Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var et smut forbi MC og besøge Freja i en halv time og fortryder det ikke:)

MC har fået renoveret deres rum siden jeg sidst var forbi og det er blevet et godt resultat med masser af spejle og lys i begge rum:) 

Freja er nok ny i branchen og en lille lækker nipse sag hvor beskrivelsen og alder passer fint med virkeligheden. Hun har ingen billeder lagt op på hjemmesiden så jeg indsætter ikke link. Freja er en stille og imødekommende pige som er rigtig sød. Selve agten og detaljer kommer jeg ikke ind på men jeg kortsluttede igen fordi hun var så lækker og husker kun brudstykker af en vild og ekspolsiv oplevelse. Jeg kommer helt klart igen og besøger denne lækkermås:D for jeg synes hendes service niveau er højt;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Filosoffen skrev, for 9 timer siden:

Hvis du spørger om billedet af benene på profilen er hendes, så nej. Det er det billede som mon-cherie bruger når "fotografen er på vej"....

Fotografen har været "på vej" i flere måneder...

Forstår faktisk ikke hvorfor visse piger ikke lægger fotos op af sig selv - det kan da ikke være godt for omsætningen ;) (især hvis de rent faktisk ser godt ud) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
G.G. skrev, for 12 timer siden:

Fotografen har været "på vej" i flere måneder...

Forstår faktisk ikke hvorfor visse piger ikke lægger fotos op af sig selv - det kan da ikke være godt for omsætningen ;) (især hvis de rent faktisk ser godt ud) 

Bare der ikke går for meget Photoshop i den, så kan det have modsat effekt :P ihvertfald på mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil give mit besyv med, ikke om Freja, men om det me at fotografen har været på vej i længere tid og hvorfor pigerne ikke bare lægger billeder op af sig selv.

Når en ny pie starter, særlig debuterende, så får de ofte at vide (på div. klinikker) at de skal til fotografen. Det er yderst sjældent at en pige sige, gu vil jeg ej. De lover det, men det bliver aldrig til noget. Hvis en pige så har meget at lave, eller bare nook, ja så kommer den ofte ikke længere. Husk de er selvstændige, og mutter kan i virkeligheden ikke gøre ret meget.

Der kan også være en anden årsag, at pigen rent faktisk IKKE ønsker at få billeder på, I skal huske på, at pigerne har et liv ved siden af branchen og efter branchen. Og det er desværre sådan, at mange af pigerne frygter, og med god grund, at omgivelserne skal få det at vide, og så er deres tilværelse ødelagt.

Sidstnævnte grund hænger sammen med hvorfor der stadig er piger, der ikke lægger billeder op.

Måske har pigen ikke haft tid.

Måske har pigen ikke tænkt sig at blive længe nok i branchen, hun er måske ved at spare op til en god sommerferie, hvorfor så sætter det helet i gang vedr. billeder.

Men det kan simpelthen være at Freja har nok at lave, who knows, hvad med at tage forbi og spørg pigen face to face.

Men i sidste ende, er det vel ligegyldigt, det er hendes valg. I kan jo vælge at tage chancen og møde, I har til gengæld valget at gå igen. Frit land for alle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så er der jo en naturlig forklaring til alle dem som efterspørger billeder.

Helt enig med, at det bare og møde op og møde pigen face to face. De fleste billeder  er jo alligevel photoshoppet ugenkendelige for at beskytte pigens anonymitet og fremstå lækker:P

Jeg tager en for holdet og spørger hende om billederne næste gang jeg kommer forbi, hvis jeg når at tale med hende inden jeg kortslutter og glemmer tid og sted;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
PS44 skrev, den 14/4/2017 at 11:57:

Så er der kommet billeder op af denne skønne pige;) Hun er klart et genbesøg værd. Billederne er nede fra MC og de er ikke photoshoppet i stykker og de er vellignende :D

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=107

Nogen der ved om Freja er stoppet helt eller er at træffe andetsteds?

Pft - Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været væk fra vagtplanen i lang tid hos MC og jeg har ikke set hun arbejder andre steder så personligt tror jeg hun er stoppet men forhåbentlig kun for en kort periode;) men ellers skriv en pm direkte til MC og spørg om Freja- du kunne jo efterfølgende dele din viden med os andre :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Nå - men hvis noget skulle vide at hun stadig findes i branchen som giver jeg gerne en lækker lækker anmeldelse af hende :-)

Lige godt pokkers at man kun nåede et enkelt besøg hos så charmerende en pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 31 minutter siden:

Nå - men hvis noget skulle vide at hun stadig findes i branchen som giver jeg gerne en lækker lækker anmeldelse af hende :-)

Lige godt pokkers at man kun nåede et enkelt besøg hos så charmerende en pige

Bare nysgerrig, men Freja.. er det ikke hende der er noget nær naturligt behåret på legepladsen?.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
KF skrev, for 2 minutter siden:

Bare nysgerrig, men Freja.. er det ikke hende der er noget nær naturligt behåret på legepladsen?.

KF.

Ikke da jeg var forbi.....men smukke naturlige bryster :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 12 timer siden:

Bare nysgerrig, men Freja.. er det ikke hende der er noget nær naturligt behåret på legepladsen?.

KF.

Hun var helt glat og velsmagende og nød og modtage det franske - gad godt besøge hende igen men hun er desværre stoppet i branchen. Det var bare en kvalitets oplevelse af dimensioner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
PS44 skrev, 1 time siden:

Hun var helt glat og velsmagende og nød og modtage det franske - gad godt besøge hende igen men hun er desværre stoppet i branchen. Det var bare en kvalitets oplevelse af dimensioner. 

Det er aldrig sjovt at skulle overbringe den slags nyheder....men tak for det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej men hvis hun starter op igen så lad jungle trommerne lyde for hun bare så dejlig at besøge - opfordring til alle hvis I ser Freja starte op igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...