Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/aura/

Vi ser lige på hele beskrivelsen af hende også. - Når overskriften fra GP-testeren begynder med "advarsel" bliver man jo nysgerrig. - Åbenbart en måde at få opmærksomhed på. - Hvad han så ellers skriver om pigen, betyder vel, at han har været tilfreds med hendes ydelser. - En "magisk fisse" lover jo godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes egentlig ikke der bør stå advarsel i emnet. Hvis man ikke klikker ind kan det give et forkert billede af en pige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Fjernet av Lille

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders
GP-testeren skrev, for 25 minutter siden:

Er det fordi folk mener der mangler en detaljeret beskrivelse???

Det er jo fordi når du skriver advarsel så er betyder det jo at man skal holde sig væk :) og du havde jo en vidunderlig oplevelse 

så er det jo ærgerligt du skræmmer kunder væk fra hende vha din overskrift. Normalt åbner jeg ikke anmeldelser hvor det står i overskriften at pigen er forfærdelig (som der gør i denne overskrift) 

Så der vil være mange der ser denne og så holder sig væk :) 

men Hey - så har du jo lettere ved at få tid - selvom det ikke var hensigten er det jo stadig en gevinst :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra Anders skrev, for 7 minutter siden:

Det er jo fordi når du skriver advarsel så er betyder det jo at man skal holde sig væk :) og du havde jo en vidunderlig oplevelse 

så er det jo ærgerligt du skræmmer kunder væk fra hende vha din overskrift. Normalt åbner jeg ikke anmeldelser hvor det står i overskriften at pigen er forfærdelig (som der gør i denne overskrift) 

Så der vil være mange der ser denne og så holder sig væk :) 

men Hey - så har du jo lettere ved at få tid - selvom det ikke var hensigten er det jo stadig en gevinst :) 

Man behøver vel ikke være total blottet for ironi, hvis man læser indlægget er det vel også tydeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders
GP-testeren skrev, for 3 minutter siden:

Man behøver vel ikke være total blottet for ironi, hvis man læser indlægget er det vel også tydeligt

Jeg siger jo bare at din annonce skræmmer alle dem der ikke åbner indlægget væk - men som ironisk skrevet af mig så får Du jo lettere ved at få tid ved hende :))

og vi forklarer dig vel egentligt bare at det er en smule uhensigtsmæssig overskrift og så er den jo ikke længere 

jeg forstod godt med min mongol IQ at du var ironisk - det er bare stadig synd for en pige som du havde en god oplevelse med ikke ligefrem fik det optimale ud af din anmeldelse 

så du behøver ikke forsvare det - det er jo blot en tør konstatering med en ironisk afslutning jeg kommer med :))) 

og overskriften kan jo alligevel ikke ændres nu så undskyld forstyrrelsen - synes bare det lignede du efterspurgte hvad det var ment med at det var en skidt overskrift og så prøvede jeg bare med mine begrænsede evner at hjæle en desperado :)))) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra Anders skrev, for 19 minutter siden:

Jeg siger jo bare at din annonce skræmmer alle dem der ikke åbner indlægget væk - men som ironisk skrevet af mig så får Du jo lettere ved at få tid ved hende :))

og vi forklarer dig vel egentligt bare at det er en smule uhensigtsmæssig overskrift og så er den jo ikke længere 

jeg forstod godt med min mongol IQ at du var ironisk - det er bare stadig synd for en pige som du havde en god oplevelse med ikke ligefrem fik det optimale ud af din anmeldelse 

så du behøver ikke forsvare det - det er jo blot en tør konstatering med en ironisk afslutning jeg kommer med :))) 

og overskriften kan jo alligevel ikke ændres nu så undskyld forstyrrelsen - synes bare det lignede du efterspurgte hvad det var ment med at det var en skidt overskrift og så prøvede jeg bare med mine begrænsede evner at hjæle en desperado :)))) 

Hmm, det var jo bestemt ikke min intention.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders
GP-testeren skrev, for 2 minutter siden:

Hmm, det var jo bestemt ikke min intention.

Nej det fremgår når man åbner din advarsel :) det er det vi prøver at hjælpe dig med så du fremover kan give pigerne alt den kredit du gerne vil :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha
maria30dk skrev, den 3/9/2017 at 09:00:

Hvorfor skrive det som en advarsel ??:huh:

Jeg mener også, at det er misvisende, når hun anbefales. :-(

 

Brug advarsel når der er svindel eller fare....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt andet lige skriver man jo indlæg for, at de skal læses - og derfor har trådstarter vel også regnet med, at hans indlæg ville blive læst, og at man ikke kun vil kigge på overskriften.

Ellers kunne vi alle sammen jo bare nøjes med at skrive en overskrift - det ville i hvert fald blive noget lettere. :D

I øvrigt er det ikke første gang i anmeldelseshistorien, at der på ironisk vis skrives 'advarsel', når det drejer sig om en super oplevelse...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Classic Clickbait ;-) Har haft Aura i sigtekornet men denne detaljerings fattige anbefaling hjælper ikke ligefrem med at stimulere min interesse :huh:

Passer hendes oplyste alder "nogenlunde"?
Passer hendes oplyste vægt "nogenlunde"?
Passer hendes profil billeder?
God GFE skuespiller eller maskinsex?
Hvordan ser hendes famøse attributter ud? Er det hængebryster, klokkeformede, fyldige, dråbeformet, cupcake tits, fast/bløde... ?
Tungekysser hun som annonceret?
Et eller andet "mindre godt" ved oplevelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Can we talk about her now!

She is on today. I come to this forum and see her name! I open to google translate and there is only perfect guys writing how a review should be! 

Does anyone have info on aura?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har der været så meget på styr om overskriften så kan trådstarter ikke bare redigere den?

Kunne Feks skrive: Lækker. Lækker i overskriften?

Det andet er total vildledende..!!

Seems like Seductiongirls has a lot of girls worth visiting..:)

 

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders
Spider skrev, for 11 timer siden:

Alt andet lige skriver man jo indlæg for, at de skal læses - og derfor har trådstarter vel også regnet med, at hans indlæg ville blive læst, og at man ikke kun vil kigge på overskriften.

Ellers kunne vi alle sammen jo bare nøjes med at skrive en overskrift - det ville i hvert fald blive noget lettere. :D

I øvrigt er det ikke første gang i anmeldelseshistorien, at der på ironisk vis skrives 'advarsel', når det drejer sig om en super oplevelse...

 

Jo det er rigtigt men vi siger jo heller ikke han er snot dum og idiot :) det er jo bare en "lille uvildighed"og fred være med det - så fra min side er det ment som venligt ment feedback så anmeldelsen rammer rigtigt ved så mange som muligt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Then just write him a PM! 

shouldn't reviews be reviews and mothing more? Don't you also to enjoy when you open a review and it is that, just a review. Not a bunch of stupid remarks?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...