Hop til indhold

Recommended Posts

ppd skrev, for 2 timer siden:

Nu har der været så meget på styr om overskriften så kan trådstarter ikke bare redigere den?

Hvor længe har du været bruger uden at opdage:

  1. Man kan ikke redigere et indlæg efter en time
  2. Man kan aldrig redigere en tråds emne.

?

dongding skrev, 1 time siden:

Don't you also to enjoy when you open a review and it is that, just a review. Not a bunch of stupid remarks?

Jo. Derfor kan dit indlæg jo kun undre i al dets selvmodsigelse. Hvis du iøvrigt kan finde anmeldelsen, så udpeg den gerne.

GP-testeren skrev, den 9/3/2017 at 08:10:

Helt igennem MAGISK FISSE

Den tryllede din pik slap, eller hvad? Resten af Aura var trivielt? Det er tydeligt du er glad, det er ikke så klart for hvad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 timer siden:

Hvor længe har du været bruger uden at opdage:

  1. Man kan ikke redigere et indlæg efter en time
  2. Man kan aldrig redigere en tråds emne.

?

Jo. Derfor kan dit indlæg jo kun undre i al dets selvmodsigelse. Hvis du iøvrigt kan finde anmeldelsen, så udpeg den gerne.

Den tryllede din pik slap, eller hvad? Resten af Aura var trivielt? Det er tydeligt du er glad, det er ikke så klart for hvad.

Synes du har en tendens til at overfortolke. Hvis jeg skrev "hun har en god røv" betyder det da heller ikke at resten af hende er triviel. Hende her havde åbenbart en nice tissekone i hans øjne. Temmelig subjektivt må man sige. Men er enig i at overskriften er lige til skraldespanden...håbløst unødvendigt.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 23 timer siden:

Synes du har en tendens til at overfortolke. Hvis jeg skrev "hun har en god røv" betyder det da heller ikke at resten af hende er triviel. 

Problemet er jo bare, at han ikke skriver noget som helst andet. Jeg tolker netop ikke, men spørger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag tycker att överskriften på Gp-testeren anmälan var uppfinningsrik i den mening att han fångar läsarens intresse. Om man skall skilja sig från mängden så får man vara banbrytande mot de gängse regler för att få någon uppmärksamhet alls i dessa tider.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, den 12/3/2017 at 00:41:

Classic Clickbait ;-) Har haft Aura i sigtekornet men denne detaljerings fattige anbefaling hjælper ikke ligefrem med at stimulere min interesse :huh:

Passer hendes oplyste alder "nogenlunde"?
Passer hendes oplyste vægt "nogenlunde"?
Passer hendes profil billeder?
God GFE skuespiller eller maskinsex?
Hvordan ser hendes famøse attributter ud? Er det hængebryster, klokkeformede, fyldige, dråbeformet, cupcake tits, fast/bløde... ?
Tungekysser hun som annonceret?
Et eller andet "mindre godt" ved oplevelsen?

Jeg besøgte hende i efteråret.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...