Hop til indhold
Guest Anilingus

En synders bekendelser…og tak.

Recommended Posts

Guest Anilingus

Fra en mulig klog mand…der ikke var helt rigtig klog på sig selv og denne verden, alligevel.;)

Mødet med hele denne del af verden, har for mig personligt været en oplevelse af rang…

Min egen historie om hvorfor?, skal jeg nok spare jer for – jeg vil svare, fordi…

Når man ikke ved hvor man skal hen, så kan det være lige meget, hvilken vej man vælger…

Men at mit lille eventyr har kostet meget andet end mange penge, ja det vil jeg gerne fortælle lidt mere om.

For det er ikke pengene der betyder noget for mig i dette her – Ja, det har de aldrig gjort... fordi.

Jeg har lært min første og eneste GP at kende rigtig godt, siden vi mødtes i forsommeren 2016.

Jeg har ikke ført regnskab over de timer vi har tilbragt sammen. Men med hendes egne ord, så har hun aldrig oplevet en kunde med så mange og lange besøg på bogen, som jeg har haft.

Det er jeg lykkelig for, men samtidig meget, meget ked af…:):cry::cry:

For undervejs på rejsen, blev jeg også klogere på det, på en og samme tid, vidunderlige, men samtidig skrøbelige og sårbare menneske, som hun også er.

Lidt snak og et par øjne, i kombination med nysgerrighed… ja, mere skulle der såmænd ikke til.

Men den viden jeg fik, var bare uendelig vanskelig for mig at håndtere…

Når man får en sådan indsigt, står man lige pludselig overfor mennesket inde bag GP´en - og så bliver det sgu alvorligt, på den hårde måde.

En GP udbyder en ydelse mod betaling og mennesket inde bagved, følger ikke med i købet.

Det faktum kunne og kan jeg fortsat ikke skille ad - desværre.

 

De vide oplevelser vi sammen har haft, hvor vi gensidigt flyttede vore grænser, vil jeg ikke under nogen omstændigheder have været foruden… Det selvom jeg undervejs mere eller mindre mistede sexlysten.

Hun er et ejegodt og dejligt menneske - for godt og dejligt, til at gøre, hvad hun gør - det synes jeg stadigvæk.

Men jeg må og skal til enhver tid respektere, at det valg, er hendes, og alene hendes…

Hun er lykkelig, ingen tvivl om det… Lykken defineres nemlig ene og alene af os selv.

Min adfærd, har nu formentlig gjort, at jeg ikke længere får svar fra hende, når jeg skriver pænt og sobert.

Det er hårdt, men også retfærdigt - for hun har for længst sagt til mig, at jeg ikke hører til her.

Jeg kan sagtens finde mig en købt relation et andet sted, til erstatning.

Ja, tanken har da fristet, mange gange – herinde er der er jo ”slik” nok på hylderne til at mætte alle munde, til enhver tid.

Hver en kvinde på EG er unik, ikke alene krops- og kønsligt, men også menneskeligt, så det er bare et rent slaraffenland, for en mand der notorisk elsker kvindemennesket i alle dens variationer.

Men fornuften får lov at råde…

For jeg ved nu, at jeg nok alle dage vil vælge med hjernen og hjertet… ikke med pengene og pikken.

Det giver mig kun problemer.

Så det kommer nok ikke til at ske igen…

Når jeg betragter forløbet i bakspejlet, så skulle jeg vel aldrig have søgt mod denne del af verden.

Ganske enkelt, fordi jeg er et menneske, der ikke kan lade være med at tænke over hv-…..?

Hvorvidt denne egenskab, er et udslag af en simpel mangel på ”kynisme”, det ved jeg ikke.

Muligt, har jeg bare svært ved at finde et egnet udtryk der i så fald er dækkende.

Det at være kynisk får nemlig let en negativ klang i forhold til alle de individer, der ikke føler sig sådan.

Ubevidst, er det måske noget med, at jeg gerne vil forklare min mangel på behovsanalyse, ved at sætte en nem etikette på andre, der er langt mere afklarede i deres valg, end jeg.

Men helt sikkert er det dog, at det ofte i denne del af verden er helt nødvendigt at kunne agere i en form der, i så fald er lignende – det for såvel de mænd, som kvinder, der måtte færdes her.

Vejen tilbage, har gjort ondt, meget ondt – men har også gjort, at jeg nu har fået genindstillet mit menneskelige kompas.

Rønnebærrene er ikke sure…

Men selverkendelsen, den har ikke været sød - tværtimod skulle jeg hilse at sige...:(

 

Jeg har definitivt erkendt, at jeg hører til på den anden side af ”hegnet” - ude hos alle de andre kvinder.

For herude, tilbydes (næsten) alt det, som jeg inderst inde higer efter, men som man af gode grunde, meget, meget sjældent finder herinde.

Jeg er seksuelt set ikke et ”kedeligt” menneske. Er meget søgende og har en meget bred smag og fantasi.

Det er nok muligt, at jeg ikke kan få denne ”sult” stillet i verden udenfor.

For selvom jeg notorisk elsker kvinder, så respekterer jeg til evig tid, at vore grænser muligvis er forskellige.

I så fald, får jeg sikkert meget andet i stedet… og det er, jo hvad livets ”forretning” handler om.

Hvorvidt jeg finder mig en ikke betalt elskerinde eller en fastere relation, må tiden jo vise... Men bliver den fast, så er jeg 100 % monogam.

En ting er sikkert, jeg er blevet lykkelig igen og vil nu mere end nogensinde før gøre alt for at finde en at dele min lykke med, forhåbentlig livslangt…:wub:

 

Denne her verden af drømme og fordærv på en og samme tid, er skide spændende at være i - når man, som jeg, kan komme og gå som man vil.

Dog altså kun, hvis man er i stand til at adskille solsiden fra skyggesiden…

Det var, er og bliver jeg ikke – og vil derfor pr. 1/4 2017 ikke længere være aktivt søgende herinde.

Og nej, det er ikke en aprilsnar! :P

Blot udtryk for, at jeg i mit civile liv har lært, at man må sætte en fast tidsfrist, ellers ændres intet…;)

Ingen kan tjene to herrer - som der skrevet står i Matthæus 6:24.

Så min aktivitet kommer nu til at dreje sig om verden udenfor EG, men dog således at jeg nok gerne, af og til, vil sparre med de af jer der gider - primært via PM, tænker jeg.:)

 

Jeg er langt fra den eneste der gennem tiden har stået her.

Fra tid til anden dukker deres historier op herinde. Tit, når de der, ligesom jeg, mener at have ”set lyset”, i stormskridt er på vej tilbage mod jagtmarkerne på den anden side.

Svaret herinde fra, er oftest set… På gensyn.

Takker for det jeg har set, hørt og smagt - det var dejligt, så længe det varede…

Pas godt på hinanden og det i har, hver især…<3

 

En helt særlig tak skal lyde til:

 

Du, min nu forhenværende GP.

Jeg kom ind i dit liv, fordi jeg definitivt var på vej ud af mit eget… det ved du…

Du reddede mig fra at drukne… lærte mig at svømme… og gav mig troen, håbet og livet tilbage…

Jeg nød oprigtig, at se dig nyde oprigtigt…dine tårer var dejlige…

Jeg kiggede dybt ind bagved dine smukke øjne - helt ind i din sjæl.

Var den mand, du meget sjældent møder i denne del af din verden – ham med alle hv-spørgsmålene.

Interessen i det bagvedliggende menneske kunne jeg ikke tøjle… men det vidste jeg ikke.

Jeg skal gentage min uforbeholdne undskyldning, for de sår det undervejs måtte have givet dig på sjælen, for det er jeg vitterlig ked af - stadigvæk.

Uanset hvad, så er jeg nødt til at prioritere mig selv højest. For du har nemlig lært mig, at man er nødt til at elske sig selv… før man kan elske andre.

Jeg er lykkelig for, at mødet med dig har vist mig, at mine følelser for mennesket vejer langt tungere end al indpakningen og alle de ”forbandede” penge, som du har fået.

