Guest Kinky Camilla Skrevet 12. Marts, 2017 Hun er og blir mit ikon fræk sensuel og lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 12. Marts, 2017 Kinky Camilla skrev, for 14 minutter siden: Hun er og blir mit ikon fræk sensuel og lækker hun den mest sexet kvinde jeg blir så liderlig af og musikken går i safterne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 12. Marts, 2017 Jeg respekterer andres smag selvom jeg ikke deler den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pele10 388 Skrevet 12. Marts, 2017 Altså, som tidlig teenagedreng i 1980'erne har man jo nok rykket lidt i rorpinden til billeder af sexede Tina. Der var til gården og gaden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 12. Marts, 2017 Altså jeg synes jo så at Ruby Rose er noget af det lækreste og frækkeste jeg endnu har set.. De der læber og de øjne.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 12. Marts, 2017 JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden: Altså jeg synes jo så at Ruby Rose er noget af det lækreste og frækkeste jeg endnu har set.. De der læber og de øjne.. Jeg er også mere til Ruby end Tina... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 12. Marts, 2017 JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden: De der læber og de øjne.. Enig, Min favorit er nok Pia Muehlenbeck https://www.instagram.com/piamuehlenbeck/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 12. Marts, 2017 gerog skrev, for 18 minutter siden: Enig, Min favorit er nok Pia Muehlenbeck https://www.instagram.com/piamuehlenbeck/ Hun er edermame også yndig.. Det sjovt fordi min smag i kvinder er næsten stik modsat min smag i mænd.. Hahaha.. Når jeg har den her samtale med folk spørger de altid om jeg så ikke synes Justin Bieber er lækker.. But hell no.!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 12. Marts, 2017 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Hun er edermame også yndig.. Det sjovt fordi min smag i kvinder er næsten stik modsat min smag i mænd.. Hahaha.. Når jeg har den her samtale med folk spørger de altid om jeg så ikke synes Justin Bieber er lækker.. But hell no.!! Er du mere til håndværkertypen som Peter Ganzler (Taxa Mike) ? Eller er vi ovre i George Clooney segmentet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 12. Marts, 2017 gerog skrev, for 2 minutter siden: Er du mere til håndværkertypen som Peter Ganzler (Taxa Mike) ? Eller er vi ovre i George Clooney segmentet? Jeg er total chubbychaser.. Hahaha.. Selvom de fleste ikke tror det.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 12. Marts, 2017 gerog skrev, for 1 time siden: Enig, Min favorit er nok Pia Muehlenbeck https://www.instagram.com/piamuehlenbeck/ Der er lidt rap rap over de læber... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 12. Marts, 2017 JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden: Jeg er total chubbychaser.. Hahaha.. Selvom de fleste ikke tror det.. Så man har altså en chance hvis man(d) render rundt med en dunk på maven... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrX 497 Skrevet 13. Marts, 2017 Enig med KC om Tina T - Hot Hot. Vælger dog Olivia Newton-John til min næste date! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vanderbilt Skrevet 13. Marts, 2017 Jeg tror jeg vælger Rachel Welch som hun så ud i slut 60'erne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 13. Marts, 2017 Hvad så med Marianne Jelved som domina? Tror hun kunne svinge sin håndtasek så man fik ondt i måsen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 13. Marts, 2017 JenniferRomantica skrev, den 12/3/2017 at 10:59: Altså jeg synes jo så at Ruby Rose er noget af det lækreste og frækkeste jeg endnu har set.. De der læber og de øjne.. Jo super seksuelle øjne og læber men ik de tatoveringer, too much. Men jo en smagssag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18128 Skrevet 13. Marts, 2017 Kinky Camilla skrev, for 31 minutter siden: Jo super seksuelle øjne og læber men ik de tatoveringer, too much. Men jo en smagssag Uhh jeg ÆLSKER tatoveringer.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 15. Marts, 2017 En der kan få mig til at gø og savle som en hund.. Vil til hver en tid være hende her... Og sådan som hun ser ud på det sidste billede vil hun vil hun ALTID få lov at klappe mig i måsen.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sara25 Skrevet 4. April, 2017 Har været til koncert med hende- hun var pisse fræk :0) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 8. April, 2017 Udseendemæssigt opfyldte Jackie her alle mine krav, indtil hun gik silikone amok, hvilken synd og skam. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 8. April, 2017 (edited) slettet foto mislykkedes... Redigeret 8. April, 2017 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. April, 2017 JenniferRomantica skrev, den 12/3/2017 at 16:23: Jeg er total chubbychaser.. Hvad er de for en størrelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg