Hop til indhold
Apollo

Zorroguy på vej til Pattaya juli 2017

Recommended Posts

Tusinde tak allesammen....hold kæft hvor er jeg glad for I holder hånden lidt over mig.  Klør5 er vist kommet tilbage. Min lillebror er faktisk taget til Bangkok (jeg tror nu mere det er Pattaya), men jeg ænser ikke at lade ham se sin kommende svigerinde som en Gogo danser.

Damn, hvor jeg håber på det bedste....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber det bedste for dig, og selvfølgelig kan den slags forelskelse opstå.

Nyd det alt det du kan, bare vær på vagt, og hav i bag hovedet. hvad der skrevet i denne tråd.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt at Apollo mfl. har haft deres livs tur. Fantastisk og tillykke drenge.

 

Mht. til kærlighed. Så er kærlighed meget forskellige fra kultur til kultur. Der er god og dårlige mennesker i alle lande og i alle jobs.

 

Apollo lyder som en fyr som har holdt øje på pigens reaktionsmønster. Man skal ikke være naiv, omvendt skal man ikke være så fordomsfuld og forsigtig, at man ikke griber chancen, hvis man møder en skøn pige.

 

Jeg har ser begge dele IRL. Apollo grib chancen med et åbent hjerte, og lad ikke de dårlige tanker tage over. Vis kærlighed og vær' en gentleman,uden at være naiv.

 

Jeg hørte at nogle og 60 pct. af ægteskaber mellem danskere og thaier holder ikke, men omvendt så holder de resterende (det er ikke hun thaiernes skyld, men man danskere er sku ikke de bedste kærester. Alene det forhold at en pige flytter til DK fordrer, at manden må sætte sig i pigens sted og støtte hende). Kun du kan vurdere hvilken gruppe i tilhører - 1/3 eller 2/3.

 

Om alting er, så tillykke med en fed tur

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Faunus skrev, for 17 minutter siden:

Fedt at Apollo mfl. har haft deres livs tur. Fantastisk og tillykke drenge.

 

Mht. til kærlighed. Så er kærlighed meget forskellige fra kultur til kultur. Der er god og dårlige mennesker i alle lande og i alle jobs.

 

Apollo lyder som en fyr som har holdt øje på pigens reaktionsmønster. Man skal ikke være naiv, omvendt skal man ikke være så fordomsfuld og forsigtig, at man ikke griber chancen, hvis man møder en skøn pige.

 

Jeg har ser begge dele IRL. Apollo grib chancen med et åbent hjerte, og lad ikke de dårlige tanker tage over. Vis kærlighed og vær' en gentleman,uden at være naiv.

 

Jeg hørte at nogle og 60 pct. af ægteskaber mellem danskere og thaier holder ikke, men omvendt så holder de resterende (det er ikke hun thaiernes skyld, men man danskere er sku ikke de bedste kærester. Alene det forhold at en pige flytter til DK fordrer, at manden må sætte sig i pigens sted og støtte hende). Kun du kan vurdere hvilken gruppe i tilhører - 1/3 eller 2/3.

 

Om alting er, så tillykke med en fed tur

 

Mange tak...igår aftes blev en rigtig dum aften for mig. Påvirket af kommentarerne herinde, blev jeg desværre alt for betvivlede over for hende. Det blev i sådan grad ubehageligt for hende at 5 min inde i samtalen blev hun nødt til at sige til mig, at det nok var bedst jeg tænkte en ekstra gang over vores forhold og hun sagde hefter godnat og lukkede for samtalen, uden at jeg fik sagt ordentligt godnat :(

Natten blev ubehagelig lang for mig, og hun ringede ikke til mig som hun plejer...

Hun blev simpelthen skuffet over mig, da hun modvilligt endelig tog imod min opringning i morges. Hun nævnte netop alle de samme argumenter, som jeg nævnte herinde...hvorfor skulle jeg mødes med hendes storebror. Hvorfor hun holdt sig udenfor barfines og fandt på undskyldninger overfor kunder (har fået det røde), hvorfor hun gjorde sig umage for at ringe til mig på nøgletidspunkter...

Jeg skulle bare have holdt min kæft og noteret det bag øret. At konfrontere hende gav i sådan grad bagslag, at jeg brugte hele formiddagen på at rede trådene ud...heldigvis siger hun, hun elsker mig højt, men min tvivl gjorde ondt på hende. 

Hendes veninde fik jeg fat i på den anden linje, og hjalp mig med at blødgøre min pige lidt mere. Phew!!! Jeg var så tæt på at ødelægge det hele...så endnu en erfaring. Hold tvivlen for dig selv, og som Faunus også rigtigt siger, så hold øje med hendes adfærdsmønstre....der er så meget, hun gør ekstra ud af...at det i sig selv bevidner at hun er oprigtig overfor mig.

Jeg tror ikke hun er økonomisk dårligt stillet efter gogo baren skal hun besøge sin mor og herefter skal hun arbejde i Kuala Lumpur, Malaysia på en bar, hvor man som pretty girl  blot skal servicere drikkevare for kunderne...hun har forsikret mig, der intet bar hud er i Kuala Lumpur...hun har endnu ikke spurgt mig om penge...

Til november tager jeg med hende til Phuket og Phi Phi Islands....og den er hun helt frisk på....

Endnu en gang tak for heads-up....men husk nu også, der findes positive historier.. :)

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Apollo

Jeg er single. Jeg har en masse købesex. Jeg har derigennem mødt 2 piger, som jeg den dag i dag er venner med (vi har ikke længere sex).  

Det er søde mennesker. Den ene er måske lidt beregnende, og jeg er ikke sikker på, at hun reelt er en ven, hvis venskabe skulle blive asymmetrisk.

Den anden pige har et hjerte af guld, og vil altid være der for mig. 

Købepiger er også mennesker. Nogle er gode og andre mindre gode. Jeg kender 2 gode (de andre købepiger, som jeg har mødt, er jeg ikke private venner med, og kan ikke vurderer). Jeg gør faktisk et nummer ud af ikke at blive venner, så jeg jo opsøger dem for sex. Jeg har nok af venner.

 

Som single dater jeg også et hav af kvinder. Nogle kvinder (og fyre) dater glad flere samtidigt. Det er måske lige frem normen i dag. Andre piger (ordentlige piger imo) dater en fyr af gange, for derved rigtig lære ham at kende. De er seriøse, og mener noget med det de gør. Når jeg ser dette, kan jeg blive lidt kynisk, og selv date flere på samme tid. Problemet er blot, at de "rigtige" piger dumper mig, når de opdager, at jeg har flere bolde i luften. Det er sket 2 gange i mit liv. 

Ja man kan let blive kynisk eller tænke, at sådan er alle .... derfor .... Det er farlig. For når man møde en seriøs pige, med hjertet på rette sted, så har man skudt sig selv i foden. Så har alt være forgæves.

Man bliver nød til at måde alle med uden fordomme og med et åben hjerte. 

 

Den pige som du har mødt kan have et hjerte af guld, eller hun kan være en kold fisk, som kun udnytter dig. Det kan du kun finde ud af, med at bruge tid med hende. Se hende ind i hendes sjæl og hjerte. Du skal naturligvis ikke være naiv.  

 

MEEEEN du er nødsaget til at møde hende som en ligeværdig, og åbne dig hjerte (ingen fordomme).

En thaipige er ikke hjælpeløs. Hun er et menneske. Men hvis du ikke kan se hende uden fordomme, så vil du aldrig kunne lukke hende ind i dit hjerte. Så vil hun aldrig være et jævnbyrdigt menneske med et godt hjerte. Ser du hende som et jævnbyrdigt menneske, så vil du aldrig kunne give dig hen og være fjollet forelsket, men du vil være stiv og afmålt. Det vil enhver pige opdage på et tidspunkt. Man kan godt mærke, om et andet menneske ikke elsker og ikke giver sig hen.

 

Lønningerne er forskellige fra dem vi har i DK. Hun tjener sikkert kun en brøkdel af det du tjener. Måske har hun en familie, som hun skal hjælpe ude på landet. I Thailand er kønsrollerne forskellige. Hun forventer nok, at du betaler (jeg ved du siger, at hun ikke gør dette). Men vil det ikke være normalt, hvis du tjener 10-20 gange så meget som hende? Ville en pige som elsker dig, og tjente langt mere end dig, ikke også hjælpe dig? Ja mange piger gifter sig opad. Sjældent ned af. Sådan af livet bestemt i DK. Hvorfor må en thailandsk pige ikke også dette? Er der forskel på danske og thailandske piger?

 

Min pointe er vel den simple. Pan på med at dømme andre mennesker - du har ikke gået i deres "sko". Evner du ikke at møde mennesker fordomsfrit og med et åbent hjerte, så skal du kun se det som en handel. Men tør du elske, så skal du give det en chance. Du skal naturligvis ikke være dum. Men det gælder sku altså også i lille dk.

 

 

 

Redigeret af Faunus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det med at at være fordomsfri er jeg er ellers meget bekendt med, da jeg selv ikke er etnisk dansk. Jeg er dog født og opvokset i DK.

Tak for alle jeres svar. Indtil videre bil jeg ride bølgen af glæden...selvom afstanden er stor, så skriver / videoer chatter vi flere gange om dagen. 

Jeg er ved at planlægge turen til Thailand igen til November. Jeg har ikke så mange penge, men jeg skal jo heller ikke bruge dem på boom boom mere. 

Der er 3 mdr til mit næste møde med hende.

Jeg håber afstanden forstærker savnet og forstærker glæden ved vores møde igen.

Rigtig god mandag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Apollo,

Lige som alle andre oensker jeg ogsaa det bedeste for dig og din pige. Kan godt forstaa at der er noget skepsis og alle anbefaler dig at passe paa, jeg kender ogsaa mange som har forsoegt et forhold med en barpige, men hvor det ikke er lykkedes.

Du skriver i  din sidste post er at du ikke har brug for saa mange  penge da du ikke skal betale for "boom boom" - men hvordan tjener din pige saa penge til kost og logi, familie etc, hun skal vel ha noget inkomst?

mvh

G

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, for 2 timer siden:

Hej Apollo,

Lige som alle andre oensker jeg ogsaa det bedeste for dig og din pige. Kan godt forstaa at der er noget skepsis og alle anbefaler dig at passe paa, jeg kender ogsaa mange som har forsoegt et forhold med en barpige, men hvor det ikke er lykkedes.

Du skriver i  din sidste post er at du ikke har brug for saa mange  penge da du ikke skal betale for "boom boom" - men hvordan tjener din pige saa penge til kost og logi, familie etc, hun skal vel ha noget inkomst?

mvh

G

Hej gregsom

Hun arbejder forskellige steder fx i Singapore, Kuala Lumpur og Hong Kong, hvor hun arbejder som servitrice. Ingen bar hud....herudover hvis hun virkelig ville tjene penge på boom boom, så ville hun ikke videochatte med mig hver nat efter endt vagt i gogo klubben. Hun har sidste vagt i nat, så tager hun hjem til sin mor og herefter rejser hun til Kuala Lumpur hvor at arbejde der...

Jeg har penge....men jeg behøver ikke at lægge alt for meget til siden til hende....og selvfølgelig giver jeg hende nogle penge, når jeg er på vej tilbage til DK.

Noget a la 20-25000 baht.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ansigt jeg ser i video chatten er virkelig et ansigt, der udviser en oprigtighed og et savn af mig. Jeg kan være påvirket af forelskelsen...jeg vil bare gøre det helt klar...jeg var ikke taget til Pattaya for at finde kærligheden...men simpelthen for at give tømme alle mine frustrationer over vores danske piger og de ubehagelige og stolthedskrænkende dates, der virkelig gav et ordentlig nøk i selvværdet. Jeg var taget der ned for at kneppe og ikke tænke på andet...

Jeg var som sagt inde i et par klubber, pigerne sagde mig intet...og jeg forsøgte med et par stykker...så mødte jeg hende...og jeg var først komplet betaget af hende...men jeg ville ikke pege på hende og bede en Mamasan om bringe hende til mig...jeg ville tømme min øl og tage et andet sted hen...men så satte hun frivilligt selv ved siden af mig...og resten kender i nu til :)

Jeg skal nok vende tilbage med opdateringer herinde...

Fortsat god tirsdag til alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apollo skrev, den 4/8/2017 at 16:28:

Hun har ingen boyfriends.

Hun er en diamant og jeg er i hver fald forelsket i hende.

Ved godt at det ikke er det du vil hører, men din historie har vi hørt flere gange tidligere.
Det kan godt være at i ender med at blive gift og får en masse børn og lever lykkeligt til jeres dages ende. Men det er altså en meget lille procentdel af de historier som din, der ender sådan.
Der var en svensker herinde som tog der ned for at overraske sin eneste ene, og opdagede at hun var på tur med en anden mand.

Så pas på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste købepiger i Singapore, Kuala Lumpur og Hong Kong er thaipiger eller vietnamesere. 

Jeg vil vædde med det er derfor hun er der. Vågn nu op. Du ser kun det du vil se. Og mange piger har altså 3-4 boyfriends i udlandet. Måske hun skal ud og besøge en af den i K.L.?

Prøver bare at få dig til at passe på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klør5

Hold da op hvor har I da alle temmelig ondt i den nederste del af ryggen...........

Bare fordi I andre har været uheldige i Thailand, er der da ingen grund til at ødelægge humøret hos Apollo. Lad ham da nyde pigen.......

Jeg kender udmærket alle historier om Thaipiger og deres lemfældige omgang med sandheden, men det behøver jo ikke være alle, der er sådan.

Til dig Apollo........Nyd det og lad være med at høre alt for meget på de kloge her på siden................

Del dette indlæg


Link til indlæg
klør5 skrev, for 3 timer siden:

Hold da op hvor har I da alle temmelig ondt i den nederste del af ryggen...........

Bare fordi I andre har været uheldige i Thailand, er der da ingen grund til at ødelægge humøret hos Apollo. Lad ham da nyde pigen.......

Jeg kender udmærket alle historier om Thaipiger og deres lemfældige omgang med sandheden, men det behøver jo ikke være alle, der er sådan.

Til dig Apollo........Nyd det og lad være med at høre alt for meget på de kloge her på siden................

Mange tak klør5. Jeg er glad for nogen også kan se tingene fra en mere positiv vinkel. Igen hvis hun absolut ville barfines, så kunne hun gøre i de 12 dage, hvor hun arbejde på gogo bar. Hver eneste dag ca kl. 22:30 (3:30 thai tid dvs. klubben lukker kl 3) har hun video chattet med mig fra sit værelse på Line og sagt hun elsker mig...hver eneste gang skriver hun lige inden hun går på arbejde, at hun savner mig og elsker mig, og ringer til mig efter endt vagt.

Hun ER blevet forsøgt at blive barfine't det har hun fortalt mig, efter jeg har spurgt hende...men hun går ikke pga mig. Malaysia er et muslimsk land, og selvom der nok foregår prostitution, så skulle det være ret risikabelt, hvis det bliver opdaget. Det kan være jeg er naiv og stoler blindt på hende, men der er bare mange faktorer, der beviser det modsatte...og når hun siger, at hendes arbejde på klub blot går ud på at være smuk og snakke med kunderne...så tror jeg på hende.

Hun siger hun vil halve børn med mig og vil se sig selv med mig i et hus....jeg tror altså meget på hun mener det.

Jeg værdsætter 100% jeres bekymring, og jeg skal nok passe på...men lige nu har jeg ikke brug for at høre mere negativitet omkring min pige...hvis det skulle ske, at jeg er blevet ført bag lyset....så lover jeg at angre min sag herinde...så I kan sige "I told you so" til mig...men please indtil da, så lad mig nyde mine intime og tætte samtaler på Line med hende...Lad mig være omfavnet af livsglæden, jeg oplever i de her dage...og tag nu JA hatten på :)

Jeg nyder livet lige nu...husk nu at nyde jeres ;)

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg
surfingsam skrev, for 3 timer siden:

hvordan er Pattaya ellers, ligner byen sig selv. Efter alle de der Politi aktioner der åbenbart, har været. åbner barerne først efter kl 18. 

Soi 6 ligner sig selv dvs. man allerede kan komme der og få nogle øl midt på dagen. De første par dage i walking street oplever jeg, de åbner kl 19. Hvilket også er tidspunktet min pige tog på arbejde...hun har haft sin sidste vagt i nat og ringede til mig og fortalte mig ikke mere gogo bar. Ellers blev Pattaya en smule fraværende for mig de sidste 15 dage af min ferie. Politiaktioner så jeg derfor ikke meget til...så Pattaya ligner sig selv...

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apollo skrev, for 18 timer siden:

Mange tak klør5. Jeg er glad for nogen også kan se tingene fra en mere positiv vinkel. Igen hvis hun absolut ville barfines, så kunne hun gøre i de 12 dage, hvor hun arbejde på gogo bar. Hver eneste dag ca kl. 22:30 (3:30 thai tid dvs. klubben lukker kl 3) har hun video chattet med mig fra sit værelse på Line og sagt hun elsker mig...hver eneste gang skriver hun lige inden hun går på arbejde, at hun savner mig og elsker mig, og ringer til mig efter endt vagt.

Hun ER blevet forsøgt at blive barfine't det har hun fortalt mig, efter jeg har spurgt hende...men hun går ikke pga mig. Malaysia er et muslimsk land, og selvom der nok foregår prostitution, så skulle det være ret risikabelt, hvis det bliver opdaget. Det kan være jeg er naiv og stoler blindt på hende, men der er bare mange faktorer, der beviser det modsatte...og når hun siger, at hendes arbejde på klub blot går ud på at være smuk og snakke med kunderne...så tror jeg på hende.

Hun siger hun vil halve børn med mig og vil se sig selv med mig i et hus....jeg tror altså meget på hun mener det.

Jeg værdsætter 100% jeres bekymring, og jeg skal nok passe på...men lige nu har jeg ikke brug for at høre mere negativitet omkring min pige...hvis det skulle ske, at jeg er blevet ført bag lyset....så lover jeg at angre min sag herinde...så I kan sige "I told you so" til mig...men please indtil da, så lad mig nyde mine intime og tætte samtaler på Line med hende...Lad mig være omfavnet af livsglæden, jeg oplever i de her dage...og tag nu JA hatten på :)

Jeg nyder livet lige nu...husk nu at nyde jeres ;)

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykker med det og håber det ender godt ;-)
Og det er ikke skrevet med sarkasme eller andet, men mener det virkelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apollo skrev, den 8/8/2017 at 12:55:

Noget a la 20-25000 baht.

Det er altså noget der ligner 2 månedslønninger i det nordlige Thailand...

Derudover har de andre sagt mange af de ting jeg mener.

Kast dig ud i det, men vær nu også realistisk :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en update...der er gået ca. en måned...og vi skriver /video chatter stadigvæk hver dag. 

Så jeg det går fint :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderbukken skrev, den 1.2.2022 at 06:22:

Godt nok en lidt gammel tråd, jeg her finder frem. Men gad vide hvordan det gik med Apollo og hans thailandske kæreste..? 

Ville jeg også gerne vide :blink:

Men det kan da være, at det gik godt siden han ikke har svaret på denne tråd og at han har fået hende til Danmark og de nu lever sammen i et hus med børn :D

Det kunne jo tyde på det, hvis han har lagt hans profil og horer livet bag sig. Håber i hvert fald for ham, at det gik godt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gamle venner herinde

Jeg har ikke være her i mange år, og ville lige genlæse mine gamle indlæg fra tilbage i 2017, hvor jeg ganske naivt troede det hele stod skrevet i stjernerne. Pigen forsvandt i Kuala Lumpur, og hendes veninde sagde, at hun var blevet taget i ulovligt arbejde i Malaysia og var i fængsel på ubestemt tid. 
Dum som jeg var troede jeg, at kunne hjælpe hende ud af situationen. Men der var ingen kommunikation. 
Jeg troede hun sad i et fængsel i Malaysia på ubestemt tid, indtil jeg ved et tilfælde faldt over en hilsen til hendes veninde på Facebook, hvor hun nu var i Göteborg sammen med en svensker. 
Jeg fik dat i hende på Whatsapp og gav den hele armen, og fortalte hun var et usselt menneske at holde en anden person for nar.

Jeg har lært meget af alt dette her….jeg stoler ikke på nogen som helst thai pige i prostitutionsmiljøet. Lad dette også være en besked til alle os, der tror på det bedste i folk og tænker at man sagtens kan finde kærlighed i Pattaya. Alt er scam, skuespil og fake dernede. Fald ikke for noget dernede…

I learned my lesson -

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Apollo

Velkommen tilbage i tråden fra 2017, var selv med i nogle kommentarer, av av for en afslutning på det forhold :(

Men stor respekt fra mig :) at du nu fortæller hvordan det gik sidenhen med din kæreste :wub:

Håber andre med hang til bargirl i  Pattaya læser med nu :D

Som en I tråden fortalte:  du kan tage pigen ud af baren, men du kan ikke tage baren ud af pigen ;) 

Nu har du ikke fortalt om du har været i Thailand efterfølgende ellers op på hesten igen min ven :)

Er selv pt I Thailand igen igen, kommer der flere gange om året.

Du kan bruge dem <3 med respekt, men aldrig get in love <3 with them.

Butterfly 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for svar og forståelsen. Jeg har ikke været i Thailand igen. Livet har haft taget sit præg på mig. Vil gerne derned igen, hvis jeg kan fået taget mig sammen. 

Jeg er dog mega glad for alle jeres svar herinde. Jeg kommer nok ind og kigger lidt ind her mere….er der nogen, der har erfaringer med Ladyboys dernede, måske skulle man skifte stil…hvis jeg tør at begive mig derud. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...