Hop til indhold
Brutus

Bollefon

Recommended Posts

Nu kommer den 'nye' bollefon:

Nokia 3310

I opdateret udgave til 49 euro. Jeg skal nok ha' en når den kommer, for batteriet på den gamle Nokia (ikke 3310) er nær eol.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Brutus skrev, for 21 minutter siden:

Nu kommer den 'nye' bollefon:

Nokia 3310

I opdateret udgave til 49 euro. Jeg skal nok ha' en når den kommer, for batteriet på den gamle Nokia (ikke 3310) er nær eol.

Hvad er en bollefon ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Kamilla K skrev, for 1 minut siden:

Hvad er en bollefon ? 

 

En mobil som kæresten / konen ikke kender til, og som man bruger til frække aftaler :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg købte en Samsung i Bilka for 69 kr. Den gav jeg væk i sommers til den tjekkiske pige, jeg delte sommerferien med.

For en måned siden blev det så til en Swiss+one til 169 hos Elgiganten. Den har både et godt lille kamera og lommelygte indbygget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Vestegnen skrev, for 16 minutter siden:

En mobil som kæresten / konen ikke kender til, og som man bruger til frække aftaler :-)

Nåh okay - så må de herrer undskylde , at jeg forstyrrer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slow mover

Ja nogle gange drømmer man sig tilbage til den slags produkter, hvor Google ikke via deres algoritmer kan krydskombinere sig frem til al mulig viden, som man ikke ønsker at modtage eller sprede. Den bliver et hit lige som de Casio ure der også er set dukke op på folks håndled i senere tid.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Kamilla K skrev, for 4 minutter siden:

Nåh okay - så må de herrer undskylde , at jeg forstyrrer :) 

Du er altid velkommen:-)

Ps! Er dine fotos ægte ;-) 

Redigeret af Vestegnen
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 47 minutter siden:

Nu kommer den 'nye' bollefon:

Nokia 3310

I opdateret udgave til 49 euro. Jeg skal nok ha' en når den kommer, for batteriet på den gamle Nokia (ikke 3310) er nær eol.

Kan det passe at det ikke er relancering 1:1 men med mindre ændringer?? Kan ikke huske hvad der skulle være lidt anderledes, men hørte noget med et halvt øre i radion for ikke så længe siden.

Men gode det var de nu :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Kan det passe at det ikke er relancering 1:1 men med mindre ændringer?? Kan ikke huske hvad der skulle være lidt anderledes, men hørte noget med et halvt øre i radion for ikke så længe siden.

Men gode det var de nu :)

Naaarh. Den nye model er med farveskærm og ikoner på skærmen. Den gamle var sort/hvid og tekstbaseret menu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Af hjertet tak :)

 

Jeg vil anbefale dig, at stille det spørgsmål til nogen herinde , som har mødt mig ;) . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Kamilla K skrev, Lige nu:

Af hjertet tak @Vestegnen :)

 

Jeg vil anbefale dig, at stille det spørgsmål til nogen herinde , som har mødt mig ;) . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Kamilla K skrev, for 1 minut siden:

 

Du har virkelig en skarp og veltrænet krop ;-) 

Jeg vil dog ikke ligefrem starte en tråd om emnet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 16 minutter siden:

Naaarh. Den nye model er med farveskærm og ikoner på skærmen. Den gamle var sort/hvid og tekstbaseret menu. 

Ok, tak for info. Synes nok der var noget......:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Vestegnen skrev, for 14 minutter siden:

Du har virkelig en skarp og veltrænet krop ;-) 

Jeg vil dog ikke ligefrem starte en tråd om emnet. 

Tak :)

Men derfor behøver billederne vel ikke være uægte eller redigeret ?

jeg har selv taget dem .  Enten med min mobil eller med min pc, som jeg altid stiller op foran mig og indstiller selvudløseren i kameraet .  

 Selv det hvor jeg hænger i sexgyngen, er en selfie.

 De nyeste med stripperstangen, er dog taget af mine telepiger i vojens. 

 

Men behøver jo ikke ligefrem at starte en tråd om det ?

Du kan jo bare spørge nogen,  i en af mine anmeldelser ? ;) 

 

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Kamilla K skrev, for 1 minut siden:

Tak :)

Men derfor behøver billederne vel ikke være uægte eller redigeret ?

jeg har selv taget dem .  Enten med min mobil eller med min pc, som jeg altid stiller op foran mig og indstiller selvudløseren i kameraet .  

 Selv det hvor jeg hænger i sexgyngen, er en selfie.

 De nyeste med stripperstangen, er dog taget af mine telepiger i vojens. 

 

Men behøver jo ligefrem at starte en tråd om det ?

Du kan jo bare spørge nogen,  i en af mine anmeldelser ? ;) 

 

Jeg er overrasket over, at en kvinde på 34 har en krop som én på  23 ;-) Undskyld hvis du opfatter mit spørgsmål som en anklage/mistanke om fake fotos. Det var slet ikke min hensigt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 23 minutter siden:

Kan det passe at det ikke er relancering 1:1 men med mindre ændringer?? Kan ikke huske hvad der skulle være lidt anderledes, men hørte noget med et halvt øre i radion for ikke så længe siden.

Men gode det var de nu :)

jeg håber den nye også har Snake..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
aaisha skrev, for 1 minut siden:

Yay!!! <3

men det ser ud som om at den er blevet lidt mere disco end den man spillede i frikvarteret :D

3310.jpg.7f608451720c03922f359e72add56230.jpg

Jo:-) Du kan dog sagtens købe den originale 3310 på forskellige auktionssites eller du kan få min gamle ( bollefon) når den nye udkommer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Vestegnen skrev, for 1 minut siden:

Jeg er overrasket over, at en kvinde på 34 har en krop som én på  23 ;-) Undskyld hvis du opfatter mit spørgsmål som en anklage/mistanke om fake fotos. Det var slet ikke min hensigt.

 

Ejh så kig da på  @Marlene More 

HUN ER LÆKKER :) 

Og hun er altså 48 ;) 

Jamen spørg inde i mine anmeldelser . De  har alle mødt mig i virkeligheden .

 

Det vil jeg da anbefale alle der er i tvivl om en piges fotos. Spørg altid dem som de har mødt For eksempel i deres anmeldelser. 

 

Tilbage til trådens emne : jeg har en ældre samsung telefon , købt ret billigt i ekspert ved juletid - det er både min job telefon og min privattelefon..

Bare en telefon kan ringe og skrive sms - så jeg er glad . Mere behøver man da ikke ? Gør man ? :) 

 .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 7 minutter siden:

Ejh så kig da på  @Marlene More 

HUN ER LÆKKER :) 

Og hun er altså 48 ;) 

Jamen spørg inde i mine anmeldelser . De  har alle mødt mig i virkeligheden .

 

Det vil jeg da anbefale alle der er i tvivl om en piges fotos. Spørg altid dem som de har mødt For eksempel i deres anmeldelser. 

 

Tilbage til trådens emne : jeg har en ældre samsung telefon , købt ret billigt i ekspert ved juletid - det er både min job telefon og min privattelefon..

Bare en telefon kan ringe og skrive sms - så jeg er glad . Mere behøver man da ikke ? Gør man ? :) 

 .

 

Hvis du havde en kæreste som ikke måtte vide at du var glædes pige, så havde du vel haft en hemmelig telefon ? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
holstebronx skrev, for 36 minutter siden:

Hvis du havde en kæreste som ikke måtte vide at du var glædes pige, så havde du vel haft en hemmelig telefon ? :D 

nej :) For så havde jeg slet ikke været i branchen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...