en kæreste, men det er det ikke
når det kommer til sex, gør hun hvad hun ved jeg godt kan lide, det har jeg sagt, og jeg hvad hun har lyst til , og hvad der får hende til at blive tilfreds,  så der er vi 
begge lidt pro, overfor hinanden

men det er også fordi jeg bor lidt nordpå og vi bruger vel 2 x 35 min i bilen hvor vi snakker, men også en kop the her når vi kommer til mig 

ved ikke helt om det er almindelige kvinder ) en del mangler penge og gør det af nød, og fordi de kan acceptere mit udseende og alder , og at jeg behandler dem virkeligt betænksomt,og jeg er en vidende humoristisk mand, og andre har måske en fantasi om at være sammen med en ældre/mere erfaren som ved hvor den sidder og bliver dernede længe nok, )
en del er træt af mænd på deres alder og deres manglende erfaring og ordholdenhed , det er hvad jeg kan sammenskrive det til
og en del har en lille konkurrence med veninder om hvor meget de kan tjene, og flashe den nye taske i skolen mandag morgen ) tja 
enkelte er faktisk ensomme piger som mangler en ordentlig voksen til at give dem lidt komplimenter og lidt selvtillid, det lykkedes nok ikke på denne mådee,
man skal faktisk være glad hvis man ikke mister selvtillid, også som mand, 
håber det svaret lidt på dit spørgsmål 

jeg har været derinde i over 3 år, har haft ca 10 faste , fra en måned , til 1,5 år , og mødt en del som bare ville prøve en gang eller det ikke kunne lykkes at lave en aftale med
igen, så jeg har vel mødt ca 35 nu , det er i gennemsnit knapt en ny i måneden , og jeg syntes det ikke skal være mere så bliver jeg sgu forvirret, jeg har vel mødtes i gennemsnit 3 gange i måneden og vil ikke regne på hvad det koster , men har et budget, jeg bruger til det , og det holder jeg mig til, så jeg ikke lokkes til selv at mangle 
noget fordi der er en lille sukkerknald der gerne vil knaldes igen ) af daddy
held og lykke
skriv e v t privat til mig her med andre spørgsmål, som jeg ikke kan svare på hvis det drejer sig om enkelte profiler

Del dette indlæg


Link til indlæg

men der er også triste historier, at høre fra sugarbabes, har hørt fra 4 at de er blevet snydt for penge og jeg kan ikke lade være med , at tænke på at alle mænd ikke

er lige ordentlige , og hører historier om at blive behandlet nedværdigende, og det som er værre

så det er også trist , at tænke på hvad pigerne, måske uden at vide bedre, udsætter sig selv og sin krop for, 

en prosittueret, ville vel have en kollega eller en omstillingsdame at tale med om erfaringer osv, dette er helt på egen hånd, men sådan er jeg , en betænksom person

som måske ikke syntes en 18 19 årig skal udsætte sig selv for det, uanset deres sexuelle nysgerrighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zmp

Jamen daglige beskeder om klam sex for små penge... Det er vel ikke hvad sugardating går ud på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne da være interessant at se nogle af de værste. Du behøver ikke kopiere deres navne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zmp

De bliver blokeret hurtigt... Hahah ;)

 

Men urinsex, om jeg vil nærmeste tæske dem og deres ædlere dele,  kysse mine fødder(læs forgude dine tær) syge rollespils fantasier, voldtægts drømme, spanking til jeg er sort,  om min søster eller mor vil være med... Kunne blive ved... Haha det for vildt. 

 

Alt for under 4000 kr, og. Mindst 6-12 timer. Ville jeg ikke en gang have sex for. Og jeg er sgu freaky nok i forvejen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forholdsvis meget tidsspilde. Eller også griber jeg det forkert an.. Igennem noget skriveri inden det så dukker frem til overfladen at det skal koste 3-5000 .. fordi " det er man værd".. hmm.. jeg skal undlade at skrive en større roman, men betaler i andre de penge ?.. jeg gids ikke "handle" om prisen.. såfremt pigen mener det er hvad det skal koste er det jo hendes valg, lige som det så er mit valg at sige nej tak... 

 

NÅ.. tror bare jeg vil holde mig til thai massage og proffer.. :-))

 

PS: Har undladt at fortælle om alle russerne der skriver... suk med suk på altså.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stålmanden skrev, for 7 timer siden:

Forholdsvis meget tidsspilde. Eller også griber jeg det forkert an.. Igennem noget skriveri inden det så dukker frem til overfladen at det skal koste 3-5000 .. fordi " det er man værd".. hmm.. jeg skal undlade at skrive en større roman, men betaler i andre de penge ?.. jeg gids ikke "handle" om prisen.. såfremt pigen mener det er hvad det skal koste er det jo hendes valg, lige som det så er mit valg at sige nej tak... 

 

NÅ.. tror bare jeg vil holde mig til thai massage og proffer.. :-))

 

PS: Har undladt at fortælle om alle russerne der skriver... suk med suk på altså.. 

enig i at der er nogle der er helt vilde, en villle have 10000 kr for en lang aften , eller 3000 for at spise middag, men 1500 til 2000 er ok , du skal selv starte med at sige

hvad du vil give, så ender du måske mere fornuftigt
men ja det kan nok være enklere, og der er sgu mange afbud, havde en aftale i går, og pludseligt skulle jeg komme til hende , da hun skulle afsted snart og mødes med familie og så blev det alligevel ikke til noget , sådan er det nok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal jeg forstå på De Herrer, at der er mere besvær forbundet med disse "almindelige" kvinder? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 7 minutter siden:

Skal jeg forstå på De Herrer, at der er mere besvær forbundet med disse "almindelige" kvinder? 

 

ja det er der klart , mere besvær
men også fine oplevelser med sjover umiddelbare kvinder , en er lige blevet side 9 pige kan jeg se, nævner ingen navne, men hende har jeg f eks

set næsten 10 gange, med en pause på over et år, sidst, om eftermiddagen nytårsaften et lille hyggeligt nytårs knald og snak om hvad vi skulle om aftenen
men har du overhovedet fået erfaring der fra nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 6 minutter siden:

Side 9,i dag?

det vil være indiskret at sige , men nej 

men lidt sjovt selvfølgeligt at de søde læber har modtaget en ladning i ny og næ og de bryster er håndteret hårdt ) 
det er vist et trofæ , kan man kalde det

kan få aftaler med hende når jeg vil , har stadig hendes nummer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej. Jeg tænker meget på det. Men ville meget gerne høre fra jer andre først. Jeg søger en kvinde som jeg kan have fast. Gider ikke flere for på den måde bliver sex bare bedre. Altså at man udvikler sig. Men måske skulle jeg bare hoppe ud i det. Hvad er det nu det koster. Kan man prøve bare en måned

Del dette indlæg


Link til indlæg

@trold2 Er IKKE misundelig.. Haha jo gu er jeg det. Det da mega vildt at knalde en side9pige. 

 Apropos trofæ. Så skriver jeg datoer, og huskenoter hver gang jeg knalder en, også med massage som kun er med 'happy ending'

Ville ønske jeg havde gjort det hele mit liv. Altså siden jeg var 15. 

Har skrevet en liste over de adresser jeg har været på igennem tiden, men kan ikke huske hvor mange jeg har knaldet på hver adresse. Eller dato. Lavede først listen for et par år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 10 minutter siden:

@trold2 Er IKKE misundelig.. Haha jo gu er jeg det. Det da mega vildt at knalde en side9pige. 

 Apropos trofæ. Så skriver jeg datoer, og huskenoter hver gang jeg knalder en, også med massage som kun er med 'happy ending'

Ville ønske jeg havde gjort det hele mit liv. Altså siden jeg var 15. 

Har skrevet en liste over de adresser jeg har været på igennem tiden, men kan ikke huske hvor mange jeg har knaldet på hver adresse. Eller dato. Lavede først listen for et par år siden. 

griner ja det er det da lidt, men der er nu mange som har haft hende som trofæ, fandt ud af det her , at hun gik på hotel med en dagen efter vi havde været sammen i påske sidste år

men de er ok hun er en nysgerrig pige, og har nok set en stivert eller to )
ja har også optegnelser fra de jeg har mødt , dog ikke hvor mange gange , lidt samler er man vel, jeg tænker det er søde minder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror vi mænd tænker på andre måder end kvinderne. Jeg havde en gang en ret hed debat med en kvinde der absolut ikke ville være et trofæ. Det startede med, at hun og hendes veninde snakkede om en fyr de kendte, som havde en liste over de kvinder han ville knalde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stålmanden skrev, for 10 timer siden:

Forholdsvis meget tidsspilde. Eller også griber jeg det forkert an.. Igennem noget skriveri inden det så dukker frem til overfladen at det skal koste 3-5000 .. fordi " det er man værd".. hmm.. jeg skal undlade at skrive en større roman, men betaler i andre de penge ?.. jeg gids ikke "handle" om prisen.. såfremt pigen mener det er hvad det skal koste er det jo hendes valg, lige som det så er mit valg at sige nej tak... 

 

NÅ.. tror bare jeg vil holde mig til thai massage og proffer.. :-))

 

PS: Har undladt at fortælle om alle russerne der skriver... suk med suk på altså.. 

Måske du bare skulle acceptere, at vi kvinder har hver vores pris. Hvis i ikke vil betale, så synes jeg i skal smutte videre til en anden. Noget af det mest nedværdigende for mig ihvertfald er når en mand vil presse mine priser ned. :(

Held og lykke og God Påske :rolleyes:

Vh

StudineMILF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...