Hop til indhold
Gæstens

Bdsm events

Recommended Posts

Er der andre end mig,  der overvejer at deltage i 

"XXX hardcore slavesammenføring"  i Amazing Phoenix? 

Jeg kan se på 1stclassdomnas hjemmeside at hun er en smuksak. 

Klikkede på hendes link til 

Www.danishfemdom.com 

Og der kan man se trailere. 

Jeg er godt nok ikke så hardcore som nogle af de slaver i filmene. 

Så jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med deres events?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gæstens

Du må have en meget dårlig hukommelse, siden du spørger efter du har skrevet indlæg og anmeldelser, af du har deltaget i deres event og har besøgt 1klas.dom

Så dit indlæg er vist mere en reklame end et spørgsmål?

Er hele husets kunder blevet sendt herind for at reklamere?:P

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS

Har du virkelig ikke andet at lave en at sidde og lege politi herinde? Det er vist det man har admin til herinde.

Desuden er det jo ikke raketvidenskab at se at 1st Class Domina er en af de smukkeste i branchen og tydeligvis kan sit kram ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det er heller ikke raketvidenskab at dit indlæg intet har med stregen at gøre, unge dame!

I øvrigt anfægter jeg overhovede ikke førstekl. dom evner, eller for den sags skyld udseende ( for gæstens, må det alligevel ikke have været ret godt, for han må have billeder at støtte sig til iflg. hans indlæg. trods han hævder inde for samme time, han skriver sit indlæg, at have besøgt hende)  for jeg aner det ikke, hvorfor skulle jeg? hun er jo bare en i jeres fælles bordel.:D

 

 

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS

Det kan godt være at du driver bordel. Men Amazing Phoenix er så langt fra et bordel som man overhovedet kan komme. Det er dog en anden diskussion som du næppe er kvalificeret til at tage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå da, der sidde du vist og udtaler dig om noget du slet ikke ved noget om, men det vil jeg da gerne høre om?

Kom lad mig høre?

Hold da op, jeg føler mig lige pludselig meget overkvalificeret.

Jeg venter spændt , som en paraply...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS

På den anden side, er det underholdende at se dig kommentere på samtlige indlæg af anmeldelser ude fra Domicilet. 

Selvfølgelig er det trist når man ikke har ligeså fede lokaler som andre. Det gør da også en smule ondt når man heller ikke kan følge med udsensmæssigt. Jeg er muligvis dum og naiv, at jeg overhovedet gider diskutere med en gammel strigle som dig - og min "bordel Mutter" vil nok råde mig til at lade være;)

 I virkeligheden fortæller det os alle sammen, nye som erfarne hvor tarvelige kvinder bliver når de får en smule modstand. Fred være med folk som dig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I den ene kommentar er Amazing Phoenix lagt fra et bordel og i den næste kommentar fra DominaS drives stedet af en bordelmutter. Så er forvirringen total. Heksen er en erfaren kvinde, som har fornøjet mangen mandlig slave 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gæstens. 

For at svare på dit spørgsmål. 

Nej jeg har ikke deltaget i deres events,  men jeg overvejer det meget. 

Nogen der ved hvordan de event foregår? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...