Man kan, som du ved jeg har sagt, ikke eje et menneske, men alene gøre sig fortjent til det…

Efter vinter kommer vår…

Trods alt, så nyder jeg at se, at du fortsat nyder de små glæder her i liver - som jeg har lært dig…

Jeg takker, for det du har mig givet, og holder mit løfte til dig om en venskabelig relation uden sex anytime, hvis du vil…

Jeg er en reel fyr, der bare havnede i den forkerte verden…

TAK, og pøj, pøj med dig - ”søde”…

 

En særlig tak, skal også lyde til:

 

Dig, Cage, tak, fordi du viste mig at andre også kan begå den samme ”fejl”. Det er bare menneskeligt…;)

Dig, @TheVoice, du, på den ikke frække måde, ”dybeste af halse”. Takker for den gode sparring mand til mand.:)

Dig, @Borende X, jeg kommer til at savne dig og al den humor, du rummer og deler så gavmildt.:D

Dig, @Aros, jeg var nok ikke den du umiddelbart havde forestillet dig, tror jeg. Men håber ikke du er blevet skuffet.;)

Dig, @NoBS, du EG´s agent provocateur med licence to tease.:P

Dig, @Bebop, der nu igen herinde, er den ”klogeste blandt Åger”.:shock:

Dig, @IscenesatVirkelighed, den ”rappeste af rappenskralder”. Vi fik aldrig mødt hinanden, og det var nok også bare endt i hat og briller. Men hils gerne fra mig i Jylland, alligevel.:)

Dig, @Trinetaese, du lader dig provokere, men er stærk nok til at slå fra dig. ;)

Dig, @Kamilla K, glem aldrig dine drømme om mænd i blå uniformer oppe nordenfjords.:D

Dig, @StudineMILF, du lever i nuet og bliv ved med det. Studierne skal du såmænd nok nå…:D

TAK!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
StudineMILF skrev, for 3 minutter siden:

Tak for et langt men interessant skriv,. Jeg håber du finder det du søger derude. :rolleyes:

Kh

StudineMILF 

Ja undskyld længden, men der var en del, der skulle siges.;)

Hyrden er endnu ensom...men har lært at der altid kommer en sporvogn...:P

Held og lykke med livet og studierne, StudineMILF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du vil dog blive savnet synes jeg :) Nu vil jeg træne min krop, og tage til mine forældre og så venter Slagelse i morgen. Jeg brugte jo lidt tid på en meget usympatisk mand i nat så hat måttet sove i eftermiddag. 

God Tirsdag til dig :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 14 minutter siden:

....... Når jeg betragter forløbet i bakspejlet, så skulle jeg vel aldrig have søgt mod denne del af verden ...

Det er jo en af de ting, man ikke ved, før man vitterligt er nået til enden af stien. Et gammelt bon mot siger, at hvis man var klog nok, så var man også rig nok. Den kan også bruges i overført betydning.

Men held og lykke på din videre færd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder umiddelbart ikke som om at du er mindre kynisk end os andre. Lyder mere som om at du har svært ved at adskille sex og sociale relationer, samt at du muligvis har haft vanskeligheder og problemer i dit kærlighedsliv der gør at du er søgt "over på den anden side af hegnet" som du selv betegner det, og prøvet at opnå noget som sjældent sker mellem GP'er og deres klienter.

Held og lykke til dig fremover.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 48 minutter siden:

For jeg ved nu, at jeg nok alle dage vil vælge med hjernen og hjertet… ikke med pengene og pikken.

Ja du Anilingus, personligt vælger jeg med alle fire oven nævnte. Lidt også med maven måske ....

Og når solen skinner for stærkt kan skyggesiden være en velsignelse. Måske er en lidt mere holistiskt tænkemåde noget du kunne bruge på din videre færd? Menneskerne i købesexverden er stadig fremmest mennesker, selvom der findes noget slags regler at forholde sig til.

Men selvfølgelig skal man ikke vandre på en sti hvor man har det dårligt. Personligt har jeg f.eks. helt afstået fra bjergklatring.

Så må dine fremtide vandringer blive gode og stærkende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, 1 time siden:

Hun er et ejegodt og dejligt menneske - for godt og dejligt, til at gøre, hvad hun gør - det synes jeg stadigvæk.

Uheldig formulering håber jeg;).. Jeg har før fået nogenlunde samme "kompliment" og har hver gang måtte spørge dem "du mener altså at man skal være et dårligt og grimt menneske for at være i denne branche.?".. Jeg vil gerne tro på at størstedelen af os piger er dejlige og smukke og gode mennesker..

Vi finder alle sammen vores vej ind i den her branche på forskellige måder og med forskellige ønsker.. Alt efter hvad vores grunde er og hvilken kvinder vi er så slipper vi ud på den anden side mere eller mindre hele.. Men jeg vil da helst tro på at det ikke kommer an på hvor dejlig man er fordi så er jeg screwed hvis jeg selv skal sige det:P..

Jeg tror at en af de ting de fleste af os piger har tilfælles er at vi er stærkere end man måske lige tror.. Jeg har selv min "sob story" som jeg da har delt dele af herinde men det har kun været med til at gøre mig til en stærk person.. Jeg kan selvfølgelig kun udtale mig på mine egne vegne men det værste jeg ved er medlidenhed.. Jeg har på ingen måder ondt af mig selv så ingen andre skal da have det..

Når men jeg fik da vist skrevet udenfor emnet.. Hahaha.. Tankerne løber jo hurtigt af med mennesker der har noget på sinde.. 

Jeg ønsker dig alt held i fremtiden og håber du finder alt hvad du søger ude på den anden side.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@Borende X

Takker.

Eller som Simon Spies formulerede det: Kunsten er ikke at lave den gode forretning...men at undgå den dårlige...

Det var nu ikke fordi forretningen herinde var dårlig, men med høj grad af sandsynlighed evner jeg at lave en bedre udenfor, det er der gode chancer for.

@AalborgLook

Som jeg skriver, så siger nogle herinde "på gensyn".

Newer say newer again, som Sean Connery blev så berømt for at sige.

@Carnalwolf

Ved heller ikke om kynisk er det rigtige ord, som jeg skriver.

Jeg har heller ikke problemer i min kontakt med det modsatte køn, tværtimod - jeg elsker kvinder, og specielt det at snakke med dem og lytte til dem - alt det mange mænd ikke gider.

Men jeg har aldrig fået prioriteret en varig relation til en kvinde, mulige børn m.v og det har jeg fortrudt, specielt der hvor jeg nu stod for 1 år siden.

Bl. a.derfor var jeg kørt tør for "menneskeligt brændstof" og søgte derfor i min desperation en GP.Det er jeg glad for for ellers havde jeg måske nok ikke været her i dag, hvis du forstår hvad jeg mener.

Til gengæld har jeg på andre områder i forhold til min alder opnået en situation, som andre må kæmpe hele deres liv for. Men vi prioriterer jo hver især forskelligt, med de konsekvenser det har.

@Bananas

OK sat lidt hårdt op, måske, men forstår godt hvad du mener. Jeg valgte ikke bevidst min GP med hjernen og hjertet, troede jeg. Men efterfølgende fandt jeg ud af at netop hjernen og hjertet allerede nok havde bestemt, at det skulle være hende blandt de mange. Livet leves forlæns og forstås baglæns.

@gerog

Lynet fra den klare himmel.

Det kan være at vi mødes på tiøren engang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smukt og meget ærligt indlæg. 

Vi er alle mennesker af følelser og blod. Hvordan vi følelsesmæssigt påvirkes af forskellige oplevelser m.v er forskellige. Som du selv nævner er du ikke den første mand der er kommet så tæt på en dejlig GP, at det ikke lader sig gøre at "nøjedes" med den professionelle del. Jeg fornemmer også, at du fik en dybere indsigt i pigens privatliv og den rigtige pige. 

Jeg synes dit skrive og andre der tidligere har oplevet noget tilsvarende, kan fortælle lidt om, hvad man også rende i af udfordringer, ved specielt når man dyrker GFE som stamkunde. 

Personligt har jeg nydt vores sparringssnakke, og jeg er glad for at du trods alt vælger at blive på EG. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedrørende overskriften: Som "syndere" betragtet er du nok lidt tam i mine øjne ;) Måske er det også her dit problem egentlig skjuler sig: du er egentlig ikke en særligt god syndere, og derfor har du svært at finde din plads her i Gomorra. I Gomorra søger man ikke primært sin soulmate, men leger med hinanden og sine lyster. Selvfølgelig kan også en gammel hærdet syndere falde i kærlighedens grådige gab. Men hvis det sker ved første synd, når man jo ikke en gang at synde.

Så på nogen måde virker det på mig til at du ikke en gang nåede at opleve det fine med dette syndens rede.

Jeg forstår såmænd meget godt Jennifers reaktion på at "nogen er for god for dette". Nogen kan kun være for god for dette om hun ikke vil være her, men tvinges til det.

På samme måde har jeg det med ræsonemanget kring kynisme. Vi er mange her i Gomorra, både mænd og kvinder, som ikke er kynikere. Og vi er mange her som ser grimme og slemme ting ske, men vi er også mange der oplever mærkeligt vidunderlige ting.

Syndere kan såmænd være gode mennesker - det er jeg selv et godt eksempel på. Good sinners. Og du er måske også et godt menneske, men næppe en god syndere;)

Sådan, nu må du tage afsted. Skal ikke forstyrre din færden mere.

Knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

@JenniferRomantica

Takker

Nu vil jeg nødigt gøre det til en diskussionsklub og afspore toget, men.

Formuleringen er valgt helt bevidst fra min side. Dejligt er ikke ment kropsligt og seksuelt set - for jeg kunne næsten ikke være mere ligeglad med dette. Det er mennesket og ikke om kroppen er flot det drejer sig om her i livet, for mig. Dette sagt i et forum, hvor det betyder alt for nogle og mindre for andre. Et "godt" menneske betyder heller ikke en god krop, nødvendigvis.

Det er ikke sort/hvidt dette her, for det er to forskellige ting vi taler om. Mændenes forståelse af pigerne og pigernes forståelse af sig selv.

Alle i piger er også, som du siger smukke, dejlige og gode mennesker, naturligvis er i det. Hvem har sagt at i ikke er det? Ikke jeg, i hvertfald.

For det er min opfattelse af hende, og alene min dette her drejer sig om. Det er min hjerne, der ikke kan hitte rede i sagerne.

Inde i mit hovede er hun et alt for godt og dejligt(ikke ment kropsligt for guds skyld !!) menneske - det er min forståelse af hende og hendes situation, og det kan jeg ikke ændre på.

Som jeg også skriver må og skal jeg respektere dette. Sådan er det.

Jeg ønsker ikke at udstille hende som et dårligt menneske.Tværtimod så er hun nok blandt de mere afklarede og stærke, nu igen sagt uden at fornærme nogen. Men hun har også sine svage sider, ingen tvivl om det. Jeg har set begge dele.

Jeg har heller ikke ondt af hende. Hun har en forretning, hun sætter prisen og må så når livet engang er gået, gøre op om det var prisen værd. Og det er hende og kun hende der kan det - ganske ligesom spørgsmålet om i piger er lykkelige eller ej.

Jeg har heller ikke medlidenhed. Men på mange måder har jeg indtil nu levet og vil fremadrettet kunne leve et sorgløst liv. Det er mit "verdensbillede" og det er det jeg sætter problemstillingen i perspektiv efter - oppe i mit eget hovede.

Hvorfor så sige, at i alene skal sammenlignes med laveste fællesnævner - den handlede stiknarkoman uden returbillet og dødeligt syg. Det er ikke retfærdigt på nogen måde, heller ikke for jer selv.

Mit problem er at deale med de omstændgheder som jeg undervejs på rejsen har fået. Bare ved at se et menneske ind i øjenene kan jeg se rigtig meget.

Da jeg netop ikke er i stand til at ændre noget af det, som jeg altså nu en gang synes burde være anderledes, så skal jeg ikke være der - for det alene vil i længden  æde mig op indefra.

Jeg kan godt sige til dig, at GP ´en første gang jeg spurgte hende om, hvad en så klog og god pige da egentlig lavede her, svarede mig, hvorfor går du ikke bare i byen og finder en pige.

Et klogt svar, for det viste sig jo at være det jeg er endt med at måtte erkende.

Som du selv skriver så håber du at jeg finder det jeg søger på den anden side - du ønsker med andre ord for mig,  det samme som jeg ønsker for alle piger i denne her branche, at i kommer så hele som muligt ud på den anden side.

