Hop til indhold
Extinguisher

Lust, Testo og Marcus er fake-anmeldere

Recommended Posts

og forlader derfor også EG.

Vi kan ikke undgå at gøre opmærksom på at rigtig mange anmeldelser af Thaimiljøet i Vejle/Fredericia det sidste lange tid har været oprettet af en lille gruppe plattenslagere og svindlere. Især centreret om, men ikke udelukkende til Yen i Vejle, Amata i Vejle, Thong i Vejle, Nara Vejle, Ann & Bee Fredericia

EG's kerneydelse er troværdige anmeldelser. Normalt lader vi "Nåde gå for ret"  m.h.t. stederne - fordi de fake anmeldelser oftest bare er et eller andet forelsket fjols der agerer "hvid ridder" - men i ovennævnte tilfælde er det så massivt og med s mange massøser at der må være forbindelser til ejerkredsene

Vi skal være de første til at beklage at det er lykkedes at poste så mange falske anmeldelser - det er påfaldende organiseret og orkestreret. 

Det må være op til den enkelte om han på den baggrund vil besøge de steder der er meget omtalt i thai-trådene Jylland.  Vi kan dog kun anbefale en vis forsigtighed med at besøge, da der er rimelig begrundet mistanke om at en betydelig del er systematiseret svindel

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man skulle tro at Thaimiljøet er lidt presset, siden der skulle være behov for at lave specielt mange fake-anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yo.

Jeg er ikke  fake, og jeg har faktisk kun godt at sige om Yen i Vejle. 

Jeg har ikke aktier eller lignende i stedet, men jeg er altid blevet behandlet fint der, specielt af June som er der for tiden. 

De negative historier jeg har læst om stedet, er ikke noget jeg har oplevet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...