Hop til indhold

Recommended Posts

Hey brothers in crime.....

 

En broder herinde gjorde mig opmærksom på en pige under efterlysninger - jeg var tvunget til at udforske - da hendes hjemmeside gjorde mig tilstrækklig nysgerrig :-)

http://1966kvinden.webnode.dk/

Dette drejer sig om lingam massage de luxe og jeg tog en time for at finde ud af hvad dette indebærer.

Jeg fik kontakt med pigen via mail - hurtig til at svare og fik tid til dagen efter. Stedet enkelt at finde og dejligt diskret i et kompleks tæt på Kastrup.

Det man får ved et besøg er kort og godt massage af sin bedste ven - pjoverten - kært "barn" har mange navne i en hel time (hvis man kan holde så længe...!!!).

Man starter med et bad, ind på en madras i stuen og så lidt massage på ryggen for at få pulsen ned til laveste mulige niveu. Kort efter om på ryggen og der starter så et maratonmassage af sin bedste ven hvor der bliver kælet for "ham" på alle mulige og umulige måder - med hånden! Hun kan nogle teknikker som gør at det kilder dejligt i maven (og andre steder) og der må kæmpes for at kanonen ikke skal gå af i utide ;)

Man får siden mulighed for bad igen og en hygglig sludder inden man er ude i kulden igen. Hvis man er til forkælelse af pjoverten og kun den i en halv eller hel time så er det afsted til denne gudinde - hun kan magiske ting med sine hænder :-)

Jeg skal snart besøge hende igen... :-)

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg
badassbluesman skrev, for 12 timer siden:

Dette er value for money kan jeg love.....

 

/The Blues

Kan varmt tilslutte mig Blues.

Besøgte Lena for et års tid siden - og var dejlig tømt - selv om det var meget svært at holde hel time under den dejlige behandling. Mon ikke man snart skal forbi Kastrup igen??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 4 timer siden:

fokus på selve kropsmassagen

Læs igen Thomsen - det eneste der er fokus på er: PJOVERTEN = din diller! Selvfølgelig også at du har det godt med oplevelsen men kun dit tredje ben får fulde opmærksomhed.

 

/The Bluesman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jackpack

Fik en fantastisk dejlig massage hos Lena. Skøn indlevelse og en dejlig dame. Book en hel time fordi at tiden flyver altså afsted hos hende og med hende mellem benene...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
kvinde 1966 skrev, den 7/21/2017 at 11:21:

Nogen gange og andre gange kun i trusser.... 

Det lyder som et utrolig 'sympatisk' koncept :) 

Er det så heldigt at man godt må røre dig under massagen ? Jeg tænker mest på brysterne her ;)

 

Glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skønt koncept ;)
Yderst dragende endda , 
har dog et spørgsmål , lad os antage at det er så skønt at man "Kommer" efter 30 min og har booket en time , fortsætter massagen så til man evt. "Kommer" 2 gang , eller bliver den afsluttet efter udløsning 1 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Naboen skrev, for 3 timer siden:

Skønt koncept ;)
Yderst dragende endda , 
har dog et spørgsmål , lad os antage at det er så skønt at man "Kommer" efter 30 min og har booket en time , fortsætter massagen så til man evt. "Kommer" 2 gang , eller bliver den afsluttet efter udløsning 1 ;)

Der passes self på at man ikk komme hurtigt... :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det kan være svært hvis man beder om særlige tider ell dage... Jeg har os et alm job som skal passes og et privatliv og massere kun når jeg har lyst og tid.. Jeg gør det her af lyst og vil og ka ikk gøre det til en slags samlebånd... Så får ingen en dejlig oplevelse ud af det.. :) 

Ha en skøn søndag ude i det ganske land... ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
rocketbrother skrev, for 11 minutter siden:

Det lyder også som en fornuftig prioritering. Jeg spørger kun til ledige tider så det er derfor det undrer mig at det er så svært at få en tid. 

Tak og i lige måde. 

Da det ikk er noget jeg gør hele tiden så ka det jo være svært.. Mange skriver og spør om jeg ka om en time.. ell samme dag.. Og det ka jeg ikk altid... Men skriv til mig på mail ell sms og så ka du få at vide hvordan næste uge ser ud.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...