Pointe. I er kloge piger, på hver jeres måde.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 2 minutter siden:

@JenniferRomantica

Takker

Nu vil jeg nødigt gøre det til en diskussionsklub og afspore toget, men.

Formuleringen er valgt helt bevidst fra min side. Dejligt er ikke ment kropsligt og seksuelt set - for jeg kunne næsten ikke være mere ligeglad med dette. Det er mennesket og ikke om kroppen er flot det drejer sig om her i livet, for mig. Dette sagt i et forum, hvor det betyder alt for nogle og mindre for andre. Et "godt" menneske betyder heller ikke en god krop, nødvendigvis.

Det er ikke sort/hvidt dette her, for det er to forskellige ting vi taler om. Mændenes forståelse af pigerne og pigernes forståelse af sig selv.

Alle i piger er også, som du siger smukke, dejlige og gode mennesker, naturligvis er i det. Hvem har sagt at i ikke er det? Ikke jeg, i hvertfald.

For det er min opfattelse af hende, og alene min dette her drejer sig om. Det er min hjerne, der ikke kan hitte rede i sagerne.

Inde i mit hovede er hun et alt for godt og dejligt(ikke ment kropsligt for guds skyld !!) menneske - det er min forståelse af hende og hendes situation, og det kan jeg ikke ændre på.

Som jeg også skriver må og skal jeg respektere dette. Sådan er det.

Jeg ønsker ikke at udstille hende som et dårligt menneske.Tværtimod så er hun nok blandt de mere afklarede og stærke, nu igen sagt uden at fornærme nogen. Men hun har også sine svage sider, ingen tvivl om det. Jeg har set begge dele.

Jeg har heller ikke ondt af hende. Hun har en forretning, hun sætter prisen og må så når livet engang er gået, gøre op om det var prisen værd. Og det er hende og kun hende der kan det - ganske ligesom spørgsmålet om i piger er lykkelige eller ej.

Jeg har heller ikke medlidenhed. Men på mange måder har jeg indtil nu levet og vil fremadrettet kunne leve et sorgløst liv. Det er mit "verdensbillede" og det er det jeg sætter problemstillingen i perspektiv efter - oppe i mit eget hovede.

Hvorfor så sige, at i alene skal sammenlignes med laveste fællesnævner - den handlede stiknarkoman uden returbillet og dødeligt syg. Det er ikke retfærdigt på nogen måde, heller ikke for jer selv.

Mit problem er at deale med de omstændgheder som jeg undervejs på rejsen har fået. Bare ved at se et menneske ind i øjenene kan jeg se rigtig meget.

Da jeg netop ikke er i stand til at ændre noget af det, som jeg altså nu en gang synes burde være anderledes, så skal jeg ikke være der - for det alene vil i længden  æde mig op indefra.

Jeg kan godt sige til dig, at GP ´en første gang jeg spurgte hende om, hvad en så klog og god pige da egentlig lavede her, svarede mig, hvorfor går du ikke bare i byen og finder en pige.

Et klogt svar, for det viste sig jo at være det jeg er endt med at måtte erkende.

Som du selv skriver så håber du at jeg finder det jeg søger på den anden side - du ønsker med andre ord for mig,  det samme som jeg ønsker for alle piger i denne her branche, at i kommer så hele som muligt ud på den anden side.

Pointe. I er kloge piger, på hver jeres måde.

 

 

Jeg havde bestemt eller ikke opfattet det som om du mente på det fysiologiske plan.. Når jeg snakker om gode og smukke mennesker snakker jeg ligesom du ikke på det plan.. 

Mit problem ligger nok i at du har et ønske om at ændre noget overhoved.. Det burde slet ikke være i dine tanker.. Uanset hvor dejlig, vidunderlig og god hun er.. Især når du jo netop skriver at hun er lykkelig hvor hun er.. Men points til dig for at indse at det er forkert af dig at ønske at ændre det fordi det kan jeg lidt fornemme ud fra dit skriv at du godt selv ved.. Måske jeg læser ting ind i konteksten jeg ønsker at se.. Hehe..

Måske jeg også bare kender et citat der minder om det du skriver af Paul Auster der lyder hen af "You're too good for this world, and because of that the world will eventually crush you." Og derfor er forudindtaget i form af fortolkning.. Hahaha.. 

Når men jeg håber du vil tilgive min afsporing som slet ikke var meningen fra min side af.. 

Og endnu engang skal du have et ønske om en fantastisk fremtid.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Bananas skrev, for 15 minutter siden:

Så på nogen måde virker det på mig til at du ikke en gang nåede at opleve det fine med dette syndens rede.

Deri har du utvivlsomt ret. Men synderen har i så fald blot med 1 pige prøvet ting han utvivlsomt får svært ved at prøve uden for syndens hule....

Men det er lidt ligesom narko. Hvor mange gange skal du prøve, for at finde ud af om du er afhængig af det. Jeg har aldrig rørt narko, for jeg har lært og set, at man kan blive betaget af stofferne...men lynhurtig taget. Jeg har slet ikke lyst til at se hvor min grænse går her...

På samme måde herinde.

Jeg kunne godt fortsætte et fuldstændigt uhæmmet forbrug af GP ér, ala Cage. Det har jeg så rigelig råd til. Men hvorfor gøre det for at se om man kan blive immun - ja jeg spør bare. For selvfølgelig kan selv jeg det. Men jeg har nået min grænse allerede nu.

Hvorfor ikke hellere søge at opnå det, man har fundet ud af at man egentlig gerne vil.

Et usyndigt menneske kan vel også godt være ligeså klogt som et syndigt?

Bananas skrev, for 23 minutter siden:

Jeg forstår såmænd meget godt Jennifers reaktion på at "nogen er for god for dette". Nogen kan kun være for god for dette om hun ikke vil være her, men tvinges til det.

På samme måde har jeg det med ræsonemanget kring kynisme. Vi er mange her i Gomorra, både mænd og kvinder, som ikke er kynikere. Og vi er mange her som ser grimme og slemme ting ske, men vi er også mange der oplever mærkeligt vidunderlige ting.

Jeg har svaret JenniferRomantica, som du kan se.

Det har intet med at gøre at jeg føler mig bedre end alle jer andre herinde. Jeg har mit syn på tingene...det er mit syn i min hjerne...men jeg fordømmer ingen. Lad være med at lave det barn på mig.

Jeg kan komme og gå som jeg vil og jeg smækker altså ikke med døren. Men OK jeg taler og skriver om tingene jeg oplever, og det er der måske knap så mange der gør herinde, på dette plan.

Som jeg skrev har kynisme en negativ klang. Men hvad skal vi så kalde det. Erfaring, modenhed, livsvisdom udi synd. Find mig gerne et andet udtryk.

Denne verden rummer alt fra den værste dårligdom til de største lykkeøjeblikke- ganske ligesom samfundet udenfor gør det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Mit problem ligger nok i at du har et ønske om at ændre noget overhoved.. Det burde slet ikke være i dine tanker.. Uanset hvor dejlig, vidunderlig og god hun er.. Især når du jo netop skriver at hun er lykkelig hvor hun er.. Men points til dig for at indse at det er forkert af dig at ønske at ændre det fordi det kan jeg lidt fornemme ud fra dit skriv at du godt selv ved.. Måske jeg læser ting ind i konteksten jeg ønsker at se.. Hehe..

JenniferRomantica

Godt at vi er enige om det at være dejlig, kan være på flere planer.:)

Jeg ønsker ikke at ændre det, som du skriver, men synes da blot det er forkert i min optik. Der er en fandens til forskel, altså.;)

Så længe jeg ikke aktivt søger at ændre noget, og alt foregår inde i mit eget hovede, har jeg ikke gjort noget galt, føler jeg. Men jeg skal naturligvis bestemme mig for hvilken konsekvens det skal have for mig, at jeg har det syn på hendes handlinger og undladelser.

Et klogt menneske, jeg ved ikke hvem, sagde engang: Lad være med at bruge kræfter på noget du alligevel ikke kan ændre på.

Det er det jeg vil - ud i verden udenfor.

Takker for de pæne ord.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 9 minutter siden:

JenniferRomantica

Et klogt menneske, jeg ved ikke hvem, sagde engang: Lad være med at bruge kræfter på noget du alligevel ikke kan ændre på.

Det er det jeg vil - ud i verden udenfor.

Takker for de pæne ord.

Hahaha.. Lige præcis det der er mit motto.. Lidt sjovt alligevel.. 

Velbekomme

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Anilingus

Tak for din hilsen. Held og lykke derude - jeg synes, det er modne overvejelser, og en fin undskyldning til din GP... Vil savne din rare og høflige måde at være på ;)

//Ingen kan tjene to herrer - som der skrevet står i Matthæus 6:24.// Kan eventuelt suppleres med Paulus første korintherbrev kap. 14, vers 34 og 35 - så er der også lidt, der kan provokere en GP eller to :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
NoBS skrev, for 51 minutter siden:

@Anilingus

Tak for din hilsen. Held og lykke derude - jeg synes, det er modne overvejelser, og en fin undskyldning til din GP... Vil savne din rare og høflige måde at være på ;)

//Ingen kan tjene to herrer - som der skrevet står i Matthæus 6:24.// Kan eventuelt suppleres med Paulus første korintherbrev kap. 14, vers 34 og 35 - så er der også lidt, der kan provokere en GP eller to :D

Tak for det, NoBS.

Jeg vil studere, hvad de de skriftkloge skriver.

Men jeg har det ikke i forhold til GP ´en som jesus på korset langfredag: "Eli, Eli lama sabachthani"( min gud min gud, hvorfor har du forladt mig). Jeg ved jo heller ikke om hun læser min undskyldning, men håber det selvfølgelig.;)

Og så ved jeg da egentlig ikke om Claire evt.vil med i kirke på Søndag. Jeg har tilbudt hende det for længe siden, hvor hun skrev vorherrebevares !! til nogle af mine skriverier, men jeg har intet hørt. :P:D

God aften til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

 

Anilingus skrev, for 4 timer siden:

 @Aros, jeg var nok ikke den du umiddelbart havde forestillet dig, tror jeg. Men håber ikke du er blevet skuffet.;)

 

Jeg havde ikke lige forestillet mig så meget, men du overraskede da sådan generelt, også positivt. Ja vi ser lidt forskelligt på det med at besøge glædespiger, men det skuffer mig på ingen måde. Folk er forskellige og det respekterer jeg såvel som jeg har oplevet du gør - sålænge vi begge er på det udgangspunkt kan ingen heller ikke du skuffe :) Du har både lidt selverkendelse, selvindsigt, selvkritik og vil noget med dit liv. Jeg ønsker dig held og lykke i dit liv :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Aros skrev, Lige nu:

 

Jeg havde ikke lige forestillet mig så meget, men du overraskede da sådan generelt, også positivt. Ja vi ser lidt forskelligt på det med at besøge glædespiger, men det skuffer mig på ingen måde. Folk er forskellige og det respekterer jeg såvel som jeg har oplevet du gør - sålænge vi begge er på det udgangspunkt kan ingen heller ikke du skuffe :) Du har både lidt selverkendelse, selvindsigt, selvkritik og vil noget med dit liv. Jeg ønsker dig held og lykke i dit liv :)

Tak, Aros.

Det kan være jeg skriver dig en PM.

Og noget kunne tyde på, at vi ikke sidder så langt fra hinanden, med det profilnavn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 16 minutter siden:

Og så ved jeg da egentlig ikke om Claire evt.vil med i kirke på Søndag. Jeg har tilbudt hende det for længe siden, hvor hun skrev vorherrebevares !! til nogle af mine skriverier, men jeg har intet hørt. :P:D

God aften til dig.

Mon ikke Claire kan lokkes til en tur på alteret mod passende betaling :D ..... For Guds skyld 'på' ikke 'til' :D:D:D:D:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 time siden:

 

Og så ved jeg da egentlig ikke om Claire evt.vil med i kirke på Søndag. Jeg har tilbudt hende det for længe siden, hvor hun skrev vorherrebevares !! til nogle af mine skriverier, men jeg har intet hørt. :P:D

 

Må jeg foreslå at i besøger en katolsk kirke, og smutter en tur ind skrifte-kabinen eller hvad det rum nu hedder. Så vil præste-drengen også få en på opleveren. 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...