Hop til indhold
Apollo

Zorroguy på vej til Pattaya juli 2017

Recommended Posts

Guest tzatiki
Apollo skrev, for 23 timer siden:

Det satme en aftale :D

Jeg er i Pattaya fra d. 10/7 til 26/7. Så er jeg i Bangkok fra d. 26/7 til 28/7. 

Vi må vel lige sende en PM med vores lokale tlf numre til hinanden, når vi er dernede...

God tur - og fornøjelse ;-). Jeg så i øvrigt også afrikanske damer på beach road og blev også kontaktet af flere, men dét havde jeg ikke lyst til....eller mod på.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 16 timer siden:

God tur - og fornøjelse ;-). Jeg så i øvrigt også afrikanske damer på beach road og blev også kontaktet af flere, men dét havde jeg ikke lyst til....eller mod på.....

Mange tak...jeg skal prøve at holde mine øjne åbne holde holde på fornuften.

Lidt sjovt....jeg tænkte på at købe nogle pakker kondomer, men talte for sjovt min pose...jeg har ca. 100 kondomer til 18 nætter...jeg tror, jeg har rigelig :)

....ellers har jeg vist også nok med glidecreme og massage olier. Jeg har for ca. 600 kr købt nogle frække catsuits og sexet / frækt lingerie fra Orion erotik...jeg har købt i størrelserne small/medium...

Jeg regner med at give det til GP'en som en del af mødet og hun kan herefter beholde det, som en del af mit tip til hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klør5
Apollo skrev, den 18/6/2017 at 23:23:

Jeg er i Pattaya fra d. 10/7 til 26/7. Så er jeg i Bangkok fra d. 26/7 til 28/7. 

Så er der ved at være styr på planerne.....Regner med at være i Pattaya fra den 20/7...............Skal bo på hotel 300 m. nord for Central Festival

Del dette indlæg


Link til indlæg
klør5 skrev, for 11 minutter siden:

Så er der ved at være styr på planerne.....Regner med at være i Pattaya fra den 20/7...............Skal bo på hotel 300 m. nord for Central Festival

Fedt at høre. 

Der bliver rigelig tid til at få en øl sammen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apollo skrev, for 5 timer siden:

Så tælles der for alvor ned til min tur...der er nu ca. 3 dage til take off... :)

 

God tur :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
surfingsam skrev, for 19 timer siden:

Apollo kan du have en god tur. Pas på de søde thai piger, så der er lidt til mig. når jeg tager afsted til oktober.

Mange tak. :)

Ja, jeg tager afsted i morgen aften, og ja - jeg skal nok holde pigerne friske til dig. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg tilbage og forelsket....

Der blev slet ikke så boom boom, da jeg simpelthen har mødt thai kvinden i mit liv. Vi var sammen næsten hele min ferie...så den historie får I ikke, da den er meget personlig.

Dog kan jeg skrive nogle nye tips til de nytilkomne. Først blev jeg snøret af en hustler taxa chauffør, der ville køre mig på hotel sammen med familie kinesere...han satte dem af et forkert sted, og var ved at gøre det samme med mig. Da jeg forklarede ham adressen tog han sig til hovedet og sagde ooohh very far away...hvilket var BS. Han havde samlet mig op sammen med kineserne ved Pattaya bus terminal...da han endelig kom til destinationen ville jeg give ham 300 baht, men røvhullet beholder 500 baht sedlen.

Jeg klagede til hotelpersonalet, men de kunne ikke gøre så meget. Så tag ikke en taxa fra en mørk thai med øreringe i begge ører, og find selv en taxa, istedet for de finder jer. 200 baht er mere end rigelig for at komme på hotel fra bus terminalen. Mit hotel lå tæt på soi 12.

