Hop til indhold
Doktor Sugardaddy

Domina S fra Horsens (og Mørkhøj) HOLD JER VÆK

Recommended Posts

Guest Kinky Camilla
Doktor Sugardaddy skrev, den 1/4/2017 at 18:42:

Jeg er lige kommet hjem fra en aftale med Domina S

https://annoncelight.dk/showad/225744

http://petitedomina.com/index.html

Jeg synes hun virkede spændende og var ret vild med hendes look. 

Vi skrev sammen i går og aftalte at mødes i dag kl 16.

Kl 14 skriver jeg SMS og bekræfter aftalen. Intet svar........ Begynder at tvivle 

Skriver igen lidt over 3. Intet svar. 

Ringer til hende. Intet svar. Nå hun er åbenbart useriøs. 

Kl 16.50 får jeg så en besked fra hende....... Tjaaaa. Jeg burde vel være advaret. Men vi aftaler at mødes alligevel. 

Da jeg kommer derud tager hun imod i bare tæer og cowboy bukser....... Ikke meget Domina over det. Men hun er køn og fræk. 

Jeg klæder om og kommer op på 1.salen i et fint lokale. Ros til stedet (Amazing Phoenix) 

Hun spænder mig fast på en buk. Fint nok at hun fumler med manchetterne så det tager 10 minutter....... Hun skal have en chance. Så går hun og kommer tilbage efter 5 minutter. Så dasker hun mig med lidt forskellige piske. Cirka 1 slag ud af 10 rammer korrekt. Hun har tydeligvis aldrig lært at slå med pisk og flogger. 

Så flytter hun mig over i en gynækologisk gynge. Hun går væk igen og er væk 10 minutter. Så kommer hun op og dasker mig igen. Desuden stikker hun en alt for stor dildo i min numse. Tager den ud. Og går igen. Hun er nu væk 10....... 20....... 30..minutter. Intet sker. Jeg ligger bare og fryser og keder mig. 

Det skal lige siges at jeg IKKE har bedt om noget langtidsbondage agtigt. 

Nå..... Efter 35 minutter rejser jeg mig og går ned. Jeg kan høre at hun er i gang med at assistere den anden Domina i huset med en anden slave. 

Jeg går ud og tager mit tøj på. Venter 5 minutter mere. Intet sker. Sender en SMS til hende. Ringer til hende. Går op ovenpå igen. Venter yderligere 10 minutter. Intet sker. 

Så kan jeg høre dem nedenunder. Går ned og forklarer at når jeg har betalt for en time, forventer jeg ikke at få 15 minutters opmærksomhed og derefter ligge og fryse i 45 minutter. 

Beder om at få mine penge tilbage. Tilbyder endda at nøjes med halvdelen. 

Og ja...... Set i bagklogskabens lys, burde jeg have set den komme. Hun har tydeligvis dobbelt booket eller glemt at hun har booket mig. Og så er hun så desperat pengegrisk at hun vælger at overbooke og lade mig betale uden at være til stede. Meget dårlig stil! 

Jeg vil råde Amazing Phoenixs ejere til at få rådgivet hende om hvordan man gebærder sig. Og så håber jeg at denne advarsel kan gøre at I andre ikke lokkes i den pengegriskes klør 

God weekend! 

Det dårlig stil af en domina og mange penge du ik får valuta for lyder det til. Lyder ik til hun været domina ret længe men så ung en domina ka vel ik ha den helt store erfaring tænker jeg. Ærgerligt hun ik imødekom dig med kompensation. Op på hesten kære  @Doktor Sugardaddy Og pøj fremover 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 4 timer siden:

Det dårlig stil af en domina og mange penge du ik får valuta for lyder det til. Lyder ik til hun været domina ret længe men så ung en domina ka vel ik ha den helt store erfaring tænker jeg. Ærgerligt hun ik imødekom dig med kompensation. Op på hesten kære  @Doktor Sugardaddy Og pøj fremover 

Er helt enig......dårrlig stil med manglende kompensation og en besynderlighed at sætte en helt newbie i den svære rolle som en dom forventes at skulle kunne indgå i......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hver sin lyst og fred med det, men betale penge for at få en røvfuld, og så blive snydt må være nederen....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Playfull skrev, den 6/4/2017 at 10:57:

Alting giver mere mening, når man læser denne tråd!

https://www.eroguide.dk/forum/topic/71658-bdsm-events

 

der kommer sikkert, og desværre flere af de  bitch fight,det er ikke første gang at vi er vidne til at se to  "proff"  Dominaer angribe/antaste hinanden i et åbent forum, det er  i min verden  som Madame en så dårlig still......   RESPEKT,To Get It,you must Give It..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Playfull skrev, den 4/6/2017 at 10:57:

Alting giver mere mening, når man læser denne tråd!

https://www.eroguide.dk/forum/topic/71658-bdsm-events

Ja sikke da en omgang roderi, tak for lige at henlede min opmærksomhed på den tråd. Det gav da om ikke andet et smil herfra ;) 

Playfull, mht Domina S og min samtale her, så har jeg faktisk aldrig mødt Domina S IRL, så det nu ikke sådan at vi bare lige kan snakke om det i Domicilet eller telefonen. Håber det giver lidt mening ;)

God påske til dig Playfull

Redigeret af Mistress kikkicat

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, den 4/6/2017 at 20:24:

Ja det virker mere end orkestreret synes jeg.......men sådan kan et forsøg på at få omtale pludselig ramme én selv i ryggen....

DK fyr. Du kan jo tage mit ord for gode vare eller lade være, men jeg har ikke og tror bestemt heller ikke 1stclass Domina har noget med den tråd og den der profil som har oprettet sig flere gange og spurgt på vores xxevent at gøre ! https://www.eroguide.dk/forum/topic/71658-bdsm-events

Redigeret af Mistress kikkicat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...