Hop til indhold
Apollo

Zorroguy på vej til Pattaya juli 2017

Recommended Posts

Hej allesammen  Zorroguy a.k.a Apollo her...

Så er jeg i fuld gang med at planlægge min tur til Pattaya i juli. Det bliver fra d. 10/7- 29/7. Denne gang tager jeg direkte til Pattaya. 

Jeg er ved at finde et 4* hotel tæt på WS, det kan endda være jeg vælger Jomtien denne gang.

som tidligere skrevet så er jeg på udkig efter silikone babes, så hvis man har nogle gode referencer til nogle søde piger med store silikone babser, så er jeg temmelig lydhør. Gerne med navn...og et link, hvis det er tilgængelígt.

som tilbage i juli 2015 vil der komme en detaljeret dagbog ud af det...

Angel witch, Bacarra, Living Dolls showcase, Sapphire, Alcatraz, Happy, Peppermint skal henholdsvis genbesøges eller besøges.

Opdaterede råd er yders velkomne...

Husk at namedroppe nogle silikone piger, nu når man er herinde at læse min tråd.... :) cheers!!!

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fellas...min efterlysning går på silikone babes i High-end pussy segmentet....er det stadigvæk bacarra gogo, der er det bedste samlingspunkt for disse skønheder....navn og/eller id- badgenummmer er yderst velkommen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er flybilletterne købt. Jeg flyver med Thai direkte fra København til Bangkok d. 9/7-17. Hotel i Pattaya er stadigvæk under search. Jeg pønser lidt på at tage et par nætter i Bangkok inden jeg drager mod Pattaya. Jeg har denne gang næsten 3 uger at gøre godt med...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville nok lige tage et par dage i Bangkok og mærke storbypulsen, besøge en skrædder, samt se hvordan Nana og Cowboy havde det :)

 

Hvis du gerne vil til Jomtien, så ville jeg kigge på dette hotel:

http://www.rabbitresort.com/

Lækre bungalows gemt væk i regnskoven og to stenkast fra stranden. Til gengæld skal man gå lidt for at komme tilbage til Jomtien Beach Road for at komme til Pattaya, og man skal betale for en privat bahtbus når man vil hjem igen.

Stranden i Jomtien er bedre, bylivet i Jomtien er langsommere, men byder også på sine egne fornøjeligheder.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg har skrevet lidt med Plasticlove, og i min søgen efter kæmpe silikone bryster, har jeg fået et par navne på nogle diskoteker i Bangkok, hvor man kan løbe ind i dem...

Mixx og Spasso er stedet for at finde disse piger. Jeg kunne dog enormt meget godt tænke mig nogle navne på disse piger, så jeg ikke leder efter nål i en høstak...

Mht. Pattaya så havde jeg tænkt mig at bo tæt på WS, men Jomtien ser også meget lækkert ud.

Hvis jeg nu er i Bangkok i 3 nætter så har jeg 15 nætter i Pattaya/Jomtien. Det tænker jeg er nok... :)

Som før kommer der også denne gang en detaljeret beretning af eskapaderne denne gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg bor p.t på Soi 5, best beach resort. Et ældre hotel men med pæn stor pool, store værelser og fin service (hotellet er guest friendly). Det er good value for money. 150 meter til stranden og let adgang til alt, men Soi 5 er barfri og stille. 5 min til Soi 6, som er fyldt med barer, primært short time barer med værelser ovenpå (omkring 250 kr inkl barfine) Billigere øl og drinks end walking street og billigere knald. Faktisk ikke mange mænd, så du er i høj kurs.  Som alle steder gælder det om at undgå ladyboys,  med mindre du er til det. Jeg selv er dog ikke på sexferie, meeen man ved aldrig. 

 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 10 timer siden:

Jeg bor p.t på Soi 5, best beach resort. Et ældre hotel men med pæn stor pool, store værelser og fin service (hotellet er guest friendly). Det er good value for money. 150 meter til stranden og let adgang til alt, men Soi 5 er barfri og stille. 5 min til Soi 6, som er fyldt med barer, primært short time barer med værelser ovenpå (omkring 250 kr inkl barfine) Billigere øl og drinks end walking street og billigere knald. Faktisk ikke mange mænd, så du er i høj kurs.  Som alle steder gælder det om at undgå ladyboys,  med mindre du er til det. Jeg selv er dog ikke på sexferie, meeen man ved aldrig. 

 

Fedt.

Jeg har ikke valgt noget hotel endnu, da jeg leger lidt med tanken om at tage en tur til Phuket i et par nætter og mærke nattelivet på Bangla Road Patong Beach.

Nogen der har nogle erfaringer med Bangla Road?

Det kan være jeg dropper det og holder mig til BKK og PAT.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Phuket og Bangla Road , tja ???

Same same Walking Street, måske være, men det er bare min mening, lidt for meget larm og så er det dobbelt op på alt ! I forhold til Pattaya.

Har været på Phuket flere gange og i Patong, men kun for at opleve det og løb skiende bort efter 2 - 3 timer, lidt hyggelige på Kamala/Kata Beach, men det er kun min mening 

Mvh butterfly 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Der er absolut ingen grund til at tage helt til Phuket et par dage blot for at se Bangla Rd. Det er i mine øjne spild af penge. Bliv du blot i Bkk og Pattaya. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 14 timer siden:

Der er absolut ingen grund til at tage helt til Phuket et par dage blot for at se Bangla Rd. Det er i mine øjne spild af penge. Bliv du blot i Bkk og Pattaya. 

Det bliver meget vel blot Pattaya, menår Phuket var også mest for at føle det som en ferie, med flot natur... :)

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bangla Road kan ikke måle sig med Bangkoks red light districts: Soi Cowboy, Nana Plaza og Patpong efter min mening. Pattaya har jeg ikke besøgt, så det kan jeg ikke sige noget om.
Jeg ville kun tage til Patong, hvis jeg skulle bruge dagen på at se nogle af smukke øer, der ligger rundt om Phuket. Med andre ord, så kan du sagtens få udemærkede oplevelser på Bangla Road, men tag dertil, hvis du vil opleve området omkring. Det samme gælder for Chiang Mai, der eksempelvis har Foxy Lady -- der ville jeg også kun tage til, hvis det var for at opleve området.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil have tips omkring Patong.

Del dette indlæg


Link til indlæg
narpy skrev, for 24 minutter siden:

Bangla Road kan ikke måle sig med Bangkoks red light districts: Soi Cowboy, Nana Plaza og Patpong efter min mening. Pattaya har jeg ikke besøgt, så det kan jeg ikke sige noget om.
Jeg ville kun tage til Patong, hvis jeg skulle bruge dagen på at se nogle af smukke øer, der ligger rundt om Phuket. Med andre ord, så kan du sagtens få udemærkede oplevelser på Bangla Road, men tag dertil, hvis du vil opleve området omkring. Det samme gælder for Chiang Mai, der eksempelvis har Foxy Lady -- der ville jeg også kun tage til, hvis det var for at opleve området.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil have tips omkring Patong.

Mange tak Narpy. Phuket var mest for at opleve Thailand som et feriested med masser af smukt landskab og natur. Nattelivet på Bangla road ser nu ret intenst ud på youtube. Jeg tror nu Pattaya nok er mere red light end bangla...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apollo skrev, for 1 minut siden:

Mange tak Narpy. Phuket var mest for at opleve Thailand som et feriested med masser af smukt landskab og natur. Nattelivet på Bangla road ser nu ret intenst ud på youtube. Jeg tror nu Pattaya nok er mere red light end bangla...

Øerne omkring Phuket er særligt smukke, så hvis du har turistbrillerne på er det et godt valg. Jeg vil blive meget overrasket, hvis ikke Pattaya har bedre muligheder for at møde piger end Patong.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som nævnt før så kigger jeg efter hotel i Pattaya. Indtil videre har jeg kigget mig lidt lun på 4* Intimate Hotel By Tim Boutique. Deres deluxe rum har et boblebad, som jeg kan se mig selv i.

Er der nogen her, der har erfaringer med det hotel? Anmeldelserne er lidt blandede, men i den gode ende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apollo skrev, for 1 time siden:

Som nævnt før så kigger jeg efter hotel i Pattaya. Indtil videre har jeg kigget mig lidt lun på 4* Intimate Hotel By Tim Boutique. Deres deluxe rum har et boblebad, som jeg kan se mig selv i.

Er der nogen her, der har erfaringer med det hotel? Anmeldelserne er lidt blandede, men i den gode ende...

Har boet på nævnte hotel for 1½ år tilbage i standartværelset. Fint hotel & joiner friendly. God swimmingpool på taget. Venligt personale.

Der mangler efter min mening en ordenlig altan til værelset. Der er kun en lille altan hvor der ikke engang er plads til en stol. 

 

Jeg vil anbefale LK renaissance i samme hotelklasse. Alle værelser har badekar med bobler :)  Har boet der de sidste par af mine ture. Se eventuelt:

http://www.pattaya-addicts.com/forum/topic/309295-lk-renaissance-current-review/

Skal bo der igen i september. Har givet lige omkring 4000 for 16 overnatninger i standartværelse. Intimate ville komme til at koste 2000 mere for et standartværelse. Delux værelset er latterligt højt prissat taget i betragtning af andre muligheder i Pattaya. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ralphwiggumdk skrev, for 14 timer siden:

Har boet på nævnte hotel for 1½ år tilbage i standartværelset. Fint hotel & joiner friendly. God swimmingpool på taget. Venligt personale.

Der mangler efter min mening en ordenlig altan til værelset. Der er kun en lille altan hvor der ikke engang er plads til en stol. 

 

Jeg vil anbefale LK renaissance i samme hotelklasse. Alle værelser har badekar med bobler :)  Har boet der de sidste par af mine ture. Se eventuelt:

http://www.pattaya-addicts.com/forum/topic/309295-lk-renaissance-current-review/

Skal bo der igen i september. Har givet lige omkring 4000 for 16 overnatninger i standartværelse. Intimate ville komme til at koste 2000 mere for et standartværelse. Delux værelset er latterligt højt prissat taget i betragtning af andre muligheder i Pattaya. 

 

Tak for fif, men jeg er nu lidt af et luksusdyr...så jeg er allerede ved at varme op til at booke Intimate hotellets suite. Det er nemlig billigere at booke direkte på deres site fremfor på hotels.com eller expedia. Jeg kan dog se, man kan indtaste et promo code, så spørgsmålet er, hvordan man kan få fat i sådan et promotion code. :)

* edit *

Priserne på deres hjemmeside er åbenbart uden gebyrer og service tax, så det blev sgu lige 12000 baht mere...så er hotels.com billigere. 

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apollo skrev, 1 time siden:

Tak for fif, men jeg er nu lidt af et luksusdyr...så jeg er allerede ved at varme op til at booke Intimate hotellets suite. Det er nemlig billigere at booke direkte på deres site fremfor på hotels.com eller expedia. Jeg kan dog se, man kan indtaste et promo code, så spørgsmålet er, hvordan man kan få fat i sådan et promotion code. :)

* edit *

Priserne på deres hjemmeside er åbenbart uden gebyrer og service tax, så det blev sgu lige 12000 baht mere...så er hotels.com billigere. 

https://www.cheaptickets.com/

Denne kode giver dig 16% (brug eventuelt deres App for bedre pris) 

ESCAPADE 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ralphwiggumdk skrev, for 1 time siden:

https://www.cheaptickets.com/

Denne kode giver dig 16% (brug eventuelt deres App for bedre pris) 

ESCAPADE 

 

Takker. Ser ud til det er en valid kuponkode, hvor fik du den henne? 

 Jeg skal ikke bestille endnu, men tvivler på at kunne gøre brug af kuponkoden, da andre læsere kan komme mig i forkøbet.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apollo skrev, for 59 minutter siden:

Takker. Ser ud til det er en valid kuponkode, hvor fik du den henne? 

 Jeg skal ikke bestille endnu, men tvivler på at kunne gøre brug af kuponkoden, da andre læsere kan komme mig i forkøbet.:)

Den kan bruges indtil midten af april mener jeg... :)

Redigeret af Ralphwiggumdk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen herinde, der ved om man kan barfne / tage pigen med på hotel fra Hooters i Pattaya?

De ser jo enormt søde ude...specielt pigen i midten.

maxresdefault.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...