Guest Anilingus Skrevet 6. Marts, 2017 I diverse indlæg herinde på EG kan jeg fra tid til anden se, at der såvel fra GP´ernes side, som fra kundernes kommer forskellige ytringer omkring det man gensidigt ikke fatter og forstår om hinanden. Der klages f. eks. fra GP side over, at der er kunder der er tidrøvere i bred forstand, at der er kunder der ikke respekterer de grænser, der er sat for spillet o.s.v. Nogle GP´er lever af dette her alltime, mens andre har det som en tidsbegrænset hobby. Fælles, er dog at de ved siden af dette liv, mestendels lever en ganske normal tilværelse i det samfund, som vi alle er en del af, på godt og ondt. Det nogle af GP´erne måske sommetider overser er, at denne her verden på mange måder står i kontrast til det normale samfund. I skal altså gøre jer klart, at visse kunder ikke er som mænd er flest, ude i samfundet i øvrigt. Det kan være pga. forskellige handicaps, fysiske, såvel som psykiske. Branchen skal favne meget bredt og rumme megen vraggods. Lige fra den pletfri, helt ”normale” mand, til typer der måske ligger længere ude på skalaen, end den mand der har flest menneskeliv på samvittigheden i DK, fordi han fik noget seksuelt ud af at se ilden blusse… Når man, som kunde, søger mod denne verden, så kan det være, fordi man har svært ved at få kontakt med det modsatte køn overhovedet, eller det være fordi man har nogle behov og ønsker, som man ikke kan få opfyldt ordinært og af mange, mange andre grunde. I min optik, er en god og grundig annoncering, der løbende opdateres, meget vigtig. Det handler slet og ret om forventningsafstemning, hvilket jeg har skrevet lidt om tidligere. Og det er nok ikke så svært, når det kommer til stykket - men ingenting kommer jo af ingenting. Jeg har rost svenske Annikas annonce, men også Iscenesat Virkelighed forsøger jo i hvert fald at gøre det, der sommetider slet ikke står eller som står med småt, mere tydeligt. Denne ros er ikke en kritik af alle jer andre kære GP´er, men en opfordring til at søge inspiration. Så vil der fra tid til anden opstå situationer med kunder, hvor forventningerne så alligevel ikke stemmer overens. Har du for eksempel en kunde der, ifølge dig, blot er en irriterende tidrøver, ja så er det da…røvirriterende. Men, hvad nu, hvis det han har fået ud af at korrespondere med dig gør, at han så ikke denne dag går ud og forulemper en tilfældig pige – så var det vel det hele værd eller hvad ? Når en kunde tydeligvis ikke har læst det du ellers klart har skrevet at du IKKE er til, så brug lige to linjer på i det mindste at forsøge at forklare ham hvorfor. At du har en krop og nogle grænser…som han ganske sikkert også har et eller andet sted, han ved det nok bare ikke endnu, for måske har ingen nogensinde fortalt ham det. Henvis ham måske til en anden GP, som du ved tilbyder det han søger efter. Prøv, i stedet for at feje ham af, at hjælpe ham, hvis du kan - det er måske det der gør at manden kommer på rette vej. Kunderne skal læse (og forstå), hvad pigerne skriver i deres gode annoncer og ikke gå ud over pigernes grænser. Tror de fleste godt ved dette her – men da vi er i ”grænseland”, er der måske behov for forståelse for at grænserne sommetider netop må præciseres, for at de ikke efterfølgende bliver overskredet. Kunden er også, et stykke hen ad vejen, nødt til at acceptere, at uanset hvor godt alting ser ud og lyder, ja så kan det når det kommer til stykket vise sig at være ganske anderledes, end den illusion han havde fået inde i sit hoved. Prøveturen koster penge og en efterfølgende anmeldelse vil når alt kommer til alt være individuel… Er du til anal - så søg dog en der tydeligt skilter med at hun tilbyder det - så får du sandsynligvis den bedste oplevelse. Kender du bare lidt til det at få noget i din egen røv, ja så ved du, at det 100 % skal være lysten der driver værket. Hvis din røv kun er envejs, har du måske haft forhuden i klemme i lynlåsen engang, ikke rart, vel. Kan du lide at slikke mis og får lov, så lad være med at behandle klitten, som var den en træstub...og du en stubfræser. Siger hun nej, så mener hun NEJ - uanset at du har betalt hende penge - fortsætter du er det voldtægt. Kort sagt: Medmindre du kender din GP godt, så prøv dig forsigtigt frem, lyt og spørg. Bare lidt tanker på en kedelig mandag aften... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 6. Marts, 2017 "MMen, hvad nu, hvis det han har fået ud af at korrespondere med dig gør, at han så ikke denne dag går ud og forulemper en tilfældig pige – så var det vel det hele værd eller hvad ?" øh.. og hvad mener du så lige med det? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 6. Marts, 2017 Claire skrev, for 21 minutter siden: "MMen, hvad nu, hvis det han har fået ud af at korrespondere med dig gør, at han så ikke denne dag går ud og forulemper en tilfældig pige – så var det vel det hele værd eller hvad ?" øh.. og hvad mener du så lige med det? OK, kræver måske lidt uddybning. At i GP´er i et eller andet omfang også har en social opsamlende funktion...at jeres tilstedeværelse forebygger overgreb eller ligefrem seksuelle forbrydelser i et eller andet omfang i samfundet "udenfor". Kan han tage en spiller til en GP´ers stemme, så har han fået lettet trykket, den dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 6. Marts, 2017 Anilingus skrev, Lige nu: OK, kræver måske lidt uddybning. At i GP´er i et eller andet omfang også har en social opsamlende funktion...at jeres tilstedeværelse forebygger overgreb eller ligefrem seksuelle forbrydelser i et eller andet omfang i samfundet "udenfor". Kan han tage en spiller til en GP´ers stemme, så har han fået lettet trykket, den dag. Ok.. jeg undlader at skrive mere, for det kan nok ikke modereres på en måde, der ikke ville betyde bortvisning fra EG. hej Hej.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 6. Marts, 2017 Anilingus skrev, for 1 minut siden: OK, kræver måske lidt uddybning. At i GP´er i et eller andet omfang også har en social opsamlende funktion...at jeres tilstedeværelse forebygger overgreb eller ligefrem seksuelle forbrydelser i et eller andet omfang i samfundet "udenfor". Kan han tage en spiller til en GP´ers stemme, så har han fået lettet trykket, den dag. Ovennævnte bygger vist lidt mere på tro og ønsketænkning end fakta. Men bortset fra det, synes der er flere gode elementer i dit indlæg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1592 Skrevet 6. Marts, 2017 (edited) Anilingus skrev, for 5 minutter siden: OK, kræver måske lidt uddybning. At i GP´er i et eller andet omfang også har en social opsamlende funktion...at jeres tilstedeværelse forebygger overgreb eller ligefrem seksuelle forbrydelser i et eller andet omfang i samfundet "udenfor". Kan han tage en spiller til en GP´ers stemme, så har han fået lettet trykket, den dag. Men vel ikke forvente at GP´erne sidder gratis og skriver sms eller over tlf hele dagen ? Kan forestille mig det må være virkelig irriterende og tidsrøvende overfor de kunder der ikke forstår det. For slet ikke tale om hvis det er sexuelle ønsker som er i en helt anden boldgade end de tænder på/ eventuelt har afsky for. Redigeret 6. Marts, 2017 af ZEUS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 6. Marts, 2017 TheVoice skrev, for 32 minutter siden: Ovennævnte bygger vist lidt mere på tro og ønsketænkning end fakta. Men bortset fra det, synes der er flere gode elementer i dit indlæg Sikkert, der foreligger mig bekendt ingen undersøgelser der dokumenterer dette, men derfor kan det jo udemærket være tilfældet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 6. Marts, 2017 Claire skrev, for 3 minutter siden: Ok.. jeg undlader at skrive mere, for det kan nok ikke modereres på en måde, der ikke ville betyde bortvisning fra EG. hej Hej.. Kære Claire At i GP´er i et eller andet omfang også har en social opsamlende funktion...at jeres tilstedeværelse forebygger overgreb eller ligefrem seksuelle forbrydelser i et eller andet omfang i samfundet "udenfor". Kan han tage en spiller til en GP´ers stemme, så har han fået lettet trykket, den dag. - måske jeg kan skrive det på en måden så ingen af os bliver smidt ud af EG. Jer GPér er uden tvivl udsat for mange bitte bitte bitte må mænd der uden respekt for jer er: tidsrøvere - brovtende - fedtsyle - udebliver - voldelige - - and you name - du Claire, - og alle jer andre GPér kender meget mere til dette, og helt ind under huden, - end jeg gør. I lever et stigmatiseret liv og uden nogen sikkerhed - bredt forstået!!!!!!! - og nu vil Anilingus lige pludselig have I skal udvide jeres ulønnede service (ja - det der aldrig bliver til noget) - ja en samtalepartner - at I bare skal udvise sååååå meeeeeget tålmodighed - - det bør ingen gang på jorden have. I kører bare videre som i plejer - tidsrøvere m.m. : ud af vagten - - business as usual. Det samme fænomen findes også ude i butikkerne : "osere" - dem der spørger løs til højre og venstre om alt muligt og sluttelig går uden at købe noget. De havde aldrig haft til hensigt at købe noget. Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 6. Marts, 2017 ZEUS skrev, for 34 minutter siden: Men vel ikke forvente at GP´erne sidder gratis og skriver sms eller over tlf hele dagen ? Kan forestille mig det må være virkelig irriterende og tidsrøvende overfor de kunder der ikke forstår det. For slet ikke tale om hvis det er sexuelle ønsker som er i en helt anden boldgade end de tænder på/ eventuelt har afsky for. Helt klart ikke. Omvendt synes jeg også at man sommetider sidder tilbage med det indtryk at nogle GP´er absolut aldrig vil tage det sure med det søde også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 6. Marts, 2017 @Anilingus Hvis man istedet ser det lidt fra den anden side af "sengen", og kigger lidt på hvad der gør at nogen piger vælger prostitution og andre ikke, så tror jeg at mange piger vil sige "jeg gør det for at hjælpe samfundet og være med til at begrænse overgreb på piger". Mon ikke at deres udvælgelses kriterier med tiden bliver så skarpe, at hvis en henvendelse virker mistænkelig, så kommer manden ikke længere. Og så tilbage til det samfundsmæssige aspekt og googler lidt omkring voldtægter, så opdager man ret hurtigt, at det ikke handler om seksuel tilfredsstillelse men mere og magt..Sagt lidt anderledes det er næppe et alternativ for en voldtægtsforbryder --- og heldig vis for det. Tilgengæld er jeg da enig i, at det for en gruppe mænd er deres eneste "mulighed" for lidt seksuel stimulans, hvis og kun hvis at de iøvrigt kan opføre sig anstændigt, og acceptere at pigerne selv vælger hvem de rent faktisk ønsker at tilbyde sex til. Men lad os bare lukke den her, for den del i forhold til de generelle udfordringer du er inde over i oplægget udgør næppe det store 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 6. Marts, 2017 Nyder livet skrev, for 20 minutter siden: Kære Claire At i GP´er i et eller andet omfang også har en social opsamlende funktion...at jeres tilstedeværelse forebygger overgreb eller ligefrem seksuelle forbrydelser i et eller andet omfang i samfundet "udenfor". Kan han tage en spiller til en GP´ers stemme, så har han fået lettet trykket, den dag. - måske jeg kan skrive det på en måden så ingen af os bliver smidt ud af EG. Jer GPér er uden tvivl udsat for mange bitte bitte bitte må mænd der uden respekt for jer er: tidsrøvere - brovtende - fedtsyle - udebliver - voldelige - - and you name - du Claire, - og alle jer andre GPér kender meget mere til dette, og helt ind under huden, - end jeg gør. I lever et stigmatiseret liv og uden nogen sikkerhed - bredt forstået!!!!!!! - og nu vil Anilingus lige pludselig have I skal udvide jeres ulønnede service (ja - det der aldrig bliver til noget) - ja en samtalepartner - at I bare skal udvise sååååå meeeeeget tålmodighed - - det bør ingen gang på jorden have. I kører bare videre som i plejer - tidsrøvere m.m. : ud af vagten - - business as usual. Det samme fænomen findes også ude i butikkerne : "osere" - dem der spørger løs til højre og venstre om alt muligt og sluttelig går uden at købe noget. De havde aldrig haft til hensigt at købe noget. Mange hilsner Nyder livet Jeg ønsker ikke at GP´erne skal udvide deres service som du skriver. Det bestemmer hver en GP jo helt selv. Ligesom hun bestemmer, hvordan hendes annonce er udformet og på den konto måske kunne slippe for nogle af disse. Jeg ved godt at tidrøvere o.l. er skide trælse, men de er derude og de holder ikke op med at være der fordi de bliver afvist. så går de bare til en ny. Men oplysning kunne måske få dem til at lade være. Har jeg forbrudt mig så groft mod EG´s regler, at jeg burde trække mit indlæg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofiala 444 Skrevet 6. Marts, 2017 Så du mener altså, at det er vores ansvar at skrive/snakke med potentielle voldtægtsforbrydere, for så går de da måske ikke ud og voldtager nogen DEN DAG?? Måske et lidt vildt eksempel, men hvad med at du går ned på Københavns banegård og inviterer de hjemløse narkomaner med tis og lort i bukserne på mad og overnatning i dit hjem? Så dør de da ikke af kulde den dag Ja, måske så forsvinder nogle af dine egendele hen over natten, som du har brugt lang tid på at betale for, men så går det da i det mindste kun ud over dig, og så har du måske reddet nogle andre for tyverier den dag (mangler en thumbs up smiley) Prostitution er ikke velgørenhed til mænd, der er for nærige til at betale for telesex. Anilingus skrev, for 1 minut siden: Jeg ønsker ikke at GP´erne skal udvide deres service som du skriver. Det bestemmer hver en GP jo helt selv. Ligesom hun bestemmer, hvordan hendes annonce er udformet og på den konto måske kunne slippe for nogle af disse. Jeg ved godt at tidrøvere o.l. er skide trælse, men de er derude og de holder ikke op med at være der fordi de bliver afvist. så går de bare til en ny. Men oplysning kunne måske få dem til at lade være. Har jeg forbrudt mig så groft mod EG´s regler, at jeg burde trække mit indlæg? Det er jo lige præcis det de gør, hvis man ikke svarer. Ja, de forsøger igen på et tidspunkt, men det kan reduceres kraftigt ved at undlade at svare God aften til dig 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 6. Marts, 2017 (edited) Der er da ikke levende sjæl der er ved sine fulde fem tror på at en gp tænker i baner som præventiv modvægt til overgreb, vel? Det er da noget af det mest fjollede jeg nogensinde har hørt. De gør det for at tjene til huslejen og den årlige chartertur til Kreta. Jeg har nu aldrig rigtig troet på myten om den lykkelige luder. Og denne fantasi eller fabel om den godhjertede jeggørdetforatmændikkeskalforgribesigpåandrepiger-luderen hører vidst til i et eventyr som endnu ikke er skrevet. Redigeret 6. Marts, 2017 af underdog40 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7142 Skrevet 6. Marts, 2017 (edited) Anilingus skrev, for 25 minutter siden: Jeg ønsker ikke at GP´erne skal udvide deres service som du skriver. Det bestemmer hver en GP jo helt selv. Ligesom hun bestemmer, hvordan hendes annonce er udformet og på den konto måske kunne slippe for nogle af disse. Jeg ved godt at tidrøvere o.l. er skide trælse, men de er derude og de holder ikke op med at være der fordi de bliver afvist. så går de bare til en ny. Men oplysning kunne måske få dem til at lade være. Har jeg forbrudt mig så groft mod EG´s regler, at jeg burde trække mit indlæg? Kære Anilingus - nej du har IKKE forbrudt dig mod noget som helst - og du skal heller IKKE trække dit indlæg. Du har bare skrevet lige fra dit hjerte, og det er ingen forbrydelse - at så alle ikke er enige, er en helt anden sag - det bør ikke være verdens undergang for dig Hvis der er en der skal have en røffel er det nok mere mig selv!! - jeg er jo temmelig "spids" i mit indlæg. Mange hilsner Nyder livet -- op på hesten igen - du Anilingus - ind imellem falder der "brænde ned" - - det sker også for mig - bedre er jeg ikke, at jeg aldrig er blevet smidt ud herinde fra er mig lidt af en gåde. Redigeret 6. Marts, 2017 af Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 6. Marts, 2017 Anilingus skrev, for 4 minutter siden: Omvendt synes jeg også at man sommetider sidder tilbage med det indtryk at nogle GP´er absolut aldrig vil tage det sure med det søde også. Du har helt mistet fokus på substansen i dette her spil. Det drejer sig kun om købe sex, hverken mere eller mindre. GPérne er ikke ulønnede psykologer. Hvis man har behov for psykolog bistand opsøger man en fagperson. At GPèrne i løbet at en seance kan yde en vis psykologisk bistand, kan være en naturlig del af den købte erotiske seance. Bare fordi GPèrne udviser medmenneskelighed, er det ikke en invitation til at intimidere dem med ens egne personlige problemer. Hvis man har personlige problemer opsøger man den rette hjælp. - Og det er ikke GPèrne. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
J93 263 Skrevet 6. Marts, 2017 (edited) Jeg synes idéelt set, at en potentiel voldtægtsforbryder (eller seksuel forulemper af nogen som helst art) bare skal have lov at tilbringe hele sit liv i cølibat, hvis vedkommende overhovedet kan have HENSIGTER om sådan noget. (Og selvfølgelig bag tremmer hvis han valgte at handle på det) I mine øjne fortjener man fanme bare ikke sex af nogen art - heller ikke mod betaling - hvis man kan være så hensynsløs og syg i sit hoved, at man kan have sådanne hensigter. Jamen jeg fatter ikke den tankegang. Og jeg ved da godt jeg ikke er ene om, ikke at fatte det.. Men personligt har jeg da overlevet hele mit teenageliv - og et par til - uden nogen form for sex. Den dag det så endelig skete for mig - ja, der var det så mod betaling Men altså jeg overlevede sgu da fint alle disse år uden (dog gik jeg jo ikke ligefrem og nød "jomfrueligheden" ) Hvordan folk i første omgang overhovedet kan have så vild en seksuel trang, at det i sidste ende kan drive dem til så sindsyge handlinger, ja det er og bliver mig en gåde. Når dette er sagt, er "den bedste løsning" selvfølgelig, at disse personer går til en GP og får stillet deres seksuelle behov - da alternativet er frygteligt og afskyeligt. Lige mine tanker. Redigeret 6. Marts, 2017 af J93 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 6. Marts, 2017 Nyder livet skrev, Lige nu: Kære Anilingus - nej du har IKKE forbrudt dig mod noget som helst - og du skal heller IKKE trække dit indlæg. Hvis der er en der skal have en røffel er det nok mere mig selv!! - jeg er jo temmelig "spids" i mit indlæg. Mange hilsner Nyder livet Over weekenden var jeg med på en tråd, hvor der var en GP der luftede sin utilfredshed med de "trælse kunder". Hun var utilfreds, men havde kunder nok - jamen hvorfor så et sådant postyr - for at få luft, helt OK som jeg også skrev. Jeg anser mig selv som en velfungerende kunde, som ved hvordan man behandler andre mennesker ordentligt, også GP ´er - er selv en hardliner-kunde om du vil. Gav også nogen råd omkring forventningsafstemning og annoncer, som jeg ikke rigtig fik nogen tilbagemeldinger på, andet end fra en enkelt GP. Så er alt måske bare godt eller hvad, tænkte jeg, men kunne så alligevel ikke dy mig for at komme med detteher indspark. Er udbudsgrundlaget/annoncerne gode nok. Derfor ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 6. Marts, 2017 Connoisseur skrev, for 7 minutter siden: Du har helt mistet fokus på substansen i dette her spil. Det drejer sig kun om købe sex, hverken mere eller mindre. GPérne er ikke ulønnede psykologer. Hvis man har behov for psykolog bistand opsøger man en fagperson. At GPèrne i løbet at en seance kan yde en vis psykologisk bistand, kan være en naturlig del af den købte erotiske seance. Bare fordi GPèrne udviser medmenneskelighed, er det ikke en invitation til at intimidere dem med ens egne personlige problemer. Hvis man har personlige problemer opsøger man den rette hjælp. - Og det er ikke GPèrne. i den idelle verden, så ja. Men hvad nu hvis de kære GPér rent faktisk med lidt snilde kunne undgå visse dele af de trælse kunder ved at gøre deres annoncer lidt bedre? Er da ked af, hvis det alene er min sociale indignation der kommer til at afspore debatten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 6. Marts, 2017 (edited) Nu skal man jo heller ikke male fanden på væggen fordi der har været en , to tre brok indlæg fra et par GP´er Har man som GPër været i branchen en passende tid, har de alle selv fundet ud af, at begrænse deres spildtid. De har også opdaget, at lige meget hvad de skriver i deres annonce så ændre det ikke meget i forhold til de trælse mænd. Men... findussen er nok snarere i den totale mængde at måle på, om der kommer henvendelser nok fra ens primære målgruppe, og så bare undlade at bruge tid på pikspillere mænd der holder af at fortælle deres livshistorie mænd der bare vil snakke fantasier Mænd der ligger ud med et ønske, som pigen ikke tilbyder, men efterfølgende siger at det gør ej heller noget Mænd der stort set ikke har noget frirum, således at der kan laves en aftale. Mænd der tror at de kan komme til om 5 min osv osv bare for at nævne nogle af de indledende henvendelser som bare skal sis fra hurtigt muligt Redigeret 6. Marts, 2017 af TheVoice 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sofiala 444 Skrevet 6. Marts, 2017 Anilingus skrev, for 4 minutter siden: i den idelle verden, så ja. Men hvad nu hvis de kære GPér rent faktisk med lidt snilde kunne undgå visse dele af de trælse kunder ved at gøre deres annoncer lidt bedre? Er da ked af, hvis det alene er min sociale indignation der kommer til at afspore debatten. Det er ikke min opfattelse, at det er annoncen den er gal med - ikke for mit vedkommende ihvertfald. Jeg synes jeg er rimelig klar i spyttet med, hvad jeg vil og ikke vil. Hvis det ikke står i annoncen, så svarer jeg da gerne, og det er ikke det der bliver betragtet som useriøst. Tror de fleste GP'er kan nikke genkendende til nogle helt specielle mønstre i wankernes henvendelser? 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 6. Marts, 2017 TheVoice skrev, for 1 minut siden: Nu skal man jo heller ikke male fanden på væggen fordi der har været en tro brok indlæg fra et par GP´er Har man som GPër været i branchen en passende tid, har de alle selv fundet ud af, at begrænse deres spildtid. De har også opdaget, at lige meget hvad de skriver i deres annonce så ændre det ikke meget i forhold til de trælse mænd. Men... findussen er nok snarere i den totale mængde at måle på, om der kommer henvendelser nok fra ens primære målgruppe, og så bare undlade at bruge tid på pikspillere mænd der holder af at fortælle deres livshistorie mænd der bare vil snakke fantasier Mænd der ligger ud med et ønske, som pigen ikke tilbyder, men efterfølgende siger at det gør ej heller noget Mænd der stort set ikke har noget frirum, således at der kan laves en aftale. Mænd der tror at de kan komme til om 5 min osv osv bare for at nævne nogle af de indledende henvendelser som bare skal sis fra hurtigt muligt Enig, som jeg skriver er jeg fandengalme selv en hardliner kunde. Har jeg i god tid booket en tid, så skal den ikke aflyses kl. 5. min i, har vi aftalt kl. xx, så er jeg der xx, og forventer at komme ind kl. xx. Men jeg er jo også menneske(medmenneske), så hvis der er en god forklaring må jeg jo bære over, eller ultimativt stemme med fødderne og finde en anden GP. Det har dog endnu ikke været nødvendigt. Nogle annoncer er bare for mangelfulde og uopdaterede, kan vi ikke godt være enige så langt, så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 6. Marts, 2017 Tror ikke annoncerne kan ændre en fløjtende fis for at imødekomme de trælse opkald osv. Nu er jeg selv en ret direkte type. Der behøver faktisk ikke står meget mere end "50kg, god røv"...dytdyt. Så er jeg kørt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 6. Marts, 2017 (edited) Anilingus skrev, for 9 minutter siden: Nogle annoncer er bare for mangelfulde og uopdaterede, kan vi ikke godt være enige så langt, så? Det kan vi godt blive enige om, men som jeg skrev før, så vil den gode annonce tiltrække flere at de interessante kunder, men samtidigt vil den ønskede begrænsede effekt omkring dem man ikke ønsker, ikke falde voldsomt meget Redigeret 6. Marts, 2017 af TheVoice 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 6. Marts, 2017 underdog40 skrev, for 26 minutter siden: Tror ikke annoncerne kan ændre en fløjtende fis for at imødekomme de trælse opkald osv. Nu er jeg selv en ret direkte type. Der behøver faktisk ikke står meget mere end "50kg, god røv"...dytdyt. Så er jeg kørt. Ja, du ved nemlig lige hvad du vil have. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 6. Marts, 2017 TheVoice skrev, for 31 minutter siden: Det kan vi godt blive enige om, men som jeg skrev før, så vil den gode annonce tiltrække flere at de interessante kunder, men samtidigt vil den ønskede begrænsede effekt omkring dem man ikke ønsker, ikke falde voldsomt meget Men misforståelserne kan da i hvert fald søges formindsket, hvis annoncen er god og grundig, synes jeg. Så slipper man for at skulle bokse så meget med den del af segmentet - men hvis det så bare er på bekostning af, at der i så fald kommer endnu flere af de endnu mere trælse til, ja så kan det hele jo ligesom være ligemeget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg