Hop til indhold
Tricky Dick

Real Alice in Glostrup - 5/5 stars

Recommended Posts

Claire skrev, for 18 minutter siden:

"Gode venner"? Jeg har mødt hende to gange og betalt for begge besøg. 

Blue- der er mange piger der ikke skriver alt de tilbyder i deres annonce, jeg skrev bare og spurgte hende.. 

Mht til Gerogs ihærdige kommenteren på alt der har noget med Alice af gøre, samt hans kedelige oplevelse med hende, vil jeg blot henvise til mit første svar.

 

Gode venner har jeg hørt i er fra flere andre her på forummet.

Og i øvrigt er der flere andre der har dårlige oplevelser med hende. Der er både nogle der har skrevet om det i forummet, og en hel del der har skrevet en PB til mig om den dårlige oplevelse.
Så det er jo næppe et enkeltstående tilfælde med de dårlige oplevelser.

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders
Claire skrev, for 5 timer siden:

"Gode venner"? Jeg har mødt hende to gange og betalt for begge besøg. 

Blue- der er mange piger der ikke skriver alt de tilbyder i deres annonce, jeg skrev bare og spurgte hende.. 

Mht til Gerogs ihærdige kommenteren på alt der har noget med Alice af gøre, samt hans kedelige oplevelse med hende, vil jeg blot henvise til mit første svar.

 

Georg er ikke ligefrem alene. 

Måske er Alice ledbisk og derfor har du fed sex med hende. 

Det ser viderligt ud til at meget få mænd har en god "sex" oplevelse med hende men at de synes hun ser flot og og er ok sød. 

Med det er jo ikke lige det man leder efter i en gp hvis man tilhører "normal gruppen" 

Men dejlig hun er sød. Det er da vigtigt også 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...