Hop til indhold

Recommended Posts

Nå, jeg droppede hende Lolli da hun brændte mig af i går og stadig ikke er til at træffe, så læste jeg de fine anmeldelser af Sandra her og tænkte det skal jeg da prøve, så jeg skrev til hende..hun svarede forholdsvis hurtigt tilbage og spurgte hvad tid der kunne passe mig, hun virkede lidt gnaven i hendes svar, men jeg tænkte, måske er det bare sprogvanskeligheder eller hvad ved jeg, vi fik aftalt en tid og jeg bestilte en time og så kørte jeg ud på aftalte parkeringsplads og fik anvist hvor jeg skulle ringe på.

Nå, men da hun åbnede døren blev jeg sgu overrasket..totalt lækker lille Babe, præcis som jeg foretrækker en pige skal se ud, hun er mindre og kønnere i virkeligheden end jeg lige havde forestillet mig, totalt fit og velplejet, ikke et gram for meget fedt nogen steder og med en lækker brun kulør, hun havde en fin lille top og små lækre trusser på og hun virkede vildt Sød og lige ud af landevejen, nærmest sådan kæreste agtig, hun spurgte om jeg ville have et bad først og jo tak, dejligt lige at få en opfriskning..da jeg kom ud af badeværelset, sad hun på sengen stadig med tøj på og jeg satte mig midt på sengen og kyssede med hende, hun kysser rigtig lækkert, varme våde tungekys, virkelig dejligt og jeg blev hurtigt meget tændt, hun spurgte om hun skulle tage toppen af jo tak da..og pyyhhaa, nok nogle af de bedste og lækreste ungpige bryster jeg har set i nyere tid, små og faste og med de fineste små brystvorter, nå men jeg måtte jo lige kysse dem og sutte lidt på de små fine brystvorter, imens jeg lod min hånd glide ned mellem hendes ben og mærke lidt på hende, hun rejste sig lidt op i sengen så jeg kunne trække hendes trusser af og beundre hendes lille fine glatte mis...mega frækt..Kyssede og krammede lidt imens jeg legede med hendes mis.

Så beordrede hun mig til at ligge på ryggen og hun gav sig til at massere min pik, det var dog ikke nødvendigt at gøre yderligere tiltag for at gøre den kampklar, det havde den været lige siden jeg kom ind af døren og så hende..:)

Nå, men hun fandt et gummi frem som hun rullede på med munden og så suttede hun ellers løs og det er hun god til med indlevelse og frække blikke og det hele, imens lå jeg og nød det og gramsede løs på hende, jeg bad om en 69'er og det fik jeg..fantastisk syn med hendes lille lækre mis og røv over hovedet og jeg begravede mit ansigt i hende og nød livet..:)

Hendes mis er helt glat, jeg vil sige små skamlæber og den er lille og virkelig stram og hun dufter og smager præcis som en fisse skal smage og dufte..fantastisk lækkert..Hun begyndte at nulre mine nosser imens og resultatet udeblev ikke, efter kort tid måtte jeg overgive mig og jeg kom, så den der gummidreng næsten var fyldt op..:)

pyyhhaa, så viste hun en dejlig side mere af sig selv for hun lagde sig sødt og afslappet ved siden af mig og gav sig til at snakke om alt muligt, dejligt..enten er hun en god skuespiller eller også nød hun virkelig vores time sammen..?

Hun er fra Polen og snakker og skriver rigtig godt engelsk og vi kom vidt omkring indimellem tungekyssede vi lige lidt og jeg lå selvfølgelig og rørte ved hende imens.

Så begyndte pikken at vågne igen og hun spurgte om jeg var klar til at kneppe og jo tak da..så hun rullede en ny gummi på med munden og suttede lidt på den og satte sig oven på mig og gled stille og roligt ned over min pik, imens hun stønnede og virkede som om hun nød det..så red hun ellers lækkert og frækt med benene spredt så man kan nyde synet samtidig..efter et stykke tid skubbede jeg hende af og om på ryggen og så fik hun den på dansk, virkelig lækkert og hun er utrolig stram, hun ømmede sig lidt og sagde at jeg var stor, men at det var Okaey..til sidst fik hun en tur doggystyle, hun vil ikke anal som jeg ellers er vild med, men jeg fik dog lov til at lege med en finger i hendes bagerste hul imens..vildt lækkert..Til sidst lagde jeg mig igen på ryggen hvor hun bearbejdede min pik med mund og hænder, indimellem kom hun op til mit ansigt for at kysse lidt, inden hun igen gik igang med pikken og til sidst kom jeg for anden gang..

så lå vi igen og snakkede og jeg lå bare og nød synet af denne super kønne unge pige og til sidst fik jeg lyst til at slikke hende en sidste gang inden tiden var gået, så hun lagde sig på ryggen og jeg lagde mig mellem hendes spredte ben og nød hendes lille mis endnu en gang..S

Da tiden var gået spurgte hun om jeg ikke havde lyst til at komme og besøge hende igen, da hun rejser til Polen på fredag, det har jeg ikke lige besluttet mig for endnu, det er meget sjældent jeg har besøgt den samme pige flere gange, men måske..da hende her virkelig er lækker..uden sammenligning den bedste øst pige jeg har været sammen med, hun nævnte at hun ikke har ret mange kunder og overvejer at prøve en anden by..utroligt, at der ikke er flere kunder til sådan en sild ?

Eneste minusser ved hende er at hun ikke vil sutte uden gummi og at hun ikke tilbyder anal, hun passer på sig selv, derfor er alt med gummi og hun tilbyder ikke anal fordi hun synes det gør ondt..så det må man få andre steder når man er ude efter det..:)

Redigeret af Mr. Black
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb232 skrev, den 23/03/2017 at 20:58:

Hej drenge

Er netop kommet hjem efter et besøg hos Sandra, og hun er da en fantastisk pige. Både sød og helt utrolig smuk! Nu er jeg til petite piger og her rammer vi altså 10 ud af 10 i smuk, stram petite pige. 

Hun er meget berøringsvenlig og lader gerne en røre og kæle hende, under akten er hun ret indlevende og virker ikke som om "uret kører" Det var mig selv der sagde "times up" da vi var færdige og lå og snakkede, så det var ret hyggeligt at opleve hun ikke havde travlt og lod til at hygge sig. 

Hun er her til torsdag i næste uge, så hjem hele april og Kolding igen i maj. Så se at komme afsted for pokker, hun er virkelig dejlig og pas nu godt på hende! Jeg kunne hurtigt gå fallit med hende i Odense - wauw!!

Og Sandra, hvis du læser med her via translate, så tak for "gaven" den beholder jeg, som lovet, helt for mig selv :)

Tak for et dejligt besøg, det var virkelig en super oplevelse :) 

Hun er altid 20 år gammel :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun sagde til mig at hun lige er blevet 21 og det skal sgu nok passe, hun ser ihvertfald ung og sprød ud..:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var jeg også lige forbi, nu er det næsten 4 måneder jeg besøgte hende sidst.

 Som altid smilende og med en super service, nåede ikke så langt rundt i det forskellige, da jeg igen havde bestilt 1 time, så skidt med at første tur gik stærkt. Alt er med gummi.

så lå vi og snakkede (hun er meget interesseret i hvad der sker her i DK) og om hendes 9 timers køreture når hun skal herop. Som i 80 % af tilfældene når jeg bestiller 1 time, orkede jeg alligevel ikke omgang 2, selvom hun har den sødeste petite (læs tynde) krop med nogle fantastiske bryster. 

Er det bare mig, eller har hun tabt sig meget siden hun startede her i DK. Allerede den gang mener jeg hun snakkede om at hun havde tabt sig 6-7 kg. Nu må hun absolut ikke blive tyndere, så er det ikke kønt mere.

men lolitta drømme...... Så kan du kun komme for sent afsted, da hun kører hjem fredag morgen.

bemærk: det er ikke på samme adr. som hun tidligere har været på, men tæt derpå.

Redigeret af Mr1time
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, hun var måske lidt tyndere end før da jeg besøgte hende i Kolding sidst. 

Hvordan er badefaciliteterne på det nye sted, de er forhåbentlig blevet bedre (større)?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 36 minutter siden:

Ja, hun var måske lidt tyndere end før da jeg besøgte hende i Kolding sidst. 

Hvordan er badefaciliteterne på det nye sted, de er forhåbentlig blevet bedre (større)?

Badeværelse er meget bedre end det i nr 13, her er der rigtig bruser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester
Mr1time skrev, for 8 timer siden:

Så var jeg også lige forbi, nu er det næsten 4 måneder jeg besøgte hende sidst.

 Som altid smilende og med en super service, nåede ikke så langt rundt i det forskellige, da jeg igen havde bestilt 1 time, så skidt med at første tur gik stærkt. Alt er med gummi.

så lå vi og snakkede (hun er meget interesseret i hvad der sker her i DK) og om hendes 9 timers køreture når hun skal herop. Som i 80 % af tilfældene når jeg bestiller 1 time, orkede jeg alligevel ikke omgang 2, selvom hun har den sødeste petite (læs tynde) krop med nogle fantastiske bryster. 

Er det bare mig, eller har hun tabt sig meget siden hun startede her i DK. Allerede den gang mener jeg hun snakkede om at hun havde tabt sig 6-7 kg. Nu må hun absolut ikke blive tyndere, så er det ikke kønt mere.

men lolitta drømme...... Så kan du kun komme for sent afsted, da hun kører hjem fredag morgen.

bemærk: det er ikke på samme adr. som hun tidligere har været på, men tæt derpå.

Jeg syntes også hun var blevet tynd 

for tynd. Hun var bedre da jeg besøgte hende for 3 måneder siden3-4 kg mere. Der kunne røven klaske lidt når man støder til. Det er umuligt nu. 

Men sød pige. Men ikke helt den samme oplevelse som sidste gang jeg var der. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skodsex skrev, den 28/3/2017 at 18:48:

Jeg har lige været hos hende og hun er så opstyltet og upersonlig. Hendes køn lugter. Tror hun har svamp eller det der er værre.
Totalt dårlig oplevelse. Ikke noget der kan anbefales.

Du er da en decideret idiot at høre på !

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge

Har lige besøgt hende igen, denne gang i Kolding (ved godt det er fyn jeg skriver under, men tråden handler om hende)

Det er meget svært ikke at give hende 10 ud af 10 på alle fronter. 

Hun er en lille tynd pige, så hvis man er til mere modne og runde kvinder, så går man forkert i byen her. Hun er præcis som jeg kan lide det, så 10 på den konto ;)

Der er skrevet en del positive oplevelser om hende allerede, og denne er endnu en til samlingen, det er bare en dejlig oplevelse at besøge hende! 

Så hvis I sidder derude med lidt mønter på lommen og "noget andet i bukserne", så tag en tur til Kolding i morgen, det er sidste chance i denne omgang. 

Tak for en god oplevelse Sandra ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
AlBondy skrev, for 4 timer siden:

Nogen der ved om hun kommer til Odense i den nærmeste fremtid?

Jeg nåede også lige forbi hende i Kolding i mandags, og da fortalte hun, at hun allerede tog tilbage til Polen igen om torsdagen. Hun er begyndt at flyve til Danmark, da det både er billigere og hurtigere. Der er åbenbart åbnet en ny rute fra Billund, som kun kostede ca. 50 kr. hver vej.

Hun nævnte at hun regnede med at komme tilbage til Danmark i begyndelsen af februar, men hun vidste endnu ikke hvor det ville blive, men hun ville gerne selv skifte stedet mellem Kolding og  Odense, så mon ikke chancen for at hun kommer til Fyn er rimelig stor.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...