Hop til indhold
il.gallo

GP-alder ctr faktisk alder

Recommended Posts

Afledt af kommentar i en anden tråd kaster jeg lige denne ind her også...

Der kommenteres i den anden tråd på at Sexyclub har usædvanlig mange piger på 21 år!

Hmm - næppe... Men måske andelen  af yngre modeller er over gennemsnittet, hvorfor der er flere der stadig er på "startalder"?

Jeg ved det ikke, alternativt skulle de pynte marginalt mere end andre steder på alderen?

Det giver anledning til et helt andet spørgsmål...

Hvor stor forskel mellem faktisk alder og GP-alder er, skal vi sige, "acceptabel" før det skriger til himlen?

Det holder os jo ikke nødvendigvis væk, men på et tidspunkt bliver det patetisk.

Hvad er formlen på GP-alder?

Er der en konstant på 21 indtil 25-26 år, og herefter tillægges 1 GP-år for hvert 4. eller 5. år?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg har et par gange eller 10 deltaget i lignende tråde og indrømmer da gerne og blankt at jeg er 27 virkeligt.. Normalt så ved de fleste sexkøbere at der skal ligges moms oveni vores reklamerede alder.. Dette gør at hvis der stod 27 på hjemmesiden ville de fleste forvente at jeg var i start 30'erne - midt 30'erne.. Og så ville en del blive utrolig skuffede fordi jeg nok nærmere ligner en på 16 - 18 år.. I hvertfald når jeg skal ind på barer eller købe cigaretter.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tjaa il gallo, hvis du syntes den GP du er ved at købe en sex aftale med virker for gammel ifht.den annoncerede alder, så meddeler du at du ikke køber noget da du vurdere at den alder hun ha oplyst ikke passer, der er vel næppe nogen der kan se forskel på 21 år eller 22 år o.s.v. Men man kan sagtens se forskel på 21 år og så dereelle alder der er 36 år, male up eller ej, silicone eller ej. 

Du som kunde bestemmer om du vil lægge penge eller ej, og husk GP har også lov til at sige nej til dig, hvis du er for fed, eller gammel, eller......derfor når du reserverer tid, kan du spørge ind til om der er max alder og BMI på kunden, og er der det, må du selvkritisk vurdere om du er i hendes målgruppe...Det gælder nemlig begge vej at sige nej tak...alder fedme o.s.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkelig afsporing.

Men tilbage til emnet: jeg tror at tråd starter har fundet formlen, sådan som de fleste bruger den (uanset at der er undtagelser). 

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alder er for mig ikke vigtigt - kemi & god sex er til gengæld værd at gå efter.

Nu var det som nævnt også blot en udløber af en anden tråd...

Jeg er helt med på at der meget ofte skal tillægges moms, nogle gange også porto og ind imellem både mellem- og topskat også :shock:;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal det forstås som om I så bliver skuffede hvis alderen er den samme som i annoncen? Så regner I jo med at møde en der er 5-10 år ældre og synes måske jeg er for ung? (Er 21, står i annoncen) <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Sofiala, ingen bliver skuffede, hvis du skriver din alder, plus, minus et år eller to...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 7 timer siden:

Skal det forstås som om I så bliver skuffede hvis alderen er den samme som i annoncen? Så regner I jo med at møde en der er 5-10 år ældre og synes måske jeg er for ung? (Er 21, står i annoncen) <3

ha ha - du er sød....

Som sagt er alder bare et tal, og jeg er ikke en dag over lyvogtyve - lige indtil jeg får nærstuderet den vigende hårgrænse og særdeles gråsprængte skæg :D

Men du må planlægge et besøg i Kjøwenhavnstrup, så kan vi lave en kvantificeret vurdering <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo så udbredt, at man kan blive helt træt af argumentere for, at data i annoncer burde være korrekte. Et eller andet sted er systemet er nok opfundet ud fra nogle psykologiske effekter. Er man eksempelvis en voksen kvinde, der har passet på sin krop, så angiver man heller 38 år end 46, og det skyldes vel at mange mænd tænker at hende på 46 nok ser meget ældre ud end en på 38.  Nogle redigere ligeledes billederne således at klinikalderende svarer meget godt til det indtryk man får, når man kigger på billederne.

Er kvinden lækker og går man derfra med en god oplevelse, så betyder alderen jo ikke meget. Der hvor kæden falder af, er når gæstens forventning ikke opfyldes, men her er der så lige den lille psykologiske krølle, at mange tænker "Nu er jeg her, så lad os se om dette ikke går alligevel"  Så lidt groft kan man vel sige, at justering af fakta, skaber lidt mer forretning, og sat op imod de eventuelle brokkerier der kan følge med, må det kunne betale sig.

Om det så skulle være et problem, for de få kvinder der rent faktisk oplyser der rigtige alder. Der er næppe mange mænd der vil brokke sig over at pigen i virkeligheden er 38 og ikke 46 som man måske havde regnet sig frem til. 

Det der med de 21 og ikke 25, må jo handle om, at mange mænd bare ikke kan få det ungt nok. Reelt kan gutter over 40 sgu nok ikke se forskel på 21 og 25. 

Jeg pipper engang imellem, men har efterhåndet accepteret, at sådan er det nu engang :). Jeg går langt mere op i, om billederne afspejler hvad man kan forvente at møde. Via anmeldelser forsøger jeg så at danne mig et indtryk af, om det bare skal overstås eller om man kan forvente lidt indlevelse.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
il.gallo skrev, for 21 timer siden:

Hvad er formlen på GP-alder?

Konfidensinterval

Sp  betegner den poolede standardafvigelse, og det er her der muligvis kan snydes på vægten.:P:D

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, 1 time siden:

Det der med de 21 og ikke 25, må jo handle om, at mange mænd bare ikke kan få det ungt nok.

Har engang hørt denne udtalelse fra en ældre mand, som svar på det med alder.

"Jamen, er det ikke en kendt sag at sommerens første jordbær smager bedst"...

TheVoice skrev, 1 time siden:

 Reelt kan gutter over 40 sgu nok ikke se forskel på 21 og 25.

Nej, men de kan muligvis mærke det...:D

TheVoice skrev, 1 time siden:

Er kvinden lækker og går man derfra med en god oplevelse, så betyder alderen jo ikke meget.

Nemlig, Voice, det uanset om det er GP´er eller kvinder i almindelighed.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981
Sofiala skrev, for 12 timer siden:

Skal det forstås som om I så bliver skuffede hvis alderen er den samme som i annoncen? Så regner I jo med at møde en der er 5-10 år ældre og synes måske jeg er for ung? (Er 21, står i annoncen) <3

Du er faktisk 21? Gad vide, hvor mange glædespiger der reelt er på din alder. Kunne være spændende at vide ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981
JenniferRomantica skrev, for 23 timer siden:

Altså jeg har et par gange eller 10 deltaget i lignende tråde og indrømmer da gerne og blankt at jeg er 27 virkeligt.. Normalt så ved de fleste sexkøbere at der skal ligges moms oveni vores reklamerede alder.. Dette gør at hvis der stod 27 på hjemmesiden ville de fleste forvente at jeg var i start 30'erne - midt 30'erne.. Og så ville en del blive utrolig skuffede fordi jeg nok nærmere ligner en på 16 - 18 år.. I hvertfald når jeg skal ind på barer eller købe cigaretter.. Hahaha.. 

Ser du SÅ ung ud? Fuck.nu.af. Du forstår ikke, hvor meget jeg tænder på den tanke. Tror egentlig ikke, det ville være særligt frækt at knalde med en pige på 16-18 år, men der er ikke ret meget dårligt at sige om sådan en sprød teenagekrop - især ikke hvis der sidder et lidt mere erfarent hoved på den ;) @JenniferRomantica, jeg kæmper virkelig for at holde mig fra dig (det er lykkedes ok indtil videre, vil du nok sige, men det har sgu ikke været let!)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hvorfor holde sig fra Jeniffer ?  Hun er absolut et besøg værd, og super lækker at være sammen med og ja meget ungdommelig...Wow..

Del dette indlæg


Link til indlæg
martinn1981 skrev, for 40 minutter siden:

Ser du SÅ ung ud? Fuck.nu.af. Du forstår ikke, hvor meget jeg tænder på den tanke. Tror egentlig ikke, det ville være særligt frækt at knalde med en pige på 16-18 år, men der er ikke ret meget dårligt at sige om sådan en sprød teenagekrop - især ikke hvis der sidder et lidt mere erfarent hoved på den ;) @JenniferRomantica, jeg kæmper virkelig for at holde mig fra dig (det er lykkedes ok indtil videre, vil du nok sige, men det har sgu ikke været let!)

Argh.. Sprød og sprød.. Hahaha.. Som fortalt i andre tråde har jeg for mange børn til at kunne betegnes som sprød.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Argh.. Sprød og sprød.. Hahaha.. Som fortalt i andre tråde har jeg for mange børn til at kunne betegnes som sprød.. Hahaha..

Fint, så krummer du heller ikke i senge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981
JenniferRomantica skrev, for 38 minutter siden:

Argh.. Sprød og sprød.. Hahaha.. Som fortalt i andre tråde har jeg for mange børn til at kunne betegnes som sprød.. Hahaha..

Det er nu ikke det, de siger om dig ude i byen (=her på siden) ;) Jeg synes, alle skriver om en toptunet nipsekrop og en stram, lækker fisse (hvis jeg må være så direkte) ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
martinn1981 skrev, for 11 minutter siden:

Det er nu ikke det, de siger om dig ude i byen (=her på siden) ;) Jeg synes, alle skriver om en toptunet nipsekrop og en stram, lækker fisse (hvis jeg må være så direkte) ;) 

Min personlighed redder nok også en del stemmer hjem.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981
JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden:

Min personlighed redder nok også en del stemmer hjem.. Hahaha.. 

Men det ændrer vel ikke på at folk (også dem, der ikke er så heldige at få lov at knalde med dig) tager dig for at være 16-18 år bedømt på udseendet? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
martinn1981 skrev, for 2 timer siden:

Ser du SÅ ung ud? Fuck.nu.af. Du forstår ikke, hvor meget jeg tænder på den tanke. Tror egentlig ikke, det ville være særligt frækt at knalde med en pige på 16-18 år, men der er ikke ret meget dårligt at sige om sådan en sprød teenagekrop - især ikke hvis der sidder et lidt mere erfarent hoved på den ;) @JenniferRomantica, jeg kæmper virkelig for at holde mig fra dig (det er lykkedes ok indtil videre, vil du nok sige, men det har sgu ikke været let!)

Få det nu bare overstået :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981
TheVoice skrev, Lige nu:

Få det nu bare overstået :-P

Der burde jeg virkelig. Der er bare lige det der med at være utro... Har du haft fornøjelsen af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
martinn1981 skrev, for 1 minut siden:

Der burde jeg virkelig. Der er bare lige det der med at være utro... Har du haft fornøjelsen af hende?

Bare rolig @JenniferRomantica  er ikke de andre gæster utro :) Kom nu bare afsted med dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981
martinn1981 skrev, for 2 minutter siden:

Der burde jeg virkelig. Der er bare lige det der med at være utro... Har du haft fornøjelsen af hende?

Skulle måske ønske mig et free pass næste gang jeg har fødselsdag. Nogen der ved, hvor man køber sådan nogen? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981
TheVoice skrev, Lige nu:

Bare rolig @JenniferRomantica  er ikke de andre gæster utro :) Kom nu bare afsted med dig. 

Haha ;-) Det håber jeg da virkelig hun er - ellers har jeg jo ikke en chance 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...