Den anden erfaring er at lad ikke en GOGO pige køre tricks med jer. Den første aften fik jeg barfined en pige, men da vi kom på hotellet fik hun sin veninde til at ringe hende op for at spørge om at spille pool. Det gad jeg ikke, da det regnede udenfor. Hun sagde så herefter at hun var ret shy, hvilket var BS da hun i gogo klubben slet ikke havde problemer med at køre min øl flaske op og ned mellem hendes bare bryster og give mig lapdances....hun blev den værste skuffelse...hun var for træt til sex og sagde vi bare skulle tage den om morgenen...da jeg er en gentleman og ikke vil begå en form for tvangsex gik jeg med på den...så midt om natten kl 4:30 ville hun hjem, da hun ikke kunne sove...jeg gav hende 2000 baht og kom aldrig tilbage til Champagne GoGo på LK metro. Pigen hedder Gib lav pige (uden highheels) og med store silikone bryster og hun bør undgås.

Dagen efter mødte jeg min drømmekvinde, som jeg tog til Koh Samed med...og hun var med mig resten af ferien...og nu er vi sammen...hun fulgte med mig til Bangkok og vi sagde farvel til hinanden i lufthavnen...vi snakker dagligt med hinanden og ringer to gange om dagen....jeps hun er min drenge...og det ved hun også godt. Hun laver ingen ballade mere...

Det var min tur og jeg skal mødes med hende igen til december, måske i Hong Kong eller Bali.

Så her var der ingen boom boom med en masse forskellige...kun med min pige...

Jeg ventede på at høre fra klør5, men hørte intet på min mobil :(

 

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klør5

Hej Apollo.

Det samme skete for mig. Mødte drømmepigen og kom lidt sent til Pattaya. Hun tog med, så det er blevet en rigtig kærestetur. 

Glæder mig du havde en god tur og held og lykke med pigen......de er sgu dejlige, de Thaier..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja , husk altid små penge til taxi/Tuk Tuk og brug istedet Motor Bike taxi,  Det koster iøvrigt 80 thb fra Bus terminalen til Soi Buakwao, hvis du ikke har for  meget bagage med 

Lyder godt Apollo , 

med din girlfriend , men pas på, de kan have mange boyfriend! !!! :(

Men good luck med hende <3 hvis jeg forhåbentligt tager fejl  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 3 timer siden:

Ja , husk altid små penge til taxi/Tuk Tuk og brug istedet Motor Bike taxi,  Det koster iøvrigt 80 thb fra Bus terminalen til Soi Buakwao, hvis du ikke har for  meget bagage med 

Lyder godt Apollo , 

med din girlfriend , men pas på, de kan have mange boyfriend! !!! :(

Men good luck med hende <3 hvis jeg forhåbentligt tager fejl  :)

Hun har ingen boyfriends. I går ringede hun til mig og græd og hulkede...jeg troede hun ville sige, at hun ville gå fra mig...så jeg spurgte om hendes gamle svenske boyfriend var kommet tilbage grinede hun lidt og sagde, det slet ikke var det. Hun græd fordi en ny Mamasan skulle gøre sig bemærket. Min pige har fortalt mig hun ikke vil barfines pga mig og mit ønske om ikke at se hende med en anden. Hun græd fordi 5 kunder ville barfine hende, men fordi hun ikke ville pga mig kom hun oppe at skændtes med Mamasan som så ville nedskrive hendes løn. Da jeg spurgte hende om, jeg skulle sende hende penge blev hun sur på mig og sagde, det ikke handlede om penge, men om princip og at den nye Mamasan ville bruge hende som eksempel for at gøre sig bemærket foran de andre piger. Fellas jeg er glad for I er skeptiske, men hende min pige har et hjerte af guld. Hun holder virkelig meget af mig. Hun ringer til mig om morgen og kl 22 DK tid, da så klubben er lukket i Pattaya....hun skriver også jævnligt beskeder....så nej spiller ikke på flere heste.. Hun siger hun kun er min og jeg har sagt det samme til hende....jeg skal mødes med hende igen meget snart...i 14 dage var vi op og ned af hinanden og hun gjorde ingenting, der indikerede at hun har andre. Jeg har mødtes med hendes storebror og spist middag med ham og hans kone og søn. Været på Budha tempel med dem og taget gruppebillede sammen.

Jeg har talt med hendes mor med mit begrænsede thai og hun har sagt til sin mor, at jeg er hendes nye boyfriend. Hendes veninde har sagt til mig at min pige er meget glad for mig, og spurgt mig hvor vi skal på honeymoon. I Bangkok mødtes vi med hendes gamle skoleveninde som hun ikke havde set i 10 år og præsenteret mig som hendes kæreste. Vi var i byen sammen om natten med hendes veninde.

Så jeg tvivler meget på at hun spiller det hele...i øvrigt var der kun penge involveret i starten, da jeg spurgte hende om hun ville med mig til Danmark en dag, så var der ingen penge mere...men jeg gav hende dagens penge som hun så forvaltede for os begge...hun havde sågar mit kreditkort i hendes taske...så meget tillid udviste jeg hende...og hun tilkendegav tillid til mig...

Hun er en diamant og jeg er i hver fald forelsket i hende...hun tog sig virkelig godt af mig...hun klippede fx mine negle ...det ville min ex kone aldrig  gøre. 

Så jeg vælger at følge mit hjerte...og jeg stoler på mine instinkter her. :)

Hun arbejder i øvrigt ikke fast i gogo klubben. Hun har kun 5 nætter tilbage, hun arbejdede blot i klubben med hendes veninde, som er fast gogo danser i klubben. 

Jeg er glad for at høre at du Klør5 også havde en lækker tur. Vi tager øllene en anden gang. 

Cheers

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, for 1 time siden:

You are gonna get burned.... 

 

WTF?

Uddyb venligst?

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Apollo, et eller andet sted syntes jeg det er super fedt du følger dine følelser, men pas nu for helvede på dig selv. Jeg håber så inderligt I finder lykken. Jeg tillader mig at skrive at du passe godt på dig selv, idet jeg næsten har stået i en ligende situation, og der skal jeg sateme love for jeg fik en på hatten på en ufede måde. Held og lykke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 41 minutter siden:

Hej Apollo, et eller andet sted syntes jeg det er super fedt du følger dine følelser, men pas nu for helvede på dig selv. Jeg håber så inderligt I finder lykken. Jeg tillader mig at skrive at du passe godt på dig selv, idet jeg næsten har stået i en ligende situation, og der skal jeg sateme love for jeg fik en på hatten på en ufede måde. Held og lykke.

Hej Jens

Jeg værdsætter din bekymring, og jeg skal nok passe på. Der er bare alt for mange indikationer ved hende, der peger i den rigtige retning. Hun har præsenteret mig for hendes storebror, og vi har været på tempel med ham og hans familie. Hun ringer til mig hver morgen og aften. Hun siger hun elsker mig...og hun gerne så vi får et barn sammen (hun vil have en pige, og det selvfølgelig noget jeg ikke begiver mig ud i med det samme :) ).

Jeg har planlagt en tur med hende til Phuket og Phi Phi Islands til November, hvilket hun gerne vil. Hun vil ligeledes med mig til Singapore til januar, da hun gerne vil søge lidt arbejde der...

Hendes veninde som jeg kalder søster virker også pålidelig. Jeg ved ikke om du har oplevet noget lignende min situation, men jeg er nysgerrig for at høre, hvad der reelt skete i din situation. Skriv en PM til mig, da jeg har fuld forståelse for at du ikke vil skrive det i denne offentlige tråd.

Jeg håber inderligt at hun er oprigtig over for mig, det virker temmelig meget det er...ellers ville hun ikke orke at ringe til mig efter endt vagt på en gogo bar...men det gør hun....hun ringer også til mig før hun tager gogo bar vagten. Hun har forstået, jeg ikke bryder mig om at andre ser hende topløs i GOGO baren med tørstige øjne og vil barfine hende.

Dog har jeg sagt til hende, at det er i orden, hvis hun får et arbejde som topløs servitrice, hvor sex ikke er en del af game'et. 

Jeg har sagt til hende mange gange at hun ikke skal 'Play with my Heart'. Sidste aften insisterede hun på at jeg tog nogle topløse billeder af hende til eget brug, da hun gerne vil sikre, at jeg ikke glemmer hende....ligesom hendes tårer i taxaen på vej mod lufthavnen var ægte...kære alle jeg værdsætter hvert enkelt ord fra jer...men jeg er sikker på det er ægte...

Jeg håber inderligt, jeg ikke behøver at lave et indlæg herinde med modsat fortegn, hvis det hele viser sig at være et stort spil, der vil være værd en Oscar nominering.

Apollo

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du finder selv ud af det - men husk nu bare du primært kun er en pengemaskine.. 

Hold en fod i den virkelige verden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, for 33 minutter siden:

Du finder selv ud af det - men husk nu bare du primært kun er en pengemaskine.. 

Hold en fod i den virkelige verden. 

 

Yes, I know...men hun har aldrig spurgt mig om penge...og hun har endnu ikke (en uge efter jeg er tilbage i DK) nævnt et ord om penge...jeg har selv sagt, jeg ok skal sende hende nogle penge, når jeg kan. 

Jeg skal nok holde mig rationel...men indtil videre peger tingene i den rigtige retning... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"min pige har et hjerte af guld", "min pige er anderledes", "min pige er ikke som de andre piger i Pattaya"
Hvis jeg fik 1 sateng (1/100 baht) for hver gang jeg har hørt disse ord, så ville jeg sgu være millionær i Euro.

At mamasan vil trække hende i løn, er der intet mærkligt i. Det fremgår af ansættelses vilkårene. Pigerne har et minimum antal barfines som de skal opnå per måned, ellers bliver de trukket i løn. Typisk ligger tallet på mellem 15-25 barfines pr. måned, nogle steder tæller shortime barfines kun halvt. Det er det samme hvad enten "din" pige er i en agogo eller beerbar. Massagepiger har også et minimums antal kunder de skal servicere. Det ved "din" pige udemærket godt, så det at hun ringer til dig og fortæller at hun sur på mamasan over det, så er det højest sandsynligt blot et spil for galleriet, for at teste dig. Mit bud er at hun sikkert har været ude med andre barfines efter du rejste hjem.

Du tilbød hende at sende penge, hun afslog. Selvfølgelig afslår hun første tilbud, da hun spiller spillet. Nu ved hun at vejen til din bankkonto er nem. Før eller siden vil du sikkert få beskeder fra hende om at hun mangler penge, fordi en vandbøffel hjemme i Issan er syg, og uden vandbøffel ingen rishøst, eller beskeder om et familiemedlem (typisk mor, bror, barn) er alvorligt syg og behøver penge til hospital eller har haft en ulykke.

Så du mødte hendes bror? Bror eller fætter er typisk udtryk pigerne bruger om deres thaikæreste.

Husk du fjerne pigen baren, men du kan aldrig fjerne baren fra pigen.

Ønskede hun at vise dig nogle guldforretninger? Hvor mange tattoveringer har hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Visti-Vistisen skrev, for 20 minutter siden:

"min pige har et hjerte af guld", "min pige er anderledes", "min pige er ikke som de andre piger i Pattaya"
Hvis jeg fik 1 sateng (1/100 baht) for hver gang jeg har hørt disse ord, så ville jeg sgu være millionær i Euro.

At mamasan vil trække hende i løn, er der intet mærkligt i. Det fremgår af ansættelses vilkårene. Pigerne har et minimum antal barfines som de skal opnå per måned, ellers bliver de trukket i løn. Typisk ligger tallet på mellem 15-25 barfines pr. måned, nogle steder tæller shortime barfines kun halvt. Det er det samme hvad enten "din" pige er i en agogo eller beerbar. Massagepiger har også et minimums antal kunder de skal servicere. Det ved "din" pige udemærket godt, så det at hun ringer til dig og fortæller at hun sur på mamasan over det, så er det højest sandsynligt blot et spil for galleriet, for at teste dig. Mit bud er at hun sikkert har været ude med andre barfines efter du rejste hjem.

Du tilbød hende at sende penge, hun afslog. Selvfølgelig afslår hun første tilbud, da hun spiller spillet. Nu ved hun at vejen til din bankkonto er nem. Før eller siden vil du sikkert få beskeder fra hende om at hun mangler penge, fordi en vandbøffel hjemme i Issan er syg, og uden vandbøffel ingen rishøst, eller beskeder om et familiemedlem (typisk mor, bror, barn) er alvorligt syg og behøver penge til hospital eller har haft en ulykke.

Så du mødte hendes bror? Bror eller fætter er typisk udtryk pigerne bruger om deres thaikæreste.

Husk du fjerne pigen baren, men du kan aldrig fjerne baren fra pigen.

Ønskede hun at vise dig nogle guldforretninger? Hvor mange tattoveringer har hun?

Hendes storebror var der med kone og teenage dreng. Jeg vil gerne undgå at være for blåøjet eller naiv. Hun har ingen tatoveringer, ved ikke hvad det betyder. Jeg købte hende en guldkæde, hun sagde intet om guld. Hun ringer til mig 2-3 gange om dagen dvs. når hun vågner efter endt vagt dagen før dansk tid ca. Kl 9-10 ~ thai tid kl 14-15.

Hun ringer til mig igen kl 22:30 ~ kl 3:30 thai tid (hjem efter klubben lukker kl 3). Hun er ikke en fast gogo arbejderne klubben, men er der pga. en veninde. Hun har kun 4 vagter tilbage, så er hun ikke i gogo mere.

Hvis hun ville barfines ville hun nok bare have gjort det, og ikke skændes med Mamasan...så det at hun lader sig trække i løn må da betyde noget, så det virker som et selvmodsigende argument fra din side. :) 

Jeg prøver ikke at forsvare hende, men forklarer blot de tegn jeg ser...hvis det ER et spil...så er der slet ikke nogen form for menneskelighed eller samvittighed i nogen som helst thai kvinde.

Det kan være jeg skal dukke op tilfældigt i klubben, hvis hun vender tilbage i GOGO klubben...som ellers har sagt jeg ikke vil bryde mig om. Jeg har bare ikke pengene til en hurtig smuttur til Pattaya igen...så indtil videre så må jeg stole på mig selv og min dømmekraft. 

Hvad betyder antallet af tatoveringer?

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange af pigerne for sig nogle tattoveringer når de er i miljøet. Antallet betyder som sådan ikke så meget, mere et spørgsmål om hvor gammel hendes første tattoo er. Nogle tattoveringer er ren reklame, f.eks. et røvgevir med teksten "Fuck my ass", andre er buddhistiske med bønner om rigdom og godt helbred.

 

For din skyld, så håber jeg at en gammel sur kynisk stodder som jeg, tager fejl...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil virkelig så gerne ned i denne uge, for at overraske hende og samtidig se om hun vitterlig har rent mel i posen (efter alle jeres kommentarer) ved at gå i klubben i forklædning. Dvs. med kasket og nogle solbriller på....få hende over til mig og håbe hun ikke genkender mig, og spørge om jeg kan barfine hende...gid jeg kunne det... :S 

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apollo skrev, for 1 time siden:

Jeg vil virkelig så gerne ned i denne uge, for at overraske hende og samtidig se om hun vitterlig har rent mel i posen (efter alle jeres kommentarer) ved at gå i klubben i forklædning. Dvs. med kasket og nogle solbriller på....få hende over til mig og håbe hun ikke genkender mig, og spørge om jeg kan barfine hende...gid jeg kunne det... :S 

Håber for dig Apollo, at du har ret med din fornemmelse, men at tage derned og overraske hende tror jeg ikke du skal gøre. Hvis hun virkelig har rent mel i posen, så risikerer du bare at hun mener, at du ikke stoler på hende. Hvis det endelig skal være så send Klør 5 eller en anden herinde som er i Pattaya et billede af hende og navnet på baren og lad dem checke det ud. Hun kan garanteret genkende dig, hvis du dukker op. Ville selv tilbyde at gøre det for dig, hvis jeg var der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...