Hop til indhold
Extinguisher

Mirko, MR Adam, Riko og Frækriko alle er samme person

Recommended Posts

Hej E

Flot stykke arbejde. Kan man på nogen måde søge ovennævnte herres tråde eller kommenterer frem? - jeg bliver lidt nysgerrig på hvad de har skrevet?

Opdatering - Har fundet ud af at søge det frem ;)

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 26 minutter siden:

og derfor forlader de også EG for at have deltaget i samme tråde under flere aliasser

Og een af jer har så osse givet "steppeulven" "orlov", fordi han skrev noget negativt om StudineMilf, blot fordi hun klagede? Han holdt da en sober tone i sit oplæg og osse efterfølgende. Har vi ikke lov til at lufte nogle frustrationer herinde?? Selvom, som jeg kan se, at hendes meldinger blev skrevet på PM. Det er da ikke i orden fra jeres side, synes jeg! Han har da for pokker lov til at lufte ud - der var jo hverken bandeord, trusler eller noget der kommer i nærheden af, hvad man f.ex. sletter i aviser på nettet.

Nu kender jeg "steppeulven" personligt, og der er ikke ondt skabt i ham - og slet ikke de perfide beskyldninger, som StudineMilf kom med! De er, som han osse selv anfører, fuldstændig usubstantielle! Ingen hold i dem. Han har lige fortalt, at han har klaget over karantænen for mange timer siden, men har ikke fået noget svar! Er det stilen her?

Det kan i ikke være bekendt, helt ærligt altså!

Del dette indlæg


Link til indlæg

måske skulle du overveje hvilken IP du bruger Steppeulv/Pinkfloyd/The wall/Chris60

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, for 8 timer siden:

måske skulle du overveje hvilken IP du bruger Steppeulv(The wall/Chris60

 

Touché!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...