Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge

Er netop kommet hjem efter et besøg hos Sandra, og hun er da en fantastisk pige. Både sød og helt utrolig smuk! Nu er jeg til petite piger og her rammer vi altså 10 ud af 10 i smuk, stram petite pige. 

Hun er meget berøringsvenlig og lader gerne en røre og kæle hende, under akten er hun ret indlevende og virker ikke som om "uret kører" Det var mig selv der sagde "times up" da vi var færdige og lå og snakkede, så det var ret hyggeligt at opleve hun ikke havde travlt og lod til at hygge sig. 

Hun er her til torsdag i næste uge, så hjem hele april og Kolding igen i maj. Så se at komme afsted for pokker, hun er virkelig dejlig og pas nu godt på hende! Jeg kunne hurtigt gå fallit med hende i Odense - wauw!!

Og Sandra, hvis du læser med her via translate, så tak for "gaven" den beholder jeg, som lovet, helt for mig selv :)

Tak for et dejligt besøg, det var virkelig en super oplevelse :) 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har allerede været forbi Sandra til mit 2. besøg i denne omgang, så jeg kan kun give Jb232 ret i at hun kan blive et dyrt bekendtskab. :D

Heldigvis havde hun jo sagt hvornår hun kom igen, så jeg har holdt mig fra de store udskejelser den sidste måned.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antrahx skrev, for 27 minutter siden:

Hvor omkring? Holder denne skønhed til?

I Odense SØ, ikke så langt fra Rosengårdcenteret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg kan kun give dig ret Jb232 

hun ruinere en :D:D har allerede været der 2 gange og håber jeg kan nå det inden hun tager afsted i næste uge :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige været hos hende og hun er så opstyltet og upersonlig. Hendes køn lugter. Tror hun har svamp eller det der er værre.
Totalt dårlig oplevelse. Ikke noget der kan anbefales.

  • Vred 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos Sandra for 3. gang på en uge og kan kun sige, at hun bliver bedre og bedre for hver gang. :)

Hver gang har jeg haft næsen dybt begravet i hendes skød og det har været den helt perfekte oplevelse.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
skodsex skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har lige været hos hende og hun er så opstyltet og upersonlig. Hendes køn lugter. Tror hun har svamp eller det der er værre.
Totalt dårlig oplevelse. Ikke noget der kan anbefales.

Lugter? Svamp? Har været hos hende tidligere i dag, og kan slet ikke genkende det. Lidt for genert og usikker for at kemien imellem os skulle fungere til 100 procent, men opstyltet og upersonlig lyder heller ikke i nærheden af min oplevelse. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
skodsex skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lige været hos hende og hun er så opstyltet og upersonlig. Hendes køn lugter. Tror hun har svamp eller det der er værre.
Totalt dårlig oplevelse. Ikke noget der kan anbefales.

Har hun taget nogle kunder fra dig, du kan da kun være en hævngerrig GP med den anmeldelse.

hun er super lækker, og din oplevelse lugter langt væk, af at du aldrig har mødt skønheden, men af en eller anden sørgelig grund, skal ødelægge det for en sød pige.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester

Så må jeg tilslutte mig koret her. 

Hold da op hun er lækker, det er lige mig. 

Lille bitte lige som jeg ønsker. Kunne blive lud fattig med hende i byen hele tiden. 

Eneste minus hun havde lidt for travlt med jeg kom. Ved ikke lige hvorfor var god kemi. Men hun klaget over den var 2 Big. 

Har jeg ikke hørt før. Men hun er også meget snæver. Men fuck en krop. Ligner naboens teenager pige i meget lille udgave. 

Og hun smager perfekt. Så den kan afkræftes. 

Jeg kommer helt sikkert igen. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antrahx skrev, den 30/3/2017 at 23:04:

Hun skriver hun åbner, kl 12,00 men ville først ja gæster fra 13,30 øvøv

Tror skam ikke det er fordi hun ikke ville tage imod dig,

men da jeg skulle booke hos hende næste dag skrev hun at mobilen er åben til at tage imod bookinger fra kl 10 men først åbnede kl 12, jeg fik lige en del at se til om morgenen så jeg nåede "først" at skrive kl 1020 og der var hun simpelthen booket frem til kl 14 :(

så man skal være hurtig..

næste morgen skrev jeg så kl 9 for at få en tid :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester

Nogen der ved hvornår hun er tilbage i Kolding eller Odense 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg mødte hende i marts, sagde hun Kolding til Maj, men der er jo mange dage i maj, så nu må vi se. 

Hvis hun dukker op i Kolding, så tager jeg turen fra Odense over til hende - kæft hun er lækker!! :)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg husker det var det omkring den 20. maj i Kolding, men jeg er ikke helt sikker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der ved hvornår hun er i dk igen ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg husker det skulle hun komme ca. En gang om måneden hen over sommeren. Da det er mindre end en måned siden hun var her må du nok have tålmodighed lidt endnu.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja i næste uge er det en månede siden hun var her sist

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skulle da gerne være der når annoncen siger det. Jeg har dog oplevet ikke at kunne modtage SMS fra et af numrene som bruges på stedet, så måske er det problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester
Den Lange skrev, for 2 timer siden:

Hun skulle da gerne være der når annoncen siger det. Jeg har dog oplevet ikke at kunne modtage SMS fra et af numrene som bruges på stedet, så måske er det problemet.

Har både ringet og skrevet ikke noget svar 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sydvester
Sydvester skrev, 1 time siden:

så kom der hul igennem 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...