Oldie 200 Skrevet 7. April, 2017 Hej Jeg blev lidt provokeret og inspireret af en lidt overophedet (og langt under lavmålet) debat andet sted på Eroguide https://www.eroguide.dk/forum/topic/71658-bdsm-events/#comment-596134 hvor en domina begynder at nedgøre en anden domina's udseende. Personligt går jeg mere op i dominaens evner, empati og fantasi frem for hendes udseende. Det jeg mener, hvis vi skal sætte sagen på spidsen, hvis man tænder på at få en røvfuld, er det vel dominaens evne til at ramme og holde kontakt der er afgørende, fremfor om hun er smuk efter en eller anden norm og om hun er ung eller gammel. Alle nyder selvfølgelig noget smukt at se på, men er det ikke vigtigere med en god oplevelse, end at have været sammen med en ung smuk domina, der ikke har de evner som den enkelte søger ? Jeg har igennem at langt liv besøgt mange, rigtig mange dominaer.. unge som gamle, smukke som grimme.. når jeg i dag sidder og tænker tilbage, så er resultatet at de bedste oplevelser har været hos et meget blandet udvalg af dominaer. Det samme gælder omgivelserne, den bedste oplevelse jeg nogensinde har haft med en domina, er pudsigt nok foregået på et hotelværelse, hvor der absolut ingen stemning af mørke, torturkammer eller mystik var at finde, men hold da helt op hvor jeg fik en på opleveren, dette netop fordi dominaen kunne sit kram og kemien var på plads. I min verden kunne den oplevelse have foregået hvor som helst og med en domina med et hvilken som helst udseende og alder, det var oplevelsen jeg gik efter, det er oplevelsen jeg husker i her i dag, en hel del år senere. Det må da vel være præstationen frem for udseendet, alder og omgivelser der gælder eller hvad mener i andre ? Oldie 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrenselv 27 Skrevet 7. April, 2017 Oldie skrev, for 15 minutter siden: Hej Jeg blev lidt provokeret og inspireret af en lidt overophedet (og langt under lavmålet) debat andet sted på Eroguide https://www.eroguide.dk/forum/topic/71658-bdsm-events/#comment-596134 hvor en domina begynder at nedgøre en anden domina's udseende. Personligt går jeg mere op i dominaens evner, empati og fantasi frem for hendes udseende. Det jeg mener, hvis vi skal sætte sagen på spidsen, hvis man tænder på at få en røvfuld, er det vel dominaens evne til at ramme og holde kontakt der er afgørende, fremfor om hun er smuk efter en eller anden norm og om hun er ung eller gammel. Alle nyder selvfølgelig noget smukt at se på, men er det ikke vigtigere med en god oplevelse, end at have været sammen med en ung smuk domina, der ikke har de evner som den enkelte søger ? Jeg har igennem at langt liv besøgt mange, rigtig mange dominaer.. unge som gamle, smukke som grimme.. når jeg i dag sidder og tænker tilbage, så er resultatet at de bedste oplevelser har været hos et meget blandet udvalg af dominaer. Det samme gælder omgivelserne, den bedste oplevelse jeg nogensinde har haft med en domina, er pudsigt nok foregået på et hotelværelse, hvor der absolut ingen stemning af mørke, torturkammer eller mystik var at finde, men hold da helt op hvor jeg fik en på opleveren, dette netop fordi dominaen kunne sit kram og kemien var på plads. I min verden kunne den oplevelse have foregået hvor som helst og med en domina med et hvilken som helst udseende og alder, det var oplevelsen jeg gik efter, det er oplevelsen jeg husker i her i dag, en hel del år senere. Det må da vel være præstationen frem for udseendet, alder og omgivelser der gælder eller hvad mener i andre ? Oldie Vil giv dig ret. Jeg går selv mere efter deres evner osv, frem for hvordan de ser ud, men desvære, er der mange der KUN går efter hvordan man skal se ud 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sydfyr43 Skrevet 7. April, 2017 jeg går også efter deres evner, men samtidig er en domina en moden kvinde, gerne med lidt med former, i min verden.. men vi er jo alle forskellige.. og heldigvis for det da.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playfull 97 Skrevet 7. April, 2017 Udseendet betyder noget for mig, ikke at hun skal være 20 eller 50 år, ikke om hun er smuk eller køn, tyk eller tynd, men om hun udtrykker selvtillid, at hvile i sig selv. I min verden, skal hun overstråle alt, når jeg træder ind af døren, få mig til at miste pusten. Det har Ilona, Anni og Medea gjort, og de er vel de diametrale modsætninger. Bare lige for god ordens skyld, jeg har intet ondt at sige om DominaS, bare den måde huset håndterede sagen på, jeg ved ikke, om gæsten/slave1 eksistere eller ikke, men de indlæg han/hun har leveret her, ødelagde min lyst til, at besøge 2, af de smukkeste dominaer i Danmark! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DominaS Skrevet 7. April, 2017 Jeg kan ikke bekymre mig om diverse dårlige anmeldelser, kritik af Mig som Domina, ellers grove indlæg. Jeg forholder Mig til de fantastiske oplevelser Jeg har og har haft i dette univers. Jeg er Mig selv og Jeg siger fra hvis der er noget som ikke passer Mig. Især hvis jeg føler Mig uretfærdigt behandlet. Jeg har ikke tænkt mig at please samtlige EG brugere. Hverken mænd eller kvinder, for at de skal besøge Mig. Jeg ved der er masser som benytter sig af denne strategi, men Jeg nægter at give efter hvis jeg er uenig eller føler Mig uretfærdigt behandlet. Mine slaver/"besøgende"ved hvad Jeg står for og hvordan Jeg er som person. Jeg har intet kendskab til overståne bruger"gæsten/den anden bruger". Selvfølgelig er det en skam at vedkomne sætter Mig i dårligt lys, men det kan Jeg ikke bruge til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 7. April, 2017 DominaS skrev, for 27 minutter siden: Jeg kan ikke bekymre mig om diverse dårlige anmeldelser, kritik af Mig som Domina, ellers grove indlæg. Jeg forholder Mig til de fantastiske oplevelser Jeg har og har haft i dette univers. Jeg er Mig selv og Jeg siger fra hvis der er noget som ikke passer Mig. Især hvis jeg føler Mig uretfærdigt behandlet. Jeg har ikke tænkt mig at please samtlige EG brugere. Hverken mænd eller kvinder, for at de skal besøge Mig. Jeg ved der er masser som benytter sig af denne strategi, men Jeg nægter at give efter hvis jeg er uenig eller føler Mig uretfærdigt behandlet. Mine slaver/"besøgende"ved hvad Jeg står for og hvordan Jeg er som person. Jeg har intet kendskab til overståne bruger"gæsten/den anden bruger". Selvfølgelig er det en skam at vedkomne sætter Mig i dårligt lys, men det kan Jeg ikke bruge til noget. Nu er det sådan set ikke dig han kommenterer, hvis du ellers lige læsere nærmere efter. Han bruger bare tråden som eksempel og til at reflektere over om udseende betyder noget i valg af dom (og vel sagtens også i valg af så meget andet her i livet) Men du føler dig måske truffet på et eller andet plan?? Det virker nemlig sådan !! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldie 200 Skrevet 7. April, 2017 Playfull skrev, 1 time siden: Udseendet betyder noget for mig, ikke at hun skal være 20 eller 50 år, ikke om hun er smuk eller køn, tyk eller tynd, men om hun udtrykker selvtillid, at hvile i sig selv. I min verden, skal hun overstråle alt, når jeg træder ind af døren, få mig til at miste pusten. Det har Ilona, Anni og Medea gjort, og de er vel de diametrale modsætninger. Bare lige for god ordens skyld, jeg har intet ondt at sige om DominaS, bare den måde huset håndterede sagen på, jeg ved ikke, om gæsten/slave1 eksistere eller ikke, men de indlæg han/hun har leveret her, ødelagde min lyst til, at besøge 2, af de smukkeste dominaer i Danmark! Jeg er meget enig i din definition af det med udtryk. Af de tre nævnte kan jeg kun tale med om Ilona og Medea, de er vidt forskellige af type. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldie 200 Skrevet 7. April, 2017 DominaS skrev, for 47 minutter siden: Jeg kan ikke bekymre mig om diverse dårlige anmeldelser, kritik af Mig som Domina, ellers grove indlæg. Jeg forholder Mig til de fantastiske oplevelser Jeg har og har haft i dette univers. Jeg er Mig selv og Jeg siger fra hvis der er noget som ikke passer Mig. Især hvis jeg føler Mig uretfærdigt behandlet. Jeg har ikke tænkt mig at please samtlige EG brugere. Hverken mænd eller kvinder, for at de skal besøge Mig. Jeg ved der er masser som benytter sig af denne strategi, men Jeg nægter at give efter hvis jeg er uenig eller føler Mig uretfærdigt behandlet. Mine slaver/"besøgende"ved hvad Jeg står for og hvordan Jeg er som person. Jeg har intet kendskab til overståne bruger"gæsten/den anden bruger". Selvfølgelig er det en skam at vedkomne sætter Mig i dårligt lys, men det kan Jeg ikke bruge til noget. Vil du ikke nok undlade at køre denne debat af sporet, det ville være rart.. tak.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldie 200 Skrevet 7. April, 2017 sydfyr43 skrev, for 2 timer siden: jeg går også efter deres evner, men samtidig er en domina en moden kvinde, gerne med lidt med former, i min verden.. men vi er jo alle forskellige.. og heldigvis for det da.. Kan sagtens følge dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DominaS Skrevet 7. April, 2017 Oldie skrev, for 9 minutter siden: Vil du ikke nok undlade at køre denne debat af sporet, det ville være rart.. tak.. Åben øjnene og læs. Mit navn bliver netop kommenteret i en kommentar i denne tråd. Så selvfølgelig går jeg ind og kommentere ! Undskyld mig.. Har I ikke et liv udover at sidde på EG? Det virker ikke sådan. I kan skrive så tosset I vil, Jeg forlader denne tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DominaS Skrevet 7. April, 2017 (edited) DK fyr 34 skrev, for 34 minutter siden: Nu er det sådan set ikke dig han kommenterer, hvis du ellers lige læsere nærmere efter. Han bruger bare tråden som eksempel og til at reflektere over om udseende betyder noget i valg af dom (og vel sagtens også i valg af så meget andet her i livet) Men du føler dig måske truffet på et eller andet plan?? Det virker nemlig sådan !! Du er da bare med i samtlige tråde herinde "Gigolo". Hvad har du overhovedet at gøre med Dominaer siden du kan udtale dig så skråsikker i samtlige tråde. Jeg har desværre andre ting at lave en fredag aften end at sidde og chatte med jer. så hyg jer Redigeret 7. April, 2017 af DominaS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldie 200 Skrevet 7. April, 2017 (edited) DominaS skrev, for 26 minutter siden: Åben øjnene og læs. Mit navn bliver netop kommenteret i en kommentar i denne tråd. Så selvfølgelig går jeg ind og kommentere ! Undskyld mig.. Har I ikke et liv udover at sidde på EG? Det virker ikke sådan. I kan skrive så tosset I vil, Jeg forlader denne tråd. Tak.. så kan vi måske komme tilbage til emnet. Redigeret 7. April, 2017 af Oldie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 7. April, 2017 DominaS skrev, 1 time siden: Du er da bare med i samtlige tråde herinde "Gigolo". Hvad har du overhovedet at gøre med Dominaer siden du kan udtale dig så skråsikker i samtlige tråde. Jeg har desværre andre ting at lave en fredag aften end at sidde og chatte med jer. så hyg jer Ja men så hyg du dig......vi klarer os nok. Men apropos dominaer, så ved jeg hvad jeg snakker om. Men det ved du tydeligvis ikke. En sand domina skal have 200 % selvkontrol. Har hun ikke det, overser hun for nemt de små næsten usynlige tegn på at hun er gået over slavens egen grænse.........en domina skal nemlig kunne fornemme hvor slavens yderste grænse går og helst før slaven selv fornemmer det!! Formår hun ikke det vælter korthuset...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playfull 97 Skrevet 8. April, 2017 DK fyr 34 skrev, for 14 timer siden: Ja men så hyg du dig......vi klarer os nok. Men apropos dominaer, så ved jeg hvad jeg snakker om. Men det ved du tydeligvis ikke. En sand domina skal have 200 % selvkontrol. Har hun ikke det, overser hun for nemt de små næsten usynlige tegn på at hun er gået over slavens egen grænse.........en domina skal nemlig kunne fornemme hvor slavens yderste grænse går og helst før slaven selv fornemmer det!! Formår hun ikke det vælter korthuset...... Og endnu bedre, hvis hun ved, hvornår grænsen kan skubbes. Der er intet bedre, end lige at flytte sin grænse, men det er en farlig balancegang, som ikke kan anbefales til uerfarne dominaer! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
traellen 9 Skrevet 15. Maj, 2017 Hej Oldie Tak fordi du har startet denne tråd. Denne tråd er interessant på flere måder: For det første, viser et indlæg, hvordan debatøren reagerer, og for mig, hvorfor jeg ikke skal pleje omgang med vedkommende, da denne nok ikke har selvkontrol nok til at at man i alle tilfælde kan være sikker på at personen kan læse sine medmennesker, og den type holder jeg afstand til. Den anden interessante vinkel, er at læse hvordan andre mener at en Domina ser ud, jeg har i nabolaget af 30-35 års erfaring, og min "drømmedomina" har skiftet udseende flere gange indtil nu, hvor det ikke er det man kan se på et foto, eller på en dåbsattest der afgør om jeg "ser" en rigtig domina, snarere er det udstråling, personlighed, og empati, samt sikkert flere andre parametre, som jeg ikke har gjort mig klart, men som påvirker min underbevisthed, og derfor mit valg af domina. Bare trist at der ikke er flere Dominagæster der har givet deres besyv med om hvordan deres "drømmedomina" er, men måske kommer det, nu hvor de højeste bølger har lagt sig i denne tråd. Ydmygst traellen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
downunder 82 Skrevet 16. Maj, 2017 DK fyr 34 skrev, den 7/4/2017 at 21:38: Ja men så hyg du dig......vi klarer os nok. Men apropos dominaer, så ved jeg hvad jeg snakker om. Men det ved du tydeligvis ikke. En sand domina skal have 200 % selvkontrol. Har hun ikke det, overser hun for nemt de små næsten usynlige tegn på at hun er gået over slavens egen grænse.........en domina skal nemlig kunne fornemme hvor slavens yderste grænse går og helst før slaven selv fornemmer det!! Formår hun ikke det vælter korthuset...... Jeg er stolt over og taknemmelig for at dele forum med en, der har monopol på at vide, hvordan "en sand domina" skal være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
downunder 82 Skrevet 16. Maj, 2017 Herrenselv skrev, den 7/4/2017 at 16:08: Vil giv dig ret. Jeg går selv mere efter deres evner osv, frem for hvordan de ser ud, men desvære, er der mange der KUN går efter hvordan man skal se ud Hvorfor desværre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
serviceM 240 Skrevet 17. Maj, 2017 Udseendet på en dejlig, sexet og ikke mindst kompetent Domina kan jo variere en hel del. For mig er det hendes udstråling, hendes selvtillid, og den måde Hun fører sig frem på, som tæller. Hun skal hvile i sig selv. Kontrolleret, afslappet og med en naturlig myndighed og attitude. Hun er rank og stolt. Ikke fordi Hendes rolle kræver det, men fordi sådan ER Hun bare. Og Hun kunne naturligvis ikke finde på at skræppe op i diverse debatter herinde. Den slags er både uværdigt og useriøst, og Hun er klog nok til at vide, at ingen kan vinde. I Hendes annoncer står der selvfølgelig heller ikke "den smukkeste" og lignende sludder, der oftest kommer fra usikre kvinder, som ihærdigt forsøger at promovere sig selv i en påtaget rolle, som ikke rigtig passer med indholdet. Desværre er der en del af disse wannabe-dominaer. Jeg har gennem årene desuden konstateret, at en sådan Domina ikke reklamerer ret meget. Hendes omdømme gør det unødvendigt, og Hun vil hellere arbejde kvalitativt på den lange bane, end have mange gæster "i dag". Paradoksalt - men alligevel logisk nok - resulterer det i, at disse ægte Dominaer altid har travlt, selv om de i stigende grad reklamerer yderst sporadisk. mvh sM 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldie 200 Skrevet 18. Maj, 2017 serviceM skrev, for 18 timer siden: Udseendet på en dejlig, sexet og ikke mindst kompetent Domina kan jo variere en hel del. For mig er det hendes udstråling, hendes selvtillid, og den måde Hun fører sig frem på, som tæller. Hun skal hvile i sig selv. Kontrolleret, afslappet og med en naturlig myndighed og attitude. Hun er rank og stolt. Ikke fordi Hendes rolle kræver det, men fordi sådan ER Hun bare. Og Hun kunne naturligvis ikke finde på at skræppe op i diverse debatter herinde. Den slags er både uværdigt og useriøst, og Hun er klog nok til at vide, at ingen kan vinde. I Hendes annoncer står der selvfølgelig heller ikke "den smukkeste" og lignende sludder, der oftest kommer fra usikre kvinder, som ihærdigt forsøger at promovere sig selv i en påtaget rolle, som ikke rigtig passer med indholdet. Desværre er der en del af disse wannabe-dominaer. Jeg har gennem årene desuden konstateret, at en sådan Domina ikke reklamerer ret meget. Hendes omdømme gør det unødvendigt, og Hun vil hellere arbejde kvalitativt på den lange bane, end have mange gæster "i dag". Paradoksalt - men alligevel logisk nok - resulterer det i, at disse ægte Dominaer altid har travlt, selv om de i stigende grad reklamerer yderst sporadisk. mvh sM Sådan.. Det kan vist ikke siges/skrives meget bedre., tak. Mvh Oldie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldie 200 Skrevet 18. Maj, 2017 traellen skrev, den 15-05-2017 at 23:34: Hej Oldie Tak fordi du har startet denne tråd. Denne tråd er interessant på flere måder: For det første, viser et indlæg, hvordan debatøren reagerer, og for mig, hvorfor jeg ikke skal pleje omgang med vedkommende, da denne nok ikke har selvkontrol nok til at at man i alle tilfælde kan være sikker på at personen kan læse sine medmennesker, og den type holder jeg afstand til. Den anden interessante vinkel, er at læse hvordan andre mener at en Domina ser ud, jeg har i nabolaget af 30-35 års erfaring, og min "drømmedomina" har skiftet udseende flere gange indtil nu, hvor det ikke er det man kan se på et foto, eller på en dåbsattest der afgør om jeg "ser" en rigtig domina, snarere er det udstråling, personlighed, og empati, samt sikkert flere andre parametre, som jeg ikke har gjort mig klart, men som påvirker min underbevisthed, og derfor mit valg af domina. Bare trist at der ikke er flere Dominagæster der har givet deres besyv med om hvordan deres "drømmedomina" er, men måske kommer det, nu hvor de højeste bølger har lagt sig i denne tråd. Ydmygst traellen Jeg kan fint følge dig. Min drømmedomina har bestemt også skiftet udseende mange gange.. Men det er jo i sidste ende således, at vi alle har vores forskellige fantasier/ønsker, nogle tænder på en "amazon woman", der måske fremstår som fysisk og psykisk stærk kvinde, andre tænder måske på den lille (måske unge modelagtige) spirrevip, der med sin intelligens kan dirigerer dig frem til det ønskede resultat selv om hun fysisk er dig totalt underlegen. Eller måske den ældre tandløse matrone på 150 kilo.. Ingen af dem er forkerte, det handler blot om øjnene der ser, fantasierne og ikke mindst kemi. Igennem forskellige stadier af mit liv og lyster har jeg mødt et bredt og repræsentativt udvalg af (for mig) gode dominaer. Jeg er en nysgerrig sjæl, jeg har besøgt mange af ren og skær nysgerrighed, min nysgerrighed bliver vækket når jeg f.eks. ser en domina annoncere på en måde der virker seriøs.. Det er oftest annonceteksten der trigger mig, men det er da også hændt at billeder har været et godt lokkemiddel. I tilfælde hvor det er billeder der har vakt min nysgerrighed, så har det sjældent været på dominaens udseende, men derimod påklædningen samt evt. udstyr/redskaber, ud fra hvilke jeg vurderer f.eks. kvaliteten af legetøjet. Kendere kan jo hurtigt vurdere om det er en plastikpisk eller en kvalitets læderpisk osv. Den ægte domina bruger kun det bedste. Mvh Oldie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 290 Skrevet 22. Maj, 2017 Min drømmedomina? Tjae.. Drømme og virkelighed hænger sjældent sammen. Ofte drømmer man om ungt kød, om lange ben og en smuk krop. Men den absolut bedste der nogensinde har domineret mig var det modsatte! Gætter på hun var tættere på de 50 end på de 30.. Hendes krop var ikke i nærheden af småbuttet, hun var overvægtig. (noget jeg normalt slet ikke tænder på) Men hun overtalte mig til at prøve da jeg først stod der.. Tilbød at jeg kunne få de første fem minutter gratis Lovede mig at hvis jeg ville fortælle lidt om hvad jeg tænder på ville hun kunne få skovlen så meget under mig at jeg med garanti ville tigge hende om at fortsætte når de første fem minutter var gået. Det lykkedes til fulde! Jeg havde ikke en chance og kom (yep) tilbage gang efter gang til hende. En god domina handler om kemi, indføling og kompetence! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman2000 51 Skrevet 22. Maj, 2017 Oldie skrev, den 7/4/2017 at 15:51: Hej Jeg blev lidt provokeret og inspireret af en lidt overophedet (og langt under lavmålet) debat andet sted på Eroguide https://www.eroguide.dk/forum/topic/71658-bdsm-events/#comment-596134 hvor en domina begynder at nedgøre en anden domina's udseende. Personligt går jeg mere op i dominaens evner, empati og fantasi frem for hendes udseende. Det jeg mener, hvis vi skal sætte sagen på spidsen, hvis man tænder på at få en røvfuld, er det vel dominaens evne til at ramme og holde kontakt der er afgørende, fremfor om hun er smuk efter en eller anden norm og om hun er ung eller gammel. Alle nyder selvfølgelig noget smukt at se på, men er det ikke vigtigere med en god oplevelse, end at have været sammen med en ung smuk domina, der ikke har de evner som den enkelte søger ? Jeg har igennem at langt liv besøgt mange, rigtig mange dominaer.. unge som gamle, smukke som grimme.. når jeg i dag sidder og tænker tilbage, så er resultatet at de bedste oplevelser har været hos et meget blandet udvalg af dominaer. Det samme gælder omgivelserne, den bedste oplevelse jeg nogensinde har haft med en domina, er pudsigt nok foregået på et hotelværelse, hvor der absolut ingen stemning af mørke, torturkammer eller mystik var at finde, men hold da helt op hvor jeg fik en på opleveren, dette netop fordi dominaen kunne sit kram og kemien var på plads. I min verden kunne den oplevelse have foregået hvor som helst og med en domina med et hvilken som helst udseende og alder, det var oplevelsen jeg gik efter, det er oplevelsen jeg husker i her i dag, en hel del år senere. Det må da vel være præstationen frem for udseendet, alder og omgivelser der gælder eller hvad mener i andre ? Oldie Du skal kunne forelske dig en anelse, i din Domina/Herskerinde! Hun skal have empati, kemien skal være i top! Har også været rundt om blokken, mødt Djævelske Dominerende Ilga, Miss Medea, Maria og private unge Domina Wannabe! + 100 mere, igennem en hel del år. Efter min mening skal De skal være tændte, liderlige, nyde deres unikke mulighed og ville dominere og lege med deres slave, som stiller sin sjæl til hendes rådighed! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 756 Skrevet 23. Maj, 2017 Gentleman2000 skrev, for 12 timer siden: Du skal kunne forelske dig en anelse, i din Domina/Herskerinde! Hun skal have empati, kemien skal være i top! Har også været rundt om blokken, mødt Djævelske Dominerende Ilga, Miss Medea, Maria og private unge Domina Wannabe! + 100 mere, igennem en hel del år. Efter min mening skal De skal være tændte, liderlige, nyde deres unikke mulighed og ville dominere og lege med deres slave, som stiller sin sjæl til hendes rådighed Så fint og korrekt formuleret Gentleman2000. Kunne ikke have gjort det så fint selv. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 24. Maj, 2017 DominaS skrev, den 7/4/2017 at 20:16: Du er da bare med i samtlige tråde herinde "Gigolo". Hvad har du overhovedet at gøre med Dominaer siden du kan udtale dig så skråsikker i samtlige tråde. Jeg har desværre andre ting at lave en fredag aften end at sidde og chatte med jer. så hyg jer Hende DominaS virker som en meget hidsig person med en meget kort lunde. Måske det er godt for en domina, men ikke en jeg har lyst til at have noget med at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 756 Skrevet 24. Maj, 2017 Aalborg Look lad os holde os til trådens emne. Og ikke tænde den korte lunte 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg