Hop til indhold
Guest Maya Kathrine

Seneste opdateringer – Vinter 2017

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Hejsa!

 

Så er det (næsten) forår, og tid til at bjørnene vågner fra deres vintersøvn. Sagt på en anden måde: Det er vist så rigeligt tid til at jeg igen informerer om hvad der sket/sker på EG :)

 

Vi håber I får en rigtig god weekend!

 

<3 Maya & resten af holdet på Eroguide.dk

 

Følg en annoncør / bliv fulgt af et medlem

Det har længe været muligt at følge en annonceprofil med mulighederne i bunden af profilen. Disse er nu blevet minimeret til en ”Følg” knap i toppen, som har gjort at flere følger deres favoritter.

Annoncører: Paysafecard og Mobilepay er nu muligt

Mobilepay blev aktiveret i Februar og i dag er paysafecard langt om længe blevet muligt.

Annoncører: Fødseldato

For at ens alder bliver angivet korrekt, har vi ændret annonceprofilredigeringen så man angiver hele sine fødselsdato. Alle annoncører bedes gå ind og tilrette måned og dag, da de pt. er sat til 01-01. Derudover kan man med fordel fjerne ens alder fra annonceprofilteksten, så den ikke skal opdateres længere.

Ekstra styr på udviklingen

Der er nu kommet ekstra styr på udviklingen af AL og EG med ugentlige statusmøder og dejlige TODO-lister.

I fremtiden

Maj: Ny chat under udvikling

Til Maj forsvinder den gamle chat, fordi dem vi køber servicen fra, ikke vil tilbyde den længere. I stedet kommer vi med vores egen, som indledningsvis vil ligne den gamle. Fremover vil meget af udviklingen på EG være centreret omkr. dette.

Snart: Brugervejledning og guide til abonnementer på vej til annoncører

Vi har nu skrevet en brugervejledning til annoncesystemet, som forhåbentligt snart vil blive offentlig her på siden og taget i brug af den interne support, som så vil være i stand til at hjælpe jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bliver den brugervejledning offentlig, med alle produkter og priser synlige, uden oprettelse og login?

Det er afsindigt frustrerende på alle de websites, hvor det ikke er tilfældet.

Jeg kan ikke bruge det til noget, hvor der informeres om at det er gratis at oprette sig, men at noget koster penge.

Men hvor jeg først som oprettet bruger kan finde ud af, hvad der koster, hvornår og hvor meget.

Eksempelvis forsøgte jeg at følge den trinvise oprettelse af en profil på Sugardaters.dk, lige ind til at jeg skulle bekræfte oprettelsen med klik i en bekræftelsesmail.

Man kunne så afvise den bekræftelse, hvilket jeg gjorde.

Hvilket så også gjorde at jeg ikke fik de informationer, jeg gik efter at opnå uden at oprette mig som bruger.

Det er selvfølgelig op til den enkelte ejer af sine websites, hvilken en politik de vil have på dette område.

Men en ting er sikkert, den dag jeg og min partner mener at tiden er inde til at indføre brugerbetaling på vores hjemmeside, så bliver alle priser, produkter og vilkår offentlig tilgængelig for alle, når blot de klikker ind på sitet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Rejsenetvaerk skrev, for 20 timer siden:

Bliver den brugervejledning offentlig, med alle produkter og priser synlige, uden oprettelse og login?

Det er afsindigt frustrerende på alle de websites, hvor det ikke er tilfældet.

Jeg kan ikke bruge det til noget, hvor der informeres om at det er gratis at oprette sig, men at noget koster penge.

Men hvor jeg først som oprettet bruger kan finde ud af, hvad der koster, hvornår og hvor meget.

Eksempelvis forsøgte jeg at følge den trinvise oprettelse af en profil på Sugardaters.dk, lige ind til at jeg skulle bekræfte oprettelsen med klik i en bekræftelsesmail.

Man kunne så afvise den bekræftelse, hvilket jeg gjorde.

Hvilket så også gjorde at jeg ikke fik de informationer, jeg gik efter at opnå uden at oprette mig som bruger.

Det er selvfølgelig op til den enkelte ejer af sine websites, hvilken en politik de vil have på dette område.

Men en ting er sikkert, den dag jeg og min partner mener at tiden er inde til at indføre brugerbetaling på vores hjemmeside, så bliver alle priser, produkter og vilkår offentlig tilgængelig for alle, når blot de klikker ind på sitet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jeg mener ikke vi på noget tidspunkt har været modstandere af at offentliggøre brugerguide eller priser. Materialet skal bare være præsentabelt før vi gør det. Så selvfølgelig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, den 17/3/2017 at 15:26:

Hejsa!

 

Så er det (næsten) forår, og tid til at bjørnene vågner fra deres vintersøvn. Sagt på en anden måde: Det er vist så rigeligt tid til at jeg igen informerer om hvad der sket/sker på EG :)

 

Vi håber I får en rigtig god weekend!

 

<3 Maya & resten af holdet på Eroguide.dk

 

Følg en annoncør / bliv fulgt af et medlem

Det har længe været muligt at følge en annonceprofil med mulighederne i bunden af profilen. Disse er nu blevet minimeret til en ”Følg” knap i toppen, som har gjort at flere følger deres favoritter.

Annoncører: Paysafecard og Mobilepay er nu muligt

Mobilepay blev aktiveret i Februar og i dag er paysafecard langt om længe blevet muligt.

Annoncører: Fødseldato

For at ens alder bliver angivet korrekt, har vi ændret annonceprofilredigeringen så man angiver hele sine fødselsdato. Alle annoncører bedes gå ind og tilrette måned og dag, da de pt. er sat til 01-01. Derudover kan man med fordel fjerne ens alder fra annonceprofilteksten, så den ikke skal opdateres længere.

Ekstra styr på udviklingen

Der er nu kommet ekstra styr på udviklingen af AL og EG med ugentlige statusmøder og dejlige TODO-lister.

I fremtiden

Maj: Ny chat under udvikling

Til Maj forsvinder den gamle chat, fordi dem vi køber servicen fra, ikke vil tilbyde den længere. I stedet kommer vi med vores egen, som indledningsvis vil ligne den gamle. Fremover vil meget af udviklingen på EG være centreret omkr. dette.

Snart: Brugervejledning og guide til abonnementer på vej til annoncører

Vi har nu skrevet en brugervejledning til annoncesystemet, som forhåbentligt snart vil blive offentlig her på siden og taget i brug af den interne support, som så vil være i stand til at hjælpe jer.

Blot en forsigtig forespørgsel, er det muligt at lave endnu en gruppe betalende medlemmer? Jeg er her udelukkende med henblik på B2B netværk, dele ud af erfaring, og springe til om nødvendigt. 

Og jeg betaler gerne et beskedent beløb for at slippe for at blive sat i bås "endnu en potentiel stallker". 

Hilsen Fidde 

Screenshot_20170726-221210.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hamduligemangler skrev, for 17 timer siden:

Blot en forsigtig forespørgsel, er det muligt at lave endnu en gruppe betalende medlemmer? Jeg er her udelukkende med henblik på B2B netværk, dele ud af erfaring, og springe til om nødvendigt. 

Og jeg betaler gerne et beskedent beløb for at slippe for at blive sat i bås "endnu en potentiel stallker".

Umiddelbart har vi ikke planer om at udvide men en gruppe mere, til folk som gerne vil sælge ydelser til glædespiger osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Administrator skrev, for 45 minutter siden:

Umiddelbart har vi ikke planer om at udvide men en gruppe mere, til folk som gerne vil sælge ydelser til glædespiger osv.

Ja det forstår jeg da godt, men der er også enkelte der har brug for beskyttelse og transport.
- Og så kunne de som jeg har klistre CV og dokumentation op som de kan vælge ud fra. For der er desværre rigtig mange der arbejder som livvagt uden at være uddannet i andet end at disere anaboler etc.. Det kan være ret farligt overfor ordensmagten, + det samtidig er en træls overraskelse at være uheldig at have en vægtløfter der ikke står distancen..
Det er ikke for sjov skyld mine kollegaer og jeg bruger flere år på det, og at adgangskrav er ret skrappe.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...