Guest Anilingus Skrevet 12. April, 2017 (edited) Sharon Stone. Kender ingen kvinde, med så mange forskellige udtryk gennem tiden - der alle har passet perfekt til hende, præcis der. Redigeret 12. April, 2017 af Anilingus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1828 Skrevet 12. April, 2017 Borende X skrev, for 3 timer siden: Hvad er de for en størrelse? Jeg vil mene at "chubby" dækker over betegnelsen af menesker der ikke helt opfylder deres ideal vægt, men har lidt på sidebenene, uden at de er tykke eller på anden måde decideret overvægtige i svær grad. Vel sagtens 5-12 kilo for meget i forhold til deres ideal vægt Ret mig gerne @JenniferRomantica hvis jeg tager fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. April, 2017 Gløden skrev, 1 time siden: Jeg vil mene at "chubby" dækker over betegnelsen af menesker der ikke helt opfylder deres ideal vægt, men har lidt på sidebenene, uden at de er tykke eller på anden måde decideret overvægtige i svær grad. Vel sagtens 5-12 kilo for meget i forhold til deres ideal vægt Ret mig gerne @JenniferRomantica hvis jeg tager fejl Altså det, der hedder "buttet"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sachs Skrevet 12. April, 2017 Amanda Peet gør det for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 12. April, 2017 Borende X skrev, for 26 minutter siden: Altså det, der hedder "buttet"? Ja på dansk. Men sproget ændre sig jo hele tiden, specielt hos de unge er der en tendens til at bruge flere og flere engelske udtryk - Sådan er deeeet jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. April, 2017 sachs skrev, for 38 minutter siden: Amanda Peet gør det for mig Jeg troede ved første øjekast, det var Marie Krarup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 12. April, 2017 Lad os sige at ingen af mine længere varende forhold har været med mænd under 100 kilo.. Hahaha.. Så sådan en 10-15 kilo for meget er måske lavt sat.. Men igen så tror jeg det er personligheds mæssigt der gør at jeg altid ender med at forelske mig i den type.. Mænd der ikke har sig selv sat op på en piedestal.. Men generelt tror jeg ikke jeg har en decideret type sådan kropsmæssigt i hvertfald.. Personligheds mæssigt er en hel anden ting.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 12. April, 2017 Borende X skrev, 1 time siden: Altså det, der hedder "buttet"? Ja ja.. Men at sige man er en buttet jæger giver det en helt anden betydning.. Hahaha.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. April, 2017 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Ja ja.. Men at sige man er en buttet jæger giver det en helt anden betydning.. Hahaha.. Det kan da være en fordel, hvis taktikken er at overrumple byttet og derefter sætte sig på det . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sachs Skrevet 12. April, 2017 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Jeg troede ved første øjekast, det var Marie Krarup Det tror jeg, Marie Karup ville blive meget (!) glad for at høre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 12. April, 2017 (edited) Borende X skrev, for 3 timer siden: Jeg troede ved første øjekast, det var Marie Krarup Bliver vi i det politiske og det buttede, så mener du vel ikke Angela Merkel ? Redigeret 12. April, 2017 af Anilingus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 12. April, 2017 Anilingus skrev, for 2 timer siden: Bliver vi i det politiske og det buttede, så mener du vel ikke Angela Merkel ? Uagtet hun nok ikke topper listerne over de mest sexede kvinder - Så er hun politisk i særklasse. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1868 Skrevet 12. April, 2017 Jeg kan ikke lægge foto ind, men Jamie Lee Curtis har altid haft en meget fræk udstråling på mig og er en flot kvinde stadig. God aften til de flotte piger her på EG, I er også med i toppen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 12. April, 2017 KnudSan skrev, for 26 minutter siden: Jeg kan ikke lægge foto ind, men Jamie Lee Curtis har altid haft en meget fræk udstråling på mig og er en flot kvinde stadig. God aften til de flotte piger her på EG, I er også med i toppen Godt husket KnudSan. Endnu en dejlighed... Husker stadig hendes rolle, som GP i Bossen og Bumsen. Akkurat ligesom Sharon Stone holder hun sig jo stadig ganske sund og rask - de er begge født i 1958. Her er et billede af hende, hvor hun har lånt Jane Fondas benvarmere: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 12. April, 2017 TheVoice skrev, for 2 timer siden: Uagtet hun nok ikke topper listerne over de mest sexede kvinder - Så er hun politisk i særklasse. Politik og sex går hånd i hånd, når vi snakker Frau Merkel. Keine hexerei, nur behändigkeit... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1868 Skrevet 12. April, 2017 Anilingus skrev, for 55 minutter siden: Godt husket KnudSan. Endnu en dejlighed... Husker stadig hendes rolle, som GP i Bossen og Bumsen. Akkurat ligesom Sharon Stone holder hun sig jo stadig ganske sund og rask - de er begge født i 1958. Her er et billede af hende, hvor hun har lånt Jane Fondas benvarmere: Tak for foto. Hun er en ener. Hendes udstråling har altid været uovertruffen ifølge min optik. Fra 1958, så er der stadig muligheder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 12. April, 2017 Anilingus skrev, for 5 timer siden: Bliver vi i det politiske og det buttede, så mener du vel ikke Angela Merkel ? Mutti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 12. April, 2017 StudineMILF skrev, for 12 minutter siden: Mutti Nein nicht mutti... Oma... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 12. April, 2017 Anilingus skrev, for 1 minut siden: Nein nicht mutti... Oma... I Tyskland kalder de hende for MUTTI. Faktisk er hun hele Europas Mutti. Jeg elsker den kvinde og nu er Tyskland jo også mit andet hjem, da jeg har familie der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 12. April, 2017 StudineMILF skrev, for 20 minutter siden: I Tyskland kalder de hende for MUTTI. Ja, hun kaldes endda Bundes-Mutti Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 12. April, 2017 StudineMILF skrev, for 11 minutter siden: I Tyskland kalder de hende for MUTTI. Faktisk er hun hele Europas Mutti. Jeg elsker den kvinde og nu er Tyskland jo også mit andet hjem, da jeg har familie der. Du har det altså fuldstændig som Lykke Friis, har det med Mutti og Bayern München. Jeg nyder også Tyskland - særligt deres køkken - bier, knödel, sauerkraut, Thüringer wurst, Spreewalder gurken...uhm, bliver helt lækkersulten. Men nu er jeg blevet lidt nys på, hvad du synes vi skal kalde hende, udover Mutti? MILF ? GILF ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 12. April, 2017 Anilingus skrev, Lige nu: Du har det altså fuldstændig som Lykke Friis, har det med Mutti og Bayern München. Jeg nyder også Tyskland - særligt deres køkken - bier, knödel, sauerkraut, Thüringer wurst, Spreewalder gurken...uhm, bliver helt lækkersulten. Men nu er jeg blevet lidt nys på, hvad du synes vi skal kalde hende, udover Mutti? MILF ? GILF ? Kald du hende hvad du synes kære Anilingus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sachs Skrevet 12. April, 2017 Anilingus skrev, for 2 timer siden: Du har det altså fuldstændig som Lykke Friis, har det med Mutti og Bayern München. Jeg nyder også Tyskland - særligt deres køkken - bier, knödel, sauerkraut, Thüringer wurst, Spreewalder gurken...uhm, bliver helt lækkersulten. Men nu er jeg blevet lidt nys på, hvad du synes vi skal kalde hende, udover Mutti? MILF ? GILF ? P(olitician)ILF? ... og her er jeg altså udelukkende ude i at etablere en betegnelse ... Über Mutti er ikke på min 'ku' godt liste'. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrX 497 Skrevet 13. April, 2017 Eva Mendes oser af erotik og er lækker lækker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg