Hop til indhold
Tricky Dick

Real Alice in Glostrup - 5/5 stars

Recommended Posts

I am new to this site, but not new to GP's and have experience from some years. I am not easy to please and I am aiming at  quality experience every time. 

I have found this with "Real Alice in Glostrup" during the one hour I spent with her this evening. 

Yes, she is an extremely beautiful woman, but I can't remember having laughed so much, enjoyed sex so much and wanting to do it all over the minute the door closed behind me. 

Sexy, attractive, funny, caring and with full focus on me. Yes it is with condom all the way and no kissing. No problem there, I like she protects herself and me. So some may not call it a GFE, but she is genuine and I didn't miss anything. 

I am not in any way connected with her and this review is made to tell, that she is one of a kind and far from boring in bed. 

We are different as people and we look for different things in others. I think she deserves the credit for how nice and interesting a person she is  

I hope to see her again soon! 

 

Redigeret af Tricky Dick
Rette dårlig stavning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh ja? 

Det er en anbefaling, så selvfølgelig vil den være biased og have en positiv vinkel. Jeg havde en super time sammen med hende og ville sætte et modsvar til de meget negative kommentarer jeg har læst herinde om hende. 

Men jeg har ingen aktier i hende, så det er ikke den slags reklame. 

Jeg har ikke lyst til at beskrive hvad vi lavede, det behov har jeg ikke. Tag min anmeldelse som en glad kunde der gerne vil dele og så bliver den jo en anbefaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Har ikke læst noget negativt om "Alice i Glostrup"... må have sovet i timen igen, anywho.

Vil støtte trådstarter lidt her, Havde et par timer sammen med Alice sidst hun var her, og det var en god oplevelse, god nok til at jeg helt bestemt har tænkt mig at besøge hende igen, nu hvor hun er tilbage ;) ikke det jeg vil kalde GFE, men hun er sød, sjov, lækker og ja... det jeg ledte efter da jeg besøgte hende, så 5/5 fra mig også...

Kald det bare reklame ;) kan være jeg kan lave en referral ordning :D 

Redigeret af Sparkster
Uddybning...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne reklamere for hende, jeg har besøgt hende et par gange (og betalt for det, jeg har altså ikke økonomisk gevinst ved hendes forretning)
Hun er mega lækker, hendes krop er amaze, jeg syntes selv det var GFE, men det afhænger vel også af hvad man ser som GFE, det var ikke "stille og blidt", det var råt og den fik hele skruen, men med 100% "indlevelse" eller hvad det nu er i kalder det.

Jeg tror at de "gode oplevelser" opnås vidt forskelligt, alt afhængigt af hvilken pige man besøger, der er nogle piger der sagtens kan skabe gode oplevelser selvom manden er.. ja.. måske ikke den vilde "Don Juan" og så er der andre piger, hvor oplevelsen opstår i nært samspil med kunden og sådan tror jeg Alice er.. 
Personligt, når jeg læser en anmeldelse af hende, som måske er mindre positiv, så tænker jeg at der nok er en god chance for, at mange piger tænker det samme om ham. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke har læst alle de dårlige anmeldelser af hendes maskin sex, så kan søge funktionen varmt anbefales. Trådene udvikler sig altid med at hun stædigt forsvarer sig med at alt, der går galt, altid er kundens skyld. Aldrig hendes skyld. Men at enkelte, ofte nye, brugere, og en enkelt kvinde, har været heldige, er da fint. Måske skulle hun overveje at sige nej til alle de andre kunder, som hun åbenbart har så svært ved at være sammen med? Nej, det forslag er selvfølgelig irrelevant, for vi ved jo fra tidligere tråde at hun er perfekt og ufejlbarlig ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anmelder ikke, men vil da bare erklære mig enig i, at Alice er supersmuk, lækker og hot.  Men der er jo altid det der kemihalløj. Og hun er humoristisk og nem at være sammen med. Igen er det nok de der kemikalier. 

God nat - langt over min sengetid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

@Dane  det er der vist ikke nogen der er... ufejlbarlig (fedt ord, bruges ikke ofte nok) - Men jeg er bestemt ikke en ny bruger... eller en kvinde (ved sidste tjek), og oplevede bestemt ikke maskine sex, oplevede en pige der gjorde hvad hun kunne for at det skulle være en god oplevelse (og det var ikke super nemt, pga min nervøsitet), og sjovt nok var det en rigtig god oplevelse. 

Nu bliver jeg (måske) upopulær, men selv om vi er betalende kunder, så må vi have en del af ansvaret for oplevelsen - og hvis kunden nu har været Rasmus-modsat og derefter bitter og muggen har sat sig foran computeren og leget tastatur-kriger, så er det vel fair nok at Alice bidrager med hendes oplevelse af seancen... faktisk ved nærmere eftertanke, så er det vel altid okay at den anden part kommer med sit syn på omtale, positiv som negativ... 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Alice 2 gange. Hun er en fornøjelse at kigge på, hun er en fornøjelse at tale med og være i rum med. Hun var kedelig at have sex med. Og det var for sex'en jeg kom.

2. gang kom jeg fordi hun er sød osv, og jeg troede sex'en ville være bedre. Det var den ikke. 

Jeg er enig i at kemi, samspil mellem GP og kunden, at man kan holde hinanden ud spiller ind. Jeg mener selv jeg gør hvad jeg kan for en god stemning. Og jeg besøgte Alice 2. gang netop fordi jeg mente der var god kemi og god stemning, i håb om sex'en blev bedre. Det gjorde den ikke. Men stemningen var stadig god, don't get me wrong. Hun er en smuk og intelligent pige, som det er behageligt at være i rum med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får fornemmelsen af at de forskellige oplevelser kan koges ned til at være spørgsmål om kemi. Og om ens attitude og hvad man forventer af et erotisk møde. 

Man kommer aldrig uden om at kemi er vigtigt. Og at man kan gå galt i byen og ikke opleve den. 

Meget længere er den nok ikke. Men at have en indgang der handler om respekt, nærvær, rimelige krav til en pige er da en start. Og så medbringe lidt humor og glad attitude i forhold til hende. 

Nej jeg har ikke besøgt hende, men det er da en overvejelse værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alice har været i byen længe (i flere omgange). Jeg prøvede oplevelsen én gang, og det var absolut ikke gfe. Det var kedeligt og uden indlevelse ... faktisk en dårlig oplevelse ... så jeg har undgået hende siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kemien skal være i orden. Hvis jeg skal besøge hende, laver vi fantastiske forsøg med Mentos og cola. Så håber jeg den er i vinkel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der sidste uge, og jeg syntes bestemt ikke det var en succes. En halv time med analsex lød godt ved en pige der kalder sig "Anal Expert" - Men det var hun bestemt ikke.. Det var kun av av og skifte stilling konstant osv. og hvis man kørte den længere end halvt ind så var det også et problem.. 

Alt i alt en øv oplevelse - men for helvede hun er smuk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm vi er vist snart nede på 30% chance for en god oplevelse. Det er netop DERFOR vi har brug for så mange anmeldelser af den samme gp så vi får en bedre opfattelse af hvad vi får for oplevelse og vores penge. Og med så mange dårlige oplevelser fra kunder er det vist alice som  skal tænke om sin arbejds strategi om hun ikke skal skræmme alle kunder væk. 10 super anmeldelser opvejer ikke 50 dårlige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, den 3/17/2017 at 09:00:

Hmmm vi er vist snart nede på 30% chance for en god oplevelse. Det er netop DERFOR vi har brug for så mange anmeldelser af den samme gp så vi får en bedre opfattelse af hvad vi får for oplevelse og vores penge. Og med så mange dårlige oplevelser fra kunder er det vist alice som  skal tænke om sin arbejds strategi om hun ikke skal skræmme alle kunder væk. 10 super anmeldelser opvejer ikke 50 dårlige.


Enig. Jeg bliver ærlig talt fristet hver gang en friskbrygget ægte/falsk anmeldelse af Alice popper op, som på ny verificerer at hun er gudesmuk - i min erfaring, desværre en mangelvare blandt GP’er i Danmark. Men jeg har et klokkeklart firkantet princip som stipulerer, at der skal være 200% garanti for ægte GFE og tungekys før jeg overhovedet gider at kontakte GP'en - alt andet er en kæmpe turnoff for mig og ren spild af penge og min tid.

Jeg respekterer at hun har sat sine klare grænser og ikke går på kompromis. Men synes at det er ekstremt ærgerligt på hendes vegne at hun ikke moderniserer sin forretningstrategi, og tapper ind i et ”marked” som åbenlyst skriger efter gudesmukke piger som leverer GFE- og totaloplevelser. Hun skræmmer jo blot et hav af nye potentielle (samt tidligere) kunder væk, inklusiv mig selv pga. det elendige rygte hun selv er skyld i at have opbygget. Jeg håber hun indser det inden hendes seksuelle markedsværdi begynder at styrtdykke og puljen af potentielle kunder hun kan tiltrække med sin skønhed svinder ind.

Hilsen
En frustreret potentiel GFE kunde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også kun gentage min meget dårlige oplevelse som beskrevet i tidligere tråd.

Og ja... selvfølgelig afgør kemi meget, men en GFE experience er det altså ikke, når man i sex akten ikke må røre hendes bryster og hun beholder trusserne på....;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, den 7/3/2017 at 00:12:

Jeg vil også gerne reklamere for hende, jeg har besøgt hende et par gange (og betalt for det, jeg har altså ikke økonomisk gevinst ved hendes forretning)
Hun er mega lækker, hendes krop er amaze, jeg syntes selv det var GFE, men det afhænger vel også af hvad man ser som GFE, det var ikke "stille og blidt", det var råt og den fik hele skruen, men med 100% "indlevelse" eller hvad det nu er i kalder det.

Jeg tror at de "gode oplevelser" opnås vidt forskelligt, alt afhængigt af hvilken pige man besøger, der er nogle piger der sagtens kan skabe gode oplevelser selvom manden er.. ja.. måske ikke den vilde "Don Juan" og så er der andre piger, hvor oplevelsen opstår i nært samspil med kunden og sådan tror jeg Alice er.. 
Personligt, når jeg læser en anmeldelse af hende, som måske er mindre positiv, så tænker jeg at der nok er en god chance for, at mange piger tænker det samme om ham. 

 

øhh, Claire, er du ikke en pige? Har Alice lesbiske ydelser? Det fremgår ikke af menuen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blueberry skrev, 1 time siden:

øhh, Claire, er du ikke en pige? Har Alice lesbiske ydelser? Det fremgår ikke af menuen...

De er gode venner

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders
Tricky Dick skrev, den 6/3/2017 at 22:01:

I am new to this site, 

 

Of course you are new - no experienced reviewer has ever given Alice such a Nice review about her magic

kr Anders 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tantra Anders skrev, for 55 minutter siden:

Of course you are new - no experienced reviewer has ever given Alice such a Nice review about her magic

kr Anders 

Magic = Machine sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 12 timer siden:

De er gode venner

"Gode venner"? Jeg har mødt hende to gange og betalt for begge besøg. 

Blue- der er mange piger der ikke skriver alt de tilbyder i deres annonce, jeg skrev bare og spurgte hende.. 

Mht til Gerogs ihærdige kommenteren på alt der har noget med Alice af gøre, samt hans kedelige oplevelse med hende, vil jeg blot henvise til mit første svar.

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...