Hop til indhold
il.gallo

GP-alder ctr faktisk alder

Recommended Posts

Kunne man forestille sig nogen lyve sig ældre? bare en tanke er den en fordel at lyve sig yngre, hvorfor ikke bare være ærlig. Jeg har endnu ikke hørt nogen argumenter fra piger hvorfor de lyver sig yngre.

det betyder ikke alverden for mig men et par gange har jeg mødt nogen hvor jeg tænker hvis du er 26, så er jeg kejseren af Kina, hvilket er lidt svært. Eller var lidt flabet engang hvor jeg sagde til en pige du har vist været 21 år i et par år eller 3 efterhånden. har også sagt henkastede du er meget moden af din alder, underforstået du er ikke 21, det var du engang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 18 minutter siden:

Jeg har endnu ikke hørt nogen argumenter fra piger hvorfor de lyver sig yngre.

 

Hvis du læser lidt i tidligere tråde, vil du kunne læse nogenlunde følgende forklaringer. Om det er bullshit eller ej, må du selv vurdere

1) Det er den alder de fleste vurderer mig til. For jeg ser bare yngre ud end mine jævnaldrende

2) Det er noget klinikmutter har bestemt

3) Alle snyder med deres alder, så hvis jeg skrev min rigtige alder f.eks 40, så ville alle tro at jeg var 50+

4) Jeg gør det for at tiltrække mænd, der ikke alle er markant ældre end mig

5) De ydelser jeg tilbyder, fungere bedst for mændene, hvis jeg har den opgivne alder

6) Jeg er meget ungdommelig af sind

7) Det burde være ok, hvis jeg bare selv synes jeg kan leve op til alderen. 

8) Kan måske godt se problematikken, men det er jo noget tidligere glædespiger har fundet på

9) En kvindes sprødhed vurderes af mænd ud fra alder

10) Det er vel reelt ligemeget - Det er vel pigen i besøger - Så er hun et godt knald er alderen vel uvedkommende ?

11) Mænd kan bare godt lide at være sammen seksuelt med kvinder der er endda meget yngre end dem

12) Det gør ikke så meget, mændene vender jo ikke om i døren, hvis de fornemmer at alderen ikke er helt korrekt

13) Det sammen med andre info er også for at beskytte os, således vi ikke så let opdages som privatpersoner

Listen kan foresættes i en uendelighed.  

Et eller andet sted har det jo nok indflydelse på antallet af henvendelser og besøg - siden at det er så udbredt. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kan jeg godt se, ud for det du skriver er der nok nogen som føler sig nærmest forpligtet til at lyve om deres alder. Man forholder sig til faktum og betingelser, nogen føler bare trop, de tænker sådan er det, jeg må hellere gå pænt og i takt og holde mig lige i gelledet.

Den svær kunst er at tænke, det kan godt være jeg skal gå i takt, men jeg vil hellere løbe gadedrengeløb. disse bliver der oftest set ned på, og med de mere frisindet med forundring og forbløffelse de tænker gud ja det er måske det der skal til hvis jeg skal blive lidt mere fri, jeg føler mig til trængt.

Jeg har det sådan fordi man kan, er det ikke ensbetydende med at man skal, fordi andre gør det, er det ikke ensbetydende med at jeg skal gøre det. Rebelskhed er nemt på papiret men meget kompliceret i praksis og kræver nærmest overmod, man skal spørge sig selv Hvorfor. et ord man ikke bryder sig om det vil hører du sige nå ja, nu du siger det så kan jeg godt se logikken, eller fordelen.

disse udskrevne regler, de findes alle steder alle vegne, og det er altid sådan er det i hvert fald blevet langt nemmere at gå med strømmen, det ser man helst gør man ikke det, står systemet med et hvis du ikke kan finde ud af det, så må vi hellere få dig placeret du er ikke i stand til det selv, så må vi hellere gøre det for dig. her værså artig en diagnose, så er det orden i vores verden.

Mange kvinder vælger måske branchen for at føle sig fri, men de glemmer at tænke på bagsiden af medajlen et liv i en illussion blandt andet at lyve sig yngre, det er rent business  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis alle ved, at de fleste piger er lidt ældre end det, der står i annoncerne, hvad er så problemet?

Redigeret af Gorm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gorm skrev, 1 time siden:

Hvis alle ved, at de fleste piger er lidt ældre end det, der står i annoncerne, hvad er så problemet?

Problemet er vel ikke større end når du ser et flot billede af en pige 29 år, og du ved første øjekast tænker "wow, ja sådan ser lækre piger på 29 år ud, skal du bare forstille dig, hvordan pigen ser ud når hun er tæt på 40".

Det er vel egentligt ikke noget problemet at udvælge på den måde ? ;) Eller du havde måske kun regnet med, at det var alderen der blev manipuleret med. Du kan da ret, når man nu ved det, handler det vel bare om, at sætte forventninger lidt ned i forhold til annonceringen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Problemet er vel ikke større end når du ser et flot billede af en pige 29 år, og du ved første øjekast tænker "wow, ja sådan ser lækre piger på 29 år ud, skal du bare forstille dig, hvordan pigen ser ud når hun er tæt på 40".

Det er vel egentligt ikke noget problemet at udvælge på den måde ? ;) Eller du havde måske kun regnet med, at det var alderen der blev manipuleret med. Du kan da ret, når man nu ved det, handler det vel bare om, at sætte forventninger lidt ned i forhold til annonceringen. 

Fint med det - men VÆGTEN skal også justeres ned til det faktiske og billederne skal være nogenlunde up to date og af pigen selv..!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige Sisse skrev, for 23 minutter siden:

Alle ved da at en GP har fødselsdag den 29 februar :P

Ja, og vågner hver morgen som jomfru 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kunne jo vende den lidt rundt

En pige har krav til vægt af gæsten, hvad nu hvis man lyver sig lettere end virkeligheden - det er da heller ikke iorden og vil sikkert medføre en "bortvisning"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 9/4/2017 at 15:46:

Eller du havde måske kun regnet med, at det var alderen der blev manipuleret med.

Er det et spørgsmål?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gorm skrev, for 4 minutter siden:

Er det et spørgsmål?

Eller du havde måske kun regnet med, at det var alderen der blev manipuleret med ? Nu kom der lige et spørgmåltegn efter.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var bare ikke helt sikker. ;-)'

Men svaret på dette ja/nej-spørgsmål må så være 'nej'.

Jeg ser dog ikke helt relevansen i at spørge, hvad jeg havde regnet med, da det jo ikke kan være den store nyhed, at aldersopgivelserne ikke er helt korrekte og mit indlæg ikke er udtryk for nogen overraskelse i forbindelse med opdagelsen heraf.

Jeg er langt over det punkt, hvor jeg 'regner med' og er nået til at vide. :)

Og jeg ser stadig ikke problemet - det kan simpelt hen kun være nybegyndere i branchen, der kan overraskes.

Jeg går selv efter det yngste segment og går derfor også efter de laveste aldersopgivelser - denne måde må alle kunne manøvrere på. Som alle andre ved jeg godt, at de laveste aldersopgivelser som regel ikke er ægte - men ved denne fremgangsmåde får man alt andet lige stadig fat i de yngste udbud, ikk'?

Hvad angår manipuleringer med vægten: vægten kan aldrig være en konstant - ellers skulle pigen veje sig hver dag.

Det her er (vel for de fleste) en form for interesse - hvis man ikke kan bruge den fornødne tid på sin interesse til at foretage chancebesøg og gå igen, hvis pigen ikke falder i éns smag, er det spørgsmålet om man har den rigtige interesse. Ligesom man skal være forberedt på at bruge mange penge på denne interesse, skal man også være forberedt på fejlbesøg og spildtid. Det er noget, man ved i forvejen - og man kan ikke sidde hjemme og lure alt af.

 

Redigeret af Gorm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, den Sunday, April 09, 2017 at 17:20:

Fint med det - men VÆGTEN skal også justeres ned til det faktiske og billederne skal være nogenlunde up to date og af pigen selv..!!!!

Altså på min profil står jeg vist til at veje 48 eller sådan noget.. Det har jeg lige godt aldrig vejet medmindre jeg var højgravid.. Hahaha.. 43-45 er mere realistisk men når man skriver 43 kan det virke afskrækkende fordi de færreste mænd lige tager min mangel på cm med i ligningen.. Eller måske gå de ud fra bmi som så ville sætte mig i den undervægtige kategori hvilket jeg bestemt ikke er.. Jeg har lidt til gården og gaden og ganske normalvægt med nogle varierende håndtag alt efter om min chokolade trang har kicked ind.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
JenniferRomantica skrev, for 58 minutter siden:

Jeg har lidt til gården og gaden og ganske normalvægt med nogle varierende håndtag alt efter om min chokolade trang har kicked ind.. Hahaha.. 

Såvel forsiden, som bagsiden af forsiden er da helt fine 

Det uanset om du skriver 48kg. eller 43 kg. - det bør enhver mand da kunne se for pokker...;)

De håndtag du beskriver har jeg ikke kunne få øje på, men det kan jo være fordi de kan klappes ind og ud, måske...:P

Sovs, og nu også chokolade - fy, fy, skamme JR...:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 minutter siden:

Såvel forsiden, som bagsiden af forsiden er da helt fine 

Det uanset om du skriver 48kg. eller 43 kg. - det bør enhver mand da kunne se for pokker...;)

De håndtag du beskriver har jeg ikke kunne få øje på, men det kan jo være fordi de kan klappes ind og ud, måske...:P

Sovs, og nu også chokolade - fy, fy, skamme JR...:D

 

Puha men de er der uanset.. Hahaha.. Som sagt varierer de i størrelse.. 

Jeg er en livsnyder what else can i say.? Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg
il.gallo skrev, den 2017-04-03 at 00:27:

Alder er for mig ikke vigtigt - kemi & god sex er til gengæld værd at gå efter.

Nu var det som nævnt også blot en udløber af en anden tråd...

Jeg er helt med på at der meget ofte skal tillægges moms, nogle gange også porto og ind imellem både mellem- og topskat også :shock:;)

Håller helt med! Jag känner GP (och kvinnor) som är välbehållna och fräscha och lätt går för att de är 27 fastän de i verkligheten är 42 och det finns de som ser ut som 42 fastän de i verkligheten är 27. En massa andra egenskaper än den nominella åldern är viktiga!

OCH det är inte alltid som åldern rundas av neråt! En GP eller SB som säger att hon är 18 kan i verkligheten vara 21-22, men hon kan också vara 14-17 år!!! Med andra ord så gäller det att se upp och som alltid i denna bransch använda eget omdöme!

En GP som jag känner fick rådet när hon var 18 att hellre säga att hon var 19 eller 20 för att undvika att attrahera de män som är ute efter "barely legal" eller som tror att de utnyttja de GP:er som är unga och troligtvis oerfarna.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Altså på min profil står jeg vist til at veje 48 eller sådan noget.. Det har jeg lige godt aldrig vejet medmindre jeg var højgravid.. Hahaha.. 43-45 er mere realistisk men når man skriver 43 kan det virke afskrækkende fordi de færreste mænd lige tager min mangel på cm med i ligningen.. Eller måske gå de ud fra bmi som så ville sætte mig i den undervægtige kategori hvilket jeg bestemt ikke er.. Jeg har lidt til gården og gaden og ganske normalvægt med nogle varierende håndtag alt efter om min chokolade trang har kicked ind.. Hahaha.. 

 

Chokolade ??næppe.  Sovs og kartofler din bonderæv <3

Men 43 kg! Wauw , med den kampvægt får du sgu da brændt noget energi af på arbejdet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lowmax skrev, 1 time siden:

 

Chokolade ??næppe.  Sovs og kartofler din bonderæv <3

Men 43 kg! Wauw , med den kampvægt får du sgu da brændt noget energi af på arbejdet. 

 

Og en god mør steak:wub:.. Uden mad og drikke dur helten ikke sagde min mutti åltins.. 

Når jeg kommer over de 45 så begynder jeg at bule ud alle de forkerte steder.. Hahaha.. Så det første mine teler siger "hvaaaa lille Jennifer.. Har du ikke taget lidt på.?".. Så ved jeg den er ved at være der og der skal trænes.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen/kvinden opgiver en alder i annoncen.

Hvis diskrepansen så er for stor når du mødes med hende er det bare at gå igen, om man skal sige hvorfor ved jeg ikke rigtigt, der er jo ikke nogen grund til at fornærme nogen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...